fitziano
Member
- Μηνύματα
- 1.934
- Likes
- 533
- Επόμενο Ταξίδι
- Αθήνα
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νέα Ζηλανδία
Η κοινώς το Μετρό της Μόσχας!
Το μεγαλύτερο και ένα από τα ποιο σημαντικά μνημεία της Μόσχας. Δημιουργήθηκε το 1935, επί κυριαρχία του συντρόφου Στάλιν, με την πρώτη γραμμή να έχει μήκος μόνο 11 χιλιόμετρα και 13 στάσεις. Σήμερα αποτελείτε από 185 στάσεις, 12 γραμμέ και το δίκτυο φτάνει τα 305 χιλιόμετρα. Με δυο λόγια, μπορεί κανείς να φτάσει από το ένα σημείο της Μόσχας στο άλλο.
Ενδιαφέροντα στοιχεία για το Μετρό της Μόσχας.
Οι παλιές στάσεις του Μετρό, έχουν χτιστεί αρκετά βαθιά μέσα στην γη, για αυτό το λόγο μερικές θέλεις και 5 λεπτά να κατέβεις με τις κυλιόμενες σκάλες. Η πιο βαθιά στάση, είναι η Парк Победы (Park Pobedy) με 87 μέτρα βάθος. Ο λόγος ήταν, για να υπάρχει καταφύγιο για τους Μοσχοβίτες σε περίπτωση πολέμου με την κακιά ΗΠΑ.
Το 2011 με το Μετρό της Μόσχας, το χρησιμοποίησαν 2,399,500,000 άτομα, κατατάσσοντας στο 2 πιο πολυσύχναστο Μετρό του κόσμου.
Η καφέ γραμμή, η οποία περνάει κυκλικά (5 Koltsevaya), υπάρχει ένας μικρός θρύλος. Όταν ο Lazar Kaganovich παρέδωσε τα σχέδια για το Μετρό, ο Στάλιν έβαλε πάνω του, μια κούπα του καφέ, και άφησε ένα καφέ κύκλο πάνω στα σχέδια, αρκετό, για να περνάει από όλες τις γραμμές του Μετρό, γύρω από το Κέντρο της Πόλης. Την εποχή εκείνη, Όχι στον Στάλιν δε μπορούσες να πεις, και δημιουργήθηκε η Καφέ Γραμμή
Metro-2
Η γραμμή Μυστήριο της Μόσχας. Χτισμένο σε βάθος 200 μέτρα από τον Στάλιν, συνδέοντας τα σημαντικότερα κτήρια της Μόσχας. Με πρώτη στάση το Κρεμλίνο, τα γραφεία της μυστικής Αστυνομίας FSB (ex-KGB), το κυβερνητικό αεροδρόμιο Vnukovo-2 και την υπόγεια πόλη/πανεπιστήμιο Ramenki-43 όπως καταλαβαίνετε, αποτελεί γραμμή για πολλή λίγους, και σημαντικά άτομα της Ρωσίας.
Εισιτήριο
Αποτελεί από μια απλή μαγνητική κάρτα, που την φορτώνεις με δρομολόγια. Δε υπάρχει εισιτήριο διαρκείας, απλά διαδρομή. Δηλαδή μπορείς κάλλιστα, με ένα εισιτήριο/διαδρομή να μπείτε στο μετρό από τις 5 το πρωί και να βγείτε στις 1 την νύχτα. Κανείς δε θα σας πει τίποτα.
Το εισιτήριο μιας διαδρομής κάνει 28 ρούβλια, αλλά αν αγοράσετε με μιας, παραπάνω διαδρομές, θα έχετε και μια έκπτωση. Άμα πάρετε 5 διαδρομές θα πληρώσετε 27 ρούβλια το εισιτήριο, 10 26,5 και 20 26 ρούβλια το εισιτήριο.
Το εισιτήριο μπορείτε να το αγοράσετε είτε στα μηχανήματα έκδοσης των εισιτηρίων είτε από την ταμία, λέγοντας στα ρωσικά πόσες διαδρομές.
Με το εισιτήριο αυτό πάτε στην πύλη, και το περνάτε από πάνω από την πύλη, και σας ανοίγει το πέρασμα, λέγοντας σας πόσες ακόμα διαδρομές έχετε. Το εισιτήριο μπορείτε κάλλιστα να το βάλετε στο πορτοφόλι σας, και να περνάτε το πορτοφόλι πάνω από το μηχάνημα.
Στάσεις Μετρό που αξίζει να δει κανείς
Καταρχήν η φωτογράφιση επιτρέπετε σε όλες τις στάσεις του Μετρό. Δε υπάρχει κανένας νόμος που να το απαγορεύει. Αρκεί να μην βγάζετε φωτογραφίες και να ενοχλείτε τους επιβάτες (τρίποδο, φλας). Μπορείτε, κάλλιστα να αφιερώσετε μισή μέρα για βόλτες στο μετρό, με σάντουιτς και να δείτε τους σημαντικότερους σταθμούς, που όπως το είπε ο Στάλιν, η κάθε στάση του Μετρό, είναι ένα μικρό Παλάτι. Επίσης σε κάθε στάση του Μετρό, θα βρείτε μια ομάδα από 3 με 4 αστυνομικούς, που απλά κάνουν βόλτες πάνω κάτω αποτρέποντας τρομοκρατικές επιθέσεις.
Όλες οι στάσεις της Καφέ γραμμής. ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ. Κάθε μία ποιο όμορφη από την προηγούμενη. Μερικές στάσεις:
Киевская (Kiyevskaya)
Μια από τις πιο όμορφα στολισμένες στάσεις, με 5 μωσαϊκά έργα
Όλα τα έργα, έχουν μοτίβο την Συμφιλίωση των Σοβιετικών με τους Αγρότες της Ουκρανίας, άσχετα τι πέρασαν από τους Ρώσους στο Γολοντομόρ - Βικιπαίδεια και το Μεγάλο Τρόμο. Ακριβώς πάνω βρίσκεται και ο σταθμός του τρένου Κιέβσκι, που συνδέει την Μόσχα με το Κίεβο, Λβιβ κτλ
[/IMG]
Комсомольская (Komsomolskaya)
Ο σταθμός σύνδεσης των 3 μεγαλύτερων Σιδηροδρομικών Σταθμών της Μόσχας: Leningradsky, Yaroslavsky και Kazansky.
Οι δημιουργοί το 51 τιμήθηκαν με το βραβείο Στάλιν και το 58 με το βραβείο Grand Prix στο Expo των Βρυξελλών.
Στην στάση αυτή κοσμούν μωσαϊκά, με τις μεγαλύτερες μάχες των Ρώσων όπως
1242: Alexander Nevsky μετά την Μάχη πάνω στο Πάγο.
1380: Dmitry Donskoy μετά την μάχη του Kulikovo.
1612: Kuzma Minin και Dmitry Pozharsky μετά το τέλος των Δύσκολων Χρόνων
1799: Alexander Suvorov μετά το πέρασμα των Άλπεων.
1812: Mikhail Kutuzov μετά την μάχη του Borodino.
και 3 μετά του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου (2 Παγκόσμιο πόλεμο)
Октябрьская (Oktyabrskaya)
Σταθμός αφιερωμένος στην νίκη των Ρώσων επί του Ναπολέων το 1812 και την νίκη του 2 Παγκοσμίου Πολέμου
Белорусская (Belorusskaya )
Όπως λέει και το όνομα, ο Σταθμός αυτός, συνδέεται με το Σιδηροδρομικό Σταθμό Белорусский από όπου φεύγουν όλα τα τρένα προς Πολωνία, Ρωσία (Kaliningrad), Γαλλία, Γερμανία όπως και για το αεροδρόμιο Sheremetyevo κτλ.
Το μοτίβο εδώ, αποτελεί κυρίως την συμφιλίωση της Σοβιετικής Ένωσης με την Λευκορωσία, σε 12 μωσαϊκά
Площадь Революции (Ploshchad Revolyutsii)
Τώρα είμαστε στην Γραμμή 3 (σκούρο μπλε) και στο τελευταίο σταθμό που θα δούμε ήμερα, στο Σταθμό της Επανάστασης. Ο σταθμός ορόσημο της Σοβιετικής Ένωσης. Εκεί βρίσκονται κοντά στα 76 μπρούτζινα αγάλματα, τα οποία συμβολίζουν την "κακιά" ζωή πριν το Κομουνισμό και το μέλλον τους, στο κομουνισμό
Αυτές είναι μερικές από τις πάμπολλες στάσεις που μπορεί κανείς να δει στην Μόσχα. 2 καλή τρόποι για να αποκτήσετε μια καλή εμπειρία είναι να αγοράσετε ένα βιβλίο/άλμπουμ με τις στάσεις σε όλα τα βιβλιοπωλεία ή να δοκιμάσετε αυτήν την τουρ
Moscow Free Tour – historically first and probably the best Free tour in Moscow as well as Kremlin tour, Moscow metro tour, Moscow guided tour, one of the best Moscow city tours, Moscow travel, all of Moscow day tours in Moscow Russia, even Mon
ΥΓ 1: Αγοράστε σε κάποιο περίπτερο έναν χάρτη του Μετρό σε Ρωσικά/Αγγλικά για να μπορείτε να κινείστε ευκολότερα, μιας και το Μετρό της Μόσχας, δε έχει ακόμα σημάνσεις στα Αγγλικά (κάνει κάπου στα 10 με 20 ρούβλια)
ΥΓ 2: Σπρώξιμο! Αλλιώς δε θα μπείτε ποτέ στο Βαγόνι :Ρ
ΥΓ 3: Κάτα 99% να μην έχετε σήμα στο κινητό σας, όταν θα είστε στο μετρό μέσα.
Ας προσπαθήσω κι εγώ αλλη μια...
Αν αγοράσεις ημερήσια - εβδομαδιαία κάρτα, προπληρώνεις ένα χ,ψ αριθμό χρημάτων, ταξιδέψεις δεν ταξιδέψεις, και ό,τι ώρες και να ταξιδέψεις. Το καλό είναι ότι τα βάζεις και δεν ξανα ασχολείσαι ως να φύγεις.
Αν τώρα πάρεις μια όυστερ, τη φορτώσεις λεφτά κι αρχίσεις να κάνεις διαδρομές, όταν φτάσεις το ποσό που κοστίζει η ημερήσια κάρτα, σταμάταει να σε χρεώνει. Έτσι, το ανώτερο που μπορεί να πληρώσεις είναι ίσο ακριβώς με την ημερήσια κάρτα. Αν όμως μια μέρα δεν κάνεις τόσες διαδρομές, ή δεν τις κάνεις σε ώρες αιχμής, τότε η όυστερ σε χρεώνει λιγότερα κι έτσι τα γλιτώνεις.
Με την κάρτα αν για κάποιο λόγο θες να πας σε άλλη ζώνη (πχ να κατέβεις στο Χήθροου) πρέπει να ξαναπηγαίνεις στο γκισέ και να γεμίζεις λεφτά έξτρα -και φυσικά αν τη χάσεις που είναι πανεύκολο βάλε-βγάλε, χάνεις και όλα τα λεφτά.
Βεβαίως δεν μιλάμε για φριχτές διαφορές, συνολικά όμως η όυστερ συμφέρει.
http://www.travelstories.gr/%E5%F5%...F1%DC%F2-%F3%F4%EF-%EB%EF%ED%E4%DF%ED%EF.html
κάνουμε και κανα σερτς..
δες και εδω Tube, DLR and London Overground | Transport for London