ThanasisU2
Member
- Μηνύματα
- 3.469
- Likes
- 3.438
- Επόμενο Ταξίδι
- Brno
- Ταξίδι-Όνειρο
- RTW
My taxi. Putin was passenger!
5 το πρωί. Ο κοινός θνητός γυρνάει το πλευρό του, στο κρεβάτι του. Όχι όμως εγώ. Είχα πατήσει το πόδι μου στην χώρα της φωτιάς και του πετρελαίου. Σε μια χώρα, που έχουν τον τουρισμό γραμμένο κάπου.
Σε αυτές τις χώρες, το πρώτο πράγμα που βλέπεις μόλις βγεις από την παραλαβή αποσκευών, είναι οι ταρίφες. Όχι οι νόμιμοι ταρίφες, άλλα το UBER της κάθε χώρας. Με ότι κελεπούρι έμεινε από την ΕΣΣΔ. Από Lada, Niva μέχρι Moskvitch και Volga. Εννοείτε, η πρώτη τιμή που θα σας πουν είναι 60-70 ΑΖΝ (25 χλμ) και με το πρώτο Σαλάμ, η τιμή πέφτει στα 50 ΑΖΝ. Μιλάμε για σακαράκα, όχι λιμουζίνα πάντα. Εγώ, ως πατροπαράδοτος άντι-ταξί, και γνωρίζοντας ότι υπάρχει λεωφορείο, πάω στο ίνφο να μάθω. Οι τύπισσες, παίζανε candy crush (sic!), και ρωτάω στα αγγλικά, για το λεωφορείο 116, τι ώρα φεύγει το πρώτο. Μούγκα. Ρωσικά. Μούγκα. Τα παίρνω λιγάκι, και λέω στα τούρκικα το ίδιο, απαντάνε στα αζέρικα, ότι στις 9 το πρωί (!) και ότι καλύτερα να πάρω ταξί. Με την λέξη ταξί, πλακώθηκαν όλοι οι ταρίφες (κάτι σαν νίντζα ένα πράγμα), και εγώ πάλι κατηγορηματικός, πως όχι και τέλος.
Κάτι έπρεπε όμως να κάνω μέχρι να βγει ο ήλιος. Το μόνο πράγμα που βρήκα ανοιχτό ήταν η καφετέρια των εργαζόμενων, έξω από το τέρμιναλ. Μη περιμένετε να βρείτε τα πάντα. Είχε τα απολυτός απαραίτητα. Ένα σαμοβάρ με τσάι (αγαπάμε Azerçay!), κάτι πιρόζοκ (στα ελληνικά πιροσκί) και καφέ φίλτρου. Τι να κάνουμε, το ρίξαμε στο τσάι. Ένα τουλίπαν (το ποτήρι έτσι λέγετε, γιατί μοιάζει με τουλίπα) κόστιζε 0,2 ΑΖΝ. Όχι και τόσο άσχημα.
Πίνοντας τσάι, προσπαθούσα παράλληλα να μαζέψω τον οδηγό (δλδ ότι απέμεινε από αυτόν), οι ταρίφες κάναν τα πάντα, για να πάω μαζί τους. Εγώ κλασικά όχι και όχι. Η τιμή είχε είδη πέσει στα 25 ΑΖΝ. Σκάει μύτη και ένας, μου λέει 30 ΑΖΝ για να σε πάω στην πόλη. Του απαντάω: Ρε μουσουλμάνε μου (χριστιανός δε πάει και πολύ) ΔΕΝ ΘΕΛΩ! Απαντάει: In my taxi. Putin was passenger. Take him to Alyev. Άιντα!
Heydər Əliyev adına beynəlxalq hava limanı
Μετά από 4-5 τσάγια, ήταν είδη 07:30 το πρωί. Έ ώρα να δω, αν υπάρχει το λεωφορείο αυτό. Η στάση του λεωφορείου, δε είναι όπως σε όλες τις ευρωπαίκες χώρες, ακριβώς έξω από το τέρμιναλ, άλλα κάνα 600 μέτρα από αυτό
Όπως βλέπε στον χάρτη, πρέπει να πατέ στο σημείο Α
Παρεμπιπτόντως, το ταξί από εκεί κάνει 10 ΑΖΝ...
Το άσπρο ‘θεός να το κάνει’ λεωφορείο περίμενε εκεί. Μπαίνω στο λεωφορείο μέσα (πληρώνεις στην έξοδο, τιμή 0,4 ΑΖΝ), Σαλάμ, σαλάμ, και βλέπω μπροστά μου μια τεράστια τρύπα, που βγαίνει κατευθείαν στο δρόμο. Διάμετρος κοντά στα 30 εκ.! Αλλά, μεριμνήσαν για εμάς, και βάλανε ένα σχοινάκι, για να μη πέσουμε.
Λες οκ, εντάξει. Κάθομαι σε μια θέση, με δωρεάν βελονισμό από τα ελατήρια, και θέλω να ανοίξω το παράθυρο. Παράθυρο γιοκ. Στην θέση του, σελοφάν από Sanitas.
Άντε να φτάσουμε. Το ταξίδι προς το κέντρο; Αρκετά ενδιαφέρον. Κατά την διάρκεια της διαδρομής, στο δρόμο, ο οδηγός, έστριψε τσιγάρο, πίνοντας τσάι παράλληλα, α και οδηγώντας ακόμα!
Με αυτά, και με αυτά, 9 παρά το πρωί, ήμουν στο κέντρο του Μπακού.
5 το πρωί. Ο κοινός θνητός γυρνάει το πλευρό του, στο κρεβάτι του. Όχι όμως εγώ. Είχα πατήσει το πόδι μου στην χώρα της φωτιάς και του πετρελαίου. Σε μια χώρα, που έχουν τον τουρισμό γραμμένο κάπου.
Σε αυτές τις χώρες, το πρώτο πράγμα που βλέπεις μόλις βγεις από την παραλαβή αποσκευών, είναι οι ταρίφες. Όχι οι νόμιμοι ταρίφες, άλλα το UBER της κάθε χώρας. Με ότι κελεπούρι έμεινε από την ΕΣΣΔ. Από Lada, Niva μέχρι Moskvitch και Volga. Εννοείτε, η πρώτη τιμή που θα σας πουν είναι 60-70 ΑΖΝ (25 χλμ) και με το πρώτο Σαλάμ, η τιμή πέφτει στα 50 ΑΖΝ. Μιλάμε για σακαράκα, όχι λιμουζίνα πάντα. Εγώ, ως πατροπαράδοτος άντι-ταξί, και γνωρίζοντας ότι υπάρχει λεωφορείο, πάω στο ίνφο να μάθω. Οι τύπισσες, παίζανε candy crush (sic!), και ρωτάω στα αγγλικά, για το λεωφορείο 116, τι ώρα φεύγει το πρώτο. Μούγκα. Ρωσικά. Μούγκα. Τα παίρνω λιγάκι, και λέω στα τούρκικα το ίδιο, απαντάνε στα αζέρικα, ότι στις 9 το πρωί (!) και ότι καλύτερα να πάρω ταξί. Με την λέξη ταξί, πλακώθηκαν όλοι οι ταρίφες (κάτι σαν νίντζα ένα πράγμα), και εγώ πάλι κατηγορηματικός, πως όχι και τέλος.
Κάτι έπρεπε όμως να κάνω μέχρι να βγει ο ήλιος. Το μόνο πράγμα που βρήκα ανοιχτό ήταν η καφετέρια των εργαζόμενων, έξω από το τέρμιναλ. Μη περιμένετε να βρείτε τα πάντα. Είχε τα απολυτός απαραίτητα. Ένα σαμοβάρ με τσάι (αγαπάμε Azerçay!), κάτι πιρόζοκ (στα ελληνικά πιροσκί) και καφέ φίλτρου. Τι να κάνουμε, το ρίξαμε στο τσάι. Ένα τουλίπαν (το ποτήρι έτσι λέγετε, γιατί μοιάζει με τουλίπα) κόστιζε 0,2 ΑΖΝ. Όχι και τόσο άσχημα.
Πίνοντας τσάι, προσπαθούσα παράλληλα να μαζέψω τον οδηγό (δλδ ότι απέμεινε από αυτόν), οι ταρίφες κάναν τα πάντα, για να πάω μαζί τους. Εγώ κλασικά όχι και όχι. Η τιμή είχε είδη πέσει στα 25 ΑΖΝ. Σκάει μύτη και ένας, μου λέει 30 ΑΖΝ για να σε πάω στην πόλη. Του απαντάω: Ρε μουσουλμάνε μου (χριστιανός δε πάει και πολύ) ΔΕΝ ΘΕΛΩ! Απαντάει: In my taxi. Putin was passenger. Take him to Alyev. Άιντα!
Heydər Əliyev adına beynəlxalq hava limanı
Μετά από 4-5 τσάγια, ήταν είδη 07:30 το πρωί. Έ ώρα να δω, αν υπάρχει το λεωφορείο αυτό. Η στάση του λεωφορείου, δε είναι όπως σε όλες τις ευρωπαίκες χώρες, ακριβώς έξω από το τέρμιναλ, άλλα κάνα 600 μέτρα από αυτό
Όπως βλέπε στον χάρτη, πρέπει να πατέ στο σημείο Α
Παρεμπιπτόντως, το ταξί από εκεί κάνει 10 ΑΖΝ...
Το άσπρο ‘θεός να το κάνει’ λεωφορείο περίμενε εκεί. Μπαίνω στο λεωφορείο μέσα (πληρώνεις στην έξοδο, τιμή 0,4 ΑΖΝ), Σαλάμ, σαλάμ, και βλέπω μπροστά μου μια τεράστια τρύπα, που βγαίνει κατευθείαν στο δρόμο. Διάμετρος κοντά στα 30 εκ.! Αλλά, μεριμνήσαν για εμάς, και βάλανε ένα σχοινάκι, για να μη πέσουμε.
Λες οκ, εντάξει. Κάθομαι σε μια θέση, με δωρεάν βελονισμό από τα ελατήρια, και θέλω να ανοίξω το παράθυρο. Παράθυρο γιοκ. Στην θέση του, σελοφάν από Sanitas.
Άντε να φτάσουμε. Το ταξίδι προς το κέντρο; Αρκετά ενδιαφέρον. Κατά την διάρκεια της διαδρομής, στο δρόμο, ο οδηγός, έστριψε τσιγάρο, πίνοντας τσάι παράλληλα, α και οδηγώντας ακόμα!
Με αυτά, και με αυτά, 9 παρά το πρωί, ήμουν στο κέντρο του Μπακού.