Señor_Nada
Member
- Μηνύματα
- 1.650
- Likes
- 9.278
- Ταξίδι-Όνειρο
- Άβυσσος
Cusco (μέρος 2ο)
Η επιστροφή στο Cusco έγινε πάλι με colectivo που έχουν αφετηρία κοντά στο σταθμό του τρένου. Η υπερπροσφορά υπάρχει και εδώ, πάλι με 10 soles την κάνεις τη δουλειά σου. Τα colectivos μπορείς να τα σταματήσεις και σε οποιοδήποτε σημείο στο δρόμο, απλά πηγαίνοντας στην αφετηρία είναι σίγουρο ότι θα βρεις θέση. Πρόσεξα ότι περιμένουν να γεμίσουν για να φύγουν. Σε αυτό το σταθμό περιμένουν και colectivos για άλλα μέρη και σε κάποια φάση έφτασε ένα τρένο γεμάτο Περουβιανούς οι οποίοι έτρεχαν σαν τρελοί να προλάβουν να μπουν σε κάποιο colectivo. Κλωτσοπατινάδα από τις λίγες.
Το πλάνο μου ήταν να φτάσω στο Cusco, να πάω στο δωμάτιο (νόμιζα ότι θα ήταν χόστελ) και σχεδόν αμέσως να φύγω και να ακολουθήσω μια πρόταση του lonely planet. Να πάρω ένα uber μέχρι το Tambomachay και μετά να πάρω με τη σειρά τους αρχαιολογικούς χώρους Pukapukara, Q'enqo και Sacsaywamán κι αν δω ότι δεν βγαίνει (που ποιον πάω να κοροϊδέψω δεν υπήρχε περίπτωση να βγει) σκέτο Q'enqo και Sacsaywamán που ήταν οι προτεραιότητες μου.
Πρέπει να έφτασα στο Cusco κατά τις 12. Αυτή τη φορά θα έμενα στην περιοχή Santa Ana που είναι σε ένα λόφο κοντά στο κέντρο. Η πόλη δεν χάνει τον γραφικό της χαρακτήρα ούτε σε αυτή την περιοχή.
Εδώ δοκιμάστηκε η υπομονή μου. Είχα κλείσει ένα μέρος το οποίο λεγόταν Casona de Santa Ana και δεν μπορούσα με τίποτα να το βρω. Η διεύθυνση που είχαν στο booking ήταν λάθος και το τηλέφωνο νεκρό. Το είχα κλείσει για 3 διανυκτερεύσεις. Έψαχνα πάνω από μία ώρα ρωτώντας και κόσμο, τζίφος κανείς δεν ήξερε τίποτα. Μόνο ένας ηλικιωμένος μου λέει ξέρω εγώ που είναι, με έστειλε σε ένα μέρος που λεγόταν mirador Santa Ana και σιχτίριζα. Από την απελπισία μου πηγαίνω σε ένα μαγαζί που κάνουν τουρ μήπως έχει γίνει κανά θαύμα κι έχει πάει κανείς για τουρ από εκείνο το δωμάτιο και γνωρίζουν αλλά μάταια. Η υπεύθυνη εκεί ήταν αλάνι και πρόσεξε ότι το τηλέφωνο που έδινε η google ήταν διαφορετικό από το booking, πήρε τηλέφωνο και λύθηκε το μυστήριο! Το σπίτι βρέθηκε, δεν υπήρχε η παραμικρή ένδειξη όχι ότι έχει ενοικιαζόμενα δωμάτια αλλά ότι υπάρχει σπίτι εκεί. Δεν θα το έβρισκα ποτέ μόνος μου. Είναι η τρίτη φορά που το παθαίνω αυτό με ενοικιαζόμενο δωμάτιο και πλέον νομίζω αν δεν είναι ξενοδοχείο ή χόστελ απλά δεν θα ασχολούμαι.
Το αρχικό μου πλάνο έχει βουλιάξει και αποφασίζω να πάω μόνο στο Sacsaywamán περνώντας απ'το κέντρο και μια άλλη γειτονιά σε μία διαδρομή που επίσης πρότεινε ο οδηγός του lonely planet.
Έτσι ξαναείδα το πανέμορφο κέντρο μέρα. Εδώ οι 2 εκκλησίες της κεντρικής πλατείας.
Ναι καλά βλέπετε, η γνωστή αλυσίδα στεγάζεται σε αυτό το κτίριο. Ντροπή!
Σε αυτό το δρομάκι ήταν η πρώτη φορά που διαπίστωσα πόσο γλιστερά είναι τα πλακόστρωτα δρομάκια. Σε κάποια σημεία περπάταγα σαν κάβουρας για να μην φάω τα μούτρα μου.
Η διαδρομή που πρότεινε το lonely planet ήταν μέσω της συνοικίας San Blas. Άλλο πανέμορφο κομμάτι αυτό. Εδώ συνειδητοποίησα ότι το Cusco δεν είναι μια πόλη με ένα όμορφο κέντρο που το έχεις γυρίσει σε μισή ώρα. Το όμορφο κομμάτι και αυτές οι εικόνες με τα πλακόστρωτα δρομάκια και τα γραφικά σπίτια επεκτείνονται σε χιλιόμετρα. Θέλει ώρες για να περπατήσεις στην πόλη σε δρόμους/πεζόδρομους που γλιστράνε και με αρκετές ανηφόρες. Δεν είναι μια πόλη φιλική στο περπάτημα.
Μετά από αρκετό περπάτημα έφτασα στον αρχαιολογικό χώρο Sacsaywamán. Η τελευταία ανηφόρα/κατηφόρα προς τον χώρο ήταν ένα απ'τα σημεία που περπάτησα σαν κάβουρας για να μην την κατέβω με τσουλήθρα. Το Sacsaywamán ήταν ένα οχυρό των Ίνκας, το οποίο διέλυσαν οι Ισπανοί και με τα υλικά έχτισαν κτίρια όπως τον καθεδρικό στην κεντρική πλατεία. Αυτή η ιστορική σημασία ήταν ο λόγος που ήθελα να το επισκεφθώ. Αυτό που βλέπεις σήμερα είναι οι μεγάλες πέτρες που άφησαν πίσω οι Ισπανοί. Η είσοδος συμπεριλαμβάνεται στο boleto turistico.
Εκεί δίπλα είχε κι ένα κοπάδι άλπακα να βόσκουν.
Πήγα μέχρι ένα σημείο που είναι ένας σταυρός (Cruz Moqo) και έχεις ωραία θέα της πόλης.
Επέστρεψα στο δωμάτιο πάλι με τα πόδια, ενώ η απόσταση ήταν πάνω από 40 λεπτά. Απλά δεν χόρταινα να περπατάω σε αυτή την πόλη. Η πολιτική της ιδιοκτήτριας ήταν να μην δίνει το κλειδί της εξώπορτας και έπρεπε κάθε φορά να χτυπάω το κουδούνι. Πάω να κάνω ένα ντουζ και το νερό ήταν λες και έπεφτε κατευθείαν απ'το Pastoruri. Τη ρωτάω τι συμβαίνει. Dios mío dios mío ξέχασε ο γιος μου να αλλάξει κάτι στο θερμοσίφωνα. Αυτός ο ανεπρόκοπος και άρχισε να τον κράζει. Δεν με έπεισαν οι θεατρινισμοί μάλλον δική της πατάτα ήταν αυτή. Ωραία της λέω και τι κάνω τώρα και με άφησε να κάνω μπάνιο σπίτι της. Μου έδωσε και το κλειδί της εξώπορτας για όλα τα βράδια ίσως στον φόβο ότι μπορεί να έθαβα με κάποια κριτική το δωμάτιο. Καλή κίνηση και την επόμενη μέρα είχε και ζεστό νερό, το ότι ήταν τόσο δύσκολο να το βρω δεν το συγχωρώ όμως!
Μπανιαρισμένος και ξεκούραστος είχε έρθει η ώρα να δω την περιβόητη νυχτερινή ζωή του Cusco για την οποία είχα ακούσει πολλά. Αυτό που αναζητούσα ήταν ένα μαγαζί που να παίζει ροκιές κατά κύριο λόγο από Περού ή Λατ. Αμερική με τον κόσμο να συμμετέχει με τραγούδι κλπ ή κάποιο μαγαζί που να παίζει λάτιν μουσική με κόσμο να χορεύει και γενικότερα μια ωραία ατμόσφαιρα. Αυτό που είδα ήταν το απόλυτο μηδέν. Να διευκρινίσω ότι κινήθηκα μόνο στο κέντρο και στα μαγαζιά που βρίσκονται κοντά στην πλατεία. Τα λάτιν μαγαζιά μάζευαν πολύ μικρές ηλικίες, ντρεπόμουν στην ιδέα και μόνο να περάσω την πόρτα και υπήρχαν ροκάδικα με ξενέρωτους Αμερικάνους και Ευρωπαίους. Είχε και ήσυχη φάση να πιεις ένα ποτό ήρεμα. Πάρα πολλές παμπς επίσης στο Ευρωπαϊκό στυλ αλλά δεν έψαχνα αυτό. Το μόνο που κράτησα από την πρώτη βραδινή βόλτα ήταν αυτό το καταπληκτικό όνομα μαγαζιού.
Άσ'το για αύριο λέω αφού το ψάξεις λίγο καλύτερα και γύρισα στο δωμάτιο κατά τις 12.
Την επόμενη μέρα ξύπνησα ορεξάτος για ένα free walking tour. Είδα ότι ξεκίναγε ένα από την πλατεία Regocijo στις 10. Βλέπω όνομα Inkan milky way. Ωπ κάτι μου θυμίζει. Είναι το ίδιο με αυτό που ακολούθησα στη Lima! Τέλεια, σκέφτομαι αν είναι στο ίδιο επίπεδο με το άλλο έπιασα την καλή! Πηγαίνοντας, σταμάτησα να πάρω έναν καφέ σε ένα μαγαζί που είναι καφετέρια και φούρνος, λέγεται Organika, βρίσκεται στη γωνία κοντά στην πλατεία Regocijo. Πεντανόστιμο και ολόφρεσκο cinnamon roll, ο καφές θεόπικρος λες και είχαν ρίξει δηλητήριο. Και είμαι από αυτούς που πίνουν πάντα σκέτο τον καφέ.
Ο αριθμός των ατόμων που περίμεναν για το τουρ ήταν ανησυχητικός και να φανταστείτε ότι στην πορεία ήρθαν κι άλλοι.
Η άποψη μου είναι ότι θα έπρεπε να απαγορεύεται σε μεγάλα γκρουπ να ακολουθήσουν ένα walking tour κι αν γίνεται να μπορούν να κλείνουν ένα δικό τους. Να μαζεύεται μια παρέα 10-15 ατόμων το χαλάει και για όλους τους υπόλοιπους. Το αγγλόφωνο γκρουπ ήταν 2πλάσσιο και βάλε (είχαν 2 τεράστιες παρέες μία Αμερικάνων και μία Ιταλών) γι'αυτό επέλεξα το Ισπανόφωνο. Είναι σίγουρα το χειρότερο walking tour που έχω κάνει και μετάνιωσα την ώρα και τη στιγμή. Δεν είχε τόσο περπάτημα όσο θα ήθελα και από κάποια σημαντικά μέρη δεν πήγαμε καν. Περπατούσαμε λίγο φτάναμε σε ένα σημείο κι άρχιζε ένα ιστορικό κατεβατό που πολλές φορές δεν ήταν καν σχετικό με το μέρος στο οποίο βρισκόμαστε. Υπάρχουν τόσα μέρη στα οποία μπορείς να διαβάσεις και να μάθεις για την ιστορία της χώρας που όλο αυτό το βρήκα περιττό.
Πρέπει να είναι από τα walking tours που έχω τις λιγότερες φώτο γιατί πολύ απλά δεν περάσαμε από τόσα ενδιαφέροντα σημεία. Έτυχε εκείνη τη μέρα, φταίει ο ξεναγός; Πραγματικά δεν ξέρω.
Η μόνη αξιόλογη στιγμή για μένα ήταν οι πληροφορίες για την Qorikancha που κατά την άποψη μου είναι το νούμερο 1 μέρος της πόλης. Γι'αυτήν θα γράψω στο επόμενο ποστ.
Το τουρ τελείωσε σε ένα πολύ όμορφο αποικιοκρατικό κτίριο στο οποίο ήταν και τα γραφεία της διοργανώτριας εταιρείας του τουρ και που άρχισε να μας διαφημίζει προϊόντα τους για να αγοράσουμε. Είναι η πρώτη φορά σε walking tour που μου πέρασε απ'το μυαλό να μην αφήσω φιλοδώρημα.
Μετά το τουρ επισκέφθηκα το αρχαιολογικό μουσείο της πόλης. Είναι μέρος του boleto turistico και αυτό. Παρουσιάζει κατά κύριο λόγο την ιστορία της χώρας. Για αρχαία εκθέματα το μουσείο Ίνκας είναι ανώτερο. Θα γράψω αύριο γι'αυτό. Το μουσείο στεγάζεται επίσης σε πανέμορφο κτίριο.
Δεν έχω γράψει καθόλου για το φαγητό στην περιοχή και το οποίο αλλάζει αρκετά σε σχέση με Lima και Trujillo πράγμα λογικό αφού είναι παραθαλάσσια. Το φαγητό σε αυτή την περιοχή δεν με τρέλανε και είχε και πολλά πιάτα που και να με πλήρωνες δεν θα τα τρωγα. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε μερικά απ'τα παραδοσιακά τους πιάτα είναι άλπακα και χάμστερ. Το χάμστερ ειδικά διαφημίζεται παρα πολύ. Βλέπεις ταμπέλες με φαγάδικα και είναι πρώτη μούρη. Πέτυχα και Περουβιανές να τα κουβαλάνε ωμά σε κάτι πλαστικά και με έπιασε αναγούλα. Στην πλατεία San Francisco είχαν κάποια γιορτή και τα είχαν μοστράρει για να μας ανοίξουν την όρεξη.
Αυτό το βράδυ το έψαξα λίγο καλύτερα και βρήκα ότι υπάρχει ένα μπαρ στην πλατεία las armas που κάθε βράδυ (αν δεν κάνω λάθος) έχει δωρεάν μαθήματα χορού salsa και bachata. Το μπαρ ονομάζεται Inca team. Είναι δωρεάν αλλά φυσικά πληρώνεις κάτι να πιεις. Ήταν καλή φάση. Σου έδειχναν τα βήματα και μετά έβρισκες παρτενέρ και χόρευες. Το κακό ήταν ότι κατά τις 23:00 το γύρισαν σε ρεγγετόν και το ακόμα χειρότερο ότι αργότερα το γύρισαν σε rnb Αμερικανιές. Δεν με σήκωνε πλέον το κλίμα και κατέληξα σε μια παμπ που τουλάχιστον είχε ωραία μουσική. Αν και το να ακούω το don't look back in anger δεν είναι αυτό που περίμενα με όλα όσα είχα ακούσει για τη νυχτερινή ζωή της πόλης.
Η επιστροφή στο Cusco έγινε πάλι με colectivo που έχουν αφετηρία κοντά στο σταθμό του τρένου. Η υπερπροσφορά υπάρχει και εδώ, πάλι με 10 soles την κάνεις τη δουλειά σου. Τα colectivos μπορείς να τα σταματήσεις και σε οποιοδήποτε σημείο στο δρόμο, απλά πηγαίνοντας στην αφετηρία είναι σίγουρο ότι θα βρεις θέση. Πρόσεξα ότι περιμένουν να γεμίσουν για να φύγουν. Σε αυτό το σταθμό περιμένουν και colectivos για άλλα μέρη και σε κάποια φάση έφτασε ένα τρένο γεμάτο Περουβιανούς οι οποίοι έτρεχαν σαν τρελοί να προλάβουν να μπουν σε κάποιο colectivo. Κλωτσοπατινάδα από τις λίγες.
Το πλάνο μου ήταν να φτάσω στο Cusco, να πάω στο δωμάτιο (νόμιζα ότι θα ήταν χόστελ) και σχεδόν αμέσως να φύγω και να ακολουθήσω μια πρόταση του lonely planet. Να πάρω ένα uber μέχρι το Tambomachay και μετά να πάρω με τη σειρά τους αρχαιολογικούς χώρους Pukapukara, Q'enqo και Sacsaywamán κι αν δω ότι δεν βγαίνει (που ποιον πάω να κοροϊδέψω δεν υπήρχε περίπτωση να βγει) σκέτο Q'enqo και Sacsaywamán που ήταν οι προτεραιότητες μου.
Πρέπει να έφτασα στο Cusco κατά τις 12. Αυτή τη φορά θα έμενα στην περιοχή Santa Ana που είναι σε ένα λόφο κοντά στο κέντρο. Η πόλη δεν χάνει τον γραφικό της χαρακτήρα ούτε σε αυτή την περιοχή.
Εδώ δοκιμάστηκε η υπομονή μου. Είχα κλείσει ένα μέρος το οποίο λεγόταν Casona de Santa Ana και δεν μπορούσα με τίποτα να το βρω. Η διεύθυνση που είχαν στο booking ήταν λάθος και το τηλέφωνο νεκρό. Το είχα κλείσει για 3 διανυκτερεύσεις. Έψαχνα πάνω από μία ώρα ρωτώντας και κόσμο, τζίφος κανείς δεν ήξερε τίποτα. Μόνο ένας ηλικιωμένος μου λέει ξέρω εγώ που είναι, με έστειλε σε ένα μέρος που λεγόταν mirador Santa Ana και σιχτίριζα. Από την απελπισία μου πηγαίνω σε ένα μαγαζί που κάνουν τουρ μήπως έχει γίνει κανά θαύμα κι έχει πάει κανείς για τουρ από εκείνο το δωμάτιο και γνωρίζουν αλλά μάταια. Η υπεύθυνη εκεί ήταν αλάνι και πρόσεξε ότι το τηλέφωνο που έδινε η google ήταν διαφορετικό από το booking, πήρε τηλέφωνο και λύθηκε το μυστήριο! Το σπίτι βρέθηκε, δεν υπήρχε η παραμικρή ένδειξη όχι ότι έχει ενοικιαζόμενα δωμάτια αλλά ότι υπάρχει σπίτι εκεί. Δεν θα το έβρισκα ποτέ μόνος μου. Είναι η τρίτη φορά που το παθαίνω αυτό με ενοικιαζόμενο δωμάτιο και πλέον νομίζω αν δεν είναι ξενοδοχείο ή χόστελ απλά δεν θα ασχολούμαι.
Το αρχικό μου πλάνο έχει βουλιάξει και αποφασίζω να πάω μόνο στο Sacsaywamán περνώντας απ'το κέντρο και μια άλλη γειτονιά σε μία διαδρομή που επίσης πρότεινε ο οδηγός του lonely planet.
Έτσι ξαναείδα το πανέμορφο κέντρο μέρα. Εδώ οι 2 εκκλησίες της κεντρικής πλατείας.
Ναι καλά βλέπετε, η γνωστή αλυσίδα στεγάζεται σε αυτό το κτίριο. Ντροπή!
Σε αυτό το δρομάκι ήταν η πρώτη φορά που διαπίστωσα πόσο γλιστερά είναι τα πλακόστρωτα δρομάκια. Σε κάποια σημεία περπάταγα σαν κάβουρας για να μην φάω τα μούτρα μου.
Η διαδρομή που πρότεινε το lonely planet ήταν μέσω της συνοικίας San Blas. Άλλο πανέμορφο κομμάτι αυτό. Εδώ συνειδητοποίησα ότι το Cusco δεν είναι μια πόλη με ένα όμορφο κέντρο που το έχεις γυρίσει σε μισή ώρα. Το όμορφο κομμάτι και αυτές οι εικόνες με τα πλακόστρωτα δρομάκια και τα γραφικά σπίτια επεκτείνονται σε χιλιόμετρα. Θέλει ώρες για να περπατήσεις στην πόλη σε δρόμους/πεζόδρομους που γλιστράνε και με αρκετές ανηφόρες. Δεν είναι μια πόλη φιλική στο περπάτημα.
Μετά από αρκετό περπάτημα έφτασα στον αρχαιολογικό χώρο Sacsaywamán. Η τελευταία ανηφόρα/κατηφόρα προς τον χώρο ήταν ένα απ'τα σημεία που περπάτησα σαν κάβουρας για να μην την κατέβω με τσουλήθρα. Το Sacsaywamán ήταν ένα οχυρό των Ίνκας, το οποίο διέλυσαν οι Ισπανοί και με τα υλικά έχτισαν κτίρια όπως τον καθεδρικό στην κεντρική πλατεία. Αυτή η ιστορική σημασία ήταν ο λόγος που ήθελα να το επισκεφθώ. Αυτό που βλέπεις σήμερα είναι οι μεγάλες πέτρες που άφησαν πίσω οι Ισπανοί. Η είσοδος συμπεριλαμβάνεται στο boleto turistico.
Εκεί δίπλα είχε κι ένα κοπάδι άλπακα να βόσκουν.
Πήγα μέχρι ένα σημείο που είναι ένας σταυρός (Cruz Moqo) και έχεις ωραία θέα της πόλης.
Επέστρεψα στο δωμάτιο πάλι με τα πόδια, ενώ η απόσταση ήταν πάνω από 40 λεπτά. Απλά δεν χόρταινα να περπατάω σε αυτή την πόλη. Η πολιτική της ιδιοκτήτριας ήταν να μην δίνει το κλειδί της εξώπορτας και έπρεπε κάθε φορά να χτυπάω το κουδούνι. Πάω να κάνω ένα ντουζ και το νερό ήταν λες και έπεφτε κατευθείαν απ'το Pastoruri. Τη ρωτάω τι συμβαίνει. Dios mío dios mío ξέχασε ο γιος μου να αλλάξει κάτι στο θερμοσίφωνα. Αυτός ο ανεπρόκοπος και άρχισε να τον κράζει. Δεν με έπεισαν οι θεατρινισμοί μάλλον δική της πατάτα ήταν αυτή. Ωραία της λέω και τι κάνω τώρα και με άφησε να κάνω μπάνιο σπίτι της. Μου έδωσε και το κλειδί της εξώπορτας για όλα τα βράδια ίσως στον φόβο ότι μπορεί να έθαβα με κάποια κριτική το δωμάτιο. Καλή κίνηση και την επόμενη μέρα είχε και ζεστό νερό, το ότι ήταν τόσο δύσκολο να το βρω δεν το συγχωρώ όμως!
Μπανιαρισμένος και ξεκούραστος είχε έρθει η ώρα να δω την περιβόητη νυχτερινή ζωή του Cusco για την οποία είχα ακούσει πολλά. Αυτό που αναζητούσα ήταν ένα μαγαζί που να παίζει ροκιές κατά κύριο λόγο από Περού ή Λατ. Αμερική με τον κόσμο να συμμετέχει με τραγούδι κλπ ή κάποιο μαγαζί που να παίζει λάτιν μουσική με κόσμο να χορεύει και γενικότερα μια ωραία ατμόσφαιρα. Αυτό που είδα ήταν το απόλυτο μηδέν. Να διευκρινίσω ότι κινήθηκα μόνο στο κέντρο και στα μαγαζιά που βρίσκονται κοντά στην πλατεία. Τα λάτιν μαγαζιά μάζευαν πολύ μικρές ηλικίες, ντρεπόμουν στην ιδέα και μόνο να περάσω την πόρτα και υπήρχαν ροκάδικα με ξενέρωτους Αμερικάνους και Ευρωπαίους. Είχε και ήσυχη φάση να πιεις ένα ποτό ήρεμα. Πάρα πολλές παμπς επίσης στο Ευρωπαϊκό στυλ αλλά δεν έψαχνα αυτό. Το μόνο που κράτησα από την πρώτη βραδινή βόλτα ήταν αυτό το καταπληκτικό όνομα μαγαζιού.
Άσ'το για αύριο λέω αφού το ψάξεις λίγο καλύτερα και γύρισα στο δωμάτιο κατά τις 12.
Την επόμενη μέρα ξύπνησα ορεξάτος για ένα free walking tour. Είδα ότι ξεκίναγε ένα από την πλατεία Regocijo στις 10. Βλέπω όνομα Inkan milky way. Ωπ κάτι μου θυμίζει. Είναι το ίδιο με αυτό που ακολούθησα στη Lima! Τέλεια, σκέφτομαι αν είναι στο ίδιο επίπεδο με το άλλο έπιασα την καλή! Πηγαίνοντας, σταμάτησα να πάρω έναν καφέ σε ένα μαγαζί που είναι καφετέρια και φούρνος, λέγεται Organika, βρίσκεται στη γωνία κοντά στην πλατεία Regocijo. Πεντανόστιμο και ολόφρεσκο cinnamon roll, ο καφές θεόπικρος λες και είχαν ρίξει δηλητήριο. Και είμαι από αυτούς που πίνουν πάντα σκέτο τον καφέ.
Ο αριθμός των ατόμων που περίμεναν για το τουρ ήταν ανησυχητικός και να φανταστείτε ότι στην πορεία ήρθαν κι άλλοι.
Η άποψη μου είναι ότι θα έπρεπε να απαγορεύεται σε μεγάλα γκρουπ να ακολουθήσουν ένα walking tour κι αν γίνεται να μπορούν να κλείνουν ένα δικό τους. Να μαζεύεται μια παρέα 10-15 ατόμων το χαλάει και για όλους τους υπόλοιπους. Το αγγλόφωνο γκρουπ ήταν 2πλάσσιο και βάλε (είχαν 2 τεράστιες παρέες μία Αμερικάνων και μία Ιταλών) γι'αυτό επέλεξα το Ισπανόφωνο. Είναι σίγουρα το χειρότερο walking tour που έχω κάνει και μετάνιωσα την ώρα και τη στιγμή. Δεν είχε τόσο περπάτημα όσο θα ήθελα και από κάποια σημαντικά μέρη δεν πήγαμε καν. Περπατούσαμε λίγο φτάναμε σε ένα σημείο κι άρχιζε ένα ιστορικό κατεβατό που πολλές φορές δεν ήταν καν σχετικό με το μέρος στο οποίο βρισκόμαστε. Υπάρχουν τόσα μέρη στα οποία μπορείς να διαβάσεις και να μάθεις για την ιστορία της χώρας που όλο αυτό το βρήκα περιττό.
Πρέπει να είναι από τα walking tours που έχω τις λιγότερες φώτο γιατί πολύ απλά δεν περάσαμε από τόσα ενδιαφέροντα σημεία. Έτυχε εκείνη τη μέρα, φταίει ο ξεναγός; Πραγματικά δεν ξέρω.
Η μόνη αξιόλογη στιγμή για μένα ήταν οι πληροφορίες για την Qorikancha που κατά την άποψη μου είναι το νούμερο 1 μέρος της πόλης. Γι'αυτήν θα γράψω στο επόμενο ποστ.
Το τουρ τελείωσε σε ένα πολύ όμορφο αποικιοκρατικό κτίριο στο οποίο ήταν και τα γραφεία της διοργανώτριας εταιρείας του τουρ και που άρχισε να μας διαφημίζει προϊόντα τους για να αγοράσουμε. Είναι η πρώτη φορά σε walking tour που μου πέρασε απ'το μυαλό να μην αφήσω φιλοδώρημα.
Μετά το τουρ επισκέφθηκα το αρχαιολογικό μουσείο της πόλης. Είναι μέρος του boleto turistico και αυτό. Παρουσιάζει κατά κύριο λόγο την ιστορία της χώρας. Για αρχαία εκθέματα το μουσείο Ίνκας είναι ανώτερο. Θα γράψω αύριο γι'αυτό. Το μουσείο στεγάζεται επίσης σε πανέμορφο κτίριο.
Δεν έχω γράψει καθόλου για το φαγητό στην περιοχή και το οποίο αλλάζει αρκετά σε σχέση με Lima και Trujillo πράγμα λογικό αφού είναι παραθαλάσσια. Το φαγητό σε αυτή την περιοχή δεν με τρέλανε και είχε και πολλά πιάτα που και να με πλήρωνες δεν θα τα τρωγα. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε μερικά απ'τα παραδοσιακά τους πιάτα είναι άλπακα και χάμστερ. Το χάμστερ ειδικά διαφημίζεται παρα πολύ. Βλέπεις ταμπέλες με φαγάδικα και είναι πρώτη μούρη. Πέτυχα και Περουβιανές να τα κουβαλάνε ωμά σε κάτι πλαστικά και με έπιασε αναγούλα. Στην πλατεία San Francisco είχαν κάποια γιορτή και τα είχαν μοστράρει για να μας ανοίξουν την όρεξη.
Αυτό το βράδυ το έψαξα λίγο καλύτερα και βρήκα ότι υπάρχει ένα μπαρ στην πλατεία las armas που κάθε βράδυ (αν δεν κάνω λάθος) έχει δωρεάν μαθήματα χορού salsa και bachata. Το μπαρ ονομάζεται Inca team. Είναι δωρεάν αλλά φυσικά πληρώνεις κάτι να πιεις. Ήταν καλή φάση. Σου έδειχναν τα βήματα και μετά έβρισκες παρτενέρ και χόρευες. Το κακό ήταν ότι κατά τις 23:00 το γύρισαν σε ρεγγετόν και το ακόμα χειρότερο ότι αργότερα το γύρισαν σε rnb Αμερικανιές. Δεν με σήκωνε πλέον το κλίμα και κατέληξα σε μια παμπ που τουλάχιστον είχε ωραία μουσική. Αν και το να ακούω το don't look back in anger δεν είναι αυτό που περίμενα με όλα όσα είχα ακούσει για τη νυχτερινή ζωή της πόλης.
Last edited: