• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Διοδια σε ανυπαρκτο δρόμο.ΓΙΑΤΙ να τα πληρώσω;

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.502
αυτό με την τιμή των διοδίων έχεις δίκιο. κι εγώ δεν μπορώ να εξηγήσω γιατι είναι τόσο φτηνά. μάλλον δεν μας θεωρούν δυτικοευρωπαίους ακόμα.
για την Αττική Οδό έχει αναφερθεί πολλές φορές ότι ο σκοπός της είναι η διαμπερής κυκλοφορία και όχι να πάμε από τη μία έξοδο στην άλλη (από κηφησίας-κατεχάκη πχ για να πάμε μιχαλακοπούλου..). γι αυτό και καλώς εισπράττονται τα (επίσης φτηνά..) διόδια στην είσοδο.

επειδή δηλαδή δεν υπάρχει τρόπος να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα δηλώνουν΄οτι ο σκοπός που φτιάχτηκε ο δρόμος αυτός είναι " η διαμπερής κυκλοφορία " μας καλά μας περνάνε για εντελώς μ@λ@κ@ς .
εσυ πιστέυεις ότι ή πλοιοψηφία των οδηγών πάνε απο την ελευσίνα στα σπάτα !!!!
αυτό δεν το δέχομαι ουτε μία στο εκατομμύριο ...έλεος πιά
κινούμε σχεδόν κάθε μερα στην αττική οδό αν θα δείς η διαβάσεις στα φυλλάδια που μοιράζουν οι ίδιοι θα διαπιστώσεις ότι η μειοψηφία κινείτε σε όλη την διαδρομή και οι περισσότεροι κανουν λιγότερα απο τα μισά χλμ για να πάνε απο ενα σημείο σε ένα αλλο
 

japetus

Member
Μηνύματα
636
Likes
1.210
Ας μην αναφερθω στον απαραδεκτο δρομο της Ολυμπιας οδου που απαιτει διοδια, αλλα στο κομματι στα Τεμπη που αναφερεσαι, ειχε βγει προσφατα σχετικη ανακοινωνση, ότι παυει να λειτουργει ο παλιος σταθμος διοδιων (που χρέωνε 1 ευρω) και μπαινει σε ισχυ ο νεος, η διέλευση απο τον οποίο κοστίζει 2 ευρω.
Εχουν παντως ηδη ξεκινησει οι εργασιες των νεων τουνελ και ελπιζουμε συντομα το κομματι αυτο να παραδοθει στην κυκλοφορία...
Όσο για την Εγνατία, έχω την εντύπωση ότι οι σταθμοί διοδίων θα βρίσκονται στην είσοδο και την έξοδο αυτής κατά τα πρότυπα των ευρωπαϊκών αυτοκινητοδρόμων και η χρέωση θα γίνεται σύμφωνα με τη διανυθείσα χιολιομετρική απόσταση.
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.083
Likes
20.491
Για σενα δεν ξερω, εγω παντως κρατος δεν ειμαι..
Δεν είσαι? Εσύ προσωπικά μπορεί όχι, αλλά τόσοι εκατοντάδες χιλιάδες υπάλληλοι τι είναι? Ο εφοριακός που θέλει μίζα από το φίλο σου τι είναι? Κανάς εξωγήινος ή μήπως ένας από μας?

Ή μήπως δε ψηφίζεις...? Αντιπροσωπευτική δημοκρατία έχουμε, διάλεξε λοιπόν το κράτος που σου, μου, μας αξίζει....

Όμως κάθε λαός έχει τους κυβερνήτες που του αξίζει....κάποτε δε συμφωνούσα, τώρα σχεδόν 100%.
 

Dorotija

Member
Μηνύματα
1.297
Likes
701
Επόμενο Ταξίδι
Να είναι η Κρακοβία?
Ταξίδι-Όνειρο
Yemen
Ή μήπως δε ψηφίζεις...?

Όμως κάθε λαός έχει τους κυβερνήτες που του αξίζει....κάποτε δε συμφωνούσα, τώρα σχεδόν 100%.
Αγαπητε μου, εδω, οπως ειπα και πριν, συμφωνουμε 1000%. και βεβαια ψηφιζω ανελλιπως και δουλευω και ανελλιπως αποταν τελειωσα το σχολειο, εκπληρωνω ολες τις νομιμες υποχρεωσεις μου, ως εκ τουτου θεωρω οτι εχω δικαιωμα να εχω αποψη. Τωρα το αν μια φορα στα τεσσερα χρονια καποιος μου ζηταει κατι να επιλεξω, παλι δεν με κανει κρατος.
Με εκτιμηση...
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.524
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
επειδή δηλαδή δεν υπάρχει τρόπος να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα δηλώνουν΄οτι ο σκοπός που φτιάχτηκε ο δρόμος αυτός είναι " η διαμπερής κυκλοφορία " μας καλά μας περνάνε για εντελώς μ@λ@κ@ς .
εσυ πιστέυεις ότι ή πλοιοψηφία των οδηγών πάνε απο την ελευσίνα στα σπάτα !!!!
αυτό δεν το δέχομαι ουτε μία στο εκατομμύριο ...έλεος πιά
κινούμε σχεδόν κάθε μερα στην αττική οδό αν θα δείς η διαβάσεις στα φυλλάδια που μοιράζουν οι ίδιοι θα διαπιστώσεις ότι η μειοψηφία κινείτε σε όλη την διαδρομή και οι περισσότεροι κανουν λιγότερα απο τα μισά χλμ για να πάνε απο ενα σημείο σε ένα αλλο
ε το ξέρω και συμφωνώ ότι όλοι χρησιμοποιούν το δρόμο για αστικές διαδρομές. αν ήταν τσάμπα θα ήταν πηγμένη 23 ώρες το 24ωρο..πώς θα τους αποτρέψει λοιπόν? μόνο με διπλασιασμό των διαδίων. ή έστω να πάει 5Ε. μία πολύ λογική τιμή με βάση τα ιταλικά δεδομένα. πόσο πληρώνει ο Μιλανέζος, ο Ρωμαίος για τη χρήση τέτοιων δρόμων? το τσάμπα πέθανε. εδώ και τώρα διπλασιασμός.
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.083
Likes
20.491
ε το ξέρω και συμφωνώ ότι όλοι χρησιμοποιούν το δρόμο για αστικές διαδρομές. αν ήταν τσάμπα θα ήταν πηγμένη 23 ώρες το 24ωρο..πώς θα τους αποτρέψει λοιπόν? μόνο με διπλασιασμό των διαδίων. ή έστω να πάει 5Ε. μία πολύ λογική τιμή με βάση τα ιταλικά δεδομένα. πόσο πληρώνει ο Μιλανέζος, ο Ρωμαίος για τη χρήση τέτοιων δρόμων? το τσάμπα πέθανε. εδώ και τώρα διπλασιασμός.
Θέλω και το μισθό του Μιλανέζου όμως ναύαρχε.....και έναν Μπερλού να παίρνουμε και κανά μάτι....
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.524
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Θέλω και το μισθό του Μιλανέζου όμως ναύαρχε.....και έναν Μπερλού να παίρνουμε και κανά μάτι....
επειδή δε σε κόβω για CEO της Φιατ θέλεις το 1000ρικάκι της γενιάς των 1000Ε όπως τη λένε εκεί?ή είσαι πιο μεγάλος και θέλεις τα 1300-1400Ε των δημοσίων υπαλλήλων και των περισσότερων ιδιωτικών?
κι εδώ έχει μάτι...
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.502
Ωιμέ, πού καταντήσαμε....ο μέσος Ιταλός να είναι φτωχότερος από το μέσο Έλληνα....τουλάχιστον έχει τη Σάρα Βαρόνε φίλτατε, θα συγκρίνουμε τώρα τις Ιταλίδες showgirls με τις ντόπιες πατσαβούρες της τιβί? Σε παρακαλώ...

(και δεν συγκρίνω την μέση ελληνίδα με την μέση ιταλίδα, οι πρώτες είναι πολύ καλύτερες!!)

ε οχι και ντόπιες πατσαβούρες ...εδω η άλλη ζητούσε 1100 ευρώ για 2 ώρες σπορ και θέαμα ...μην μου το χαλάς τώρα


ε ρε ξεφύγαμε πάλι :haha::haha::haha::haha:
το βράδυ θα τα πιώ με τους φίλους μου να ξεχάσω τα διόδια !!!!τελεία και πάυλα απο μένα :bleh::bleh:
 

Christian

Member
Μηνύματα
595
Likes
96
Το κράτος είμαστε εγώ κι εσύ όμως....δεν είναι κάποιος μυστηριώδης αόρατος οργανισμός.
Επειδή GTS κάνεις λάθος όπως επίσεις κάνει λάθος μονίμως και σκοπίμως ο κύριος ''Γενικός και Αόριστα'' σας γράφω μια μικρή ανάλυση της έννοιας Κράτος.Επίσεις δίνει απαντήσεις και σε άλλα ερωτήματα που τέθηκαν πιο πάνω.

Το κράτος είναι προϊόν της κοινωνίας σε ορι­σμένη βαθμίδα εξέλιξης. Το κράτος είναι η ομολογία ότι η κοινωνία αυτή μπερδεύτηκε σε μιαν άλυτη αντίφαση με τον εαυτό της, διασπάστηκε σε ασυμφιλίωτες αντιθέσεις, που δεν έχει τή δύναμη να τις εξορκίσει. Και για να μη φθεί­ρουν τον εαυτό τους και την κοινωνία σ' έναν άκαρπο αγώνα αυτές οι αντιθέσεις, οι τάξεις με τ' αντιμαχόμενα οικονομικά συμφέροντα, έγινε αναγκαία μια δύναμη, που φαινομενικά στέκει πάνω από την κοινωνία, για να μετριά­ζει τή σύγκρουση, για να την κρατάει μέσα στα όρια της «τάξεως». Κι η δύναμη αυτή, που προήλθε από την κοινω­νία, μα πού βάζει τον εαυτό της πάνω απ' αυτήν, που όλο και περισσότερο αποξενώνεται απ' αυτήν, είναι το κράτος».
Εδώ διατυπώνεται με απόλυτη σαφήνεια η βασική ιδέα του μαρξισμού στο ζήτημα του ιστορικού ρόλου και της σημασίας του κράτους. Το κράτος είναι προϊόν και εκδήλωση του ασυμφιλίωτου των ταξικών αντιθέσεων. Το κράτος εμφανίζεται εκεί, τότε και καθόσον, όπου, όταν και εφόσον οι ταξικές αντιθέσεις δεν μπορούν αντικειμενικά να συμφιλιωθούν. Και αντίστροφα : η ύπαρξη του κράτους αποδείχνει ότι οι ταξικές αντιθέσεις είναι ασυμφιλίωτες.

Υ.Γ Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερη ανάλυση μπορεί να διαβάσει το ''Κράτος και επανάσταση'' του Β.Ι.Λένιν εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.973
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Επειδή GTS κάνεις λάθος όπως επίσεις κάνει λάθος μονίμως και σκοπίμως ο κύριος ''Γενικός και Αόριστα'' σας γράφω μια μικρή ανάλυση της έννοιας Κράτος.Επίσεις δίνει απαντήσεις και σε άλλα ερωτήματα που τέθηκαν πιο πάνω.

Το κράτος είναι προϊόν της κοινωνίας σε ορι*σμένη βαθμίδα εξέλιξης. Το κράτος είναι η ομολογία ότι η κοινωνία αυτή μπερδεύτηκε σε μιαν άλυτη αντίφαση με τον εαυτό της, διασπάστηκε σε ασυμφιλίωτες αντιθέσεις, που δεν έχει τή δύναμη να τις εξορκίσει. Και για να μη φθεί*ρουν τον εαυτό τους και την κοινωνία σ' έναν άκαρπο αγώνα αυτές οι αντιθέσεις, οι τάξεις με τ' αντιμαχόμενα οικονομικά συμφέροντα, έγινε αναγκαία μια δύναμη, που φαινομενικά στέκει πάνω από την κοινωνία, για να μετριά*ζει τή σύγκρουση, για να την κρατάει μέσα στα όρια της «τάξεως». Κι η δύναμη αυτή, που προήλθε από την κοινω*νία, μα πού βάζει τον εαυτό της πάνω απ' αυτήν, που όλο και περισσότερο αποξενώνεται απ' αυτήν, είναι το κράτος».
Εδώ διατυπώνεται με απόλυτη σαφήνεια η βασική ιδέα του μαρξισμού στο ζήτημα του ιστορικού ρόλου και της σημασίας του κράτους. Το κράτος είναι προϊόν και εκδήλωση του ασυμφιλίωτου των ταξικών αντιθέσεων. Το κράτος εμφανίζεται εκεί, τότε και καθόσον, όπου, όταν και εφόσον οι ταξικές αντιθέσεις δεν μπορούν αντικειμενικά να συμφιλιωθούν. Και αντίστροφα : η ύπαρξη του κράτους αποδείχνει ότι οι ταξικές αντιθέσεις είναι ασυμφιλίωτες.

Υ.Γ Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερη ανάλυση μπορεί να διαβάσει το ''Κράτος και επανάσταση'' του Β.Ι.Λένιν εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή.
Τι σχέση έχει τώρα ένα εντελώς out of context, υπεραπλουστευτικό, λαϊκιστικής λογικής και νοοτροπίας κείμενο, που έχει γραφεί πριν ένα αιώνα έχοντας στο νου πολύ συγκεκριμένα πράγματα, με αυτό που συζητάμε? Απάντηση: Καμμία.
Κι από που κι ως πού δεχόμαστε ως ανάλυση/μάθημα περί εννοιών σε μια δημοκρατία, ένα κείμενο του κατεξοχήν πρεσβευτή μιας ιδεολογίας που θέλει να καταλύσει το δημιοκρατικό πολίτευμα?
Έτσι γενικώς και αόριστα.
 

σαιτας

Member
Μηνύματα
696
Likes
373
ε το ξέρω και συμφωνώ ότι όλοι χρησιμοποιούν το δρόμο για αστικές διαδρομές. αν ήταν τσάμπα θα ήταν πηγμένη 23 ώρες το 24ωρο..πώς θα τους αποτρέψει λοιπόν? μόνο με διπλασιασμό των διαδίων. ή έστω να πάει 5Ε. μία πολύ λογική τιμή με βάση τα ιταλικά δεδομένα. πόσο πληρώνει ο Μιλανέζος, ο Ρωμαίος για τη χρήση τέτοιων δρόμων? το τσάμπα πέθανε. εδώ και τώρα διπλασιασμός.
ειδικα εσυ, που γνωριζεις την ιταλια τοσο καλα δεν επρεπε να τα λες. Η αττικη οδος ειναι περιπου 50χιλιομετρα αρα μας χρεωνουν περιπου 0,06 το χιλιομετρο, αν κανω ολη την αττικη οδο η αν κανω 1000 μετρα. ποσα πληρωνει ο μιλανεζος στην εθνικη του οδο ανα χιλιομετρο ? ποσο πληρωνει ο μιλανεζος στην tangenziale ? Τιποτα. Η αττικη οδος ειναι εθνικος δρομος "η περιφερειακη οδος ? Aν λοιπον ηταν Ιταλια , η αττικη οδος θα ηταν δωρεαν. Επισης εισπρατεις οταν προσφερεις υπηρεσιες, εδω εχουμε το πληρωστε και ισως καποτε εχετε κλειστη εθνικη οδο.
 

leon00

Member
Μηνύματα
181
Likes
55
Είμαι κάποιος που πλήρωνε για χρόνια κερατιάτικα τα διόδια στο δρόμο Αθήνα-Πάτρα (ναι άλλο διαμάντι δρόμος αυτός) και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Με αφορμή λοιπόν το κείμενο σου, μπήκα στον γούγλη να βρω το site mploka.gr (ή κάτι τέτοιο, δεν θυμάμαι καλά) που έχει οδηγίες για το πως να προσπεράσετε τα διόδια πηγαίνοντας από δευτερεύοντες δρόμους και βρήκα κάτι ακόμα καλύτερο:
Οδηγοί αρνούνται να καταβάλλουν διόδια στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πατρών
Κόρινθος – Πάτρα χωρίς διόδια!
Προφανώς υπάρχει προηγούμενο, βάλε στο google: διοδια κορινθου πατρων και θα βρεις πολλά άρθρα πάνω στο θέμα.

Κάποιος που ξέρει τι έγινε με αυτή την υπόθεση και αν οι οδηγοί που αρνήθηκαν να πληρώσουν είχαν επιπτώσεις, ας μας πει.
το επισημο site για τους οδηγους που δεν πληρωνουν διοδια στην πατρων -αθηνων ειναι εδω

Πες ΟΧΙ

επειδη την εχω παρακολουθησει την ιστορια οταν ενας οδηγος αρνηθει να πληρωσει διοδια ,ο υπαλληλος των διοδιων τον βαζει να υπογραψει μια δηλωση "αδυναμιας πληρωμης" λογω οικονομικης αδυναμιας αυτο και μονο και οχι λογω κακης καταστασης του δρομου
τωρα οτι μαζευονται αυτα τα χαρτια ετσι ωστε το κρατος (τωρα η ολυμπια οδος) να ζητησει τα χρηματα ειναι αλλη ιστορια
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.704
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom