• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Εχουν δυναμη οι κριτικες μας;

Delmem31458

Banned
Μηνύματα
256
Likes
457
Πιστευευτε οτι αυτα που γραφουμε σε google, tripadvisor κλπ εχουν δυναμη να επιφερουν αλλαγες στις επιχειρησεις που αφορουν;

Πιστευετε οτι ειναι οι αγγλοφωνες ή οι Ελληνοφωνες κριτικες, αυτες που εχουν μεγαλυτερο αντικτυπο;

Ποια σαιτ κριτικων εχουν τη μεγαλυτερη απηχηση;
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.866
Likes
7.098
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Πιστευετε οτι ειναι οι αγγλοφωνες ή οι Ελληνοφωνες κριτικες, αυτες που εχουν μεγαλυτερο αντικτυπο;
Οι καλοπροαίρετες-εποικοδομητικές.
Ανεξαρτήτως σε ποια γλώσσα γράφτηκαν και σε ποια ιστοσελίδα.

Οποιαδήποτε επιχείρηση σέβεται τον πελάτη και θέλει να βελτιώσει το προϊόν/υπηρεσίες της σαφώς και τις λαμβάνει υπόψιν και προβαίνει και στις αντίστοιχες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της, εφόσον κρίνει και η ιδια ότι όντως είναι απαραίτητες/θα έχουν θετικο αντικτυπο στους πελάτες.
 

Delmem31458

Banned
Μηνύματα
256
Likes
457
Αχ μακαρι να ηταν ετσι, αλλα... εκει που νιωθουν οτι εκτιθενται στρεφουν την προσοχη τους. Διαφορετικα θα εφτανε ενα απλο παραπονο, ιδιωτικα.
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.866
Likes
7.098
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Αχ μακαρι να ηταν ετσι, αλλα... εκει που νιωθουν οτι εκτιθενται στρεφουν την προσοχη τους. Διαφορετικα θα εφτανε ενα απλο παραπονο, ιδιωτικα.
Για κάποιες επιχειρήσεις είναι σίγουρα έτσι πάντως, τις έχω ζήσει.
 

Extra muros

Member
Μηνύματα
186
Likes
1.339
Οι αρνητικές κριτικές - όχι τόσο τα αστεράκια, όσο τα σχόλια - έχουν πολλαπλάσια δύναμη από τις θετικές, με την έννοια ότι τη ζημιά που μπορεί να κάνει ένα εμπεριστατωμένο αρνητικό σχόλιο, χρειάζονται πάρα πολλές θετικές κριτικές για να την αντισταθμίσουν. Και ναι, οι σοβαρές επιχειρήσεις τις λαμβάνουν υπόψη, έστω κι αν οι αλλαγές δε γίνονται πάντα σε "τηλεοπτικό χρόνο". Κυρίως βέβαια μιλάμε στους ανταγωνιστικούς κλάδους του τουρισμού, όπως είναι καταλύματα, εκδρομές, εστιατόρια. Όπου βέβαια υπάρχουν μονοπωλιακές ή ολιγοπωλιακές καταστάσεις, οι επιχειρήσεις ξέρουν ότι τις παίρνει να σε γράφουν ως εκεί που τις παίρνει ο νόμος τουλάχιστον, ωστόσο κι εκεί η πίεση ή και το κράξιμο δε βλάπτουν. Και φυσικά υπάρχουν κι οι αλεξιπτωτιστές που δεν έχουν κανένα μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, άρα αδιαφορούν για τις επιπτώσεις των κριτικών.
 

duty_free

Member
Μηνύματα
963
Likes
3.817
Ακόμα και σε ελάχιστες, εάν δύο τουλάχιστον αρνητικές κριτικές ταυτίζονται ως προς το περιεχόμενο, επηρεαζεται σίγουρα ο καταναλωτης. Αν ο επιχειρηματίας ειναι καράμπαμπας, νοοτροπίας αρτι αφιχθείσης απο το 1983 (ή έστω μέχρι πρίν από την παγκόσμια εκθεση στο διαδικτυο - με τα καλά και τα κακά του) δεν θα επηρεαστεί - βραχυπρόθεσμα, διότι μακροπρόθεσμα θα λαβει τον πούλον και θα το ευχαριστηθεί σύμπασα η κοινοτης των καταναλωτών που θελει το γρόσι της να πιασει τόπο. Συνεπώς πιανει η ειλικρινης, ειτε καλοπροαίρετος είτε κακοπροαίρετος κριτική.

Επιμύθιον: πίσσα και πούπουλα στο καθε σκιτζη, τσο και λο στον πάσα ένα αγύρτη.
 

Nikos1986

Member
Μηνύματα
1.056
Likes
4.782
Επόμενο Ταξίδι
Κανάρια
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία - Καλιφόρνια
Κι εγώ λαμβάνω έντονα υπόψη μια εμπεριστατωμένη κριτική. Είτε θετική είτε αρνητική. Όπως ειπώθηκε, τα αστεράκια χωρίς σχόλια ούτε καν τα κοιτάζω.

Τωρα, για τις πλατφόρμες και τις γλώσσες...

Το TripAdvisor το χρησιμοποιώ ελάχιστα και για κάτι που θα δυσκολευτώ πολύ να βρω αλλού. Γενικά, για να κλείσω κατάλυμα (συνήθως μέσω booking) κοιτάζω τις κριτικές στο ίδιο το booking, αλλά μεγαλύτερη βαρύτητα δίνω στις βαθμολογίες και στις κριτικές στο Google Maps. Το Google Maps αποτελεί και σχεδόν μονόδρομο για το φαγητό. Πολλές φορές έχω βρεθεί στη θέση να ψάχνω τελευταία στιγμή πού να φάω, και τα σχόλια στο Google Maps ειναι πολύτιμα για εμένα. Ένα ξεροψημένο φαγητό δεν θα με πειράξει, αλλά διαβάζοντας σχόλια για αγενές προσωπικό ή αδικαιολόγητη αργοπορία, ε, δεν θα με κάνει να επιλέξω το εν λόγω εστιατόριο.

Κυρίως στην Ελλάδα, ναι, δίνω πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα στα σχόλια Ελλήνων. Μη γελιόμαστε, πολλές επιχειρήσεις χρόνια τώρα (δυστυχώς μακράν πρώτες απ'ολες αυτές του τουρισμού) είναι προσανατολισμένες στον ξένο τουρίστα απ' ότι στον Έλληνα. Παραδείγματα σίγουρα ο καθένας μας έχει πάμπολλα. Μπορώ να παραθέσω κι εγώ... Πάντως, θεωρώ πολύ πιο πιθανό την αντιμετώπιση που είχε ένας Έλληνας στον τόπο μας να την έχω κι εγώ, γι αυτό και το σχόλιό του το λαμβάνω περισσότερο υπόψη.

Για το αν εκάστοτε επαγγελματίας δέχεται σαν ηθική (και αύριο και σαν οικονομική) επιβράβευση μια καλή κριτική ή αποτελεί για αυτόν τροφή για σκέψη μια κακή κριτική... Αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από τον άνθρωπο. Οτιδήποτε επάγγελμα κι ας κάνει. Κάποιος ο οποίος αδιαφορεί για το προϊόν που πουλάει (να το πω τελείως με όρους ελεύθερης αγοράς) είναι καταδικασμενος είτε να κλείσει είτε να πάρει στο λαιμό του και τους συντοπίτες του στη στραβή που θα κάτσει. Πρόσφατο παράδειγμα ο Λαγανάς...
 

GiannisP.

Member
Μηνύματα
124
Likes
258
Επόμενο Ταξίδι
Αλόννησος Aug 2020
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Είμαι ένας από τους πολλούς που κάνουν κριτικές στο Google Maps αλλά και στο TripAdvisor. Θεωρώ ότι βοηθάω τους πελάτες αλλά και τους επιχειρηματίες, που θέλουν να αναβαθμίσουν αυτό που πουλάνε.
Κάποιες κριτικές, συνήθως άσχημες, φαίνεται ότι είναι επιτηδευμένες, για να πλήξουν ένα μαγαζί και να ανεβάσουν το διπλανό.
 

Evi_Stav

Member
Μηνύματα
343
Likes
837
Ναι! Θεωρώ πολύ σημαντικές τις κριτικές.

Και ο επιχειρηματίας (μόνο όσοι ενδιαφέρονται, γιατί άποιοι δεν ξέρουν καν ότι υπάρχουν κριτικές για αυτούς online) τις χρησιμοποιεί σαν feedback για βελτίωση των υπηρεσιών του, και ο εν δυνάμει καταναλωτής μπορεί να κάνει σοφότερες επιλογές!

Εγώ προσωπικά κριτικές γράφω μόνο για πολύ καλές εμπειρίες ή πολύ κακές.

Συμφωνώ πως στα σκέτα αστεράκια δεν δίνω ούτε εγώ σημασία. Οπότε, αν είναι να γράφουμε κριτικές, να τις δικαιολούμε κιόλας.
 

Frederico12

Member
Μηνύματα
57
Likes
359
Ταξίδι-Όνειρο
Κένυα
Συμφωνώ ότι η κριτική ουσιαστικά πρέπει να έχει σχόλιο και όχι μονο αστερακια, για να είναι χρήσιμη. Εννοείτε ότι ο μέσος όρος αξιολόγησης καθορίζει περίπου τι συμβαίνει στο μαγαζί ή ξενοδοχέιο, αλλα κυρίως στα ξενοδοχεία με βοηθούν πολύ οι αρνητικές κριτικές για να τσεκάρω αν το κατάλυμα σε σχέση με τη τιμή, είναι στα μέτρα που ψάχνω και στο προφίλ που ψάχνω. π.χ Για αλλον το wifi είναι βασικό και μπορεί να το χαντακώσει στη βαθμολόγια, για μενα δεν παίζει ρόλο.
Όσες φόρές έχω ταξιδέψει (Ευρώπη κυρίως) όσον αφορά τα καταλύματα, πάντοτε συναντούσα στη διαμονή μου αυτό που περίμενα βάσει σχολίων και φωτογραφίων, το οποίο είναι πολύ βασικό, για να μην έχεις δυσάρεστες εκπληξεις και χαλαστείς με το καλημέρα.
 

STKF

Member
Μηνύματα
1.219
Likes
6.202
Το TripAdvisor το χρησιμοποιώ ελάχιστα και για κάτι που θα δυσκολευτώ πολύ να βρω αλλού.
Στο trip advisor εμπιστευόμαστε Αμερικανούς(ΗΠΑ) στις κριτικές καταλυμάτων. Γάλλους , Ιταλούς και Έλληνες στα εστιατόρια. Επίσης και ντόπιους.
Στο Google η επιχείρηση να έχει τουλάχιστον τέσσερα αστεράκια και εκατοντάδες κριτικές.
Ναί, οι κριτικές μας έχουν μεγάλη δύναμη.
 
Μηνύματα
826
Likes
758
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
Οι καλοπροαίρετες-εποικοδομητικές.
Ανεξαρτήτως σε ποια γλώσσα γράφτηκαν και σε ποια ιστοσελίδα.
Όντας κάποιος που λόγω δουλειάς έχει απαντήσει σε χιλιάδες κριτικές στη ζωή του, θα συμφωνήσω απόλυτα.
Και θα προσθέσω, ο ήρεμος και ευγενής "κριτής" θα ακουστεί και θα ληφθεί υπόψη πολύ πιο σοβαρά από τον εκνευρισμένο και μηδενιστικό. Τόσο από τους αναγνώστες της κριτικής όσο και από την επιχείρηση για μελλοντικές βελτιώσεις.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.542
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom