• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Εγγραφη σε booking.com & airtickets.gr

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.437
Εξυπηρέτηση πελατών
Τοπικός αριθμός: 00800 127 605
Εξυπηρέτηση ξενοδοχείου:
Support in Greek, Modern (1453-)00800 127608
Grigoriou Lampraki 5 (2nd and 3rd floor)
Glyfada Αθήνα
GR 16674, Ελλάδα
Τηλέφωνο: +30 210-8984460-480 (ώρες γραφείου)
Fax: +30 210-8984400-401
Akadimou 115,
Evosmos, Θεσσαλονίκη
GR 56224, Ελλάδα
Τηλέφωνο: +30 2310 687200 (ώρες γραφείου)
Fax: +30 2310 687299
62 Martyron Avenue
nr 117, 2nd floor
Ηράκλειο Πόλη, 71304, Ελλάδα
Τηλέφωνο: +30 2811 108 400 (ώρες γραφείου)
Fax: +30 2811 108 401
Σου έβαλα τα τηλ της booking στην Ελλάδα.
Για εξειδικευμένες ερωτήσεις μπορείς να απευθυνθείς στα τηλέφωνα
που σου παρέθεσα ή να περάσεις από τα γραφεία τους να σε ενημερώσουν.
Θα χαρούν να σε εξυπηρετήσουν.
 

cool11

Member
Μηνύματα
111
Likes
1
Μου κανει τρομερη εντυπωση, σε ενα φορουμ με χιλιαδες ταξιδεμενους χρηστες, να ρωτω πραγματα που κανεις δεν ξερει.
Σαν να ανακαλυπτω τον τροχο.

Πιθανως βεβαια, να ακολουθησουν διαφωτιστικες απαντησεις επι αυτων που εθεσα, μετα την κρατηση πλεον, και συμφωνα με οσα παρεθεσα.

Επισης να πω, οτι δεν ζητω κατ'αναγκην official ενημερωση, αν αυτη δεν ειναι σαφως διατυπωμενη καπου.
Εμπειρικα, μπορειτε να μου πειτε, τι συμβαινει, συμφωνα με οσα ρωτάω.
Εκτος αν κανεις ποτε δεν παρατηρησε τιποτε.
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.030
Likes
13.061
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Μου κανει τρομερη εντυπωση, σε ενα φορουμ με χιλιαδες ταξιδεμενους χρηστες, να ρωτω πραγματα που κανεις δεν ξερει.
Σαν να ανακαλυπτω τον τροχο.

Πιθανως βεβαια, να ακολουθησουν διαφωτιστικες απαντησεις επι αυτων που εθεσα, μετα την κρατηση πλεον, και συμφωνα με οσα παρεθεσα.

Επισης να πω, οτι δεν ζητω κατ'αναγκην official ενημερωση, αν αυτη δεν ειναι σαφως διατυπωμενη καπου.
Εμπειρικα, μπορειτε να μου πειτε, τι συμβαινει, συμφωνα με οσα ρωτάω.
Εκτος αν κανεις ποτε δεν παρατηρησε τιποτε.
Σε ό,τι ρωτάς, τα μέλη σου έχουν ήδη απαντήσει. Ανέτρεξε στις απαντήσεις τους. Αν θες περαιτέρω ή official ενημέρωση ανέτρεξε στο FAQ του booking ή χρησιμοποίησε τα τηλέφωνα και τις διευθύνσεις που σου έδωσε ο @panpan.
 

HummingBird

Member
Μηνύματα
582
Likes
826
Μου κανει τρομερη εντυπωση, σε ενα φορουμ με χιλιαδες ταξιδεμενους χρηστες, να ρωτω πραγματα που κανεις δεν ξερει.
Δεν είναι ότι δεν ξέρουμε, είναι ότι βαριόμαστε να σου απαντήσουμε (ξανά). Να κάτσεις να διαβάσεις αυτά που γράψαμε στις προηγούμενες σελίδες.
 

cool11

Member
Μηνύματα
111
Likes
1
Οι απαντησεις, πριν την πραγματοποιηση της κρατησης, περιειχαν σημαντικες πληροφοριες, και με βοηθησαν, αλλα μπορουσαν να 'φτασουν' μεχρι ενα συγκεκριμενο σημειο, καθως οπως ειπωθηκε, δεν ηταν δυνατον να καλυφθουν ως ενδεχομενα ολες οι πιθανες περιπτωσεις.

Τωρα ομως, μιλαμε για συγκεκριμενη κρατηση.
Και μες τις διαφορες 'δυνητικες' απαντησεις-αναλογα/'κατα περιπτωση', θα ηθελα να εχω μια εκτιμηση επι του πρακτεου, εστω και απο εμπειρικη σκοπια, επι των σκεψεων που έθεσαν, κατοπιν κρατήσεως, με συγκεκριμενα δεδομενα πια, λογω της κρατήσεως.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.437
Βάλε λίγο το μυαλό σου να σκεφτεί.Όταν λέει η κάρτα σου θα χρησιμοποιηθεί
σαν εγγύηση,θα πρέπει να έχει λεφτά μέσα ή όχι;
Αν δεν έχει θα πρέπει το ξενοδοχείο να την βάλει στο εικόνισμα μπας και φιλοτιμηθείς και πληρώσεις;Μιλάμε για τις ακυρώσεις εκτός προθεσμίας.
Αν τα πάρεις τα χρήματα πως θα είναι εξασφαλισμένο το ξενοδοχείο;
Εγώ σταματάω εδώ.Ραντεβού σε 2-3 χρόνια.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.665
Likes
15.000
Πολύ απλά είναι τα πράγματα και μόνος σου μπερδεύεσαι.

Η κάρτα θα χρησιμοποιηθεί για εγγύηση για να είναι καλυμμένο το ξενοδοχείο.

Το ξενοδοχείο όταν κάνει έλεγχο(και προέγκριση για το ποσό της διαμονής) πρέπει να δεί χρήματα μέσα στην κάρτα.Λογικό δεν είναι;

Αν δεν έχει χρήματα δεν είναι λογικό να δώσει το δωμάτιο αλλού και εσύ να μείνεις ξεκρέμαστος;

΄Όταν τελειώσει η διαμονή σου πληρώνεις είτε με την κάρτα είτε μετρητά αφού έβαλες και αυτήν την επιλογή.

Μην τα μπερδεύεις με κατευθείαν αγορές που γίνονται αμέσως.Εδώ αγοράζεις μια μελλοντική υπηρεσία,επομένως πρέπει να υπάρχουν χρήματα για εγγύηση μέχρι να έρθει ο χρόνος που θα πάρεις την υπηρεσία.
 
Last edited:

HummingBird

Member
Μηνύματα
582
Likes
826
Για να το πούμε απλά, αυτό που θα συμβεί πιθανότατα (με πάσα επιφύλαξη) είναι ότι 5 μέρες (ή και νωρίτερα) πριν την άφιξή σου στο ξενοδοχείο, θα γίνει προέγκριση της κάρτας σου. Αν βρεθούν τα απαιτούμενα χρήματα στην κάρτα (που μπορεί να είναι όλο το ποσό ή η πρώτη βραδυά ή το 70% του συνόλου στην περίπτωσή σου - ανάλογα), τότε θα κάνουν δέσμευση του ποσού. Όταν θα πας εκεί, μπορεί να αποδεσμεύσουν το ποσό, μπορεί και όχι. Υπάρχει η πιθανότητα να παραμείνει δεσμευμένο το ποσό για κάποιο διάστημα και να χρειαστεί να πληρώσεις και κατά το check out (και αυτός είναι ο βασικός λόγος που δεν χρησιμοποιούμε χρεωστικές στις κρατήσεις ξενοδοχείων).
Αν δεν βρουν χρήματα στην κάρτα, θα σου στείλουν mail να τους δώσεις άλλη κάρτα. Αν δεν το κάνεις, θα σου ακυρώσουν την κράτηση (και θα μείνεις επί ξύλου κρεμάμενος τελευταία στιγμή).
Βέβαια μπορεί να μην συμβεί και τίποτα από όλα αυτά. Μπορεί να μην κάνουν προέγκριση καν. Δεν μπορούμε να ξέρουμε.
Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, είτε βάλε πιστωτική, είτε αν είσαι απόλυτα σίγουρος για το ταξίδι, κλείσε μη επιστρέψιμη με οποιοδήποτε τύπο κάρτας (δεν τους ενδιαφέρει, αρκεί να έχει τα χρήματα μέσα).
 
Last edited:

fotast

Member
Μηνύματα
9.665
Likes
15.000
Για να το πούμε απλά, αυτό που θα συμβεί πιθανότατα (με πάσα επιφύλαξη) είναι ότι 5 μέρες (ή και νωρίτερα) πριν την άφιξή σου στο ξενοδοχείο, θα γίνει προέγκριση της κάρτας σου. Αν βρεθούν τα απαιτούμενα χρήματα στην κάρτα (που μπορεί να είναι όλο το ποσό ή η πρώτη βραδυά ή το 70% του συνόλου στην περίπτωσή σου - ανάλογα), τότε θα κάνουν δέσμευση του ποσού. Όταν θα πας εκεί, μπορεί να αποδεσμεύσουν το ποσό, μπορεί και όχι. Υπάρχει η πιθανότητα να παραμείνει δεσμευμένο το ποσό για κάποιο διάστημα και να χρειαστεί να πληρώσεις και κατά το check out (και αυτός είναι ο βασικός λόγος που δεν χρησιμοποιούμε χρεωστικές στις κρατήσεις ξενοδοχείων).
Αν δεν βρουν χρήματα στην κάρτα, θα σου στείλουν mail να τους δώσεις άλλη κάρτα. Αν δεν το κάνεις, θα σου ακυρώσουν την κράτηση (και θα μείνεις επί ξύλου κρεμάμενος τελευταία στιγμή).
Βέβαια μπορεί να μην συμβεί και τίποτα από όλα αυτά. Μπορεί να μην κάνουν προέγκριση καν. Δεν μπορούμε να ξέρουμε.
Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, είτε βάλε πιστωτική, είτε αν είσαι απόλυτα σίγουρος για το ταξίδι, κλείσε μη επιστρέψιμη με οποιοδήποτε τύπο κάρτας (δεν τους ενδιαφέρει, αρκεί να έχει τα χρήματα μέσα).
Μόνο μια παρατήρηση για να μην "τρομάξει" ο φίλος μας.Στο check out και αν πληρώσει μετρητά να ζητήσει να γίνει άμεσα η αποδέσμευση όποιου ποσού είναι δεσμευμένο.
 

HummingBird

Member
Μηνύματα
582
Likes
826
Μόνο μια παρατήρηση για να μην "τρομάξει" ο φίλος μας.Στο check out και αν πληρώσει μετρητά να ζητήσει να γίνει άμεσα η αποδέσμευση όποιου ποσού είναι δεσμευμένο.
Σωστά, γιατί αν δεν το ζητήσει μπορεί να του το κρατήσουν δεσμευμένο μέχρι να το αποδεσμεύσει η τράπεζα.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.101
Likes
12.462
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Μόνο μια παρατήρηση για να μην "τρομάξει" ο φίλος μας.Στο check out και αν πληρώσει μετρητά να ζητήσει να γίνει άμεσα η αποδέσμευση όποιου ποσού είναι δεσμευμένο.
Η αποδεσμευση γινεται απο το τμημα εγκρισεων της εταιριας που παρεχει το POS, ειτε μετα απο αιτηση του ξενοδοχειου, ειτε μετα απο 15 ημερες περιπου αν δεν γινει ολοκληρωση της προεγκρισης. Οποτε το αμεσα ειναι πρακτικα αδυνατον (ειδικα αν δεν ειναι εργασιμη η μερα) και σιγουρα οχι στο χερι του ξενοδοχειου και ακομη πιο σιγουρα οχι νωριτερα απο την πληρωμη του δωματιου με αλλο τροπο.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.264
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom