• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Εγγραφη σε booking.com & airtickets.gr

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

fotast

Member
Μηνύματα
9.665
Likes
15.000
---------

Αληθεια, γιατι καποιος να προτιμησει το booking, αντι για το ιδιο το ξενοδοχειο, για την κρατηση;
Αν οι τιμές είναι καλύτερες ή ίδιες γιατί όχι από το booking ή άλλα παρόμοια;

Επιπλέον έχεις μια σιγουριά καθώς στην σπάνια περίπτωση που θα συμβεί κάτι θα σε καλύψει το booking/πρακτορείο.Επίσης η ευκολία στην κράτηση.Εντάξει τα μεγάλα ξενοδοχεία,αλυσίδες έχουν on line κρατήσεις.Στα μικρότερα όμως θα πρέπει να παίρνεις τηλέφωνα ή να στέλνεις e-mail.Να περιμένεις απάντηση,να βάζεις τα χρήματα κτλ.Και τα ξενοδοχεία σπάνια δέχονται χρεωστικές.

Επιπλέον κερδίζεις μίλια αν κλείνεις από το site της Aegean.

΄Όπως το βλέπει κανείς είναι και όπως τον βολεύει.
 

HummingBird

Member
Μηνύματα
582
Likes
826
Καλώς ή κακώς, η πιστωτική είναι απαραίτητη για κρατήσεις ξενοδοχείων.
Μπορείς να κλείσεις και με χρεωστική, έχω κλείσει με μη επιστρέψιμη χρέωση έτσι, όπου η χρέωση έγινε σύντομα μετά την κράτηση, και δεν τους ένοιαζε αν ήταν χρεωστική ή πιστωτική η κάρτα.
Αν θέλεις να γίνει αμέσως η χρέωση, μπορείς να στείλεις ένα mail στο ξενοδοχείο και να τους το ζητήσεις.
Επίσης, αν προσπαθήσουν να χρεώσουν την κάρτα και δεν υπάρχει το ποσό μέσα, συνήθως δεν σου ακυρώνουν την κράτηση αμέσως, αλλά σου στέλνουν ένα mail και σου ζητάνε να δώσεις άλλη κάρτα ή να βάλεις χρήματα στην κάρτα εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος. Οπότε ουδείς λόγος να αγχώνεσαι.
Πάντως βρε παιδί μου, πολύ το σκέφτεσαι και το ψειρίζεις 4 χρόνια τώρα.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.665
Likes
15.000
Καλώς ή κακώς, η πιστωτική είναι απαραίτητη για κρατήσεις ξενοδοχείων.
Μπορείς να κλείσεις και με χρεωστική, έχω κλείσει με μη επιστρέψιμη χρέωση έτσι, όπου η χρέωση έγινε σύντομα μετά την κράτηση, και δεν τους ένοιαζε αν ήταν χρεωστική ή πιστωτική η κάρτα.
Αν θέλεις να γίνει αμέσως η χρέωση, μπορείς να στείλεις ένα mail στο ξενοδοχείο και να τους το ζητήσεις.
Επίσης, αν προσπαθήσουν να χρεώσουν την κάρτα και δεν υπάρχει το ποσό μέσα, συνήθως δεν σου ακυρώνουν την κράτηση αμέσως, αλλά σου στέλνουν ένα mail και σου ζητάνε να δώσεις άλλη κάρτα ή να βάλεις χρήματα στην κάρτα εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος. Οπότε ουδείς λόγος να αγχώνεσαι.
Πάντως βρε παιδί μου, πολύ το σκέφτεσαι και το ψειρίζεις 4 χρόνια τώρα.
Αυτό ακριβώς,άν δεν κάνει κράτηση για να δεί πρακτικά πώς δουλεύει ο μηχανισμός,οτι και να γράψουμε κάθε 2 η 4 χρόνια δεν νομίζω να έχει και μεγάλη σημασία πλέον...
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.665
Likes
15.000
...και να βρεις και ευέλικτη διαμονή με minimum hassle.
(Mods, εντάξει το ξέρω, παρεκτράπην)
Α μάλιστα...Τα 200 τον μήνα όλα μέσα...Βρε κορίτσια γιατί δεν ενημερώνετε έγκαιρα και καθόμαστε και γράφουμε απαντήσεις;)
 

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.546
Likes
8.039
Α μάλιστα...Τα 200 τον μήνα όλα μέσα...Βρε κορίτσια γιατί δεν ενημερώνετε έγκαιρα και καθόμαστε και γράφουμε απαντήσεις;)
Κοιτα,αυτα που ρωταει ο φιλος μας,ειναι αποριες που εχουν αρκετα μελη...δεν πειραζει,να τα ξαναλεμε,αλλα το συγκεκριμενο μελος,θελει μερικα χρονια να τα "χωνεψει"...αλλα και παλι δεν πειραζει...εμεις εδω ειμαστε να βοηθαμε τον cool11:)
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.437
Έτσι και για να έχετε ένα tip,αν δεν γίνει χρέωση στην κάρτα σας μέσα σε 15 ημέρες
από τον ξενοδόχο, το σύστημα της booking διαγράφει τον αριθμό της κάρτα σας και
θα πρέπει να σας τον ξαναζητήσει. :)
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Έτσι και για να έχετε ένα tip,αν δεν γίνει χρέωση στην κάρτα σας μέσα σε 15 ημέρες
από τον ξενοδόχο, το σύστημα της booking διαγράφει τον αριθμό της κάρτα σας και
θα πρέπει να σας τον ξαναζητήσει. :)
E? Και που ξέρει η booking αν ο ξενοδόχος χρέωσε την κάρτα μου ή όχι;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.253
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom