dk
Banned
- Μηνύματα
- 1.397
- Likes
- 55
- Επόμενο Ταξίδι
- Κρουαζιέρα Αιγαίου-Dubai
- Ταξίδι-Όνειρο
- Βραζιλία
Θέμα: «Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή: Πως θα αποφύγουμε τις παγίδες όταν νοικιάζουμε αυτοκίνητο στο εξωτερικό»
Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή κ. Γιάννης Οικονόμου ανακοίνωσε την έκδοση νέου ενημερωτικού εντύπου του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή, με τίτλο: «Ταξιδεύω στην Ευρώπη...... Θα νοικιάσω αυτοκίνητο..... Τι πρέπει να προσέχω;»
Σκοπός του φυλλαδίου είναι η ενημέρωση του Έλληνα καταναλωτή για όλα όσα πρέπει να προσέχει όταν υπογράφει σύμβαση ενοικίασης αυτοκινήτου εκτός Ελλάδος, σε χώρα Κράτος – Μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προκειμένου να διασφαλίσει τα δικαιώματά του και να αποφύγει δυσάρεστες εκπλήξεις μετά την παράδοση του οχήματος στην εταιρία.
Το φυλλάδιο βασίστηκε σε στοιχεία που προέκυψαν από έρευνα που πραγματοποίησε το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή το Νοέμβριο του 2005, με βάση τις καταγγελίες που υπέβαλλαν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές και τις υποθέσεις που χειρίστηκαν τα Κέντρα στον τομέα αυτόν. Στόχος της έρευνας ήταν η ανάλυση των προβλημάτων που καταγράφηκαν με μεγαλύτερη συχνότητα στον τομέα των Ενοικιάσεων Αυτοκινήτων, καθώς και η διεξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τους τρόπους αντιμετώπισης των προβλημάτων προς όφελος των Ευρωπαίων καταναλωτών (το πλήρες κείμενο της μελέτης διατίθεται από την ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή www.eccefpolis.gr).
Ένα από τα σημαντικότερα συμπεράσματα που προέκυψε από την έρευνα είναι ότι το πιο συνηθισμένο πρόβλημα που έχει καταγραφεί είναι οι πρόσθετες χρεώσεις στις πιστωτικές κάρτες των καταναλωτών, οι οποίες εμφανίζονται στους αναλυτικούς λογαριασμούς των ανυποψίαστων καταναλωτών μετά το τέλος της ενοικίασης και την παράδοση του οχήματος, χωρίς να υπάρχει ενημέρωση από την εταιρία για την αιτιολογία της χρέωσης.
Προς αποφυγή των δυσάρεστων εκπλήξεων, το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή ενημερώνει τον Έλληνα πολίτη μέσω του νέου έντυπου αρχικώς με 16 χρήσιμες γενικές συμβουλές και στη συνέχεια με αναλυτικές οδηγίες ανάλογα με το στάδιο ενοικίασης του αυτοκινήτου.
Πιο συγκεκριμένα ο καταναλωτής μπορεί να ενημερωθεί για αυτά που πρέπει να προσέξει:
• Πριν την ενοικίαση αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα τους όρους της σύμβασης που καλείται να υπογράψει, τις πρόσθετες χρεώσεις για ασφάλιση και φόρους, τους όρους ασφάλισης, κλπ.
• κατά την παραλαβή αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα τον έλεγχο της κατάστασης του οχήματος που παραλαμβάνει,
• κατά τη διάρκεια της περιόδου ενοικίασης, όπως για παράδειγμα τι πρέπει να κάνει ο καταναλωτής σε περίπτωση βλάβης του οχήματος ή ατυχήματος,
• κατά την επιστροφή αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα τον έλεγχο οχήματος κατά την παράδοση μετά το πέρας της περιόδου ενοικίασης, κλπ.
Το έντυπο πρόκειται εντός των προσεχών ημερών να διανεμηθεί σε κεντρικά ΚΕΠ σε όλη τη χώρα, καθώς και σε Νομαρχίες, Επιμελητήρια και Καταναλωτικές Ενώσεις, προς ενημέρωση των πολιτών και των φορέων σε θέματα προστασίας καταναλωτή, ενώ επίσης διατίθεται και από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή.
Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με το θέμα ή υποβολή καταγγελίας για πρόβλημα που αντιμετωπίζετε σε καταναλωτική διασυνοριακή συναλλαγή στην Ευρωπαϊκή Ένωση επικοινωνήστε με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή στα τηλέφωνα: 210. 38.93.104 - 210.38.47.253 (καθημερινά από τις 8.00-20.00, εκτός Σαββάτου και Κυριακής), τηλεομοιοτυπία: 210.38.47.106, e-mail: [email protected].
πηγή bloka.com
Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή κ. Γιάννης Οικονόμου ανακοίνωσε την έκδοση νέου ενημερωτικού εντύπου του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή, με τίτλο: «Ταξιδεύω στην Ευρώπη...... Θα νοικιάσω αυτοκίνητο..... Τι πρέπει να προσέχω;»
Σκοπός του φυλλαδίου είναι η ενημέρωση του Έλληνα καταναλωτή για όλα όσα πρέπει να προσέχει όταν υπογράφει σύμβαση ενοικίασης αυτοκινήτου εκτός Ελλάδος, σε χώρα Κράτος – Μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προκειμένου να διασφαλίσει τα δικαιώματά του και να αποφύγει δυσάρεστες εκπλήξεις μετά την παράδοση του οχήματος στην εταιρία.
Το φυλλάδιο βασίστηκε σε στοιχεία που προέκυψαν από έρευνα που πραγματοποίησε το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή το Νοέμβριο του 2005, με βάση τις καταγγελίες που υπέβαλλαν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές και τις υποθέσεις που χειρίστηκαν τα Κέντρα στον τομέα αυτόν. Στόχος της έρευνας ήταν η ανάλυση των προβλημάτων που καταγράφηκαν με μεγαλύτερη συχνότητα στον τομέα των Ενοικιάσεων Αυτοκινήτων, καθώς και η διεξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τους τρόπους αντιμετώπισης των προβλημάτων προς όφελος των Ευρωπαίων καταναλωτών (το πλήρες κείμενο της μελέτης διατίθεται από την ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή www.eccefpolis.gr).
Ένα από τα σημαντικότερα συμπεράσματα που προέκυψε από την έρευνα είναι ότι το πιο συνηθισμένο πρόβλημα που έχει καταγραφεί είναι οι πρόσθετες χρεώσεις στις πιστωτικές κάρτες των καταναλωτών, οι οποίες εμφανίζονται στους αναλυτικούς λογαριασμούς των ανυποψίαστων καταναλωτών μετά το τέλος της ενοικίασης και την παράδοση του οχήματος, χωρίς να υπάρχει ενημέρωση από την εταιρία για την αιτιολογία της χρέωσης.
Προς αποφυγή των δυσάρεστων εκπλήξεων, το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή ενημερώνει τον Έλληνα πολίτη μέσω του νέου έντυπου αρχικώς με 16 χρήσιμες γενικές συμβουλές και στη συνέχεια με αναλυτικές οδηγίες ανάλογα με το στάδιο ενοικίασης του αυτοκινήτου.
Πιο συγκεκριμένα ο καταναλωτής μπορεί να ενημερωθεί για αυτά που πρέπει να προσέξει:
Το έντυπο πρόκειται εντός των προσεχών ημερών να διανεμηθεί σε κεντρικά ΚΕΠ σε όλη τη χώρα, καθώς και σε Νομαρχίες, Επιμελητήρια και Καταναλωτικές Ενώσεις, προς ενημέρωση των πολιτών και των φορέων σε θέματα προστασίας καταναλωτή, ενώ επίσης διατίθεται και από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή.
Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με το θέμα ή υποβολή καταγγελίας για πρόβλημα που αντιμετωπίζετε σε καταναλωτική διασυνοριακή συναλλαγή στην Ευρωπαϊκή Ένωση επικοινωνήστε με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή στα τηλέφωνα: 210. 38.93.104 - 210.38.47.253 (καθημερινά από τις 8.00-20.00, εκτός Σαββάτου και Κυριακής), τηλεομοιοτυπία: 210.38.47.106, e-mail: [email protected].
πηγή bloka.com
Last edited by a moderator: