greg_thess
Member
- Μηνύματα
- 993
- Likes
- 547
Συμφωνώ..γιατί θα θέλουν στο μέλλον να τους ξαναεπιλέξεις αν πραγματοποιήσεις το ίδιο ταξίδι.Αν δεν ηταν για σημερα η αφιξη κανε μια προσπαθεια και παρε τηλεφωνο στην booking.com να ρωτησουν το ξενοδοχειο αν γινεται να ακυρωσεις χωρις να χρεωθεις ή εστω να μην χρεωθεις ολο το ποσο. Τα ξενοδοχεια εκτιμουν τους πελατες που ειναι ενταξει και ενημερωνουν οσο γινεται πιο εγκαιρα και πολλες φορες (αν υπαρχει η δυνατοτητα) χαριζουν ολη ή μερος της χρεωσης. Ισως κερδισεις κατι.