Απλώς το ξενοδοχείο δέχτηκε την ακύρωση και δεν θα χρεώσει όλο το ποσό όπως θα μπορούσε, αλλά μόνο την πρώτη νύχτα. Η εξυπηρέτηση σας έγινε από το ξενοδοχείο στην ουσία. Η Booking απλώς μεσολάβησε για εσάς.
Εμένα πρόσφατα με χρέωσε ξενοδοχείο στο Λονδίνο στο οποίο δεν εμεινα, απλά είχα κάνει κράτηση απ'το booking.com 6-7 μήνες πριν και 2 μέρες μετά έκανα δωρεάν ακύρωση γιατί βρήκα κάτι καλύτερο. Το ξενοδοχείο λοιπόν με χρέωσε 7 μήνες μετά και καλά σαν no show ενώ είχα ακυρώσει και είχα λάβει και email δωρεάν ακύρωσης. Το booking μεσολάβησε και δεν έβγαλε ακρη με το ξενοδοχείο το οποίο υποστήριζε πως δε με χρέωσε αλλά έκανε προέγκριση και δέσμευση ποσού (;. Τελικά δε με αποζημείωσε το ξενοδοχείο και 1-2 βδομάδες μετά μου εστειλε ενα λινκ τo booking για να μου επιστρέψει το ποσό και να μη περιμένω μέχρι να βγάλει ακρη με το απαράδεκτο ξενοδοχείο.. Στον επόμενο λογαριασμό της κάρτας μου θα φανεί αν όλα είναι οκ..