Να σε ρωτήσω μιας και ήμασταν στην ίδια πτήση. Κι εγώ πήρα τα 400ε της μίας πτήσης από Wizz απευθείας. Έχω κάνει claim απευθείας από τη Wizz και για την καθυστέρηση, αλλά και για μία επιπλέον ακύρωση που είχα εγώ (έφαγα συνολικά 2 ακυρώσεις τότε και 1 καθυστέρηση). Ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση για καμία από αυτές. Εσύ μέσω airhelp πόσα πήρες πίσω τελικά ? Τι σε χρέωσαν και σε πόσο χρόνο πήρες απάντηση ? (αν θες απάντησε και με pm αν εδώ βγαίνουμε off topic).Και πέρασε κι αυτή τελικά. Άρα μια φουλ αποζημίωση λόγω ακυρωμένης κατευθείαν από το site της wizz και μία κουτσουρεμένη λόγω καθυστέρησης από airhelp.
(Βγάλαμε αυτό το ταξίδι και λίγο από το επόμενο, ούτε του παπά).
Ευχαριστώ.