Εφόσον προστεθεί αποσκευή σε μια κράτηση, με πληρωμή ή χωρίς, ενσωματώνεται στην κράτηση. Το ίδιο fast pass, θέση κλπ. Αν στις νέες ημερομηνίες υπάρχει οποιαδήποτε πρόβλημα με κάτι, θα σου βγάζει το μήνυμα ότι αλλαγές μπορεί να γίνουν μόνο μέσω τηλεφωνικού κέντρου και δεν θα έχεις πρόσβαση στη διαχείριση μέχρι να επικοινωνήσεις. Το συνηθέστερο πρόβλημα είναι ο διαφορετικός τύπος αεροσκάφους σε νέες ημερομηνίες, που δημιουργεί θέματα με τις θέσεις. Για αποσκευές, εξαιρετικά σπάνια υπάρχει πρόβλημα.Αν προσθέσω αποσκευή σε υφιστάμενη κράτηση με χρήση κουπονιού και αργότερα αλλάξω την κράτηση (αλλαγή ημερομηνίας της πτήσης), τι γίνεται με την αποσκευή? "Μεταφέρεται"?