micmic
Member
- Μηνύματα
- 178
- Likes
- 283
- Επόμενο Ταξίδι
- Βotswana
- Ταξίδι-Όνειρο
- Trans-African Highways
Στα καράβια της Κρήτης δουλεύει ο ανταγωνισμός. Αλλού δεν δουλεύει. Τώρα το γιατί... μπορούμε ίσως να το υποθέσουμε.
δουλέυει ο ανταγωνισμός αλλα ειναι άλλα και τα λειτουργικά κόστοιΣτα καράβια της Κρήτης δουλεύει ο ανταγωνισμός. Αλλού δεν δουλεύει. Τώρα το γιατί... μπορούμε ίσως να το υποθέσουμε.
+10000000000Θα τα ξαναπώ και όποιος κατάλαβε κατάλαβε...
Γίνει δεν γίνει η συγχώνευση το ίδιο και το αυτό θα είναι... η αγορά της Ελλάδος δεν σηκώνει 2 εταιρίες πάει και τέλειωσε... βάλτε το καλά στο μυαλό σας... είναι αδύνατο , παράλογο και αδιανόητο να πετάτε ATH-SKG-ATH με 50 και 60?... το πάρτυ έγινε το απολαύσαμε αλλά ετέλεψε... δεν έχει άλλο... τέρμα... δεν μπορεί οι εταιρίες να μπαίνουν μέσα για να ταξιδεύουμε εμείς παράλογα φτηνά... τα σενάρια λοιπόν είναι δύο... ή θα γίνει η συγχώνευση και θα μείνει μια εταιρία ή θα κλείσει κάποια από τις δύο και πάλι θα μείνουμε με μια εταιρία... αυτό να το πάρετε απόφαση... η αγορά στην Ελλάδα σηκώνει μια Ελληνική εταιρία... εδώ στην Αγγλία και την Γαλλία δεν υπάρχουν πολλές εταιρίες θα υπάρξουν στην Ελλάδα?
Πάμε τώρα στο θέμα των τιμών... Γνώμη μου είναι ότι οι τιμές θα ανέβουν φυσικά αλλά όχι παράλογα... 150-160 ? είναι μια λογική τιμή ή οποία ή θα πέφτει στα 90-100? με διάφορες προσφορές σε νεκρές περιόδους ή θα πηγαίνει στα 230-250? για ναύλα τελευταίας στιγμής... αποκλείεται ναι αποκλείεται οι τιμές να παγιωθούν πάνω από 200? και σε καμία περίπτωση δεν θα εκτοξευτούν... ο λόγος είναι απλούστατος... οι νόμοι της αγοράς... όσο κουλό είναι να πουλάς την SKG 20-30? άλλο τόσο κουλό είναι να την πουλάς 150-200?... αν γίνει κάτι τέτοιο θα έρθουν οι Θείοι από την Αγγλία και την Ιρλανδία και θα χαλάσουν εντελώς την πιάτσα... θα μυριστούν ψητό και θα την κάνουν λίμπα την αγορά... αυτό δεν συμφέρει ούτε τον Θόδωρα ούτε τον Αντρέα, συν τον καθημερινό πόλεμο και τις γκρίνιες που θα έχουν από τους δημοσιογράφους και τον κόσμο... γνώμη μου είναι ότι τα πράγματα κάπως έτσι θα πάνε... το μέλλον θα δείξει ποιός είχε δίκιο...
επειδή την ορολογία δεν την κατέχουμε ολοι, μπορείς πλιζ να μας το επεξηγήσεις σε απλά ελληνικά;ας βάλουνε caps στο margin
σωστά !!! ποια άλλη ευρωπαική χώρα εχει 2 ''μεγάλες ''αεροπορικές για πτησεις εσωτερικού ..κάποιες αγορές δεν μπορούν να δικαιολογήσουν πολλούς συμμετέχοντες. με τα δεδομένα του ελληνικού traffic δύο εταιρίες απλά δεν μπορούν να επιβιώσουν με ικανοποιητικά αποτελέσματα. αλλο ΟΑ υπό κρατικό έλεγχο που η κερδοφορία δεν υπάρχει στην ατζεντα και άλλο ιδιωτική ΟΑ