• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Επιβεβαίωση κράτησης booking.com

ioannisp

Member
Μηνύματα
242
Likes
48
Επόμενο Ταξίδι
το σκέφτομαι ...
Γεια χαρά,

Έχω κάνει κράτηση σε ένα ξενοδοχείο Ibis μέσω booking αλλά δεν μου απαντούν στα email που στέλνω για επιβεβαίωση της κράτησης. Εκτός από το να τους τηλεφωνήσω υπάρχει άλλη λύση;
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.287
Likes
6.534
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Αν το booking σου έστειλε μέιλ επιβεβαίωσης, τότε όλα καλά. Απλά εμφανίζεσαι στο ξενοδοχείο τη μέρα που έκλεισες!
Το ξενοδοχείο πιθανόν να ενημερωθεί τελευταία στιγμή για την κράτησή σου.
 

ioannisp

Member
Μηνύματα
242
Likes
48
Επόμενο Ταξίδι
το σκέφτομαι ...
Παλιά έτσι έκανα, απλά επειδή διάβασα κάτι ιστορίες στο forum σκέφτηκα να κάνω επιβεβαίωση για να μην την πατήσω. :)
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.501
Γεια χαρά,

Έχω κάνει κράτηση σε ένα ξενοδοχείο Ibis μέσω booking αλλά δεν μου απαντούν στα email που στέλνω για επιβεβαίωση της κράτησης. Εκτός από το να τους τηλεφωνήσω υπάρχει άλλη λύση;

πότε έκανες την κρατηση ???
μεσω booking ?? θα περιμενεις mail επιβεβαιωσης απο booking ...για να αργουν μπορει να μην εχουν ουτε εκεινοι την επιβεβαιωση απο το ibis
σε διαφορετικη περίπτωση κανε τηλέφωνο στην booking

Αθήνα
85 Poseidonos Ave
Glyfada 166 74 Αθήνα (third floor)
Ελλάδα
e-mail [email protected]
Εξυπηρέτηση πελατών 00800 127605

Εξυπηρέτηση Ξενοδοχείου 00800 127608
Τηλέφωνο +30 210 898 4401 420 (ώρες γραφείου)
Fax +30 210 8984400
 

ioannisp

Member
Μηνύματα
242
Likes
48
Επόμενο Ταξίδι
το σκέφτομαι ...
Σ' ευχαριστώ Χρήστο. Επιβεβαίωση από το booking έχω λάβει πριν ένα μήνα και έχω τυπώσει και το αποδεικτικό της κράτησης. Ήθελα όμως να επικοινωνήσω και με το ξενοδοχείο για να σιγουρέψω ότι όλα είναι εντάξει.
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Με booking Εδιμβούργο πριν 2 χρόνια -ψαράς ακόμα στα ταξίδια και πρώτη μου φορά με ηλεκτρ.κράτηση- είχα κι εγώ το ίδιο άγχος και επικοινωνόντας με το ξενοδοχείο κανένα μήνα νωρίτερα δεν ξέρανε τίποτα για καμία κράτηση.

Τελικά,όπως αναφέρεται και παραπάνω,το ξενοδοχείο υπάρχει περίπτωση να ενημερωθεί τις τελευταίες μέρες πριν την άφιξη.Πως γίνεται και υπάρχει βεβαιότητα ελεύθερου δωματίου δεν καταλαβαίνω αλλά δεν με ενδιαφέρει κιόλας αφού όλα ως τώρα έχουν πάει καλά.
 

htrul18

Member
Μηνύματα
108
Likes
42
Επόμενο Ταξίδι
Ρωσία
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία & Νέα Ζηλανδία
Καλημέρα παιδιά! Πριν 2 μέρες ένας θείος μου προσπάθησε να κλείσει 2 δωμάτια για το ξενοδοχείο Morgana στη Ρώμη. Αρχικά, δοκίμασε μέσα από το site του ξενοδοχείου αλλά επειδή χρησιμοποίησε την πιστωτική της μητέρας μου (αδερφή του) η οποία όμως δε θα είναι στο ταξίδι τους ζητήθηκε εξουσιοδότηση και φωτοτυπίες της ταυτότητας της μητέρας μου και της πιστωτικης κάρτας για να πραγματοποιηθεί η κράτηση.

Επειδή όμως ήταν βιαστικός, δοκίμασε να κάνει και μια κράτηση μέσω του booking.com μήπως και από εκεί δεν υπήρχε τέτοιο θέμα (παράλογο βέβαια). Το κακό είναι πώς από τη βιασύνη του αντί για 2 δίκλινα έκανε κράτηση για 2 μονόκλινα. Στο booking.com λέει πως το κόστος ακύρωσης είναι 50 ευρώ για κάθε δωμάτιο. Από την άλλη όμως όταν επικοινώνησα με το ξενοδοχείο (απαντώντας στο mail που έστειλαν ζητώντας τα έγγραφα) μου είπαν πως δεν έχει γίνει άλλη κράτηση εκτός από αυτή του site τους. Πώς μπορώ να το σιγουρέψω αυτό; Και γιατί η μόνη ειδοποίηση που έχει έρθει από το booking.com είναι η αρχική πέρι ολοκλήρωσης της κράτησης; (όπως είχε έρθει και μέσω του site του ξενοδοχείου και αργότερα ήρθε νέο mail εξηγώντας μας το πρόβλημα)
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.666
Likes
15.001
Εχει έρθει e-mail επιβεβαίωσης από το booking; Αν ήρθε η κράτηση είναι σίγουρη.
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Μήπως στο booking δεν κάνατε όλα τα βήματα, πχ φτάσατε στο 4ο βήμα απ'το 5ο και γι'αυτό έστειλαν mail, δηλαδή ότι σου προτείνει να το τελειώσεις;
Κάτι τέτοιο υποψιάζομαι... δεν μπορείς να μας στείλεις κάποιο απόσπασμα του μειλ;
 

Marlin

Member
Μηνύματα
171
Likes
197
Επόμενο Ταξίδι
Κροατία, Δαλματικές ακτές
Ταξίδι-Όνειρο
Κένυα
Καλημέρα!! Μη ακυρώσετε την κράτηση της booking.com αν έχει ακυρωτικά. Απλά ζητήστε να πληρώσετε τη διαφορά για δίκλινη χρήση των δωματίων.
 

htrul18

Member
Μηνύματα
108
Likes
42
Επόμενο Ταξίδι
Ρωσία
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία & Νέα Ζηλανδία
To mail λέει ότι έχει πραγματοποιηθεί η κράτηση! Αλλά μου κάνει εντύπωση που το ξενοδοχείο μου είπαν ότι έχουν κράτηση μόνο μέσω της σελίδας τους.

Καλημέρα!! Μη ακυρώσετε την κράτηση της booking.com αν έχει ακυρωτικά. Απλά ζητήστε να πληρώσετε τη διαφορά για δίκλινη χρήση των δωματίων.
Δυστυχώς η τιμή που είχε στο booking.com ήταν αρκετά πιο υψηλή επειδή στο site του ξενοδοχείου μπορούσες να εκμεταlλευτείς μια προσφορά.

Τα 2 μονοκλινα βγήκαν περίπου στην ίδια τιμή με την τιμή 2 δίκλινων από το site του ξενοδοχείου (ένας λόγος που μπερδεύτηκε και ο θείος).

Αν δεν κάνω ακύρωση αλλά δεν εμφανιστεί κανένας και γι αυτή την κράτηση τι γίνεται; Την ακύρωση την κάνω μέσω του booking.com ή επικοινωνώντας με το ξενοδοχείο; Αν επιμένουν ότι δεν έχουν κράτηση από το booking.com;

Edit: Τελικά παίζει να έχει γίνει κράτηση σε διαφορετικά ξενοδοχεία. :/
Υπάρχουν 2 Hotel Morgana στη Ρώμη; Στη μια κράτηση βλέπω διεύθυνση Viale Cristoforo Colombo 12, Marina di Carrara και στην άλλη Via Filippo Turati 31/33
Rome, Rome, 00185.

Οπότε η ερώτηση μου παίρνει την εξής μορφή. Αν για την ακύρωη έρθω σε άμεση επαφή με το ξενοδοχείο που έκλεισα μέσω booking.com και δε την κάνω μέσω booking παίζει να γλιτώσω τα 100 ευρώ;
 

taxidiara

Member
Μηνύματα
1.117
Likes
2.621
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
ΓΥΡΟΣ Η.Π.Α.
Καλέ η περιοχή Marina de Carrara δεν είναι καν στη Ρώμη! Αλλού κλείσατε.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.608
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom