Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος που ταξιδεύει σε Business class να καθίσει "επίσημα" δίπλα σε άτομο που ταξιδεύει economy.Θέλω να κλείσω με εξαργύρωση και έχουν μείνει μια θέση Business και μια Economy. Υπάρχει δυνατότητα κλείνοντας Business να επιλέξω θέση δίπλα σε άτομο που έχει κλείσει Economy;
Τέτοιες ώρες κλείνονται τα καλύτερα εισιτήρια.Πριν λιγο αγορασα 2 εισιτηρια με την Aegean. Ολα καλα, μπαινω στις κρατησεις μου και ειναι εκει.
Το προβλημα ειναι οτι ειδα αλλη μια κρατηση απο αλλον προορισμο που δεν εκανα!
Εκανα μια αναζητηση λιγο νωριτερα και δεν καταλαβα να πατησα κανενα κουμπι, ουτε εδωσα αριθμο καρτας ουτε εβαλα κωδικο ασφαλειας με το κινητο και βρεθηκε στον λογαριασμο μου μια εντελως ασχετη κρατηση.
Μπαινοντας στη διαχειριση της κρατησης βλεπω το κοκκινο μηνυμα "Η κράτησή σας έχει επιβεβαιωθεί, αλλά λόγω τεχνικού προβλήματος δεν εκδόθηκαν τα εισιτήριά σας. Παρακαλούμε καλέστε το Τμήμα Κρατήσεων στο +30 210 6261000 και ενημερωθείτε για τον αριθμό των εισιτηρίων"
Πιστευω οτι εχει γινει καποιο σφαλμα του συστηματος.
Στην πιστωτικη μου εχουν χρεωθει ηδη τα εισιτηρια που αγορασα πραγματικα και αυτο οχι.
Πρεπει να παρω τηλεφωνο την Aegean να δω τι εγινε, αλλα υπαρχει περιπτωση να μου πουν "Μια που μας πηρατε τηλεφωνο, μια στιγμη να σας χρεωσουμε την καρτα και να σας δωσουμε εναν αριθμο εισιτηριου" ενω δεν επελεξα καν να κλεισω αυτο το εισιτηριο; Η να ο αφησω ως εχει, εφοσον δεν εχω χρεωθει;
Ηταν η ωρα που πηρα χαμπαρι οτι εκκρεμουσαν δυο κουπονια -25 ευρω και πηγαιναν για ληξη. Αλλα ναι, νομιζω οτι το βραδυ κλεινω τις περισσοτερες φορες και το πρωι αναρωτιεμαι αν θα τα δει η μερα να γελα.Τέτοιες ώρες κλείνονται τα καλύτερα εισιτήρια.
Δεν ξέρω αν είμαι από τους τυχερούς αλλά εξαργύρωσα. Κι εμένα μου φαινόταν "βουνό" αλλά εγώ τουλάχιστον δεν συνάντησα κανένα πρόβλημα. Πήρα 2 βδομάδες πριν την προτιμώμενη από μένα ημερομηνία-με μεγάλη επιφυλακτικότητα- και τελικά υπήρχε διαθεσιμότητα τόσο στο πολύ πρωινό όσο και στο απογευματινό δρομολόγιο. Μπορεί να βοήθησε ότι δεν ενδιαφερόμουν για πτήση εντός ΣΚ.Υπαρχει εστω και ενας που να εξαργυρωσε καποιο απο τα δωρεαν εισιτηρια της Aegean που μοιραζε με το κιλο ως μερος της αποζημιωσης για τις καλοκαιρινες καθυστερησεις;
Εχω σε εκκρεμμοτητα ενα αλλα δεν πηρα τηλεφωνο ακομη γιατι αυτη η διερευνηση για τη διαθεσιμοτητα στα τυφλα με την εξυπηρετηση πελατων μου φαινεται βουνο.
Και εγώ εξαργύρωσα (εσωτερικό) για 2 άτομα. Μάλιστα για το τριήμερο της 28ης. Πήρα 10 μέρες πιο πριν. Έδωσα δυο επιλογές δρομολογίων. Μας βάλανε αρχικά σε λίστα αναμονής για το ένα από αυτά που δεν ήταν φουλ. Αργότερα την ίδια μέρα με πήραν τηλέφωνο ότι τα εισιτήρια είναι διαθέσιμα και τα έκλεισα.Υπαρχει εστω και ενας που να εξαργυρωσε καποιο απο τα δωρεαν εισιτηρια της Aegean που μοιραζε με το κιλο ως μερος της αποζημιωσης για τις καλοκαιρινες καθυστερησεις;
Εχω σε εκκρεμμοτητα ενα αλλα δεν πηρα τηλεφωνο ακομη γιατι αυτη η διερευνηση για τη διαθεσιμοτητα στα τυφλα με την εξυπηρετηση πελατων μου φαινεται βουνο.