evi01
Member
- Μηνύματα
- 1.130
- Likes
- 2.007
- Ταξίδι-Όνειρο
- Η γη ολάκερη!
Αν έχεις δωρεάν ακύρωση, ακυρώνεις την πρώτη κράτηση και προχωράς σε νέα με τη μειωμένη τιμή... Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να επικοινωνήσεις με το booking.com
Ούτε εγώ έχω πιστωτική. Χρησιμοποιώ πάντα την χρεωστική μου κάρτα χωρίς κανένα πρόβλημα.Καλησπέρα σε όλους ήθελα να ρωτησω αν κάποιος δεν έχει πιστωτικη κάρτα δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κλείσει στο booking???
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση..κι εγώ έχω μία χρεωστική της Πειραιως συγκεκριμένα...ελπίζω να μην έχω θέμαΟύτε εγώ έχω πιστωτική. Χρησιμοποιώ πάντα την χρεωστική μου κάρτα χωρίς κανένα πρόβλημα.
Και εγώ Πειραιώς χρεωστική χρησιμοποιώ.Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση..κι εγώ έχω μία χρεωστική της Πειραιως συγκεκριμένα...ελπίζω να μην έχω θέμα
Σας ευχαριστώ. Η δική μου κράτηση δεν είναι με δωρεάν ακυρωσηΑν έχεις δωρεάν ακύρωση, ακυρώνεις την πρώτη κράτηση και προχωράς σε νέα με τη μειωμένη τιμή... Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να επικοινωνήσεις με το booking.com
Αν προκειται για ακριβως τον ιδιο τυπο δωματιου με τους ιδιους ακριβως ορους και ιδιες ημερομηνιες θα σου το αλλαξουν. Παρε τηλεφωνο.Σας ευχαριστώ. Η δική μου κράτηση δεν είναι με δωρεάν ακυρωση
Στην booking.com η στο ξενοδοχείο? ΕυχαριστώΑν προκειται για ακριβως τον ιδιο τυπο δωματιου με τους ιδιους ακριβως ορους και ιδιες ημερομηνιες θα σου το αλλαξουν. Παρε τηλεφωνο.
Στην bookingΣτην booking.com η στο ξενοδοχείο? Ευχαριστώ
Στο booking πάρε τηλέφωνοΣτην booking.com η στο ξενοδοχείο? Ευχαριστώ