• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ειναι ΟΚ το Booking.com?

babaduma

Member
Μηνύματα
5.058
Likes
7.831
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Επίσης, το ποσό αυτό συνήθως απλώς το δεσμεύουν, δεν το χρεώνουν.
Πολύ σωστά! Μάλιστα δε, στα ξενοδοχεία (σε όσα τέλος πάντων δεν έχουν το ανάλογο ηλεκτρονικό σύστημα ακόμη) που έχουν "περάσει" την κάρτα απο το μαραφέτι, σου επιστρέφουν το σχετικό τριπλότυπο, ασυμπλήρωτο για να το δείς και να το καταστρέψεις.
 

Marizaki

Member
Μηνύματα
154
Likes
23
Επόμενο Ταξίδι
UK again..
Ταξίδι-Όνειρο
Ιταλια ;!
doug εγώ προσπάθησα να χρησιμοποιήσω τη Debit μου για την κράτηση του διαμερίσματος στη Ρώμη που θα πάω τον Μάρτη και ενώ στην αρχή μου είπαν τηλεφωνικώς ότι δεν υπάρχει πρόβλημα μετά με ειδοποιήσαν ότι δεν γίνεται με αυτή.

Παιδια, εχω κανει κράτηση με το booking.com στη Μαδρίτη με χρεωστική κάρτα. Αλλα την είχα φορτώσει με όλα το ποσό που κόστιζε η διαμονή. Η κράτηση έγινε κανονικά και πλήρωσα κανονικά με μετρητα φεύγοντας.
 

Vivianaki

Member
Μηνύματα
292
Likes
45
Ταξίδι-Όνειρο
Πραγματοποιήθηκε :D
Εγώ έχω άλλο πρόβλημα τώρα. Προχθές έκλεισα ένα ξενοδοχείο.
Η βλακεία που έκανα είναι ότι πάτησα ένα άτομο μέσα στο δωμάτιο ενώ είμαστε δύο. Κάτι δεν κατάλαβα σωστά τέλοσπαντων. :(
Κ κάνω την κράτηση και μου εμφανίζει 3νύχτες-1 δίκλινο δωμάτιο-1 άτομο και την τιμή την κανονική του δίκλινου που ισχύει κανονικά είτε είναι μέσα ένας είτε 2. Εγώ τους έστειλα αμέσως και στα αγγλικά και στα ισπανικά ότι έκανα λάθος και ότι θα είμαστε 2 άτομα μέσα στο δωμάτιο και όχι ένα αλλά δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα. Λέτε να υπάρξει κανένα πρόβλημα?? Ευτυχώς Το ξενοδοχείο διαθέτει μόνο δίκλινα δωμάτια συνεπώς όλα έχουν την ίδια τιμή. Είτε πάει ένα άτομο, είτε δύο, οπότε δεν θα υπάρξει κάποια αλλαγή ούτε στα χρήματα,ούτε στο δωμάτιο,απλά να ξέρουν ότι είμαστε δυο.

Αν δεν μου απαντήσουν ως την Κυριακή λέω να τους πάρω τηλ..:roll:
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.866
Likes
7.098
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Εγώ έχω άλλο πρόβλημα τώρα. Προχθές έκλεισα ένα ξενοδοχείο.
Η βλακεία που έκανα είναι ότι πάτησα ένα άτομο μέσα στο δωμάτιο ενώ είμαστε δύο. Κάτι δεν κατάλαβα σωστά τέλοσπαντων. :(
Κ κάνω την κράτηση και μου εμφανίζει 3νύχτες-1 δίκλινο δωμάτιο-1 άτομο και την τιμή την κανονική του δίκλινου που ισχύει κανονικά είτε είναι μέσα ένας είτε 2. Εγώ τους έστειλα αμέσως και στα αγγλικά και στα ισπανικά ότι έκανα λάθος και ότι θα είμαστε 2 άτομα μέσα στο δωμάτιο και όχι ένα αλλά δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα. Λέτε να υπάρξει κανένα πρόβλημα?? Ευτυχώς Το ξενοδοχείο διαθέτει μόνο δίκλινα δωμάτια συνεπώς όλα έχουν την ίδια τιμή. Είτε πάει ένα άτομο, είτε δύο, οπότε δεν θα υπάρξει κάποια αλλαγή ούτε στα χρήματα,ούτε στο δωμάτιο,απλά να ξέρουν ότι είμαστε δυο.

Αν δεν μου απαντήσουν ως την Κυριακή λέω να τους πάρω τηλ..:roll:
Νομίζω μπορείς να το αλλάξεις μόνη σου στο booking.com! Μπες με τον κωδικό κράτησής σου και δες τι αλλαγές γίνονται! Κάλεσε και στα γραφεία τους στην Ελλάδα αν δε βρεις άκρη..
 

Leftris B

Member
Μηνύματα
1.825
Likes
1.201
Επόμενο Ταξίδι
τοσκάνη
Ταξίδι-Όνειρο
japan
καταρχήν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης χωρίς επιβάρυνση? αν ναι, τσέκαρε αν είναι διαθέσιμο στην ίδια τιμή και μετά ακυρώνεις την κράτηση και κάνεις καινούργια, είναι πανεύκολο αρκει να ισχύουν αυτά τα 2 : διαθέσιμα δωμάτια στην ίδια τιμη και ακύρωση χωρίς επιβάρυνση.
 

Vivianaki

Member
Μηνύματα
292
Likes
45
Ταξίδι-Όνειρο
Πραγματοποιήθηκε :D
καταρχήν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης χωρίς επιβάρυνση? αν ναι, τσέκαρε αν είναι διαθέσιμο στην ίδια τιμή και μετά ακυρώνεις την κράτηση και κάνεις καινούργια, είναι πανεύκολο αρκει να ισχύουν αυτά τα 2 : διαθέσιμα δωμάτια στην ίδια τιμη και ακύρωση χωρίς επιβάρυνση.
Υπάρχει δυνατότητα ακύρωση χωρίς επιβάρυνση μέχρι τις 26 Φεβρουαρίου.Απλά αν κάνω ακύρωση, θα γίνει κατευθείαν ώστε μετά να το ξανακλείσω??

Όταν πάτησα αλλαγή δεν μου έβγαλε τον τύπο του δωματίου ή τα άτομα για να τα αλλάξω. Μου έβγαλε απλώς ένα άσπρο κουτάκι. και με ρωτούσε τι θα θέλατε να αλλάξετε στην κράτηση σας?? Ε και απάντησα, Κ μου είπε θα στέιλουμε την αίτηση σας όσο το δυνατόν γρηγορότερο στο ξενοδοχείο,κάτι τέτοιο.
 

teo

Member
Μηνύματα
25
Likes
9
Επόμενο Ταξίδι
μονακο για φορμουλα
Ταξίδι-Όνειρο
σαφαρι στην αφρικη
η ακυρωση γινεται αμεσα. και εαν υπαρχει διαθεσιμοτητα στην τιμη που ειχες κλισει, το κλινεις αμεσα και τελιωνεις. ειχα κανει και εγω μια φορα αυτο το λαθος και ετσι το διορθωσα.
 

Leftris B

Member
Μηνύματα
1.825
Likes
1.201
Επόμενο Ταξίδι
τοσκάνη
Ταξίδι-Όνειρο
japan
η ακυρωση γινεται αμεσα. και εαν υπαρχει διαθεσιμοτητα στην τιμη που ειχες κλισει, το κλινεις αμεσα και τελιωνεις. ειχα κανει και εγω μια φορα αυτο το λαθος και ετσι το διορθωσα.
πολύ σωστά;)
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.866
Likes
7.098
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
η ακυρωση γινεται αμεσα. και εαν υπαρχει διαθεσιμοτητα στην τιμη που ειχες κλισει, το κλινεις αμεσα και τελιωνεις. ειχα κανει και εγω μια φορα αυτο το λαθος και ετσι το διορθωσα.

Σ εμένα πάντως μια φορά δεν έγινε αμέσως η ακύρωση/αλλαγή με αποτέλεσμα να λύσω το ζήτημα μέσω τηλεφώνου (ενώ το ξενοδοχείο μου έλεγε ότι υπήρχαν διαθέσιμα δωμάτια το booking δεν τα εμφάνιζε ώστε να τα επιλέξω)..Μπορεί απλά να έτυχε όμως αυτή η περίπτωση!
 

Leftris B

Member
Μηνύματα
1.825
Likes
1.201
Επόμενο Ταξίδι
τοσκάνη
Ταξίδι-Όνειρο
japan
Σ εμένα πάντως μια φορά δεν έγινε αμέσως η ακύρωση/αλλαγή με αποτέλεσμα να λύσω το ζήτημα μέσω τηλεφώνου (ενώ το ξενοδοχείο μου έλεγε ότι υπήρχαν διαθέσιμα δωμάτια το booking δεν τα εμφάνιζε ώστε να τα επιλέξω)..Μπορεί απλά να έτυχε όμως αυτή η περίπτωση!
το ότι το ξεν/χείο έχει διαθέσιμα δωμάτια δεν έχει καμμία σχέση με το να έχει και κάποιο συγκεκριμένο σάιτ, αλλωστε πάρα πολλές φορές θα βρεις δωμάτια σε ξεν/χεία που άλλα σάιτ θα σου βγάζει ότι δεν έχει δωμάτια διαθέσιμα..
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.866
Likes
7.098
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
το ότι το ξεν/χείο έχει διαθέσιμα δωμάτια δεν έχει καμμία σχέση με το να έχει και κάποιο συγκεκριμένο σάιτ, αλλωστε πάρα πολλές φορές θα βρεις δωμάτια σε ξεν/χεία που άλλα σάιτ θα σου βγάζει ότι δεν έχει δωμάτια διαθέσιμα..

Σωστό αυτό που λες αλλά στη δική μου περίπτωση αποδείχθηκε ότι υπήρξε καθυστέρηση από μέρους του ξενοδοχείου γιατί δεν αποδέσμευσε άμεσα τα δωμάτια μετά την ακύρωση! Είχα ακυρώσει δηλαδή και δεν εμφανίζονταν μετά ως διαθέσιμα ώστε να κλείσω πάλι ένα απ' αυτά που χρειαζόμουν! Και ούτε μου είχε έρθει το ακυρωτικό email!
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.501
Υπάρχει δυνατότητα ακύρωση χωρίς επιβάρυνση μέχρι τις 26 Φεβρουαρίου.Απλά αν κάνω ακύρωση, θα γίνει κατευθείαν ώστε μετά να το ξανακλείσω??

Όταν πάτησα αλλαγή δεν μου έβγαλε τον τύπο του δωματίου ή τα άτομα για να τα αλλάξω. Μου έβγαλε απλώς ένα άσπρο κουτάκι. και με ρωτούσε τι θα θέλατε να αλλάξετε στην κράτηση σας?? Ε και απάντησα, Κ μου είπε θα στέιλουμε την αίτηση σας όσο το δυνατόν γρηγορότερο στο ξενοδοχείο,κάτι τέτοιο.

να περιμένεις απο την booking.com να σου στείλουν email για την αλλαγη της κρατησης .
σε αντιθετη περίπτωση τους πέρνεις τηλέφωνο

Αθήνα
85 Poseidonos Ave
Glyfada 166 74 Αθήνα (third floor)
Ελλάδα
e-mail [email protected]
Εξυπηρέτηση πελατών 00800 127605

Εξυπηρέτηση Ξενοδοχείου 00800 127608
Τηλέφωνο +30 210 898 4401 420 (ώρες γραφείου)
Fax +30 210 8984400
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.648
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom