fenia42
Member
- Μηνύματα
- 3.980
- Likes
- 15.750
- Επόμενο Ταξίδι
- Азербайджан
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Roma : Primo Giorno
- Κεφάλαιο 3ο][I]Η λέξη ζωντοχήρα είναι εκνευριστική από μόνη της. Όταν την άκουγα από μικρή , με παρέπεμπε σε θείτσα με ρολά στο κεφάλι , κατίνα , κουτσομπόλα. Για τον λαό βέβαια,οι ζωντοχήρες υπήρξαν γυναίκες εξώλης και προώλης , χαλαρών ηθών και θεωρείται δεδομένος ο έκλυτος βίος τους .[/I
- Roma : Secondo Giorno
- Κεφάλαιο 5ο
- Roma : Terzo Giorno
- Κεφάλαιο 7ο
Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε όλο χαρά ! Θα πηγαίναμε να δούμε το Κολοσσαίο παρέα με τη συμφορουμίτισα Λ. Τα ζαχαρωμένα κρουασανάκια και ο cappuccino latte ήταν ό ,τι πρέπει για να μας τονώσουν. Πεντανόστιμο ιταλικό πρωινό!! Με ικανοποιημένο στομάχι λοιπόν πήραμε την κατηφόρα της Via Cavour (αυτός ο Καβούρ με τυράγνησε πολύ στα φοιτητικά μου χρόνια ) και μετά 5-6 λεπτά περπάτημα στα αριστερά μας ξεπρόβαλε το Κολοσσαίο. Πλησιάσαμε για τις απαραίτητες φωτογραφίες όταν ξαφνικά νιώσαμε το σκούντημα της Λ. πίσω απ’ την πλάτη μας. Στηθήκαμε λοιπόν και οι τρεις κοκόνες στην ουρά με τους μην έχοντας εκ προοιμίου κλεισμένο εισιτήριο και ανεχτήκαμε τη βαρετή αναμονή . 12 ευρουλάκια και μπαίνεις στο πανάρχαιο αυτό κτίσμα όπου μέσα του έχουν καρδιοχτυπήσει τόσοι και τόσοι αθώοι άνθρωποι χάνοντας την άδικη μάχη με τα θηρία και όλα αυτά προς τέρψιν ενός απεχθούς κι αιμοδιψούς χαλιναγωγημένου κοινού. Σταθήκαμε σε μια σκιερή γωνιά να συμβουλευτούμε τον οδηγό μας και να θυμηθούμε λεπτομέρειες που αφορούσαν το Κολοσσαίο. Προσπαθούσαμε να μαντέψουμε την αγωνία και την απόγνωση των αιχμαλώτων που έμπαιναν στην αδυσώπητη δοκιμασία και νιώσαμε κύματα οργής και φρίκης να ταράζουν το κορμί μας. Για το λόγο αυτό και μόνο αξίζει να επισκεφτείς το εσωτερικό του ημικατεστραμένου αυτού κτίσματος : γιατί η εικόνα του απ’ έξω δε παραπέμπει στην αληθινή του φρίκη…
Επηρεασμένες ακόμη ενδομύχως και εφόσον το εισιτήριο μας ήταν ενιαίο κατευθυνθήκαμε προς τα ερείπια του Palatino και θαυμάσαμε τη θέα της αιώνιας πόλης από ψηλά. Στην έξοδο υπήρχε ένας μικροπωλητής που πουλούσε το «εθνικό προϊόν » της Φλωρεντίας, δηλαδή μαριονέτες Πινόκιο. Ήταν μελαμψός, φορούσε τουρμπάνι κι έμοιαζε με Ινδό. Τον ρώτησα αν όντως ήταν Ινδός και μου απάντησε σε άπταιστα ιταλικά ότι είχε γεννηθεί στο Νεπάλ αλλά ήταν πράγματι Ινδός και μάλιστα Σιχ ! Εξού και το μαλλί στο τουρμπάνι. Μου έκανε τρομερή εντύπωση η γαλήνη και η ηρεμία με την οποία μιλούσε αυτός ο άνθρωπος. Μπορούσα να συζητάω μαζί του για ώρες. Του είπα ότι σκεφτόμαστε άμεσα να πάμε στην Ινδία και μου έδωσε συμβουλές . Κάθε κίνησή του, κάθε κουβέντα του διακρινόταν από αφάνταστη ηρεμία. Ειλικρινά, αυτός ο απλός άνθρωπος με είχε μαγέψει, αλλά έπρεπε κάποια στιγμή να φύγω. Αγόρασα ορισμένα πράγματα, τον αποχαιρέτησα κι έφυγα. Έκπληκτη τον άκουσα να με ευχαριστεί που θέλω να επισκεφτώ τη χώρα του !
Μετά την περιήγησή μας υπό τον δυνατό μαγιάτικο ήλιο, κατευθυνθήκαμε προς την αγαπημένη μου Piazza Venezia γωνία με Via del Corso , όπου βρήκαμε μια όμορφη απλή και γραφική trattoria για να πάρουμε το μεσημεριανό μας. Μετά από αυτό και ύστερα από το Greco-italiano καμάκι του σερβιτόρου κινήσαμε ολοταχώς και με μια ανάσα για την περιβόητη Fontana di Trevi που μέχρι στιγμής είχαμε δει μόνο στη γλυκανάλατη ταινία με τη Βουγιουκλάκη. Η Fontana di Trevi λοιπόν βρίσκεται σε μια τοσοδούλα πλατεία ( γούβα θα έλεγα !) που το πλήθος γύρω της την κάνει να φαντάζει ακόμα πιο μικρή και που τα κλειστοφοβικά άτομα ωσάν κι εμέ νιώθουν περίεργα και θέλουν να φύγουν. Γεμάτη κόσμο σε 24ωρη βάση θυμίζει τη γελοία ώρα του ηλιοβασιλέματος στη Σαντορίνη : χάνεται το νόημα .Σπεύδουμε να απομακρυνθούμε και αφού αποχαιρετούμε τη συμφορουμίτισα Λ. κατευθυνόμαστε αργά αργά προς τη Piazza Navona όπου είχαμε άλλο ραντεβού με το φίλο της Μαρίας τον (ας τον πούμε) Αντρέα (γιατί μπορεί η μαμά του να’ναι μέλος στο travel stories και δε θέλουμε να μάθει την πικρή αλήθεια τοιουτοτρόπως . )
« Τι μέρος του λόγου είναι ο φίλος σου Μαρία ; »
« Ααα, ο Αντρέας, άλλο πράμα. Ψηλός, μελαχροινός, γεροδεμένος, γιατρός, 35άρης. Παίδαρος. Θα μας πάει είπε και στα μέρη που συχνάζει ». Ωραιότατα, σκέφτηκα.
Επηρεασμένες ακόμη ενδομύχως και εφόσον το εισιτήριο μας ήταν ενιαίο κατευθυνθήκαμε προς τα ερείπια του Palatino και θαυμάσαμε τη θέα της αιώνιας πόλης από ψηλά. Στην έξοδο υπήρχε ένας μικροπωλητής που πουλούσε το «εθνικό προϊόν » της Φλωρεντίας, δηλαδή μαριονέτες Πινόκιο. Ήταν μελαμψός, φορούσε τουρμπάνι κι έμοιαζε με Ινδό. Τον ρώτησα αν όντως ήταν Ινδός και μου απάντησε σε άπταιστα ιταλικά ότι είχε γεννηθεί στο Νεπάλ αλλά ήταν πράγματι Ινδός και μάλιστα Σιχ ! Εξού και το μαλλί στο τουρμπάνι. Μου έκανε τρομερή εντύπωση η γαλήνη και η ηρεμία με την οποία μιλούσε αυτός ο άνθρωπος. Μπορούσα να συζητάω μαζί του για ώρες. Του είπα ότι σκεφτόμαστε άμεσα να πάμε στην Ινδία και μου έδωσε συμβουλές . Κάθε κίνησή του, κάθε κουβέντα του διακρινόταν από αφάνταστη ηρεμία. Ειλικρινά, αυτός ο απλός άνθρωπος με είχε μαγέψει, αλλά έπρεπε κάποια στιγμή να φύγω. Αγόρασα ορισμένα πράγματα, τον αποχαιρέτησα κι έφυγα. Έκπληκτη τον άκουσα να με ευχαριστεί που θέλω να επισκεφτώ τη χώρα του !
Μετά την περιήγησή μας υπό τον δυνατό μαγιάτικο ήλιο, κατευθυνθήκαμε προς την αγαπημένη μου Piazza Venezia γωνία με Via del Corso , όπου βρήκαμε μια όμορφη απλή και γραφική trattoria για να πάρουμε το μεσημεριανό μας. Μετά από αυτό και ύστερα από το Greco-italiano καμάκι του σερβιτόρου κινήσαμε ολοταχώς και με μια ανάσα για την περιβόητη Fontana di Trevi που μέχρι στιγμής είχαμε δει μόνο στη γλυκανάλατη ταινία με τη Βουγιουκλάκη. Η Fontana di Trevi λοιπόν βρίσκεται σε μια τοσοδούλα πλατεία ( γούβα θα έλεγα !) που το πλήθος γύρω της την κάνει να φαντάζει ακόμα πιο μικρή και που τα κλειστοφοβικά άτομα ωσάν κι εμέ νιώθουν περίεργα και θέλουν να φύγουν. Γεμάτη κόσμο σε 24ωρη βάση θυμίζει τη γελοία ώρα του ηλιοβασιλέματος στη Σαντορίνη : χάνεται το νόημα .Σπεύδουμε να απομακρυνθούμε και αφού αποχαιρετούμε τη συμφορουμίτισα Λ. κατευθυνόμαστε αργά αργά προς τη Piazza Navona όπου είχαμε άλλο ραντεβού με το φίλο της Μαρίας τον (ας τον πούμε) Αντρέα (γιατί μπορεί η μαμά του να’ναι μέλος στο travel stories και δε θέλουμε να μάθει την πικρή αλήθεια τοιουτοτρόπως . )
« Τι μέρος του λόγου είναι ο φίλος σου Μαρία ; »
« Ααα, ο Αντρέας, άλλο πράμα. Ψηλός, μελαχροινός, γεροδεμένος, γιατρός, 35άρης. Παίδαρος. Θα μας πάει είπε και στα μέρη που συχνάζει ». Ωραιότατα, σκέφτηκα.
Attachments
-
19,5 KB Προβολές: 455
Last edited by a moderator: