Θεσσαλονίκη-Νέα Υόρκη 132 ευρώ RT

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.227
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Μίλησα ξανά με Aegean.
Ευχάριστα νέα.
Περιλαμβάνει μια χειραποσκευή και μια παραδοτέα αποσκευή (έχω κλείσει με το pamediakopes).
Το εισητηριο ισχύει κανονικά. Προφανώς πρόκειται για κάποια προσφορά μου είπε.
Η πτήση και πήγαινε και έλα θα γίνει από την Delta.
Tην επόμενη φορά που θα κλείσεις error fare να μην πάρεις τηλέφωνο να ρωτάς λεπτομέρειες για το εισιτήριο την εταιρεία. Υπάρχει μεγάλη περίπτωση να χαλάσεις την προσφορά για σένα και τους υπολοίπους.
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.872
Likes
7.174
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Tην επόμενη φορά που θα κλείσεις error fare να μην πάρεις τηλέφωνο να ρωτάς λεπτομέρειες για το εισιτήριο την εταιρεία. Υπάρχει μεγάλη περίπτωση να χαλάσεις την προσφορά για σένα και τους υπολοίπους.
Γιατί αν δεν τους έπαιρναν τηλέφωνο δε θα το ανακάλυπτε η εταιρία αργά ή γρήγορα και θα έπραττε ανάλογα;
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.227
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Γιατί αν δεν τους έπαιρναν τηλέφωνο δε θα το ανακάλυπτε η εταιρία αργά ή γρήγορα και θα έπραττε ανάλογα;
Αν θες να σου εξηγήσω τα αυτονόητα του flyertalk να στα εξηγήσω. Όταν ανακαλύπτεις ένα παραθυράκι σε κάποια μηχανή αναζήτησης που σου επιτρέπει να κλείσεις σε εξευτελιστική τιμή, το μόνο που δεν πρέπει να κάνεις είναι να πάρεις τον αερομεταφορέα και να τον ενημερώσεις ότι αγόρασες εισιτήριο για πτήση του σε εξευτελιστική τιμή. Αυτόματα χτυπάς κόκκινο καμπανάκι στον αερομεταφορέα σε περίπτωση που δεν κατάλαβε το λάθος ή σε περίπτωση που κάποιος τρίτος πουλάει εισιτήριά του σε τιμές κάτω του κόστους (πχ σκέψου περιπτώσεις που γραφεία πούλαγαν φθηνά εισιτήρια και μετά βάρεσαν κανόνι).

Ακομη παιζει αυτο οτι ειναι error fare; Ακομη να αποδεχθειτε οτι κανατε λαθος και ειναι promotion;
Tι σόι προμόσιον είναι με τιμή που ανάλογα με το routing δεν καλύπτει ούτε τους φόρους;
 
Last edited:

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.872
Likes
7.174
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Αν θες να σου εξηγήσω τα αυτονόητα του flyertalk να στα εξηγήσω. Όταν ανακαλύπτεις ένα παραθυράκι σε κάποια μηχανή αναζήτησης που σου επιτρέπει να κλείσεις σε εξευτελιστική τιμή, το μόνο που δεν πρέπει να κάνεις είναι να πάρεις τον αερομεταφορέα και να τον ενημερώσεις ότι αγόρασες εισιτήριο για πτήση του σε εξευτελιστική τιμή. Αυτόματα χτυπάς κόκκινο καμπανάκι στον αερομεταφορέα σε περίπτωση που δεν κατάλαβε το λάθος.
Και ξαναλέω, ότι θα το καταλάβει η εταιρία είναι δεδομένο, αργά ή γρήγορα. Και το αποτέλεσμα θα είναι ή να τα ακυρώσει ή να τα επιτρέψει. Οπότε ποια η διαφορά στο αποτέλεσμα αν λάβει κάποια τηλέφωνα από επιβάτες;
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.227
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Αυτό το αργά ή γρήγορα το λες γιατί συζητάμε για αυτό το routing εδώ και 13 σελίδες και το έχουμε φρέσκο σα θέμα. Η αεροπορική που διαχειρίζεται εκατομμύρια εισιτήρια και εκατοντάδες δρομολόγια σε διαφορετικές ημερομηνίες, θα μάθει πολύ αργά για τον @kougis ή την @Earth Citizen που έκλεισαν ένα εισιτήριο για Αμερική το καλοκαίρι και δε θα έχει άλλη επιλογή απ' το να ακυρώνει και να μπαίνει τελευταία στιγμή σε διαδικασίες αποζημιώσεων, να το αφήσει ως έχει. Όταν όμως τους ενημερώνεις μερικούς μήνες πριν ότι 'κοιτάξτε με, αγόρασα σε τιμή χώμα', ε τότε τους δίνεις και το δικαίωμα να ακυρώσουν αύριο χωρίς επιπτώσεις. Απερίσκεπτη κίνηση που θα πρέπει να αποφεύγεται στο μέλλον για να μένουν ζωντανές τέτοιες προσφορές και για τους επόμενους και για να αποφευχθούν οι μαζικές ακυρώσεις σε όσους έκλεισαν.
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
523
Likes
1.904
Συμφωνω με τον North66. Επιπροσθετα, το θεμα της αποσκευης για ενα ταξιδι τον Ιουνιο δεν ειναι και τοσο αμεσο. Το ψαχνεις μετα και προσθετεις αποσκευη αν τυχον δεν υπαρχει. Απο κει και περα προφανως οσοι επικοινωνουν με την εταιρια δε το πραττουν απο δολο αλλα επειδη θελουν να εχουν τον ελεγχο του ταξιδιου τους, και καλα κανουν. Ειναι λεπτομερειεες που δε σκεφτομαστε καμια φορα αλλα εδω ειμαστε για να τα επισημαινουμε ολα. Καλο ταξιδι σε οσους εκλεισαν!
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.968
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Και ξαναλέω, ότι θα το καταλάβει η εταιρία είναι δεδομένο, αργά ή γρήγορα. Και το αποτέλεσμα θα είναι ή να τα ακυρώσει ή να τα επιτρέψει. Οπότε ποια η διαφορά στο αποτέλεσμα αν λάβει κάποια τηλέφωνα από επιβάτες;
Πάω στοίχημα ότι:
- Η μία από τις τρεις εμπλεκόμενες εταιρίες έχει διαβάσει το θέμα αυτό. Μια άλλη μάλλον το πήρε κι αυτή χαμπάρι από το fly4free.
- Ήταν λάθος νάυλος (εφαρμοζόταν μόνο σε married segments ναύλους από επαρχία μέσω Αθηνών με περιορισμένη διαθεσιμότητα και μόνο με την AZ codeshare στην πτήση της Delta), που όμως οι εταιρίες φαίνονται διατεθειμένες να τηρήσουν.

Το ποιά από τις εταιρίες θα πρέπει να κάνει μια ενδεχόμενη ακύρωση, προκύπτει εύκολα από το e-ticket number στα εισιτήρια που κλείστηκαν. Μόνο αν ξεκινάει από 390- θα είναι αυτή η Aegean. Και μόνο σε αυτή την περίπτωση έχει οποιαδήποτε αξία η πληροφορία για βαλίτσες που σας δίνει το τηλεφωνικό κέντρο της.
 
Last edited:

kougis

Member
Μηνύματα
331
Likes
212
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Εκεί που πήραμε τηλέφωνο δεν νομίζω να βλέπουν την τιμή. Απλά ρωτήσαμε αν δικαιούμαστε βαλίτσα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.520
Μέλη
39.474
Νεότερο μέλος
Dio1985

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom