- Συνήθως οι τιμές των ταξιδιωτικών γραφείων σε καταλύματα (και κυρίως ξενοδοχεία) είναι καλύτερες ή ίδιες από τις online τιμές που έχουν οι κοινές πλατφόρμες που όλοι γνωρίζουμε.
- Για την διοργάνωση σημασία δεν έχει τόσο το όνομα του γραφείου όσο ο υπάλληλος. Μπορεί να πάτε σε κάποιον πολύ καλό υπάλληλο που να ξέρει τον Χ προορισμό, αλλά για τον Ψ να είναι άσχετος.
- Ανάλογα τους προορισμούς και τις ημερομηνίες ταξιδιού κάποιες φορές οι τιμές γκρουπ είναι καλύτερες από το να διοργανώσει κάποιος ατομικό ταξίδι. Τρανό παράδειγμα Αθήνα - Πράγα - Αθήνα τις γιορτές.
- Το κάθε γραφείο πρακτορεύει τις εκδρομές άλλου στην ίδια τιμή (ισχύει για το 90% των γραφείων), αυτό ισχύει και για το εξωτερικό και για το εσωτερικό. Απλά πολλά δεν το λένε γιατί ο πελάτης έχει το σκεπτικό "θα πάω τότε απευθείας να μου δώσουν καλύτερη τιμή" (κλασσική χαζοπονηριά) κάτι που όμως δεν ισχύει. Το ίδιο ισχύει και για τα γραφεία του εξωτερικού.
- Συνοικιακά γραφεία θα ξοδέψουν απείρως περισσότερο χρόνο να σας βοηθήσουν συγκριτικά με ένα μεγάλο και θα σας προσέξει περισσότερο. Επίσης οι τιμές του θα είναι ίδιες ή καλύτερες.
Σχετικά με την εμπειρία και την ποιότητα ότι πληρώνεις παίρνεις. 8 στα 10 πρακτορεία θα τηρήσουν από πριν τα ξενοδοχεία που θα στείλουν τους πελάτες (και τα γνωρίζουν οι πελάτες πριν πληρώσουν την προκαταβολή). Αλλά μόνο οι 2 στους 10 πελάτες θα κάτσουν να ασχοληθούν να δουν τα ξενοδοχεία. Επίσης το σύνηθες φαινόμενο "θέλω το πιο φτηνό ξενοδοχείο στο πακέτο είναι κανόνας.
Σχετικά με το www.intrepidtravel.com το έχει χρησιμοποιήσει φιλικό ζευγάρι στην Ταϊλάνδη και ήταν 50-50, καλός ο ξεναγός κτλ αλλά δεν τηρήθηκαν όλα όσα είχαν συμφωνηθεί (π.χ. τα ξενοδοχεία).
- Για την διοργάνωση σημασία δεν έχει τόσο το όνομα του γραφείου όσο ο υπάλληλος. Μπορεί να πάτε σε κάποιον πολύ καλό υπάλληλο που να ξέρει τον Χ προορισμό, αλλά για τον Ψ να είναι άσχετος.
- Ανάλογα τους προορισμούς και τις ημερομηνίες ταξιδιού κάποιες φορές οι τιμές γκρουπ είναι καλύτερες από το να διοργανώσει κάποιος ατομικό ταξίδι. Τρανό παράδειγμα Αθήνα - Πράγα - Αθήνα τις γιορτές.
- Το κάθε γραφείο πρακτορεύει τις εκδρομές άλλου στην ίδια τιμή (ισχύει για το 90% των γραφείων), αυτό ισχύει και για το εξωτερικό και για το εσωτερικό. Απλά πολλά δεν το λένε γιατί ο πελάτης έχει το σκεπτικό "θα πάω τότε απευθείας να μου δώσουν καλύτερη τιμή" (κλασσική χαζοπονηριά) κάτι που όμως δεν ισχύει. Το ίδιο ισχύει και για τα γραφεία του εξωτερικού.
- Συνοικιακά γραφεία θα ξοδέψουν απείρως περισσότερο χρόνο να σας βοηθήσουν συγκριτικά με ένα μεγάλο και θα σας προσέξει περισσότερο. Επίσης οι τιμές του θα είναι ίδιες ή καλύτερες.
Αυτό για τις τιμές ισχύει σε συγκεκριμένους προορισμούς π.χ. τα αεροπορικά εισιτήρια προς λατινική Αμερική είναι φτηνότερα αν κλειστούν από site αεροπορικής (το έχει αναφέρει και άλλο μέλος αυτό). Π.χ. τα ελληνικά γραφεία έχουν πολύ καλύτερες τιμές σε συγκεκριμένες αλυσίδες ξενοδοχείων από αντίστοιχα του εξωτερικο.Βρίσκετε οτι έχουν καλύτερες προσφορές σε σχέση με τα ελληνικά;
Νομίζω πως από εμπειρία θα είναι ανώτερα πάντως.
Σχετικά με την εμπειρία και την ποιότητα ότι πληρώνεις παίρνεις. 8 στα 10 πρακτορεία θα τηρήσουν από πριν τα ξενοδοχεία που θα στείλουν τους πελάτες (και τα γνωρίζουν οι πελάτες πριν πληρώσουν την προκαταβολή). Αλλά μόνο οι 2 στους 10 πελάτες θα κάτσουν να ασχοληθούν να δουν τα ξενοδοχεία. Επίσης το σύνηθες φαινόμενο "θέλω το πιο φτηνό ξενοδοχείο στο πακέτο είναι κανόνας.
Σχετικά με το www.intrepidtravel.com το έχει χρησιμοποιήσει φιλικό ζευγάρι στην Ταϊλάνδη και ήταν 50-50, καλός ο ξεναγός κτλ αλλά δεν τηρήθηκαν όλα όσα είχαν συμφωνηθεί (π.χ. τα ξενοδοχεία).
Απλοί προορισμοί για τα τυπικά όλοι μπορούν να σε βοηθήσουν, βέβαια Δεκέμβριο Λονδίνο και Νέα Υόρκη να γνωρίζεις ότι το value for money θα πέσει αρκετά, επειδή θα πας σε γραφείο, αλλά δεν θυμάμαι ποτέ να έχω κάνει ακριβότερο ταξίδι από ότι στη Νέα Υόρκη την εορταστική περίοδο.
Last edited: