• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Επιβεβαίωση κράτησης booking.com

htrul18

Member
Μηνύματα
108
Likes
42
Επόμενο Ταξίδι
Ρωσία
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία & Νέα Ζηλανδία
Τελικά τους πηρα πριν λίγο, μίλησα με μία Αγγλίδα η οποία μου είπε ότι στείλει mail τώρα στο ξενοδοχείο να ρωτήσει και να την ξαναπάρω αύριο το πρωί που θα έχει ανοίξει η ρεσεψιόν του ξενοδοχείου για να μου πει αν της απάντησαν και αν δε της έχουν απαντήσει θα πάρει τηλέφωνο εκείνη την ώρα στο ξενοδοχείο. Της τα είπα όπως προτείνει και ο darkest και μου φάνηκε πολύ πρόθυμη να βοηθήσει. Άντε να δούμε! :)

paefstra να 'σαι καλά που με ξεσήκωσες αλλιώς θα το άφηνα για αύριο...
 

Rosa Mundial

Member
Μηνύματα
617
Likes
85
Επόμενο Ταξίδι
ελα ντε
Ταξίδι-Όνειρο
Ταϋλάνδη
παιδιά, ειλικρινά πιστεύω πως στο booking έχουν μακράν την ΚΑΛΥΤΕΡΗ εξυπηρετηση πελατών! Μακράν , όμως! Απλά, όντως, όταν βλέπεις μια καλή τιμή και πας να τη χτυπήσεις, μπορεί να μη δεις κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες εκ παραδρομής, όπως ότι δεν έχει δωρεάν ακύρωση ή ότι χρεώνει προκαταβολή κλπ!

Παρόλα αυτά, είναι πάντα συνεργάσιμοι και γρήγοροι στην εξυπηρέτηση!

Πριν λίγους μήνες έκλεισα ξενοδοχείο στη Βαρκελώνη με 60 ευρώ 2 δν και από τη χαρά μου μόλις το είδα δεν είδα ότι δεν έχει δωρεάν ακύρωση και ότι χρεώνει 10% προκαταβολή την ώρα της κράτησης. Ετσι, έβαλα μια τυχαία κάρτα, άδεια, χρεωστική που βάζω συνήθως για τις κρατήσεις μου στο booking (καλώς ή κακώς αναλόγως) , έγινε η κράτηση κανονικά και , φυσικά, μετά από κάποιες μέρες έλαβα μηνυμα από τη booking για εισαγωγή άλλης κάρτας! Εβαλα άλλη κάρτα χρεωστική πάλι, αλλά με χρήματα μέσα, υπέθεσα ότι πάλι θα έχω πρόβλημα, αλλά για πολύ καιρό δεν έλαβα απάντηση , οπότε είπα όλα οκ!

Ενα μηνα πριν το ταξίδι έστειλα μαιλ στο ξενοδοχείο για επιβεβαίωση και μου είπαν ότι η κράτηση μου έχει ακυρωθεί! Εξω φρενων, έστειλα μήνυμα στο booking λέγοντας τους ότι δε με ενημέρωσαν και μέσα σε 2 ώρες είχα απάντηση από αυτούς ότι όλα είναι οκ, απλά θα πρέπει να πληρωσω εκεί το σύνολο μιας που δεν καταφεραν να χρεώσουν την κάρτα μου και ταυτόχρονα έλαβα μαιλ άκρως απολογητικό από το ξενοδοχείο! Προφανώς, το booking τους τά'ψαλε για τα καλά! Επίσης, θεωρώ πολύ πιθανό ότι σταματά και συνεργασίες πολυ εύκολα αν υπάρξει έστω και μικρό πρόβλημα και βρεθεί εκτεθιμένο το booking!

Μετά από λίγο καιρό, έλαβα εκ νέου μηνυμα από το booking για εισαγωγή άλλης κάρτας επειδή αυτή ήταν ανενεργή! Τους έστειλα αμέσως μαιλ και σε μια ώρα με πήραν τηλ στο κινητό, από αριθμό Ολλανδίας, αλλά μου μίλησε Ελληνας και είπε ότι όλα είναι οκ και ότι μπερδεύτηκαν πάλι στο ξενοδοχείο!

Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι η εξυπηρέτηση από το booking είναι άψογη και ότι σίγουρα θα βρεις λύση στο θέμα σου. Παρόλα αυτά, είναι μεγάλη ταλαιπωρία , οπότε προσοχή να κοιτάμε τα ψιλά γράμματα και όχι το Last one!
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Ήσουνα έξω φρενών γιατί ακυρώθηκε μια μερικώς προπληρωμένη κράτηση την οποία έκλεισες με μια άδεια χρεωστική και μετά με μια μάλλον ανενεργή χρεωστική.. it makes sense... (αυτές τις χρεωστικές γιατί επιμένετε και τις χρησιμοποιείτε σε κρατήσεις ξενοδοχείων?)
 

htrul18

Member
Μηνύματα
108
Likes
42
Επόμενο Ταξίδι
Ρωσία
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία & Νέα Ζηλανδία
Πήραν τηλέφωνο στο ξενοδοχείο από το booking λέει και δε βρέθηκε κανείς να μιλάει αγγλικά οπότε τώρα ψάχνουν κάποιον από το booking που να ξέρει ιταλικά για να πάρει και να συνεννοηθεί. :bash:

Είτε χρεωθώ είτε όχι πάντως θα γίνει αυτόματα η ακύρωση οπότε δε μπορώ παρα να περιμένω. Επίσης, δεν υπάρχει περίπτωση περαιτέρω χρέωσης στη συγκεκριμένη κράτηση ακόμη και σε μη εμφάνιση οπότε είμαι απλά στην αναμονή.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.939
Likes
44.908
παιδιά, ειλικρινά πιστεύω πως στο booking έχουν μακράν την ΚΑΛΥΤΕΡΗ εξυπηρετηση πελατών! Μακράν , όμως! Απλά, όντως, όταν βλέπεις μια καλή τιμή και πας να τη χτυπήσεις, μπορεί να μη δεις κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες εκ παραδρομής, όπως ότι δεν έχει δωρεάν ακύρωση ή ότι χρεώνει προκαταβολή κλπ!

Παρόλα αυτά, είναι πάντα συνεργάσιμοι και γρήγοροι στην εξυπηρέτηση!

Πριν λίγους μήνες έκλεισα ξενοδοχείο στη Βαρκελώνη με 60 ευρώ 2 δν και από τη χαρά μου μόλις το είδα δεν είδα ότι δεν έχει δωρεάν ακύρωση και ότι χρεώνει 10% προκαταβολή την ώρα της κράτησης. Ετσι, έβαλα μια τυχαία κάρτα, άδεια, χρεωστική που βάζω συνήθως για τις κρατήσεις μου στο booking (καλώς ή κακώς αναλόγως) , έγινε η κράτηση κανονικά και , φυσικά, μετά από κάποιες μέρες έλαβα μηνυμα από τη booking για εισαγωγή άλλης κάρτας! Εβαλα άλλη κάρτα χρεωστική πάλι, αλλά με χρήματα μέσα, υπέθεσα ότι πάλι θα έχω πρόβλημα, αλλά για πολύ καιρό δεν έλαβα απάντηση , οπότε είπα όλα οκ!

Ενα μηνα πριν το ταξίδι έστειλα μαιλ στο ξενοδοχείο για επιβεβαίωση και μου είπαν ότι η κράτηση μου έχει ακυρωθεί! Εξω φρενων, έστειλα μήνυμα στο booking λέγοντας τους ότι δε με ενημέρωσαν και μέσα σε 2 ώρες είχα απάντηση από αυτούς ότι όλα είναι οκ, απλά θα πρέπει να πληρωσω εκεί το σύνολο μιας που δεν καταφεραν να χρεώσουν την κάρτα μου και ταυτόχρονα έλαβα μαιλ άκρως απολογητικό από το ξενοδοχείο! Προφανώς, το booking τους τά'ψαλε για τα καλά! Επίσης, θεωρώ πολύ πιθανό ότι σταματά και συνεργασίες πολυ εύκολα αν υπάρξει έστω και μικρό πρόβλημα και βρεθεί εκτεθιμένο το booking!

Μετά από λίγο καιρό, έλαβα εκ νέου μηνυμα από το booking για εισαγωγή άλλης κάρτας επειδή αυτή ήταν ανενεργή! Τους έστειλα αμέσως μαιλ και σε μια ώρα με πήραν τηλ στο κινητό, από αριθμό Ολλανδίας, αλλά μου μίλησε Ελληνας και είπε ότι όλα είναι οκ και ότι μπερδεύτηκαν πάλι στο ξενοδοχείο!

Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι η εξυπηρέτηση από το booking είναι άψογη και ότι σίγουρα θα βρεις λύση στο θέμα σου. Παρόλα αυτά, είναι μεγάλη ταλαιπωρία , οπότε προσοχή να κοιτάμε τα ψιλά γράμματα και όχι το Last one!
Μα τόση ταλαιπωρία να παρακολουθεί κάποιος τα mail του και να δίνει εξηγήσεις με κίνδυνο να βρεθεί στο τέλος και χωρίς ξενοδοχείο, δεν την καταλαβαίνω. Γιατί δεν βάζεις μια έγκυρη ή γεμάτη κάρτα εξ' αρχής να είσαι ήρεμη;
 

htrul18

Member
Μηνύματα
108
Likes
42
Επόμενο Ταξίδι
Ρωσία
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία & Νέα Ζηλανδία
Τέλος καλό, όλα καλά τελικά! Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας! :)
 

htrul18

Member
Μηνύματα
108
Likes
42
Επόμενο Ταξίδι
Ρωσία
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία & Νέα Ζηλανδία
Καλά, έτσι νομίζεις ότι θα τη γλυτώσεις; Χρωστάς καφέ στην Πολωνία- άμα μας φέρει ο δρόμος...:haha:
Α το μόνο εύκολο!! Εκεί θα είμαι εγώ και θα σας περιμένω! :)
 

Rosa Mundial

Member
Μηνύματα
617
Likes
85
Επόμενο Ταξίδι
ελα ντε
Ταξίδι-Όνειρο
Ταϋλάνδη
Ήσουνα έξω φρενών γιατί ακυρώθηκε μια μερικώς προπληρωμένη κράτηση την οποία έκλεισες με μια άδεια χρεωστική και μετά με μια μάλλον ανενεργή χρεωστική.. it makes sense... (αυτές τις χρεωστικές γιατί επιμένετε και τις χρησιμοποιείτε σε κρατήσεις ξενοδοχείων?)
ήμουνα εξω φρένων λόγω του ότι η κράτηση ακυρώθηκε ΕΡΗΜΗΝ μου. Στα μαιλ της booking τονίζεται ότι η κράτηση σε καμία περίπτωση δεν ακυρώνεται αν δεν προηγηθεί ενημέρωση του πελάτη. Αν εγώ νόμιζα ότι το ξενοδοχείο με περίμενε και ότι θα έδινα εκεί όλο το ποσό, αφου δε μου ζήτησαν δευτερη φορά αλλαγή κάρτας (ή έστω ότι κατάφεραν να χρεώσουν την ενεργή κάρτα μισθοδοσίας μου), θα πήγαινα εκεί, δε θα είχαν δωμάτιο , θα έμενα ξεκρέμαστη και , φυσικά, η booking θα μου ζητούσε το συνολικό ποσό....δεν καταλαβαίνω γιατί δε θα έπρεπε να θυμώσω...

τις χρεωστικές τις χρησιμοποιούμε επειδή είμαστε κάτω των 25, με τα ανάλογα εισοδήματα που δε μας επιτρέπουν έκδοση πιστωτικών καρτών. Μη με κάνεις να μοιρολατρώ. Νομίζω στην Ελλάδα ζεις.
 

sofianaxos

Member
Μηνύματα
797
Likes
282
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Καλημέρα σας. Θέλω να αναφέρω και εγώ την άψογη εξυπηρέτηση από το booking. Είχα κλείσει για αύριο 3 διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο στους Δελφούς, με δυνατότητα δωρεάν ακύρωσης μέχρι 31/12. Δυστυχώς χτες αρρώστησα και δεν υπάρχει περίπτωση να πάω, οπότε κάλεσα σήμερα στην booking, μου απάντησε αμέσως μια κοπέλα με το όνομα Έλλη και μου είπε ότι θα προσπαθήσει να ζητήσει ακύρωση χωρίς χρέωση ή μεταφορά της ημερομηνίας για κάποια άλλη περίοδο. Με κάλεσε στα επόμενα 5 λεπτά και μου είπε ότι το ξενοδοχείο δυστυχώς δεν τα δεχόταν αλλά μπορεί να με χρεώσει μόνο την πρώτη διανυκτέρευση λόγω του ότι άργησα να ενημερώσω. Έστω και έτσι βγήκα κερδισμένη.
 

greg_thess

Member
Μηνύματα
993
Likes
547
Δηλαδή τις 2 υπόλοιπες βραδιές θα τις χρεωθεί το booking ή απλά μίλησε με το ξενοδοχείο να σου χρεώσει εκείνο 1 βράδυ;
 

sofianaxos

Member
Μηνύματα
797
Likes
282
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
όχι, σε συνεννόηση με το ξενοδοχείο έγινε ακύρωση της κράτησης και αντί να χρεωθώ το συνολικό ποσό, όπως έλεγαν οι όροι, θα χρεωθώ μόνο την πρώτη διανυκτέρευση. Μου έχει έρθει ήδη και μέιλ
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.181
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom