Ινδία Εμπόλεμο Κασμίρ σε συνέχειες

Pandora

Member
Μηνύματα
2.803
Likes
961
Επόμενο Ταξίδι
θα δείξει...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Το΄φερες ιδανικά, για ρηλάξ το Σαββατοκύριακο, Ιωάννα...Απολαμβάνω τη θέα στη λίμνη...:icecream::fishing2::xalara:
 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
τι!! δεν θα με πάρετε και μένα τον καημένο:(:(
Αντώνη μπορεί να μην το ήξερες αλλά είσαι ήδη μαζί μας, μόνο μην περιμένεις καθαρό αέρα, γαλάζιο ναι πολύ, πράσινο λίγο λόγο υψόμετρου, τα πάμπολα φορτηγά βγάζουν μαύρο καπνό από την εξάτμηση μην περιμένεις λοιπόν καθαρή ατμόσφαιρα:(
 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
μια απορια απο περιεργεια!
τα ποταμοπλοια εκτος απο το οτι ειναι διαφορετικα σαν εικονα και την αισθηση οτι βρισκεσαι σε λιμνη. δεν ηταν βρωμικα, με χωρισματα απο κοντρα πλακε?
εγω μονο ετυχα σε τετοια?:D
και να τονισω οτι παρολο που επαθα το εγκεφαλικουλι οταν εκανα μπανιο με το κουβαδακι και σιγουρα με λιμνονερο θα ξαναπηγαινα!:bleh:
Λοιπόν αγαπητή φίλη η μνήμη μου δεν βοηθάει ο Σταύρος όμως ναι, πράγματι είχαν κόντρα πλακέ τα ποταμόπλοια, και τα τενεκεδάκια για το μπάνιο δεν τα θυμάμαι γιατί στο μπάνιο που χρησιμοποιούσα εγώ είχαν ντεπόζιτο και δεν χρειαζόταν το τενεκεδάκι, φυσικά το νερό ήταν της λίμνης, ... καθαρό ... καθαρό
.
 
Last edited by a moderator:

meli

Member
Μηνύματα
1.261
Likes
366
Επόμενο Ταξίδι
...μηπως στην αγάπη???
Ταξίδι-Όνειρο
Ολος ο κόσμος
Αμαν!!! Ολο με ξενυχτατε με ¨απαισιες¨" ιστοριες!!!:clap::clap::clap:
 

eleni70

Member
Μηνύματα
341
Likes
132
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική
που ημουν οεο??? κ δεν πηρα χαμπαρι την ιστορια...νομιζα πως ειναι η παλια...
δηλωνω φαν μπαινω στην παρεα κ αναμενω..
 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
Παραδέχομαι ότι εμένα γενικώς δεν είναι να μου έχετε πολύ εμπιστοσύνη γιατί ζω στον κόσμο μου, ενθουσιάστηκα τόσο πολύ με το houseboat που πολλά πράγματα μου ξέφυγαν τελείως ή απλώς με άφησαν αδιάφορη, ενθουσιάστηκα με τους καναπέδες, ντιβάνια, κουρτίνες όλα ντυμένα με χρωματιστά υφάσματα που θύμιζαν αγγλικό σπίτι, στους τοίχους υπήρχαν ταπετσαρίες! Αυτοί οι άγγλοι ήταν καταπληκτικοί στις παρωπίδες σε μια χώρα με τον πολιτισμό και την τέχνη της Ινδίας αυτή αναπαρήγαγαν την Αγγλία, anyway, δεν πρόσεξα λοιπόν κόντρα πλακέ και τέτοια τεχνικά. Μου άρεσε η άνεση και θαλπωρή που απέπνεε το σπίτι, και σου έδινε την αίσθηση του καθαρού, μέχρι που ανακαλύψαμε ότι για όλες τις δουλειές τους χρησιμοποιούσαν το νερό της λίμνης που δεν είναι και Βαρανάσι, αλλά ούτε και το καθαρό θα το έλεγες:roll:. Επίσης ενθουσιάστηκα με την τραπεζαρία, ένα μακρόστενο δωμάτιο με ένα ξύλινο μεγάλο τραπέζι, και σε μια άκρη ένα ψυγείο, από εκεί έβγαζαν κάθε πρωί το βούτυρο για το πρωινό, και εμείς τρώγαμε αμέριμνοι, την τελευταία μέρα η Ιωάννα ανακάλυψε ότι το ψυγείο δεν ήταν στην πρίζα και χρησιμοποιούταν μόνο ως ντουλάπι, τρώγαμε βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου τόσες μέρες και νομίζαμε ότι το απλώς το έβγαζαν από το ψυγείο νωρίτερα για να ξεπαγώσει, όμως ευτυχώς και από αυτήν την δηλητηρίαση γλυτώσαμε. Το φαγητό γενικά στο ποταμόπλοιο ήταν καλό.

Μετά το μεσημεριανό φύγαμε για μια βόλτα στην λίμνη. Οι βόλτες με τις shikaras ήταν πάντα απολαυστικές, χωριζόμασταν σε δύο ομάδες, οι βάρκες ήταν αναπαυτικές, α ξέχασα να σας πω ότι οι βαρκάρηδες μας είχαν την κλασική ευγένεια των μουσουλμάνων της περιοχής, ο δικός μας ρευόταν συνεχώς και αδιακρίτως, σε σχετικό μου παράπονο στην ομάδα της άλλης βάρκας ο Νίκος απάντησε με άνεση, «α ρεψιματίας δηλαδή» και ο Σταύρος που καθόταν πίσω δίπλα στον δικό τους βαρκάρη συμπλήρωσε «αυτός εδώ φτύνει συνεχώς», η απάντηση της Λίτσας αναμενόμενη «ε τότε εσείς έχετε τον ρεψιματία και εμείς τον φτυσιματία», ποτέ δεν έμαθα τα ονόματα αυτών των ανθρώπων, πάντοτε τους ξεχωρίζαμε από τα παρατσούκλια τους, μια μικρή εκδίκηση για την αηδία που μας προκαλούσαν. Εκτός αυτού δεν θυμάμαι να ξανάκανα τόσο όμορφες βαρκάδες στην ζωή μου. Στην πραγματικότητα οι λίμνες ήταν τρεις, που χωρίζανε με τους επονομαζόμενους floatinggardens, ήμασταν τυχεροί γιατί πετύχαμε τους λωτούς ανθισμένους, ανθίζουν Ιούλιο – Αύγουστο. Το θέαμα ήταν καταπληκτικό. Υπάρχουν τρία νησάκια στην κεντρική λίμνη τα Silverisland, Goldenisland και το CharChinarγια τα τέσσερα (charσημαίνει «τέσσερα»)δέντρα Chinarπου είχε πάνω του.

Περάσαμε από την κεντρική πόλη του Srinagar και από μερικά χωριά, φυσικά ήταν και αυτά πλημμυρισμένα, τα κτίρια ήταν αρκετά ψηλά, οι κάτω όροφοι ήταν μέσα στο νερό, ο χρόνος και η υγρασία είχαν αφήσει τα σημάδια πάνω τους, παιδάκια παίζανε στους πάνω ορόφους, και πλατσουρίζανε στα νερά, όλοι οι κάτοικοι κυκλοφορούσαν με τις βάρκες τους, δεν υπήρχε πουθενά γη για να πατήσεις, οι πινακίδες προεξείχαν της πλημμύρας, υπήρχε μια σκουριασμένη πινακίδα νοσοκομείου, και μια που διαφήμιζε το κολλέγιο της περιοχής, προσπεράσαμε και ένα τζαμί. Περνούσαμε κάτω από γέφυρες πάνω στις οποίες πάνοπλοι Ινδοί με πολυβολεία σταματούσαν τους βαρκάρηδες και τους κάνανε πάντα την ίδια ερώτηση στα Ινδικά, αν θυμάμαι καλά όταν ρωτήσαμε πια είναι η ερώτηση μας είπαν πως ήθελαν να μάθουν πόσοι τουρίστες ήμασταν σε περίπτωση που μας απαγάγουν(;!) να ξέρουν για πόσους θα ψάχνουν.
 

eleni70

Member
Μηνύματα
341
Likes
132
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική



α ξέχασα να σας πω ότι οι βαρκάρηδες μας είχαν την κλασική ευγένεια των μουσουλμάνων της περιοχής, ο δικός μας ρευόταν συνεχώς και αδιακρίτως, σε σχετικό μου παράπονο στην ομάδα της άλλης βάρκας ο Νίκος απάντησε με άνεση, «α ρεψιματίας δηλαδή» και ο Σταύρος που καθόταν πίσω δίπλα στον δικό τους βαρκάρη συμπλήρωσε «αυτός εδώ φτύνει συνεχώς», η απάντηση της Λίτσας αναμενόμενη «ε τότε εσείς έχετε τον ρεψιματία και εμείς τον φτυσιματία», ποτέ δεν έμαθα τα ονόματα αυτών των ανθρώπων, πάντοτε τους ξεχωρίζαμε από τα παρατσούκλια τους, μια μικρή εκδίκηση για την αηδία που μας προκαλούσαν.

:haha::haha::haha: κ εγω που νομιζα,πως μονο ο δκος μας οδηγος ηταν τοσο αξεστος...φαντασου, πως οταν ηθελε να φτυσει ανοιγε την πορτα του αυτοκινητου εν κινησει... καλα το ρεψιμο με ο,τι μυρωδια αναδυοταν μεσα σε ενα αμαξι με ολα τα παραθυρα κλειστα κ προσθεσε σε αυτά κ καποια αερια,που του ξεφευγαν...


Περάσαμε από την κεντρική πόλη του Srinagar και από μερικά χωριά, φυσικά ήταν και αυτά πλημμυρισμένα, τα κτίρια ήταν αρκετά ψηλά, οι κάτω όροφοι ήταν μέσα στο νερό, ο χρόνος και η υγρασία είχαν αφήσει τα σημάδια πάνω τους, παιδάκια παίζανε στους πάνω ορόφους, και πλατσουρίζανε στα νερά, όλοι οι κάτοικοι κυκλοφορούσαν με τις βάρκες τους, δεν υπήρχε πουθενά γη για να πατήσεις, οι πινακίδες προεξείχαν της πλημμύρας, υπήρχε μια σκουριασμένη πινακίδα νοσοκομείου, και μια που διαφήμιζε το κολλέγιο της περιοχής, προσπεράσαμε και ένα τζαμί.

ερωτηση:roll::roll:... η περιοχη ειναι παντα πλημμυρισμενη η εκεινη την εποχη λογω των βροχων??? δηλωνω ασχετη για την γεωφυσικη κατασταση...
 

Giristroula

Member
Μηνύματα
723
Likes
348
Επόμενο Ταξίδι
κάτσε να μαζώξω κάνα χρήμ
Ταξίδι-Όνειρο
Κίνα, Ιαπωνία
Ιωάννα πολύ όμορφη η ιστορία σου...εγώ μπορεί να μην ήμουνα μέσα στο αεροπλάνο, όπως οι άλλες φιλενάδες, μπορεί να μη χώρεσα στη βαλίτσα, αλλά ήμουν ήδη εκεί, βοήθησα το μάγειρα για το μεσημαριανό φαγητό και από τότε σας πήρα από πίσω και σας ακολουθώ...Ο φτυσιματίας και ο ρεψιματίας είναι μέρος της τοπικής κουλτούρας...μην είστε τόσο αυστηρές ρε κορίτσια!!
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.543
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Δηλωνω μαγεμενη! Ακολουθω οπου πατε σαν υπνωτισμενη, σαν υπνοβατης, τοσο ομορφο ειναι αυτο το ονειρο...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.525
Μέλη
39.474
Νεότερο μέλος
Dio1985

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom