• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Aegean Airlines Ερωτήσεις για Aegean

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Μα συζήτηση κάνουμε από την πλευρά του επιβάτη, ας προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τι μπορεί να εννοεί η εταιρεία και ο κανονισμός.
Το συγκεκριμένο εδάφιο το έχουν ξεχειλώσει όλες οι Ευρωπαϊκές εταιρίες, με το δρόμο να τον άνοιξε πρώτη η Ryanair και πλέον έχουν ακολουθήσει όλες οι άλλες. Συγκρίσιμες συνθήκες μεταφοράς είναι πλέον πρακτικά μόνο μια πτήση της ίδιας εταιρίας ή των συνεργαζόμενων μ' αυτή. Σε όποιον δεν αρέσει, έχει άλλες ερμηνείες για το νόμο κ.ο.κ., οι εταιρίες αφήνουν τη δυνατότητα να πάει στα δικαστήρια και να βρει το δίκιο του εκεί. Και θα το βρει κατά πάσα πιθανότητα, αλλά θα έχει πληρώσει πολλαπλασίως το κόστος του εισιτηρίου σε παράβολα και δικηγόρους, και γι αυτό δεν το κάνει κανείς (ή αν το κάνει λιγότερο από ένας στους 10, αυτοί τέλος πάντων είναι κερδισμένοι).

Επίσης για την πουλάει θέσεις της Air Serbia από το site της προφανώς και ικανοποιεί τις ιδιαίτερες συνθήκες συνθήκες μεταφοράς.
Ωραίο επιχείρημα για το δικαστήριο :)
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.124
Likes
6.657
Το συγκεκριμένο εδάφιο το έχουν ξεχειλώσει όλες οι Ευρωπαϊκές εταιρίες, με το δρόμο να τον άνοιξε πρώτη η Ryanair και πλέον έχουν ακολουθήσει όλες οι άλλες. Συγκρίσιμες συνθήκες μεταφοράς είναι πλέον πρακτικά μόνο μια πτήση της ίδιας εταιρίας ή των συνεργαζόμενων μ' αυτή. Σε όποιον δεν αρέσει, έχει άλλες ερμηνείες για το νόμο κ.ο.κ., οι εταιρίες αφήνουν τη δυνατότητα να πάει στα δικαστήρια και να βρει το δίκιο του εκεί. Και θα το βρει κατά πάσα πιθανότητα, αλλά θα έχει πληρώσει πολλαπλασίως το κόστος του εισιτηρίου σε παράβολα και δικηγόρους, και γι αυτό δεν το κάνει κανείς (ή αν το κάνει λιγότερο από ένας στους 10, αυτοί τέλος πάντων είναι κερδισμένοι).


Ωραίο επιχείρημα για το δικαστήριο :)
Ωραίο επιχείρημα για το mail που θα, πρέπει να, στείλει και σε περίπτωση που δεν καταλάβουν να ανεβάσει σε όλα τα social.
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Μη τα λες μόνο στείλτα και γραπτώς, μίλα τους και στα social, σε όλα, δυστυχώς μόνο έτσι καταλαβαίνουν.
Δεν έχω σόσιαλ καρντιά μου. :shock:
Να αποταθώ στο τμήμα παραπόνων της aegean ή στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας; Εντωμεταξύ η airtickets με πιέζει να απαντήσω μέχρι αύριο. Ουφ!
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.101
Likes
12.462
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Απο τη στιγμη που η πτηση ακυρωνεται και ενημερωνεσαι τουλαχιστον 14 μερες νωριτερα δεν εχεις το δικαιωμα για αποζημιωση. Αν μπορεις να ταξιδεψεις 30/4 φυγε τοτε, αν οχι παρε τα χρηματα σου πισω.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Το άρθρο 8 (http://eur-lex.europa.eu/resource.h...a7-8bf4-b0f60600c1d6.0004.02/DOC_1&format=PDF) σχετικά με το right of re-routing μιλάει είτε α) για return flight to the first point of departure, at the earliest opportunity είτε β) για re-routing, under comparable transport conditions, to their final destination at the earliest opportunity είτε γ) για re-routing, under comparable transport conditions, to their final destination at a later date at the passenger's convenience, subject to availability of seats.

Με τα αγγλικά που ξέρω earliest opportunity σημαίνει το κοντινότερο χρονικό σημείο στο μέλλον και προφανώς την ίδια μέρα αφού μετά κάνει αναφορά σε later date. Πρόσεξε ότι πουθενά δε γίνεται αναφορά σε προγενέστερη μέρα επιστροφής, ούτε ότι απαγορεύεται να χρησιμοποιηθεί πτήση άλλης εταιρείας την ίδια ή επόμενη μέρα.

Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω η Α3 θα πρέπει να σου προτείνει ένα εκ των τριών:
α) πτήση δική της at the earliest opportunity την ίδια ημερομηνία (δεν έχει πτήση),
β) πτήση άλλης εταιρείας at the earliest opportunity την ίδια ημερομηνία (υπάρχει η πτήση της JU) ή
γ) πτήση δική της ή άλλης εταιρείας at a later date με σύμφωνη γνώμη του επιβάτη και κατόπιν διαθεσιμότητας θέσεων.

Πουθενά δε βλέπω να γράφεται ότι η εταιρεία μπορεί αυθαίρετα να σε επιστρέψει νωρίτερα, αργότερα ναι.
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.030
Likes
13.062
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Εντωμεταξύ η airtickets με πιέζει να απαντήσω μέχρι αύριο. Ουφ!
Μπορείς να κάνεις διαχείρισης κράτησης μέσα από το σάιτ της aegean? Αν ναι, σου έχει εκεί καμιά επιλογή? Μήπως παρακάμψεις την airtickets.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.124
Likes
6.657
Δεν έχω σόσιαλ καρντιά μου. :shock:
Να αποταθώ στο τμήμα παραπόνων της aegean ή στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας; Εντωμεταξύ η airtickets με πιέζει να απαντήσω μέχρι αύριο. Ουφ!
Τι πάει να πει σε πιέζει, στείλτους τον κανονισμό και πίεσε τους εσύ να σου κλείσει η Aegean πτήση με την Air Serbia που αυτό οφείλουν να κάνουν.
Ακύρωσαν την πτήση και μέσω του συστήματος κρατήσεων της ίδια της Aegean πουλάνε εισιτήρια για Αθήνα με τη συνεργαζόμενη εταιρεία, Air Serbia, υπάρχουν θέσεις, επέμενε μέχρι να δικαιωθείς.

Κάνε twitter στα γρήγορα και γράψτους και εκεί το πρόβλημά σου, μίλα ξανά και καν' τους να καταλάβουν πως ξέρεις τον κανονισμό και επικοινώνησε και με τους αρμόδιους φορείς.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Μπορείς να κάνεις διαχείρισης κράτησης μέσα από το σάιτ της aegean? Αν ναι, σου έχει εκεί καμιά επιλογή? Μήπως παρακάμψεις την airtickets.
Μόνο η Airtickets μπορεί να αλλάξει ένα εισιτήριο που έχει εκδόσει αυτή.
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Μπορείς να κάνεις διαχείρισης κράτησης μέσα από το σάιτ της aegean? Αν ναι, σου έχει εκεί καμιά επιλογή? Μήπως παρακάμψεις την airtickets.
Δεν γίνεται τίποτα μέσα από το σάιτ της aegean, γιατί μόλις πατάω πάνω στο σημείο "διαχείριση κράτησης" δεν με παραπέμπει πουθενά, παρα μόνο "παρακαλω περιμένετε".
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
Τι εγινε τελικα; εμενα παντως η aegean πριν 2-3 χρονια οταν ακυρωσε μια πτηση με ενημερωσε 1-2 μηνες νωριτερα και με μετεφερε σε πτηση της etihad που ηταν συνεργαζομενη. Πετουσε την ιδια ημερα.. Ισως εχουν αλλαξει τα πραγματα απο τοτε..
 

kasiotis

Member
Μηνύματα
128
Likes
195
Ταξίδι-Όνειρο
Roadtrip στις Η.Π.Α.
Η aegean κατόπιν αλλαγής προγράμματος προχώρησε στην κατάργηση της πτήσης Α3 977 από το Βελιγράδι για Αθήνα για την 1 Μαϊου του '18. Εγω είχα βγάλει εισιτήριο για τη συγκεκριμένη πτήση από την airtickets, η οποία με ειδοποίησε πριν λίγο με μέιλ και μου γράφει πως η αεροπορική μού δίνει την εναλλακτική να πετάξω στις 30/4, πράγμα που δεν με εξυπηρετεί. Τους τηλεφώνησα και αρνήθηκα σθεναρά. Εντωμεταξύ στο σάιτ της aegean δίνει διαθέσιμο δρομολόγιο για την 1/5 με αριθμό πτήσης Α31103 με την Air Serbia. Βλέποντάς το αυτό ζήτησα από την airtickets να πιέσει την aegean ώστε να με βάλει σ' αυτήν την πτήση. Ξέρετε αν είναι υποχρεωμένη η αεροπορική να ικανοποιήσει το αίτημά μου από τη στιγμή που είναι αποκλειστικά δική της υπατιότητα αυτή η αλλαγή; Τι δικαιούμαστε σ' αυτήν την περίπτωση πέρα από την ακύρωση εισιτηρίου με επιστροφή χρημάτων;
Στα όσα ανέφεραν οι προηγούμενοι έχουν δίκιο τυπικά η εταιρεία είναι καλυμμένη, μπορεί όμως να σε εξυπηρετήσει αν θέλει. Και εξηγώ..Θα είναι λίγο μεγάλο το μήνυμα για να καταλάβεις το ιστορικό.

Πέρυσι συνέβη ακριβώς το ίδιο σε έμενα. Κράτηση απο το petas.gr για Βελιγράδι-Χανιά(21/2). Το Χανιά-Βελιγράδι(17/2) μέσα απο το site της Aegean. Αρχικά αλλάζουν ώρα αναχώρησης το Βελιγράδι-Αθήνα και μου ζητάν να αποδεχτώ τις αλλαγές. Μετά απο 1-2 μέρες με ενημερώνει το Petas.gr οτι η πτήση ακυρώθηκε και πρέπει να πετάξω άλλη ημερομηνία ή 19/2 ή 23/2 επειδή καταργήθηκε η πτήση της Aegean εκείνη τη μέρα. Εννοείται οτι δε βόλευε καθόλου. Η παρέα ήταν 5 άτομα. Η δική μου κράτηση είχε τους 3. Οι άλλοι δύο είχαν κλείσει μέσα από το site της Aegean R/T το Αθήνα-Βελιγράδι-Αθήνα και είχαν την ίδια ακριβώς ενημέρωση απευθείας απο την Aegean. Και στη δική μου περίπτωση την πουλούσε την πτήση η Aegean με δρομολόγιο της Air Serbia.

Η πρώτη μου αντίδραση ήταν όμοια με τη δική σου, ζήτησα απο το petas.gr να μας κλείσει εισιτήρια με Air Serbia, εννοείται οτι αρνήθηκε και μου είπαν να επικοινωνήσω απευθείας με Aegean. Το έκανα και μου εξήγησαν οτι δεν γίνεται να μας κλείσουν με πτήση άλλης εταιρείας. Τους είπα οτι μπορεί νομικά/τυπικά να έχουν δίκιο αλλά στην πραγματικότητα δεν έχουν γιατί χαλάνε ένα ταξίδι κανονισμένο μήνες πριν δίνοντας μια επιστροφή χρημάτων που δεν καλύπτει την αγορά του νέου εισιτηρίου με τη πτήση της Air Serbia. Η κοπέλα λοιπόν μου είπε οτι το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να μιλήσω στην εξυπηρέτηση πελατών της Aegean και όχι στο τμήμα κρατήσεων.

Πήρα λοιπόν στην εξυπηρέτηση πελατών εξήγησα την υπόθεση μου, μου έδωσαν έναν αριθμο υπόθεσης και περίμενα απάντηση. Τελικά δικαιώθηκα και η λύση που προσέφεραν ήταν η εξής. ΑΚύρωση της κράτησης από το petas.gr και επιστροφή αυτού του ποσού. Εκ νέου κράτηση της νέας πτήσης με Air Serbia μέσα απο το site της Aegean. Και τέλος επιστροφής της διαφοράς του εισιτήριου μέσω τραπέζης. Με τη δική μου δικαίωση έκαναν το ίδιο και οι 2 φίλοι που πετούσαν απο Αθήνα.

Τελικά μετά απο επιμονή και ευγένεια μας έκαναν τη χάρη, παρόλο που τυπικά είναι καλυμμένοι.

Το τηλέφωνο που κάλεσα είναι το T: +30 210 3550300. Αν χρειαστείς κάτι πιο συγκεκριμένο είμαι στη διάθεση σου με πμ.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.980
Likes
52.508
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Στα όσα ανέφεραν οι προηγούμενοι έχουν δίκιο τυπικά η εταιρεία είναι καλυμμένη, μπορεί όμως να σε εξυπηρετήσει αν θέλει. Και εξηγώ..Θα είναι λίγο μεγάλο το μήνυμα για να καταλάβεις το ιστορικό.

Πέρυσι συνέβη ακριβώς το ίδιο σε έμενα. Κράτηση απο το petas.gr για Βελιγράδι-Χανιά(21/2). Το Χανιά-Βελιγράδι(17/2) μέσα απο το site της Aegean. Αρχικά αλλάζουν ώρα αναχώρησης το Βελιγράδι-Αθήνα και μου ζητάν να αποδεχτώ τις αλλαγές. Μετά απο 1-2 μέρες με ενημερώνει το Petas.gr οτι η πτήση ακυρώθηκε και πρέπει να πετάξω άλλη ημερομηνία ή 19/2 ή 23/2 επειδή καταργήθηκε η πτήση της Aegean εκείνη τη μέρα. Εννοείται οτι δε βόλευε καθόλου. Η παρέα ήταν 5 άτομα. Η δική μου κράτηση είχε τους 3. Οι άλλοι δύο είχαν κλείσει μέσα από το site της Aegean R/T το Αθήνα-Βελιγράδι-Αθήνα και είχαν την ίδια ακριβώς ενημέρωση απευθείας απο την Aegean. Και στη δική μου περίπτωση την πουλούσε την πτήση η Aegean με δρομολόγιο της Air Serbia.

Η πρώτη μου αντίδραση ήταν όμοια με τη δική σου, ζήτησα απο το petas.gr να μας κλείσει εισιτήρια με Air Serbia, εννοείται οτι αρνήθηκε και μου είπαν να επικοινωνήσω απευθείας με Aegean. Το έκανα και μου εξήγησαν οτι δεν γίνεται να μας κλείσουν με πτήση άλλης εταιρείας. Τους είπα οτι μπορεί νομικά/τυπικά να έχουν δίκιο αλλά στην πραγματικότητα δεν έχουν γιατί χαλάνε ένα ταξίδι κανονισμένο μήνες πριν δίνοντας μια επιστροφή χρημάτων που δεν καλύπτει την αγορά του νέου εισιτηρίου με τη πτήση της Air Serbia. Η κοπέλα λοιπόν μου είπε οτι το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να μιλήσω στην εξυπηρέτηση πελατών της Aegean και όχι στο τμήμα κρατήσεων.

Πήρα λοιπόν στην εξυπηρέτηση πελατών εξήγησα την υπόθεση μου, μου έδωσαν έναν αριθμο υπόθεσης και περίμενα απάντηση. Τελικά δικαιώθηκα και η λύση που προσέφεραν ήταν η εξής. ΑΚύρωση της κράτησης από το petas.gr και επιστροφή αυτού του ποσού. Εκ νέου κράτηση της νέας πτήσης με Air Serbia μέσα απο το site της Aegean. Και τέλος επιστροφής της διαφοράς του εισιτήριου μέσω τραπέζης. Με τη δική μου δικαίωση έκαναν το ίδιο και οι 2 φίλοι που πετούσαν απο Αθήνα.

Τελικά μετά απο επιμονή και ευγένεια μας έκαναν τη χάρη, παρόλο που τυπικά είναι καλυμμένοι.

Το τηλέφωνο που κάλεσα είναι το T: +30 210 3550300. Αν χρειαστείς κάτι πιο συγκεκριμένο είμαι στη διάθεση σου με πμ.
Χρήσιμος και ουσιαστικός, πολλά ευχαριστώ.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.273
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom