• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Δυο νέες ελληνικές αεροπορικές εταιρείες

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Πληθαίνουν τα δημοσιεύματα...
Και φυσικά πληθαίνουν και οι ανοησίες...

1. Η εταιρία είναι αδύνατον να ιδρύθηκε μια μέρα πριν την υποβολή των προσφορών... για να λάβει μέρος στον διαγωνισμό εκτός των άλλων πρέπει να λάβει και ΑΟC... ε πιστέψτε με AOC δεν δίνεται μέσα σε λίγες ώρες...

2. Ασφαλώς και όλοι γνωρίζουν τα φυσικά πρόσωπα των εκπροσώπων της εταιρίας... απλά αν σώνει και καλά οι "δημοσιογράφοι" θέλουν ονόματα ας ψάξουν καλύτερα...

3. Ναι τα Fokker είναι παλιά αλλά ας μας που οι "δημοσιογράφοι" τι ηλικία έχουν τα Dash-100 της Ο.Α... αυτά είναι του κουτιού?

4.Το ότι έχει σταματήσει η παραγωγή ενός τύπου αεροσκάφους αυτό δεν σημαίνει ότι το αεροσκάφος είναι επικίνδυνο...


Με τι τιμες μας ενδιαφερει εδωπερα.Μην τσουζουν!
Μόνο οι τιμές δεν ενδιαφέρουν... τα δρομολόγια είναι επιδοτούμενα και οι τιμές είναι στάνταρ...
 

ikarialover

Member
Μηνύματα
679
Likes
845
Θενκς για την επισήμανση Traveller. Δηλώνω άγνοια στα σχετικά με τα αεροπλάνα, βρήκα απλά το άρθρο και είπα να το παραθέσω.
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Η εν λόγω εταιρεία πάντως καταχωρήθηκε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο με το ΦΕΚ 9581 της 08/09/2011.
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Κοντός ψαλμός...αλιλούια!!

Κάπου τώρα προς μέσα Γενάρη θυμάμαι τελείωνε η προσθεσμία υποβολής προσφορών.

Απλά για μάς που το ζούμε το θέμα, έχει καταντήσει αν μη τι άλλο εκνευριστικό κάθε τρείς και λίγο να περνάμε το μαρτύριο της αλλαγής εταιρίας...και ότι αυτό συνεπάγεται!

Και όντως, ακριβώς επειδή οι τιμές στα επιδοτούμενα είναι στάνταρ, ελπίζω να το ξαναπάρει το δικό μας δρομολόγιο η ΟΑ, που την έχουμε μάθει. Ναι, όσο παράξενο και να ακούγεται, έχουμε μάθει τη ''νοοτροπία'' της εταιρίας.

(άσε δε που έχουμε τις κάρτες μας, τα μαζεμένα μίλια μας με τη συγκεκριμένη κλπ κλπ)
 

fileas81

Member
Μηνύματα
43
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
Μάλτα
Ταξίδι-Όνειρο
Αμπου Σιμπελ
Κάθε προσπάθεια είναι καλοδεχούμενη.Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει το αστειάκι με το ολιγοπώλιο και το καρτέλ που έχει στηθεί από τις δύο βασικές αεροπορικές.Όσοι δεν ζουν αθήνα πρέπει να υπολογίζουν για κάθε ταξίδι ένα επιπλέον κόστος που δεν είναι διόλου ευκαταφρόντητο.για την ομέγκα έχουμε κανένα νεότερο;Θα εξυπηρετούνται από τις νέες εταιρείες άλλοι προορισμοί πλην των άγονων γραμμών;
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Κάθε προσπάθεια είναι καλοδεχούμενη.Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει το αστειάκι με το ολιγοπώλιο και το καρτέλ που έχει στηθεί από τις δύο βασικές αεροπορικές.Όσοι δεν ζουν αθήνα πρέπει να υπολογίζουν για κάθε ταξίδι ένα επιπλέον κόστος που δεν είναι διόλου ευκαταφρόντητο.για την ομέγκα έχουμε κανένα νεότερο;Θα εξυπηρετούνται από τις νέες εταιρείες άλλοι προορισμοί πλην των άγονων γραμμών;
Μα δεν αλλάζει τίποτα απολύτως, αυτό είναι το θέμα.
Είτε είναι η ΟΑ, είτε η Αιγαίου, είτε η Ομέγα ή η Άλφα, ολιγοπώλειο ή μη, οι τιμές για τις άγονες είναι φιξ (πολύ μπύρα έπεσε, Άλφα, Φίξ...). Δεν αλλάζουν. Οπότε εμένα, ώς κάτοικος νησιού που ανήκει στην άγονη, με ενδιαφέρει να μην αλλάζω αυτό που ήδη έχει αλλάξει στο παρελθόν, χωρίς κάποια βελτίωση ή κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Αφού λοιπόν οι τιμές θα είναι ίδιες βάση επιδότησης, με ενδιαφέρει να μείνει η εταιρία που προτιμώ.

Αν βέβαια οι νέες εταιρίες πρόκειται να κάνουν δρομολόγια και σε άλλους προορισμούς, ισχύει αυτό που λές, ίσως να μην υπάρξει διαφορά τιμών στις άγονες, αλλά τουλάχιστον θα υπάρξει ανταγωνισμός σε άλλα δρομολόγια...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Κάθε προσπάθεια είναι καλοδεχούμενη.Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει το αστειάκι με το ολιγοπώλιο και το καρτέλ που έχει στηθεί από τις δύο βασικές αεροπορικές.Όσοι δεν ζουν αθήνα πρέπει να υπολογίζουν για κάθε ταξίδι ένα επιπλέον κόστος που δεν είναι διόλου ευκαταφρόντητο.για την ομέγκα έχουμε κανένα νεότερο;Θα εξυπηρετούνται από τις νέες εταιρείες άλλοι προορισμοί πλην των άγονων γραμμών;
Οργανωμένο ολιγοπώλιο στο χώρο των αεροπορικών εταιριών στην Ελλάδα δεν υπάρχει... όποιος γουστάρει και έχει τα λεφτά νοικιάζει ή αγοράζει αεροπλανάκια και πετάει όπου θέλει, εκτός βέβαια από τις επιδοτούμενες... μην λέμε λοιπόν ανακρίβειες... απλά οι αεροπορικές εταιρίες είναι παιχνίδι για πλούσια παιδάκια και οι εποχές παγκοσμίως και όχι μόνο για την Ελλάδα πολύ δύσκολες... φυσικό είναι λοιπόν να μην υπάρχουν σοβαροί παίκτες στο ορίζοντα και αυτοί που εμφανίζονται ή θέλουν να ξεπλύνουν τίποτε μαύρα, ή να κάνουν καμιά αρπαχτή με charters ή προσδοκούν καμιά επιδότηση... τα έχω ξαναπεί... χώρος στην Ελλάδα για δύο εταιρίες δεν υπάρχει πόσο μάλλον για τρεις ή τέσσερις... γιαυτό και η ΟΑ με την Α3 κάνουν το παν να συγχωνευθούν και γιαυτό και δεν χτυπάνε τις τιμές... αν αρχίσουν πόλεμο θα κλείσουν και οι δύο...

Η Minoan τώρα εμφανίστηκε για να τσιμπίσει τα επιδοτούμενα... αυτό ούτε κακό είναι ούτε παράνομο... τα γνωστά παπαγαλάκια διαδίδουν του κόσμου τις ανοησίες για μια καινούργια εταιρία που κανείς δεν γνωρίζει πως θα λειτουργήσει και αφήνουν υπόνοιες... μιλάνε π.χ για αεροπλάνα εικοσιπενταετίας την στιγμή που η ΟΑ έχει παρόμοια αεροσκάφη εικοσαετίας... γνώμη μου είναι πως αν η Μinoan πάρει μερικές επιδοτούμενες και αποδειχθεί αξιόπιστη ίσως παίξει έναν περιφερειακό ρόλο στα αεροπορικά δρώμενα της Ελλάδας... αν δεν πάρει τίποτε απλά δεν θα πετάξει ποτέ... το ζητούμενο λοιπόν είναι να εμφανιστούν ορισμένες μικρές αξιόπιστες περιφερειακές εταιρίες που με λογικό κόστος θα πραγματοποιούν μερικά δρομολόγια ειδικού ενδιαφέροντος όπως κάνει η Sky Express... αν κάποιοι από εσάς περιμένετε να εμφανιστούν από το πουθενά εταιρίες που θα σας πετάνε τσάμπα, λυπάμαι αλλά μάλλον ζείτε σε άλλο κόσμο...
 

fileas81

Member
Μηνύματα
43
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
Μάλτα
Ταξίδι-Όνειρο
Αμπου Σιμπελ
Έτσι λες εσύ.Κάτσε να γίνουν οι σωστές νομοθετικές ρυθμίσεις και να έρθουν χαμηλού κόστους εταιρείες να κάνουν εσωτερικές πτήσεις στην Ελλάδα και καθόλου δεν με νοιάζει να κλείσουν και η Ολυμπιακή και η Αιγαίου.Είμαι από Χανιά και γνωρίζω καρκινοπαθείς που έρχονται συνέχεια για ιατρικούς λόγους Αθήνα και τα εισιτηρια τους στοιχίζουν όσο και οι θεραπείες.Οι άνθρωποι της περιφέρειας έχουμε απηυδήσει γιατί ανάλογα παιχνίδια έχουν ξεκινήσει και στην ακτοπλοϊα.Δεν μπορούμε να μετακινηθούμε.
Εν πάσει περιπτώσει το να στοιχίζει ένα εισιτήριο Χανιά-Αθήνα όσο το Αθήνα-Λονδίνο δεν είναι φυσιολογικό.Σε ποιου τις πλάτες προσπαθούν να βγάλουν τα κέρδη τους οι αεροπορικές;;;
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Κάθε προσπάθεια είναι καλοδεχούμενη.Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει το αστειάκι με το ολιγοπώλιο και το καρτέλ που έχει στηθεί από τις δύο βασικές αεροπορικές.Όσοι δεν ζουν αθήνα πρέπει να υπολογίζουν για κάθε ταξίδι ένα επιπλέον κόστος που δεν είναι διόλου ευκαταφρόντητο.για την ομέγκα έχουμε κανένα νεότερο;Θα εξυπηρετούνται από τις νέες εταιρείες άλλοι προορισμοί πλην των άγονων γραμμών;
Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι ότι δεν πρόκειται για είσοδο εταιριών στον ελεύθερο ανταγωνισμό, όπου κτυπάει το ολιγοπώλιο ("καρτέλ" με την ορολογία που χρησιμοποιείς) αλλά για εκ του νόμου μονοπωλιακή εκμετάλλευση επιδοτούμενων δρομολογίων. Οι εταιρίες αυτές δεν κυνηγάνε να σπάσουν το καρτέλ, μερίδιο στα μονοπώλια ζητάνε. Οι γραμμές με μειωμένο ανταγωνισμό - ολιγοπώλια ή όχι - (π.χ. Αθήνα - Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Κρήτη κ.α.) απλά δεν τις ενδιαφέρουν.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Έτσι λες εσύ.Κάτσε να γίνουν οι σωστές νομοθετικές ρυθμίσεις και να έρθουν χαμηλού κόστους εταιρείες να κάνουν εσωτερικές πτήσεις στην Ελλάδα και καθόλου δεν με νοιάζει να κλείσουν και η Ολυμπιακή και η Αιγαίου.Είμαι από Χανιά και γνωρίζω καρκινοπαθείς που έρχονται συνέχεια για ιατρικούς λόγους Αθήνα και τα εισιτηρια τους στοιχίζουν όσο και οι θεραπείες.Οι άνθρωποι της περιφέρειας έχουμε απηυδήσει γιατί ανάλογα παιχνίδια έχουν ξεκινήσει και στην ακτοπλοϊα.Δεν μπορούμε να μετακινηθούμε.
Εν πάσει περιπτώσει το να στοιχίζει ένα εισιτήριο Χανιά-Αθήνα όσο το Αθήνα-Λονδίνο δεν είναι φυσιολογικό.Σε ποιου τις πλάτες προσπαθούν να βγάλουν τα κέρδη τους οι αεροπορικές;;;
Δε χρειάζεται καμία απολύτως, σωστή η λάθος, επιπλέον νομοθετική ρύθμιση για να έρθουν εταιρίες χαμηλού κόστους στις εσωτερικές πτήσεις, αν τις θέλετε. Οι νόμοι και οι κανονισμοί είναι ήδη αυτοί ακριβώς που ισχύουν και στην υπόλοιπη Ευρωπαϊκή ένωση. Είναι επιλογή των αεροπορικών αυτών το ότι δεν δραστηριοποιούνται εντός Ελλάδας.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Έτσι λες εσύ.Κάτσε να γίνουν οι σωστές νομοθετικές ρυθμίσεις και να έρθουν χαμηλού κόστους εταιρείες να κάνουν εσωτερικές πτήσεις στην Ελλάδα και καθόλου δεν με νοιάζει να κλείσουν και η Ολυμπιακή και η Αιγαίου.Είμαι από Χανιά και γνωρίζω καρκινοπαθείς που έρχονται συνέχεια για ιατρικούς λόγους Αθήνα και τα εισιτηρια τους στοιχίζουν όσο και οι θεραπείες.Οι άνθρωποι της περιφέρειας έχουμε απηυδήσει γιατί ανάλογα παιχνίδια έχουν ξεκινήσει και στην ακτοπλοϊα.Δεν μπορούμε να μετακινηθούμε.
Εν πάσει περιπτώσει το να στοιχίζει ένα εισιτήριο Χανιά-Αθήνα όσο το Αθήνα-Λονδίνο δεν είναι φυσιολογικό.Σε ποιου τις πλάτες προσπαθούν να βγάλουν τα κέρδη τους οι αεροπορικές;;;
Τα βασικά στα είπε ο Μέγιστος... δεν σχολιάζω τίποτε άλλο, απλά αν δεν ξέρεις μην δημιουργείς τσάμπα εντυπώσεις...

Από εκεί και μετά... οι νόμοι της αγοράς είναι έτσι που πολλές φορές ένα εισιτήριο από την Αθήνα στην Κρήτη κοστίζει όσο ένα Αθήνα Λονδίνο... απλά η πρώτη γραμμή είναι μονοπώλιο ενώ την δεύτερη την χτυπάνε πολλές εταιρίες... εμένα λοιπόν αφού με ρωτάς μου φαίνεται λογικό στο οικονομικό σύστημα που έχουμε... τα είπα και πιο πάνω... αν κάποιος νομίζει ότι το Αθήνα-Κρήτη είναι χρυσοφόρο ας αγοράσει αεροπλάνα και ας το επιχειρήσει... κανένας δεν τον εμποδίζει...

Αυτό με τις πλάτες πάλιωσε... ναι στις πλάτες του κόσμου βγάζουν κέρδη οι εταιρίες, τώρα το κατάλαβες?
 

fileas81

Member
Μηνύματα
43
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
Μάλτα
Ταξίδι-Όνειρο
Αμπου Σιμπελ
νόμιζα ότι ήταν σάιτ ταξιδιωτών κι όχι σάιτ εκπροσώπων εταιρειών.Δεν αποδέχομαι λέξη από αυτά που γράφεις τράβελερ.Πριν 2 χρόνια πηγαινοερχομασταν με 80€.Τώρα ξαφνικά δεν είναι συμφέρουσες κάποιες γραμμες (Ρόδος,Κρήτη κλπ) και διαμορφώθηκε αυτή η απαράδεκτη κατάσταση;Ή μήπως κάποιος θεωρεί ότι οι παραπάνω γραμμές δεν είναι κερδοφόρες;Τους περισσότερους μήνες τα αεροπλάνα είναι φίσκα έστω και με αυτές τις εξωφρενικές τιμές διότι ο κόσμος δεν έχει άλλη επιλογή.Αν όμως κάποιοι επιτρέψουν και οι επιλογές πληθύνουν, πιστέψτε πολλά πράγματα θα ανατραπούν.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.172
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom