• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Εταιρίες low cost

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Fanh

Member
Μηνύματα
60
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Σκανδιναβία
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ-Λάος-Καμπότζη
Οι εταιρίες low cost πόσο αξιόπιστες είναι? Έχει ταξιδέψει κανείς με αυτές? Γιατί είναι τόσο χαμηλό το κόστος τους? Θα τις εμπιστευόσασταν γενικά?
Για να απαντήσω πρώτη , δεν έχω πετάξει ποτέ με κάποια ,είχα ακουστα για easy jet και στο link που έκανα για φτηνές πτήσεις από εδώ είδα διάφορες άλλες (πανάσχετη είμαι!:haha:).
Είχα την εντύπωση κιόλας ότι μόνο απο Αθήνα πετούν οπότε δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα, γιατι έψαχνα από Θεσσαλονίκη.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.456
Likes
17.526
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Στενοί φίλοι έχουν ταξιδέψει με easyjet και με skyeurope και δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα. :)
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.062
Likes
20.473
Έχω πετάξει με Skyeurope και ήταν μία χαρά....δε φοβάμαι περισσότερο επειδή είναι χαμηλού κόστους εταιρεία, αν είναι να συμβεί το μοιραίο θα συμβεί....εδώ ολόκληρο concorde είδες τι έπαθε και δε νομίζω να θεωρείται low cost....

Μη φοβάσαι τίποτα.....εγώ πιο πολύ είμαι υποψιασμένος για τη χώρα πτήσης και τις διαδικασίες που ισχύουν και τηρούνται σε αυτές παρά για την εταιρεία...π.χ. για ευρωπαϊκή εταιρεία δε με νοιάζει καθόλου.......αν ήταν low cost εταιρεία τριτοκοσμικής χώρας θα το σκεφτόμουν ομολογουμένως.
 

Fanh

Member
Μηνύματα
60
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Σκανδιναβία
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ-Λάος-Καμπότζη
Έχω πετάξει με Skyeurope και ήταν μία χαρά....δε φοβάμαι περισσότερο επειδή είναι χαμηλού κόστους εταιρεία, αν είναι να συμβεί το μοιραίο θα συμβεί....εδώ ολόκληρο concorde είδες τι έπαθε και δε νομίζω να θεωρείται low cost....

Μη φοβάσαι τίποτα.....εγώ πιο πολύ είμαι υποψιασμένος για τη χώρα πτήσης και τις διαδικασίες που ισχύουν και τηρούνται σε αυτές παρά για την εταιρεία...π.χ. για ευρωπαϊκή εταιρεία δε με νοιάζει καθόλου.......αν ήταν low cost εταιρεία τριτοκοσμικής χώρας θα το σκεφτόμουν ομολογουμένως.
Να υποθέσω ότι ενοείς πως τα αεροσκάφη που πετούν εντός της Ευρώπης καθώς και τα αεροδρόμια, υπακούουν σε πιο αυστηρούς κανονισμούς που τα καθιστούν ασφαλέστερα. Εδώ που τα λέμε και εγώ που κάνω αρκετές φορές το χρόνο το ταξίδι Σάμο- Θεσσαλονίκη με τα μικρα ελικοφόρα της Ολυμπιακής σ' αυτό ακριβώς στηρίζομαι. Δεν φοβόμουν ποτέ τα αεροπλάνα αλλά μετά από κάμποσες πτήσεις με ελικοφόρο κάτι έχω παθει!
 

Doug

Member
Μηνύματα
518
Likes
2
Εγω ενα μικρο σοκ το επαθα οταν συνετριβη το αεροπλανο της One-Two-Go στο Πουκετ γιατι ειχα πεταξει μ΄ αυτη!!!
Τωρα πια το εχω ξεπερασει! Οπως εγραψε και ο gts αν ειναι να συμβει το μοιραιο, θα συμβει..! Αυτο που δεν μπορω να ξεπερασω ειναι η φοβια μου για τις πτησεις γενικως!:(
 

bloody mary

Member
Μηνύματα
527
Likes
42
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
Αμαζόνιος
Οι low cost εταιρείες Φανή είναι πολύ πιο οικονομικές γιατί:
-Δεν περιλαμβάνουν γεύμα αναψυκτικά και άλλες περιττές πολυτέλειες.
-Αποφεύγουν όπου μπορούν τα ακριβά αεροδρόμια (πχ Λούτον έξω από το Λονδίνο αντί για Χίθροου ή Γκαντγουικ)
-Δεν τυπώνουν εισητήρια
-Δεν έχουν μεσάζοντες (ταξιδιωτικά πρακτορεία)
Η easyjet συγκεκριμένα υποστηρίζει ότι έχει τον νεώτερο στόλο στην Ευρώπη.
Προσωπικά έχω ταξιδέψει με easyjet και virgin express χωρίς κανένα πρόβλημα. Το μόνο μειονέκτημα που βρήκα ήταν ότι ο χώρος για τα πόδια μου φάνηκε ακόμα πιο περιορισμένος από ότι συνήθως. Πληρώνοντας όμως κάτι παραπάνω μπορείς να κλείσεις θέση με περισσότερο χώρο.
 

Lthanos

Member
Μηνύματα
1.387
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο
Ταξίδι-Όνειρο
2 μήνες στην Κίνα
Συμφωνώ ότι η ασφάλεια δεν εξαρτάται από το αν η εταιρία είναι low cost. Εξάλλου, ως γνωστόν, το πιο επικίνδυνο κομμάτι ενός αεροπορικού ταξιδιού είναι το ταξί για το αεροδρόμιο.
 

jass_gr

Member
Μηνύματα
11
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
New York
Ταξίδι-Όνειρο
St Maarten
Ας πω και γω τη γνωμη μου για τις low cost..

Eγω προσωπικα προτιμω μονο low cost αν πετανε στον προορισμο που θελω να ταξιδεψω.

Η Easyjet εχει πραγματι τον πιο συγχρονο στολο στην Ευρωπη με το μεγαλυτερο αεροσκαφος της σε ηλικια να ειναι 5 ετων (οταν το μεγαλυτερο αεροσκαφος σε ηλικια της Aegean ειναι κατασκευης 1978) !!!! Εδω και καποια χρονια εκανε την μεγαλυτερη παραγγελια στην ιστορια της Airbus για 125 περιπου Airbus-320.
Με αποτελεσμα να ειναι η μοναδικη εταιρια παγκοσμιως που παραλαμβανει ενα καινουργιο αεροσκαφος ανα 15μερες απο το εργοστασιο!
Σε παρομοια επιπεδα κινειται και η ιρλανδικη Ryanair, ο βασικος αντιπαλος της Easyjet.

οσον αφορα τον ορο ''low cost'' θα συφωνησω με την blοοdy mary και θα συμπληρωσω επισης οτι οι εταιριες χαμηλου κοστους :

1) Ταξιδευουν παντα σε δευτερευοντα αεροδρομια μιας πολης πχ Παρισι-Orly , Λονδινο Gatwick-Stansed-Luton κτλ που σημαινει μικροτερες χρεωσεις για την εταιρια απο το αεροδρομιο, απο το να πηγαιναν σε ενα διεθνες αεροδρομιο οπως το Heathrow η το CDG.Επισης τα slots σε ενα αεροδρομιο ειναι πιο φτηνα απο τις 24.00 εως τις 06.00 παρα τις ωρες αιχμης απο τις 10.00 και μετα..εως τις 22.00 το βραδυ.Γι αυτο και ολες οι low cost ταξιδευουν τετοιες ανωμαλες ωρες.Απο Παρισι πχ για Αθηνα φευγει 05,50 και αναγκαζεσαι να πας στο αεροδρομιο απο τις 3.

2) Δευτερον οταν ενα αεροσκαφος προσγειωνεται σε ενα αεροδρομιο που δεν ειναι η βαση του αρχιζει να χρεωνεται με την ωρα για την παραμονη του.Οσοι εχετε ταξιδεψει με την Εasyjet απο Αθηνα θα εχετε παρατηρησει οτι με το που φτανει το αεροπλανο απο το Λονδινο πχ το πολυ σε μια ωρα εχει ξεφορτωσει-καθαριστει-φορτωσει και εχει φυγει.....

3) Στις low cost ισχυει το ρητο ''οταν το αεροσκαφος ειναι στο εδαφος η εταιρα ζημιωνεται''. Με λιγα λογια ενα αεροπλανο μπορει να κανει και 3 ευρωπαικα ταξιδια σε μια μερα οταν μια κανονικη εταιρια κανει 2.

4) Low cost δεν ειναι για ολους..Οταν το αεροπλανο εχει 156 θεσεις δεν προσφερονται ολες στην ιδια τιμη...Πχ για Αθηνα-Λονδινο στην τιμη των 50ευρω ειναι οι 50θεσεις,οι αλλες 50 ειναι στη τιμη των 80 ευρω και οι υπολοιπες στην τιμη των 120ευρω...Οπως καταλαβαινετε η εταιρια εχει τα ιδια κερδη αλλα αλλος πληρωνει λιγοτερα και αλλος περισσοτερα.Αυτος που πληρωνει 120ευρω εχει καλυψει και την διαφορα με αυτον που πληρωσε 50ευρω.
Στις low cost oταν ακυρωσεις τα εισιτηρια δεν παιρνεις τα λεφτα σου πισω!!ειναι ορος απο την αρχη!Επισης τα επιπλεον κερδη απο τις ''υπηρεσιες'' τυπου speedy boarding που πληρωνεις εξτρα χρηματα για να μπεις πρωτος στο αεροπλανο..Επισης τωρα προσθεσαν και τελος για τις αποσκευες..Πλεον η μοναδικη δωρεαν αποσκευη ειναι η χειραποσκευη.Οτι μπαινει απο κατω στο αμπαρι.....χρεωνεται με το κομματι και φυσικα με τα κιλα αν ξεπερασεις τα επιτρεπομενα!!

5)Εχετε σκεφτει τi κερδη εχει μια low cost απο το σερβις εν ωρα πτησης...?Οταν σου πουλαει μια μπαγκετα ζαμπον-τυρι 3.50 και τις εχει κοστισει 0.50 φανταστειτε....Δεν βαζω και τα κερδη απο τα διαφορα παιχνιδια-κολωνιες- Ξυστο :shock: που πουλανε εν ωρα πτησης..

6)Η Ryanair εχει μπει και στον χωρο της διαφημισης.Σε ολα τα αεροπλανα της υπαρχουν αυτοκολλητα-διαφημισεις στα ντουλαπια των χειραποσκευων, διαφορων προιοντων-εταιριων οποτε καταλαβαινετε τι κερδη αποκομει και απο κει...κατι που θα μιμηθει συντομα και η Easyjet.

7)Οσον αφορα τη στενοτητα των καθισματων παλι κερδος κρυβεται πισω απο αυτο.Οταν ενα airbus-320 σε κανονικη διαμορφωση εχει 152καθισματα , oι low cost τα παραγγελνουν σε διαμορφωση 164θεσεων και αυτοματα μειωνεται ο χωρος των επιβατων το λεγομενο seat pitch.Tι σημαινει αυτο? 164-152= 12 επιβατες επιπλεον, αρα + στο κερδος!
Ενα μυστικο για οσους ταξιδεουν αεροπορικως.Παντα θα πηγαινετε να καθεστε η θα ζητατε θεση στην εξοδο κινδυνου που ειναι πανω απο το φτερο γιατι εκει εχει μεγαλυτερο χωρο λογω της ιδιαιτεροτητας του σημειου.Αυτο ισχυει ακομα και στις low cost.

Αν πηρες μια ιδεα αυτου του ειδους εταιρες, εχουν κερδη που ζηλευουν και εταιριες τυπου British Airways , Air France κτλ.....

Τωρα και οι μεγαλες παραδοσιακες εταιρες εχουν μπει στο χορο των χαμηλων τιμων-προσφορων γιατι βλεπουν οτι η πιτα τους τρωγεται σιγα σιγα απο τις low cost εταιρες...και αναγκαστκα θα μπουν στον χορο και θα χορεψουν!!
Κατι που ειναι υπερ του επιβατικου κοινου. :p


Επισης εχουν πολυ καλους πιλοτους (με αυστηρη επιλογη και εκπαιδευση) οποτε να μην τις φοβασαι.


Να ξερετε οτι σε μερικα χρονια θα υπαρχουν στην Ευρωπη μονο 4-5 εταιριες απο τις οποιες οι 3 θα ειναι low cost..
Hδη οι δυο εχουν ξεχωρισει και μιλαμε για τις Easyjet kai Ryanair...και ερχεται η νεα ανερχομενη δυναμη WizzAir


Αυταααααααααα............(απο εναν fun της Easyjet.)





Μια συμβουλη:bleh:
αν εχετε ενοχλητικο συνεπιβατη στο διπλανο σας καθισμα και εχετε λαπτοπ μαζι σας κανετε το εξης:
Ανοιγετε το Λαπτοπ
Σιγουρευεστε οτι ο διπλανος σας κοιταει την οθονη του
Κλεινετε τα ματια σας, κοιτατε προς τα πανω, και αρχιζετε να ψιθυριζετε σαν να προσευχεστε..
και πατατε εδω : http://www.entercity.gr/countdown.html :haha:
 
Last edited by a moderator:

dk

Banned
Μηνύματα
1.397
Likes
55
Επόμενο Ταξίδι
Κρουαζιέρα Αιγαίου-Dubai
Ταξίδι-Όνειρο
Βραζιλία
Πολυ χρησιμες οι πληροφοριες σου jass_gr,σ'ευχαριστουμε πολυ.
 

Fanh

Member
Μηνύματα
60
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Σκανδιναβία
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ-Λάος-Καμπότζη
όντως πολύ χρήσιμα όλα που έγραψαν τα παιδιά. :clap:
 

vagantos

Member
Μηνύματα
2.030
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
Θιβέτ, K.Aμερική ή Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
στου Ν.Καββαδία τα μέρη
Κατατοπιστικότατο το άρθρο για τις εταιρείες χαμηλού κόστους.
Και η δική μου η τακτικη ειναι να τις χρησιμοποιώ χωρις πολλή σκέψη.
Δεν τις φοβάμαι ιδιαίτερα, γιατί εχω χρησιμοποιήσει (επιτυχώς :haha:) και τουλάχιστον άλλες 10 - άγνωστες σε μενα- εταρειες σε εσωτερικές πτησεις σε Βραζιλία, Περου, Κινα, Ινδία κλπ.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Μπράβο jass_gr πολύ κατατοπιστικό το άρθρο σου για τις Loco. Θα μου επιτρέψεις 2-3 παρατηρισούλες για να τα ξεκαθαρίσουμε όλοι μας

Εδω και καποια χρονια εκανε την μεγαλυτερη παραγγελια στην ιστορια της Airbus για 125 περιπου Airbus-320.
Η Easyjet δεν έχει 320 έχει 319. Την μεγαλύτερη παραγγελία στην ιστορία της Airbus την έχει κάνει η Μαλαισιανή Air Asia. Aυτή όντως πετάει 320.

1) Ταξιδευουν παντα σε δευτερευοντα αεροδρομια μιας πολης πχ Παρισι-Orly , Λονδινο Gatwick-Stansed-Luton κτλ που σημαινει μικροτερες χρεωσεις για την εταιρια απο το αεροδρομιο, απο το να πηγαιναν σε ενα διεθνες αεροδρομιο οπως το Heathrow η το CDG.Επισης τα slots σε ενα αεροδρομιο ειναι πιο φτηνα απο τις 24.00 εως τις 06.00 παρα τις ωρες αιχμης απο τις 10.00 και μετα..εως τις 22.00 το βραδυ.Γι αυτο και ολες οι low cost ταξιδευουν τετοιες ανωμαλες ωρες.Απο Παρισι πχ για Αθηνα φευγει 05,50 και αναγκαζεσαι να πας στο αεροδρομιο απο τις 3.
Αυτό που λες κατά βάση είναι σωστότατο αλλά δεν είναι ο κανόνας. Ειδικά η Easy πετάει βολικότατες ώρες και η πτήση από Παρίσι πετάει τόσο νωρίς γιατί έτσι βγαίνει το πρόγραμμα της εταιρίας δεν έχει να κάνει με τo κόστος των slots. Γενικά οι μεγάλες loco αυτό το πρόβλημα το έχουν ξεπεράσει και σιγά-σιγά η κατάσταση διορθώνετε και στις μικρές. Ηδη η Sky βελτίωσε τις ώρες της από-προς Βιέννη. Μην μπερδεύεσαι άλλο loco και άλλο charter.

2) Δευτερον οταν ενα αεροσκαφος προσγειωνεται σε ενα αεροδρομιο που δεν ειναι η βαση του αρχιζει να χρεωνεται με την ωρα για την παραμονη του.Οσοι εχετε ταξιδεψει με την Εasyjet απο Αθηνα θα εχετε παρατηρησει οτι με το που φτανει το αεροπλανο απο το Λονδινο πχ το πολυ σε μια ωρα εχει ξεφορτωσει-καθαριστει-φορτωσει και εχει φυγει......
Σωστότατο αυτό που λες αλλά ισχύει για όλες της εταιρίες και όχι μόνο τις loco. Αν παρατηρήσεις όλες η ευρωπαικές εταιρίες έχουν round 3/4 με 1 ώρα το πολύ. Ο χρόνος είναι χρήμα για όλους...

4) Low cost δεν ειναι για ολους..Οταν το αεροπλανο εχει 156 θεσεις δεν προσφερονται ολες στην ιδια τιμη...Πχ για Αθηνα-Λονδινο στην τιμη των 50ευρω ειναι οι 50θεσεις,οι αλλες 50 ειναι στη τιμη των 80 ευρω και οι υπολοιπες στην τιμη των 120ευρω...Οπως καταλαβαινετε η εταιρια εχει τα ιδια κερδη αλλα αλλος πληρωνει λιγοτερα και αλλος περισσοτερα.Αυτος που πληρωνει 120ευρω εχει καλυψει και την διαφορα με αυτον που πληρωσε 50ευρω..
Κι αυτό είναι σωστό αλλά κι αυτό ισχύει και για τις official εταιρίες. Και στις κανονικές εταιρίες δεν πληρώνουν όλοι οι επιβάτες τον ίδιο ναύλο. Υπάρχουν κατηγορίες ναύλου γιαυτό και σε μέρες αιχμής τα φτηνά εισιτήρια εξαντλούνται και οι εταιρίες πουλάνε ακριβότερα...


Hδη οι δυο εχουν ξεχωρισει και μιλαμε για τις Easyjet kai Ryanair...και ερχεται η νεα ανερχομενη δυναμη WizzAir
Μήπως εννοείς την Sky? Tην Wizz λίγο χλωμή την κόβω τελευταία...

Τέλος θα ήθελα να σημειώσω ότι πολλές official εταιρίες για να αντιμετωπίσουν τις loco φτιάχνουν οι ίδιες θυγατρικές loco και τους δίνουν δικές τους γραμμές με φτηνότερο ναύλο όπως π.χ η Ιberia με την click air που έκοψε τα δρομολόγια της απο BCN προς ATH και τα έδωσε στην θυγατρική της.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.310
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom