hydronetta
Member
- Μηνύματα
- 4.164
- Likes
- 14.535
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- όπου δεν έχω πάει
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα 2: Σαλπάροντας με τον Καπετάν-Κουκ]Με το πρόσωπο τσίτα από τον πολύωρο ύπνο από το παράθυρο του δωματίου διαπιστώσαμε περιχαρείς ότι εδέησε ο καιρός να μας δείξει το καλοκαιρινό του πρόσωπο. Ένας περίλαμπρος ήλιος με φόντο καταπράσινα νησάκια διάσπαρτα στον κόλπο [B]Bay of Ιslands[/B
- Ημέρα 3: Σαν βγεις στο πηγαιμό για τον καταρράκτη είναι μακρύς ο δρόμος…]Πρωί πρωί με την αυγούλα αποφασίσαμε ότι πρέπει να δώσουμε μια ευκαιρία στο Auckland να ξεδιπλώσει κάποιες γοητευτικές γωνιές του. Γι’αυτό και οδεύσαμε οδικώς προς το Cornwall Park και το λόφο One Tree Hill. Το πάρκο Cornwall είναι πραγματικά μια όαση με μεγάλα δένδρα, άφθονο πράσινο και λουλούδια όπου αξίζει να κάτσεις στη παλιομοδίτικη καφετέρια και να παρατηρείς τους Ωκλανδιανούς που έρχονται εδώ να φέρουν βόλτα τα τετράποδά τους ή να κάνουν τζόκινγκ. Το [B]One Tree Hill [/B
- Ημέρα 4: Στις πύλες της κολάσεως – «Κία Όρα»]Με ένα βαρύ ουρανό και ψιλόβροχο μας υποδέχθηκε η επόμενη μέρα. Η ΕΜΥ Νέας Ζηλανδίας ομολογώ ότι έχει πολλή δουλειά έτσι που αλλάζει απρόβλεπτα ο καιρός έστω κι εν μέσω καλοκαιριού. Αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το πρώτο γεωθερμικό πάρκο της περιοχής με τον ευφάνταστο τίτλο [B]Hell’s Gate[/B
- Ημέρες 5&6: Αυτή η Μόρντορ…πού είναι;;]To πρόγραμμα της μέρας περιελάμβανε επίσκεψη στο [B]γεωθερμικό πάρκο Waiotapu[/B]. Ομολογουμένως είναι το πιο ενδιαφέρον και πολύχρωμο γεωθερμικό πάρκο, που περιβάλλεται από πυκνό δάσος. Το highlight του πάρκου θεωρείται το γκέιζερ Lady Knox το οποίο εκρήγνυται καθημερινά στις 10:15, μόνο που η εκτόνωση προκαλείται με τη χρήση…σαπουνάδας. Εντούτοις αυτό δεν πτοεί τους επισκέπτες να τρέχουν άρον άρον για να παρακολουθήσουν την επίδειξη. Εμείς αντίθετα προς το πλήθος αγνοήσαμε επιδεικτικά το digital γκέιζερ (άμα έχεις πάει [URL='http://www.travelstories.gr/glossary.php?do=item&id=78']Ισλανδία[/URL
- Ημέρες 7&8: Πάνω στην άμμο την ξανθή γράψαμε τ’ όνομά μας…
- Ημέρες 9&10: Τα βαμπίρ ζουν Φραγκοσυριανή μου γλυκιά!
- Ημέρα 11: Στις Άλπεις των μύθων
- Ημέρες 12&13: Από τις Άλπεις στη λίμνη Wanaka
- Ημέρες 14&15: Τα παιδία παίζει στο Queenstown!]Πρώτη μας μέριμνα να ξεχυθούμε και να ανακαλύψουμε τις ομορφιές που υπάρχουν γύρω από το Queenstown. Αρχικά κάναμε τη παραλίμνια διαδρομή προς το Glenorchy (θυμόμουν ότι η συμφορουμίτισα getxowoman την είχε χαρακτηρίσει εκπληκτική). Και όντως οδηγώντας μετά το κέρας της λίμνης Wakatipu απλώνεται στο βάθος μέσα από τα γαλαζοπράσινα νερά της λίμνης το μαγευτικό ορεινό τοπίο του [B]πάρκου Mount Aspiring[/B
- Ημέρες 16-18: Το φιόρδ κι η κλήση
- Περί πτωμάτων
Αινιγματικός ο τίτλος της ταξιδιωτικής μου ιστορίας, εντούτοις επιφυλάσσομαι να απαντήσω σε όλα τα ερωτήματα που εγείρει…
Το ταξίδι στη Νέα Ζηλανδία (ΝΖ) ήταν διακαής πόθος ετών. Ο ταξιδιωτικός μου οδηγός “60 scenic drives in NZ” μόνο σκόνη δεν έπιανε στη βιβλιοθήκη μου, καθώς κατά τακτά διαστήματα τον ανέσυρα και ταξίδευα νοερώς. Ήρθε κι η τριλογία του Τόλκιεν στην μεγάλη οθόνη και επέτεινε το κακό. Τι, να μην αναφωνήσω όντας στην φανταστική Μόρντορ ως έτερον Γκόλουμ… “my precious!”
Ένα όμως ταξίδι στην Αιθιοπία που δεν ευόδωσε να πραγματοποιηθεί, ήταν η αφορμή να στρέψω το ενδιαφέρον μου ξανά στη ΝΖ, αυτή τη φορά με αγριότερες διαθέσεις. Και με τον γνωστό οίστρο που με διακρίνει όταν πρόκειται να οργανώσω ένα ταξίδι, έπιασα δουλειά επί χάρτου, ταξιδιωτικού οδηγού και ίντερνετ. Γιατί βέβαια είμαι πιστός οπαδός των ανεξάρτητων διακοπών όπου το μέρος το επιτρέπει. Αρχικά η πλεονεξία μου με οδήγησε για 17 μέρες να φτιάξω ένα εξαντλητικό πρόγραμμα άνω των 6000χλμ, κάτι που έγειρε την μήνιν του πιστού μου συνταξιδιώτη και οδηγού που εδήλωσε ρητώς ότι διακοπές πίσω από το τιμόνι δεν σκοπεύει να κάνει. Με πόνο ψυχής έκανα τις απαραίτητες περικοπές και μετά από ατέλειωτες εργατοώρες έκλεισα τα αεροπορικά εισιτήρια, το αυτοκίνητο, και τη διαμονή (για όλα αυτά θα γράψω στο τέλος, βλέπε practicalities…)
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Έτσι λοιπόν ένα Σάββατο μεσημέρι του Φεβρουαρίου μας βρήκε δύο χαρωπούς ταξιδιώτες να παίρνουμε τη πτήση της Etihad για Σίδνεϋ μέσω Ντάμπου Ντάμπι (όπως είπε η αγεωγράφητος μήτηρ μου). Μετά από 20 ώρες πτήσεων και ενδιάμεσης αναμονής και ολίγον σαν τελικό σίγμα φτάσαμε στο Σίδνεϋ. Θα πρέπει εδώ να ενημερώσω τους επίδοξους ταξιδιώτες ότι η Αυστραλία θέλει βίζα η οποία όμως ταχύτατα κι ακούραστα εκδίδεται online. Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι ο μεγάλος αδελφός δουλεύει εξαιρετικά. Δεν χρειάστηκε καν να δείξουμε κάποιο αποδεικτικό, ήμασταν ήδη καταχωρημένοι στα συστήματά τους! Σε αυτό όμως που είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι οι Αυστραλοί είναι η εισαγωγή στη χώρα τροφών ή άλλων βιολογικών προϊόντων. Άρα αν πάρετε μαζί σας καμμιά σταφιδούλα για τη λιγούρα σκεφτείτε το διπλά. Πιθανά να καταλήξει στο καδο απορριμάτων του αεροδρομίου. Το βραδάκι κάναμε μια σύντομη βόλτα στο Darling Harbour όπου μας πήγε μια αγαπητή φίλη και συνάδελφος, όπου εκτιμήσαμε το υπέροχο καλοκαίρι του νοτίου ημισφαιρίου. Βροχή και υγρασία να κολλάς ολόκληρος…. Δεν το ξενυχτήσαμε καθώς την επομένη άγρια χαράματα πήραμε τη πτήση της Qantas για Auckland. Το Auckland είναι η σημαντικότερη πύλη εισόδου στη χώρα και αν και είναι η μεγαλύτερη μακράν πόλη της ΝΖ, εντούτοις ΔΕΝ είναι η πρωτεύουσα της χώρας!
HMEΡΑ 1
Η πρώτη αναπόφευκτη επαφή με μια χώρα είναι τα χαρωπά πρόσωπα των τελωνιακών υπαλλήλων οι οποίοι δεν ξέρω γιατί εξέλαβαν τόσο στραβά τη παρουσία μας στη χώρα τους. Μπας και πίστεψαν ότι αποφασίσαμε να μεταναστεύσουμε;;; Και γιατί ήρθατε, και που θα μείνετε, και πόσο θα μείνετε και για να δούμε το πρόγραμμα του ταξιδιού σας και μπας και φοράτε μπότες με τις οποίες κάνατε πεζοπορία στην Αφρική (;!). Όπως καταλάβατε τα περί εισαγωγής τροφών κλπ κλπ ισχύουν και εδώ αλλά σε υπερκείμενο βαθμό.
Αγνοώντας την ψυχρή υποδοχή, παραλάβαμε το αυτοκίνητο που είχαμε νοικιάσει (ψιλοταλαίπωρο) και εφορμήσαμε για να εξερευνήσουμε το βόρειο νησί. Σύμφωνα με το πρόγραμμα, η πρώτη στάση ήταν στις λίμνες Kaiiwi στα βορειοδυτικά του Auckland. Οι λίμνες αυτές περιτριγυρίζονται από πυκνό δάσος και τίποτα δεν προδίδει ότι είναι μια ανάσα από τη θάλασσα. Κι ενώ ως εκείνη τη στιγμή μας συντρόφευε συννεφιά και υγρασία, ένας λαμπρός ήλιος αποφάσισε να δείξει το πρόσωπό του έτσι ώστε να απολαύσουμε το μπανιο μας μαζί με τους κατασκηνωτές στα πεντακάθαρα νερά της λίμνης.
Λίμνες Kaiiwi
Αφού ανανεωθήκαμε ακολουθήσαμε πορεία βόρεια προς τα τροπικά kauri δάση (ή τουλάχιστον ότι άφησε η εκτεταμένη υλοτομία για την δημιουργία βοσκότοπων και καλλιεργειών). Τα kauri είναι πανύψηλα δέντρα με κορμό που μπορεί να φθάνει και τα 5 μέτρα σε διάμετρο και μερικά από αυτά χρονολογούνται μερικά χιλιάδες χρόνια και συνδέονται με τοπικούς θρύλους των Μαορί. Περπατήσαμε για ένα μισάωρο στο Trounson kauri forest όπου απολαύσαμε τη μεγαλοπρέπεια των δένδρων αυτών και το πνεύμα μας γαλήνεψε απολαμβάνοντας τους ήχους των πουλιών και το οργιώδες πράσινο.
Ο χρόνος όμως μας πίεζε κι έτσι οδικώς μέσω Omapere στην είσοδο του κόλπου Hokianga. Οι παραλίες ήταν απίθανες, παρθένες …. μόνο που βρίσκονταν στην αντίπερα όχθη!!! Και μια κι ο καιρός είχε προοδευτικά επιδεινωθεί, οποιαδήποτε σκέψη για μπάνιο έπεσε στο κενό.
Κι οντως μέχρι να φτάσουμε στην Paihia στην περιοχή Bay of Islands, όπου ήταν προγραμματισμένη η διαμονή μας άνοιξαν οι καταρράκτες του ουρανού. Καλοκαίρι να σου πετύχει μονολογούσα όλο νεύρα.
Φτάνοντας κατά τις 8:30 στη διαμονή μας, ο ιδιοκτήτης μας δήλωσε πανικόβλητος ότι αν θέλουμε να φάμε η κουζίνα στα εστιατόρια κλείνει στις 9. Το θεώρησα υπερβολή για ένα τουριστικό μέρος, αποδείχθηκα όμως λάθος. Ως αποτέλεσμα καταλήξαμε να φάμε χάμπουργκερ, όλα τα υπόλοιπα εστιατόρια ήταν «sorry kitchen closed»!!
H απόλυτη απελπισία ήρθε λίγο αργότερα: 10:30 και οι δρόμοι είχαν σχεδόν ερημώσει!! Άντε πάμε να κοιμηθούμε…τι άλλο να κάνουμε….. εμείς κι οι γλάροι.
Κάτι ήδη μου έλεγε ότι αυτές οι διακοπές είχαν ….πολύ ύπνο. (η απάντηση στο πρώτο μέρος του τίτλου). Καληνύχτα σας! Εσείς στην Ελλάδα πάτε ταβέρνα, εμείς αγκαλιά με τα μαξιλάρια μας!
Το ταξίδι στη Νέα Ζηλανδία (ΝΖ) ήταν διακαής πόθος ετών. Ο ταξιδιωτικός μου οδηγός “60 scenic drives in NZ” μόνο σκόνη δεν έπιανε στη βιβλιοθήκη μου, καθώς κατά τακτά διαστήματα τον ανέσυρα και ταξίδευα νοερώς. Ήρθε κι η τριλογία του Τόλκιεν στην μεγάλη οθόνη και επέτεινε το κακό. Τι, να μην αναφωνήσω όντας στην φανταστική Μόρντορ ως έτερον Γκόλουμ… “my precious!”
Ένα όμως ταξίδι στην Αιθιοπία που δεν ευόδωσε να πραγματοποιηθεί, ήταν η αφορμή να στρέψω το ενδιαφέρον μου ξανά στη ΝΖ, αυτή τη φορά με αγριότερες διαθέσεις. Και με τον γνωστό οίστρο που με διακρίνει όταν πρόκειται να οργανώσω ένα ταξίδι, έπιασα δουλειά επί χάρτου, ταξιδιωτικού οδηγού και ίντερνετ. Γιατί βέβαια είμαι πιστός οπαδός των ανεξάρτητων διακοπών όπου το μέρος το επιτρέπει. Αρχικά η πλεονεξία μου με οδήγησε για 17 μέρες να φτιάξω ένα εξαντλητικό πρόγραμμα άνω των 6000χλμ, κάτι που έγειρε την μήνιν του πιστού μου συνταξιδιώτη και οδηγού που εδήλωσε ρητώς ότι διακοπές πίσω από το τιμόνι δεν σκοπεύει να κάνει. Με πόνο ψυχής έκανα τις απαραίτητες περικοπές και μετά από ατέλειωτες εργατοώρες έκλεισα τα αεροπορικά εισιτήρια, το αυτοκίνητο, και τη διαμονή (για όλα αυτά θα γράψω στο τέλος, βλέπε practicalities…)
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Έτσι λοιπόν ένα Σάββατο μεσημέρι του Φεβρουαρίου μας βρήκε δύο χαρωπούς ταξιδιώτες να παίρνουμε τη πτήση της Etihad για Σίδνεϋ μέσω Ντάμπου Ντάμπι (όπως είπε η αγεωγράφητος μήτηρ μου). Μετά από 20 ώρες πτήσεων και ενδιάμεσης αναμονής και ολίγον σαν τελικό σίγμα φτάσαμε στο Σίδνεϋ. Θα πρέπει εδώ να ενημερώσω τους επίδοξους ταξιδιώτες ότι η Αυστραλία θέλει βίζα η οποία όμως ταχύτατα κι ακούραστα εκδίδεται online. Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι ο μεγάλος αδελφός δουλεύει εξαιρετικά. Δεν χρειάστηκε καν να δείξουμε κάποιο αποδεικτικό, ήμασταν ήδη καταχωρημένοι στα συστήματά τους! Σε αυτό όμως που είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι οι Αυστραλοί είναι η εισαγωγή στη χώρα τροφών ή άλλων βιολογικών προϊόντων. Άρα αν πάρετε μαζί σας καμμιά σταφιδούλα για τη λιγούρα σκεφτείτε το διπλά. Πιθανά να καταλήξει στο καδο απορριμάτων του αεροδρομίου. Το βραδάκι κάναμε μια σύντομη βόλτα στο Darling Harbour όπου μας πήγε μια αγαπητή φίλη και συνάδελφος, όπου εκτιμήσαμε το υπέροχο καλοκαίρι του νοτίου ημισφαιρίου. Βροχή και υγρασία να κολλάς ολόκληρος…. Δεν το ξενυχτήσαμε καθώς την επομένη άγρια χαράματα πήραμε τη πτήση της Qantas για Auckland. Το Auckland είναι η σημαντικότερη πύλη εισόδου στη χώρα και αν και είναι η μεγαλύτερη μακράν πόλη της ΝΖ, εντούτοις ΔΕΝ είναι η πρωτεύουσα της χώρας!
HMEΡΑ 1
Η πρώτη αναπόφευκτη επαφή με μια χώρα είναι τα χαρωπά πρόσωπα των τελωνιακών υπαλλήλων οι οποίοι δεν ξέρω γιατί εξέλαβαν τόσο στραβά τη παρουσία μας στη χώρα τους. Μπας και πίστεψαν ότι αποφασίσαμε να μεταναστεύσουμε;;; Και γιατί ήρθατε, και που θα μείνετε, και πόσο θα μείνετε και για να δούμε το πρόγραμμα του ταξιδιού σας και μπας και φοράτε μπότες με τις οποίες κάνατε πεζοπορία στην Αφρική (;!). Όπως καταλάβατε τα περί εισαγωγής τροφών κλπ κλπ ισχύουν και εδώ αλλά σε υπερκείμενο βαθμό.
Αγνοώντας την ψυχρή υποδοχή, παραλάβαμε το αυτοκίνητο που είχαμε νοικιάσει (ψιλοταλαίπωρο) και εφορμήσαμε για να εξερευνήσουμε το βόρειο νησί. Σύμφωνα με το πρόγραμμα, η πρώτη στάση ήταν στις λίμνες Kaiiwi στα βορειοδυτικά του Auckland. Οι λίμνες αυτές περιτριγυρίζονται από πυκνό δάσος και τίποτα δεν προδίδει ότι είναι μια ανάσα από τη θάλασσα. Κι ενώ ως εκείνη τη στιγμή μας συντρόφευε συννεφιά και υγρασία, ένας λαμπρός ήλιος αποφάσισε να δείξει το πρόσωπό του έτσι ώστε να απολαύσουμε το μπανιο μας μαζί με τους κατασκηνωτές στα πεντακάθαρα νερά της λίμνης.
Λίμνες Kaiiwi
Αφού ανανεωθήκαμε ακολουθήσαμε πορεία βόρεια προς τα τροπικά kauri δάση (ή τουλάχιστον ότι άφησε η εκτεταμένη υλοτομία για την δημιουργία βοσκότοπων και καλλιεργειών). Τα kauri είναι πανύψηλα δέντρα με κορμό που μπορεί να φθάνει και τα 5 μέτρα σε διάμετρο και μερικά από αυτά χρονολογούνται μερικά χιλιάδες χρόνια και συνδέονται με τοπικούς θρύλους των Μαορί. Περπατήσαμε για ένα μισάωρο στο Trounson kauri forest όπου απολαύσαμε τη μεγαλοπρέπεια των δένδρων αυτών και το πνεύμα μας γαλήνεψε απολαμβάνοντας τους ήχους των πουλιών και το οργιώδες πράσινο.
Ο χρόνος όμως μας πίεζε κι έτσι οδικώς μέσω Omapere στην είσοδο του κόλπου Hokianga. Οι παραλίες ήταν απίθανες, παρθένες …. μόνο που βρίσκονταν στην αντίπερα όχθη!!! Και μια κι ο καιρός είχε προοδευτικά επιδεινωθεί, οποιαδήποτε σκέψη για μπάνιο έπεσε στο κενό.
Κι οντως μέχρι να φτάσουμε στην Paihia στην περιοχή Bay of Islands, όπου ήταν προγραμματισμένη η διαμονή μας άνοιξαν οι καταρράκτες του ουρανού. Καλοκαίρι να σου πετύχει μονολογούσα όλο νεύρα.
Φτάνοντας κατά τις 8:30 στη διαμονή μας, ο ιδιοκτήτης μας δήλωσε πανικόβλητος ότι αν θέλουμε να φάμε η κουζίνα στα εστιατόρια κλείνει στις 9. Το θεώρησα υπερβολή για ένα τουριστικό μέρος, αποδείχθηκα όμως λάθος. Ως αποτέλεσμα καταλήξαμε να φάμε χάμπουργκερ, όλα τα υπόλοιπα εστιατόρια ήταν «sorry kitchen closed»!!
H απόλυτη απελπισία ήρθε λίγο αργότερα: 10:30 και οι δρόμοι είχαν σχεδόν ερημώσει!! Άντε πάμε να κοιμηθούμε…τι άλλο να κάνουμε….. εμείς κι οι γλάροι.
Κάτι ήδη μου έλεγε ότι αυτές οι διακοπές είχαν ….πολύ ύπνο. (η απάντηση στο πρώτο μέρος του τίτλου). Καληνύχτα σας! Εσείς στην Ελλάδα πάτε ταβέρνα, εμείς αγκαλιά με τα μαξιλάρια μας!
Attachments
-
41,9 KB Προβολές: 121
Last edited: