• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Aegean Airlines Ερωτήσεις για Aegean

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.714
Στο σαλονι μπαινουν 2 ατομα αν εχει ο ενας business αλλα μονο σε αεροδρομια της Aegean στην Ελλαδα που υπαρχει σαλονι.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Θέλω να κλείσω με εξαργύρωση και έχουν μείνει μια θέση Business και μια Economy. Υπάρχει δυνατότητα κλείνοντας Business να επιλέξω θέση δίπλα σε άτομο που έχει κλείσει Economy;
Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος που ταξιδεύει σε Business class να καθίσει "επίσημα" δίπλα σε άτομο που ταξιδεύει economy.
Ο μόνος τρόπος για να καθίσετε δίπλα είναι να αλλάξει "ανεπίσημα" θέση ένας από τους δυο (π.χ. μου έχει τύχει επιβάτης business class να μου παραχωρήσει τη θέση του στη business για να καθίσει δίπλα στη γυναίκα του που ταξίδευε στην economy και είχε θέση δίπλα μου).

Πρόσβαση δεύτερου ατόμου σε lounge με εισιτήριο business class δεν προβλέπεται. Μόνο για χρυσά μέλη, ή με χρήση κουπονιών πρόσβασης για τους silver. Χαριστικά μπορεί όμως να το περάσουν στην είσοδο και χωρίς να εισπράξουν το κουπόνι, αλλά δεν είναι και υποχρεωμένοι.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.714
Να και κατι που εμαθα, γιατι οταν περασα 2 ατομα με το δικο μου business δινοντας το κουπονι μου, η κοπελα στο γκισε μου προτεινε να το κρατησω για αλλη φορα. Νομισα οτι ηταν στανταρ πρακτικη αλλα προφανως εγινε απο καλη διαθεση και μπραβο της.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.714
Πριν λιγο αγορασα 2 εισιτηρια με την Aegean. Ολα καλα, μπαινω στις κρατησεις μου και ειναι εκει.
Το προβλημα ειναι οτι ειδα αλλη μια κρατηση απο αλλον προορισμο που δεν εκανα!
Εκανα μια αναζητηση λιγο νωριτερα και δεν καταλαβα να πατησα κανενα κουμπι, ουτε εδωσα αριθμο καρτας ουτε εβαλα κωδικο ασφαλειας με το κινητο και βρεθηκε στον λογαριασμο μου μια εντελως ασχετη κρατηση.
Μπαινοντας στη διαχειριση της κρατησης βλεπω το κοκκινο μηνυμα "Η κράτησή σας έχει επιβεβαιωθεί, αλλά λόγω τεχνικού προβλήματος δεν εκδόθηκαν τα εισιτήριά σας. Παρακαλούμε καλέστε το Τμήμα Κρατήσεων στο +30 210 6261000 και ενημερωθείτε για τον αριθμό των εισιτηρίων"
Πιστευω οτι εχει γινει καποιο σφαλμα του συστηματος.
Στην πιστωτικη μου εχουν χρεωθει ηδη τα εισιτηρια που αγορασα πραγματικα και αυτο οχι.
Πρεπει να παρω τηλεφωνο την Aegean να δω τι εγινε, αλλα υπαρχει περιπτωση να μου πουν "Μια που μας πηρατε τηλεφωνο, μια στιγμη να σας χρεωσουμε την καρτα και να σας δωσουμε εναν αριθμο εισιτηριου" ενω δεν επελεξα καν να κλεισω αυτο το εισιτηριο; Η να ο αφησω ως εχει, εφοσον δεν εχω χρεωθει;
 

Eurotraveler

Member
Μηνύματα
468
Likes
1.790
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Το καλοκαίρι είδα κι εγώ μια κράτηση την οποία δεν είχα κάνει και έλαβα το ίδιο μήνυμα (δε θυμάμαι όμως αν περιλάμβανε και την τελευταία πρόταση). Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι είχε δεσμευτεί η θέση γιατί είχα προχωρήσει τη διαδικασία, παρότι δεν είχα φτάσει στο στάδιο της πληρωμής. Μου είπαν ότι η κράτηση θα ακυρωνόταν μόνη της εντός των επόμενων ωρών και ότι μπορούσαν να μου την ακυρώσουν αμέσως και από το τηλέφωνο. Επέλεξα το δεύτερο.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.121
Likes
6.640
Πριν λιγο αγορασα 2 εισιτηρια με την Aegean. Ολα καλα, μπαινω στις κρατησεις μου και ειναι εκει.
Το προβλημα ειναι οτι ειδα αλλη μια κρατηση απο αλλον προορισμο που δεν εκανα!
Εκανα μια αναζητηση λιγο νωριτερα και δεν καταλαβα να πατησα κανενα κουμπι, ουτε εδωσα αριθμο καρτας ουτε εβαλα κωδικο ασφαλειας με το κινητο και βρεθηκε στον λογαριασμο μου μια εντελως ασχετη κρατηση.
Μπαινοντας στη διαχειριση της κρατησης βλεπω το κοκκινο μηνυμα "Η κράτησή σας έχει επιβεβαιωθεί, αλλά λόγω τεχνικού προβλήματος δεν εκδόθηκαν τα εισιτήριά σας. Παρακαλούμε καλέστε το Τμήμα Κρατήσεων στο +30 210 6261000 και ενημερωθείτε για τον αριθμό των εισιτηρίων"
Πιστευω οτι εχει γινει καποιο σφαλμα του συστηματος.
Στην πιστωτικη μου εχουν χρεωθει ηδη τα εισιτηρια που αγορασα πραγματικα και αυτο οχι.
Πρεπει να παρω τηλεφωνο την Aegean να δω τι εγινε, αλλα υπαρχει περιπτωση να μου πουν "Μια που μας πηρατε τηλεφωνο, μια στιγμη να σας χρεωσουμε την καρτα και να σας δωσουμε εναν αριθμο εισιτηριου" ενω δεν επελεξα καν να κλεισω αυτο το εισιτηριο; Η να ο αφησω ως εχει, εφοσον δεν εχω χρεωθει;
Τέτοιες ώρες κλείνονται τα καλύτερα εισιτήρια.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.714
Τέτοιες ώρες κλείνονται τα καλύτερα εισιτήρια.
Ηταν η ωρα που πηρα χαμπαρι οτι εκκρεμουσαν δυο κουπονια -25 ευρω και πηγαιναν για ληξη. Αλλα ναι, νομιζω οτι το βραδυ κλεινω τις περισσοτερες φορες και το πρωι αναρωτιεμαι αν θα τα δει η μερα να γελα.
 

Billouk

Member
Μηνύματα
506
Likes
1.646
Δεσμεύεται η θέση και εφόσον δεν ολοκληρωθεί η κράτηση, αποδευσμευέται μέσα σε 24 ώρες.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.714
Υπαρχει εστω και ενας που να εξαργυρωσε καποιο απο τα δωρεαν εισιτηρια της Aegean που μοιραζε με το κιλο ως μερος της αποζημιωσης για τις καλοκαιρινες καθυστερησεις;
Εχω σε εκκρεμμοτητα ενα αλλα δεν πηρα τηλεφωνο ακομη γιατι αυτη η διερευνηση για τη διαθεσιμοτητα στα τυφλα με την εξυπηρετηση πελατων μου φαινεται βουνο.
 

Tonia L.

Member
Μηνύματα
300
Likes
3.089
Υπαρχει εστω και ενας που να εξαργυρωσε καποιο απο τα δωρεαν εισιτηρια της Aegean που μοιραζε με το κιλο ως μερος της αποζημιωσης για τις καλοκαιρινες καθυστερησεις;
Εχω σε εκκρεμμοτητα ενα αλλα δεν πηρα τηλεφωνο ακομη γιατι αυτη η διερευνηση για τη διαθεσιμοτητα στα τυφλα με την εξυπηρετηση πελατων μου φαινεται βουνο.
Δεν ξέρω αν είμαι από τους τυχερούς αλλά εξαργύρωσα. Κι εμένα μου φαινόταν "βουνό" αλλά εγώ τουλάχιστον δεν συνάντησα κανένα πρόβλημα. Πήρα 2 βδομάδες πριν την προτιμώμενη από μένα ημερομηνία-με μεγάλη επιφυλακτικότητα- και τελικά υπήρχε διαθεσιμότητα τόσο στο πολύ πρωινό όσο και στο απογευματινό δρομολόγιο. Μπορεί να βοήθησε ότι δεν ενδιαφερόμουν για πτήση εντός ΣΚ.
Είχα μπροστά μου και υπολογιστή, για να τσεκαρω κι εγώ ημερομηνίες σε περίπτωση που δεν ευδοκιμούσε η πρώτη μου επιλογή αλλά τελικά δεν χρειάστηκε.
Η διαδικασία μου πήρε λιγότερο από τέταρτο.[/QUOTE]
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.012
Likes
13.029
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Υπαρχει εστω και ενας που να εξαργυρωσε καποιο απο τα δωρεαν εισιτηρια της Aegean που μοιραζε με το κιλο ως μερος της αποζημιωσης για τις καλοκαιρινες καθυστερησεις;
Εχω σε εκκρεμμοτητα ενα αλλα δεν πηρα τηλεφωνο ακομη γιατι αυτη η διερευνηση για τη διαθεσιμοτητα στα τυφλα με την εξυπηρετηση πελατων μου φαινεται βουνο.
Και εγώ εξαργύρωσα (εσωτερικό) για 2 άτομα. Μάλιστα για το τριήμερο της 28ης. Πήρα 10 μέρες πιο πριν. Έδωσα δυο επιλογές δρομολογίων. Μας βάλανε αρχικά σε λίστα αναμονής για το ένα από αυτά που δεν ήταν φουλ. Αργότερα την ίδια μέρα με πήραν τηλέφωνο ότι τα εισιτήρια είναι διαθέσιμα και τα έκλεισα.
 

alma

Member
Μηνύματα
4.093
Likes
17.468
Ξέρει κανείς αν χρειαστεί αλλαγή ώρας πτήσης επιστροφής σε ένα μόνο άτομο (αλλά η αρχική κράτηση είναι για 2 άτομα, απλώς ο ένας επιστρέφει την ίδια ώρα όπως έχει κλειστεί αρχικά, ο άλλος άλλη ώρα), αν μπορώ να το κάνω από την διαχείρηση κράτησης on line; Ή επειδή κλείστηκαν μαζί τα εισιτήρια και αλλάζει μόνο το ένα, πρέπει να επικοινωνήσω τηλεφωνικά;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.259
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom