flying Doc
Member
- Μηνύματα
- 200
- Likes
- 378
To ταξίδι πραγματοποιήθηκε το 2008.
Είναι το πρώτο μιας σειράς εμπειριών από το Βέλγιο, κατ' απαίτηση της elanara88 (δε χαλάω χατήρια σε κυρίες).
Και πάλι ζητώ συγγνώμη για τη μορφή του post, αλλά το κάνω copy-paste από το blog μου...
Ξεκινάμε λοιπόν.
Στα μέσα του καλοκαιριού δέχτηκα μια προσφορά για ένα course στη Γάνδη. Από μένα έμενε να διαλέξω μόνο τις πτήσεις.Μιας και ήθελα να φορτώσω κι άλλα μίλια στην Μ & Μ κάρτα μου, η μόνη επιλογή ήταν η STAR ALLIANCE. Η Swiss δεν έλεγε μιας και δεν άντεχα άλλο πρωϊνό-γαλατάδικο ξύπνημα, η AUSTRIAN έφευγε μεσημέρι κι έφτανε νύχτα οπότε χάνονταν η μέρα, άρα λοιπόν τι μας έμεινε ? Μα η Μαμά ΛΟΥΦΤΧΑΝΣΑ φυσικά. Μιας και οι Γερμανοί είναι φίλοι μας (όπως έλεγε ο αήμνηστος Δήμος Σταρένιος) αλλά σνομπάρουν τη Σαλονίκη, τη βρωμοδουλειά ανέλαβε η καλή μας AEGEAN. Ιδού λοιπόν:
10/9/2008 SKG-MUC A3-500 , Boeing 737-33A SX-BBU (Η καλή μας η γιαγιά ΜΠΟΥΜΠΟΥ).
Θέση : 7Α
Αναχώρηση : 08:07
Άφιξη : 10:00
Κυβερνήτης : κ. Κωνσταντόπουλος
Πληρότητα : 95%
Η μέρα ξεκίνησε με ένα καλό πρωϊνό και σύντομα το ταξί με άφηνε μπροστά στο Terminal του cyberhub ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Μια γρήγορη ματιά στα FIDS για να βρω το check in counter (
πολύ αστείο), αγορά εφημερίδων και ακολούθως security check.
Με το καλό, ήρθε η ώρα της επιβίβασης (στη Μπουμπού από την L1 (απλά με βόλευε να βγάλω την L2) και ...τσουπ, στρογκυλλοκάθισμα στην 7Α με το ατελείωτο seatpitch
και θέα στο terminal.
Περίπου 20 λεπτά μετά την απογείωση από τον 34 σερβιρίστηκε το πρωϊνό. Η ομελέτα νόστιμη, τα ψωμάκια ζεστά, για τα αλλαντικά δεν παίρνω όρκο μιας και δεν ήθελα να το ρισκάρω πρωϊνιάτικα (είχα και ταξίδι μπροστά μου) ενώ τη σοκολατίτσα την κράτησα για ώρα ανάγκης. Πάνω από τις Άλπεις ήρθε και η ενημέρωση από το cockpit και τελικά φτάσαμε στο Μόναχο στον 26R όπου μας υποδέχτηκαν η Λεϊλά και η Σεχραζάτ. Έχοντας περίπου 1,5 ώρα να σκοτώσω, απέφυγα συνειδητά τα καταστήματα και την άραξα στην άκρη του Τ2 (GATE 1) απολαμβάνοντας τον καφέ μου από τα coffee stands της LH με θέα τον 08L-26R και όλα τα καλούδια που βολτάριζαν επί αυτού ή πάνω από αυτόν. Et voila λίγα από τα ψάρια που έπιασα:
LTU A330-223 D-ALPF
Air Berlin Fokker F100 D-AGPQ
US Airways A330-323X N275AY
Air France Regional ERJ 190-100LR F-HBLB
Lufthansa A320-211 D-AIPS "Augsburg"
καθώς και πολλά ακόμα CRJ & Dash της LH Regional που έκαναν την ώρα να περάσει πολύ πολύ ευχάριστα. Η επιβίβαση έγινε στην ώρα της και το δεύτερο σκέλος του ταξιδιού άρχιζε.
10/9/2008 MUC-BRU Boeing 737-530 D-ABIE "Hildesheim"
Θέση :10Α
Αναχώρηση : 11:15
Άφιξη : 12:15
Κυβερνήτης: ??? (τα αγγλικά του ήταν χειρότερα από τα γερμανικά μου)
Πληρότητα : 70%
Το αεροπλάνο ήταν παρκαρισμένο σε ένα απομακρυσμένο stand (όπως και όλα τα regional της LH) οπότε η μετάβαση μας έγινε με λεωφορείο, δίνοντάς μου την ευκαιρία να δωρίσω στον αισθητήρα της μηχανής μου ένα όμορφο ATR της Air Dolomiti. Επιβίβαση και πάλι από την L1 για να βολευτώ στο πολύ άνετο Recaro της 10Α. Απογείωση από τον 26L με κατεύθυνση την πρωτεύουσα της Ευρώπης. Σύντομα το πολύ όμορφο πλήρωμα μοίρασε τα σακουλάκια με το snack (φρεσκότατο το ψωμάκι) και τον αρωματικό καφέ. Η πτήση ήταν πολύ άνετη (μιας και είχα 3 θέσεις δικές μου και έτσι ακουμπήσαμε στον 25L των Βρυξελλών με κατεύθυνση το terminal. Στο δρόμο μας χαιρέτησε μια καλλονή από τη Μαύρη Ήπειρο και ένας Αμερικάνος Καουμπόης.
Αποτίμηση ταξιδιού έως τώρα
AEGEAN 8/10 (Χαμογελαστό και εξυπηρετικό πλήρωμα, συμπαθητικό πρωϊνό αλλά η Μπουμπού, ρε παιδιά, τά έχει τα χρονάκια της. Ώρα για κανένα Airbus στη Συμβασιλεύουσα)
LUFTHANSA 9/10 (Άψογο πλήρωμα, σαντουϊτσάκι για το διάλειμμα, ΑΨΟΓΟ αεροπλάνο κι ας είναι 18 ετών !!! δηλαδή 2 χρόνια μεγαλύτερο από τη ΜΠΟΥΜΠΟΥ
).
Παραδόξως η βαλίτσα μου βγήκε από τις πρώτες κι έτσι πρόλαβα το πρώτο τραίνο για τη Γάνδη. Η πόλη διαθέτει ένα αρκετά καλό δίκτυο Τραμ. Το Νο 1ξεκινάει μπροστά από το σταθμό και σε 15 λεπτά βρισκόμουν στην Korenmarkt, 5 λεπτά περπάτημα από το κεντρικό κανάλι της πόλης όπου βρίσκεται το Marriot που θα με φιλοξενούσε για τις επομενες 4 μέρες. Το ξενοδοχείο είναι σε πλεονεκτική θέση, ακριβώς επάνω στο κανάλι και ομολογώ ότι είναι ένα από τα καλύτερα που έχω μείνει.
Είναι εντυπωσιακό πως πίσω από την πρόσοψη του 17ου αιώνα κρύβεται ένα άκρως ντιζαϊνάτο ξενοδοχείο, με ένα καταπληκτικό άρωμα σε όλους τους χώρους (όπως έμαθα αργότερα διαχέεται από το σύστημα κλιματισμού σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους). Καθώς η ώρα είχε περάσει, συναντήθηκα με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες στο course για μια νυχτερινή βόλτα στην πόλη και φυσικά για φαγητό. Καταλήξαμε στο εστιατόριο Belga Queen (ακριβώς απέναντι από το ξενοδοχείο, στην άλλη όχθη του καναλιού. Εκπληκτικό μενού, ατελείωτη κάρτα κρασιών (Γαλλικά, Ιταλικά, Χιλανά, Νότιας Αφρικής, Αυστραλίας, Νέας Ζηλανδίας και Καλιφόρνιας) και ακόμα πιο απίθανο bar με φοβερή ποικιλία malts και premium spirits. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα αν και είναι αρκετά ακριβό. Είναι το κεντρικό κτήριο με την τριγωνική πρόσοψη και τις ομπρέλες στην επόμενη φωτογραφία.
Οι επόμενες δύο ημέρες ήταν μέρες δουλειάς οπότε όταν το course τελείωσε και οι υπόλοιποι αναχώρησαν για την πατρίδα, βρήκα λίγο χρόνο για τουρισμό.
Η πόλη είναι αναπτυγμένη γύρω από το κανάλι της όπου βρίσκονται υπέροχες γωνίες για φωτογραφίες :
http://i266.photobucket.com/albums/ii24 ... G_0119.jpg
http://i266.photobucket.com/albums/ii24 ... G_0121.jpg
http://i266.photobucket.com/albums/ii24 ... G_0128.jpg
http://i266.photobucket.com/albums/ii24 ... G_0155.jpg
http://i266.photobucket.com/albums/ii24 ... G_0157.jpg
Η κεντρική πλατεία είναι η Sinkt Baafs Plein όπου βρίσκεται το δημαρχείο, η ομόνυμη εκκλησία και το εντυπωσιακό Belfort. Ένα άλλο κτίσμα άξιο προσοχής είναι το Κάστρο των Κόμηδων ή Gravensteen. Είναι επισκέψιμο φυσικά και από την κορυφή του έχει κανείς θέα σε όλη την πόλη. Μεταξύ άλλων φιλοξενεί μια καλή συλλογή μεσαιωνικών όπλων, μια καλή αίθουσα βασανιστηρίων και τον πιο αποτελεσματικό πουροκόφτη που φτιάχτηκε ποτέ
(Αυθεντικό και σε χρήση μέχρι το 1886) .
13/9/08. Η ΜΕΡΑ επιτέλους έφτασε. Ένα χορταστικό πρωϊνό στο ξενοδοχείο και βουρ στον σταθμό για το αεροδρόμιο των Βρυξελλών όπου με περίμενε η Μούσα μου. Το τρένο φυσικά στην ώρα του, καθαρό ΚΑΙ με υποπόδιο για τους λάτρεις του είδους. Δυστυχώς ο βροχερός καιρός δεν δημιουργούσε και την καλύτερη διάθεση μιας και πήγαινα για spotting στο καλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης (AMS) για αυτόν τον σκοπό. Μιας και το εκπληκτικό Kaagebaan έκλεισε το Γενάρη που μας πέρασε, όλος ο καλός ο κόσμος μαζεύται πλέον στο επίσημο spotting place Polderbaan, δίπλα στον 18R-36L. Απλά, ο Παράδεισος.
Φυσικά την τιμητική της είχε η KLM και η Transavia, που απογείωναν συνεχώς. Ιδού λοιπόν τα όμορφα:
Ένα από τα πολλά 737 της ημέρας KLM Boeing 737-8BK PH-BXU και στον αέρα αλλά και το PH-BDA
Επίσης ένα από τα πολλά 777 KLM Boeing 777-206(ER) PH-BQL"Litomysl Castle"
Μετά από λίγο έσκασε μύτη και η Επίδαυρος
Την τιμητική τους είχαν και τα Fokkers της KLM:
Fokker 70 PH-KZO & PH-KZE
Fokker 50 PH-KVH
Φυσικά δεν μπορούσαν να λείψουν τα 747 όπως το Boeing 747-406(M) PH-BFR "Rio de Janeiro" και το Boeing 747-406(F)ER SCD PH-CKB "Leeuwin / Lioness", όπως επίσης και τα MD-11 όπως το PH-KCA "Amy Johnson".
Τη μονοτονία του μπλε έσπασαν τα ακόλουθα διαμαντάκια:
Boeing 747-4EV(ER)F B-2424
Boeing 747-41B(F)SCD B-2473
Boeing 747-412(F)SCD B-2429
Boeing 747-412(F)SCD 9V-SFO
McDonnell Douglas MD-11(F) PH-MCY
Boeing 767-31A(ER) PH-MCL "Koningin Beatrix"
Fokker F100 CS-TPD "CONDOR"
Embraer ERJ-145EP G-RJXI
Airbus A319-132 TC-IZM
Boeing 737-7K2 PH-XRZ (ένα από το πλήθος της ημέρας)
Fokker F50 OO-VLJ
Boeing 757-256 TF-FIY και ιπτάμενο
Airbus A340-313X B-HXF
αλλά και τα πιο συνηθισμένα
Airbus A319-111 G-EZPG
Airbus A320-211 F-GKXB
Airbus A320-211 EC-FDA "Lagunas de Ruidera"
Airbus A320-232 G-EUUW
Airbus A320-214 EI-DEI "St Oliver Plunkett"
Boeing 757-251 N547US
Airbus A330-323E N815NW
MD-82 I-DATU "Verona"
BAe 146-RJ100 HB-IYT
Boeing 767-424(ER) N-66057
κι όλα αυτά ενώ η κίνηση στον 18C-36L συνεχιζόταν με διαμαντάκια όπως αυτό
Δυο videos:737 & 777
Η ώρα όμως περνούσε και μιας και δεν είχα προνοήσει για μπουφανάκι ( είπα να το παίξω γενναίος στους 12ο C) ξεκίνησα για την επιστροφή μου στο ζεστό δωματιο του ξενοδοχείου μου. Το αποχαιρετηστήριο φιλί μου το έδωσε η Transavia.
Χορτάτος από εικόνες, μυρωδιά Α1 και ήχους, παραδόθηκα στον πιο γλυκό ύπνο της ζωής μου.
Όλα τα όμορφα πράγματα στη ζωή έχουν ένα τέλος . Δυστυχώς τα ταξίδια δεν αποτελούν εξαίρεση κι έτσι έφτασε η μέρα της επιστροφής στα πάτρια εδάφη. Όμως ήμουν αποφασισμένος να φύγω με τις καλύτερες αναμνήσεις. Μιας και πετούσα στις 15:00 είχα αποφασίσει από την αρχή του ταξιδιού να σποτάρω στο ΖΑΒΕΝΤΕΜ πριν παραδώσω το αυτοκίνητο και να συνεχίσω το spotting στο αεροδρόμιο πριν κάνω security chek.
Πρωϊνό ξύπνημα λοιπόν, έφαγα και τα πατώματα στο πρωϊνό και άφησα το ξενοδοχείο με το μυαλό καθαρό για να γεμίσει εικόνες αεροπλάνων. Η Γάνδη απέχει μόλις 55 χλμ από τις Βρυξέλλες και ο δρόμος για το spotting place πανεύκολος (περισσότερες λεπτομέρεις στο τέλος). Το σημείο βρίσκεται πίσω από τα approach lights του 25L. H ώρα ήταν μόλις 9 το πρώϊ κι όμως ήδη βρίσκονταν μαζεμένοι περίπου 20 "αεροπλανάδες" ηλικίας 3-65 ετών (ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ !!! μάλιστα η κυρία του κυρίου 65 του έφερε το καλαθάκι με το πρωϊνό του σηνάμενη κουνάμενη πάνω στο ποδηλατάκι της. Τ' ΑΚΟΥΣ ΓΥΝΑΙΚΑΑΑΑΑ ?). Όπως μου είπε κάποιος από την παρέα η καλύτερη ώρα για spotting είναι γύρω στις 6:60 το πρωϊ που αρχίζουν να φτάνουν τα heavies από Αμερική και τα cargo από όλο τον κόσμο (θα το έχω υπόψιν για την επόμενη φορά χεχεχε).Με το που τελείωσα τις καλημέρες με του υπόλοιπους να και το πρώτο καλούδι από τας μακρινάς και εξωτικάς Ινδίας. Αλλά επειδή τα άτιμα πάνε δυο δυο σαν τους Χιώτες μετά από λίγο έφτασε και το αδερφάκι του με την ίδια χάρη όπως κι αυτό. Σιγά σιγά άρχισαν να καταφτάνουν οι "φτωχοί συγγενείς" από Ρουμανία, Ιρλανδία και Ουγγαρία για να μη μιλήσουμε για τα AVRO της Brussels Airlines.
Ξαφνικά μια αναστάτωση δημιουργήθηκε στις τάξεις των ξεπαγιασμένων spotters και η ιαχή RUNWAY CHANGE έσκισε τον αέρα. Τι είχε συμβεί ? Τα σκανεράκια έπιασαν τις οδηγίες του πύργου ότι λόγω αλλαγής του αέρα οι αποπροσγειώσεις θα γίνονταν στον 7R & 7L (δηλαδή ακριβώς αντίθετα). Με μιας το μέρος άδειασε κι όλοι μαζί περάσαμε το δρόμο και τρέχοντας μέσα στις λάσπες βρεθήκαμε σέ ένα λοφάκι που βλέπει στο rottating point του 7R.
E, ρε και τι δεν είδαν τα μάτια μας: Μαχαραγιάδες να πετάνε, καμπόϋδες να πηδάνε τη μάντρα, american boys με ωραίο condensation στον Νο 2, τη ΔΕΛΤΑτης γειτονιάς σου, που πας ρε Καραμήτρο ανάμεσα στα θεριά? και πολλά ακόμα ουκ έστιν αριθμός... (βασικά ΟΣΑ προσγειώθηκαν στον 25L και τα είδα να έρχονται απογειώθηκαν από τον 7R όπως MALEV,AIR LINGUS). Η ώρα όμως περνούσε, οι 3 πρωϊνοί καφέδες ήθελαν οπωσδήποτε να βγουν από μέσα μου και το αυτοκίνητο έπρεπε επιτέλους να γυρίσει σπίτι του.Με βαριά καρδιά λοιπόν πήρα το δρόμο για το parking των νοικιάρικων μπροστά από το terminal.
H πτήση είχε ήδη φανεί στα FIDS έτσι έκανα check in ζητώντας την 8Α στο BRU-MUC &την 12Α sto MUC-SKG έχοντας κατά νου το seating plan της ΜΠΟΥΜΠΟΥΣ (ναι φίλε aakunz είμαι ερωτευμένος με την ΜΠΟΥΜΠΟΥ, το ομολογώ). έχοντας περίπου 2 ώρες ελεύθερες, ανέβηκα στον τελευταίο όροφο του Parking 3 (αριστερά όπως βγαίνετε από το terminal ή δεξιά του Sheraton, όπως προτιμάτε, δε θα μαλώσουμε έχοντας μια πολύ όμορφη εικόνα του 7R-25L και όλων των αεροσκαφών που πλησίαζαν από το apron:
Airbus A321-231 G-EUXG BA
Airbus A319-111 CS-TTB TAP
Airbus A319-112 OH-LVC Finnair
Airbus A330-243 A6-EYD ETIHAD
Airbus A330-301 OO-SFN Brussels Airlines
Boeing 777-35R(ER) VT-JEK Jet Airways
Το κρύο σε συνδυασμό με τον δυνατό αέρα είχε αρχίσει να γίνεται αφόρητο, οπότε ήρθε η ώρα να αποδεχτώ τη μοίρα μου και επιστρέψω στη ζεστασιά του αεροσταθμού. Η κλασική ρουτίνα security check, ψώνια για τους γιούς και τη σύζυγο και ανεύρεση φιλόξενης γωνιάς με καλή θέα στην πίστα.Το σημείο βρέθηκε κοντά στην Α60 του Pier A κι άρχισα να γεμίζω εικόνες (τα τζάμια βρώμικα αλλά το Photoshop δυνατότερο !!!):
Boeing 737-3M8 OO-LTM (με Winglets παρακαλώ !!!)
Boeing 737-43Q OO-VEP
BAe 146-RJ85 OO-DJP
AVRO με βοηθητικές OO-DWB
Ε, που πας, γύρνα πίσω
ΜΑΝΟΥΥΥΛΑ
Airbus A320-211 D-AIQS "Eisenach" LH
Κάποια στιγμή πέρασε και το πυραυλάκι μου για Μόναχο οπότε κατηφόρησα για την Α45 περιμένοντας υπομονετικά τη σειρά μου για επιβίβαση.
14.9.2008 BRU-MUC LH4607, CRJ-200LR D-ACJC
Θέση: 8Α
Αναχώρηση: 15:03
Άφιξη : 15:57
Κυβερνήτης : Φον Τρεγαγυρευόπουλος
Πληρότητα: 90%
Το αεροπλάνο γέμισε γρήγορα κι εγώ αναπαυτικά καθισμένος στην 8Α (exit row) χάζευα το φόρτωμα των αποσκευών. H απογείωση γρήγορη και απαλή από τον 7R και μετά από λίγο σερβιρίστηκε το σνακ (ίδιο με την πτήση του ερχομού, άρα ανάξιο παράθεσης). Το πλήρωμα αποτελούμενο από δύο ΜΑΝΟΥΥΥΥΥΛΕΣ, πέρασε δυο φορές για καφέ και αναψυκτικά !!! ώσπου άρχισε η κάθοδος για το βροχερό Μόναχο. Προσγείωση στον 08R, μακρύ taxi για το απομακρυσμένο stand της LH Regional, επιβίβαση στο λεωφορείο και ξανά στο Τ2. Κάθε διάθεση για φωτογραφία χάθηκε λόγω του βροχερού καιρού, οπότε κάθησα στην G18 περιμένοντας την ΜΠΟΥΜΠΟΥ να φτάσει από τη Σαλονίκη. Σε κάποια στιγμή φάνηκλε η μουσούδα της, έραξε στην φυσούνα και μόλις βγήκε κι οτελευταίος επιβάτης, ΤΣΟΥΠ βγήκαν 2 FAs και ο Captain για ψώνια απο τα Duty Free.
14.9.2008 MUC-SKG, Boeing 737-33A SX-BBU
Θέση: 12Α
Αναχώρηση: 18:00
Άφιξη : 19:48
Κυβερνήτης: κ. ΓΟΥΡΝΗΣ
Πληρότητα: 90%
Η θέση μου (που διάλεξα πριν ακόμα ξεκινήσω από Θεσ/νίκη) πρόσφερε άπλετο seat pitch σε τιμή economy. Την άνεση του ταξιδιού πολλαπλασίασαν οι δυο άδειες θέσεις δίπλα μου. Η απογείωση από τον 08R έγινε μέσα σε βροχή, ενώ η άνοδος μέσα από τα σύννεφα δημιούργησε ένα όμορφο στιγμιότυπο από τα vortex generators του Νο 1. Όταν πια η άνοδος στο flight level 350 ολοκληρώθηκε, το όμορφο και μονίμως χαμογελαστό πλήρωμα άρχισε να μοιράζει το φαγητό. Χωρίς αντίρηση μοίρασε και δεύτερο μπουκάλι κρασί σε όσους το ζήτησαν (moi aussi) κι έτσι χαρούμενοι όλοι μας (πλήρωμα και επιβάτες) φτάσαμε στη νυχτερινή και ζεστή Θεσσαλονίκη.
Είναι το πρώτο μιας σειράς εμπειριών από το Βέλγιο, κατ' απαίτηση της elanara88 (δε χαλάω χατήρια σε κυρίες).
Και πάλι ζητώ συγγνώμη για τη μορφή του post, αλλά το κάνω copy-paste από το blog μου...
Ξεκινάμε λοιπόν.
Στα μέσα του καλοκαιριού δέχτηκα μια προσφορά για ένα course στη Γάνδη. Από μένα έμενε να διαλέξω μόνο τις πτήσεις.Μιας και ήθελα να φορτώσω κι άλλα μίλια στην Μ & Μ κάρτα μου, η μόνη επιλογή ήταν η STAR ALLIANCE. Η Swiss δεν έλεγε μιας και δεν άντεχα άλλο πρωϊνό-γαλατάδικο ξύπνημα, η AUSTRIAN έφευγε μεσημέρι κι έφτανε νύχτα οπότε χάνονταν η μέρα, άρα λοιπόν τι μας έμεινε ? Μα η Μαμά ΛΟΥΦΤΧΑΝΣΑ φυσικά. Μιας και οι Γερμανοί είναι φίλοι μας (όπως έλεγε ο αήμνηστος Δήμος Σταρένιος) αλλά σνομπάρουν τη Σαλονίκη, τη βρωμοδουλειά ανέλαβε η καλή μας AEGEAN. Ιδού λοιπόν:
10/9/2008 SKG-MUC A3-500 , Boeing 737-33A SX-BBU (Η καλή μας η γιαγιά ΜΠΟΥΜΠΟΥ).
Θέση : 7Α
Αναχώρηση : 08:07
Άφιξη : 10:00
Κυβερνήτης : κ. Κωνσταντόπουλος
Πληρότητα : 95%
Η μέρα ξεκίνησε με ένα καλό πρωϊνό και σύντομα το ταξί με άφηνε μπροστά στο Terminal του cyberhub ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Μια γρήγορη ματιά στα FIDS για να βρω το check in counter (
Με το καλό, ήρθε η ώρα της επιβίβασης (στη Μπουμπού από την L1 (απλά με βόλευε να βγάλω την L2) και ...τσουπ, στρογκυλλοκάθισμα στην 7Α με το ατελείωτο seatpitch
Περίπου 20 λεπτά μετά την απογείωση από τον 34 σερβιρίστηκε το πρωϊνό. Η ομελέτα νόστιμη, τα ψωμάκια ζεστά, για τα αλλαντικά δεν παίρνω όρκο μιας και δεν ήθελα να το ρισκάρω πρωϊνιάτικα (είχα και ταξίδι μπροστά μου) ενώ τη σοκολατίτσα την κράτησα για ώρα ανάγκης. Πάνω από τις Άλπεις ήρθε και η ενημέρωση από το cockpit και τελικά φτάσαμε στο Μόναχο στον 26R όπου μας υποδέχτηκαν η Λεϊλά και η Σεχραζάτ. Έχοντας περίπου 1,5 ώρα να σκοτώσω, απέφυγα συνειδητά τα καταστήματα και την άραξα στην άκρη του Τ2 (GATE 1) απολαμβάνοντας τον καφέ μου από τα coffee stands της LH με θέα τον 08L-26R και όλα τα καλούδια που βολτάριζαν επί αυτού ή πάνω από αυτόν. Et voila λίγα από τα ψάρια που έπιασα:
LTU A330-223 D-ALPF
Air Berlin Fokker F100 D-AGPQ
US Airways A330-323X N275AY
Air France Regional ERJ 190-100LR F-HBLB
Lufthansa A320-211 D-AIPS "Augsburg"
καθώς και πολλά ακόμα CRJ & Dash της LH Regional που έκαναν την ώρα να περάσει πολύ πολύ ευχάριστα. Η επιβίβαση έγινε στην ώρα της και το δεύτερο σκέλος του ταξιδιού άρχιζε.
10/9/2008 MUC-BRU Boeing 737-530 D-ABIE "Hildesheim"
Θέση :10Α
Αναχώρηση : 11:15
Άφιξη : 12:15
Κυβερνήτης: ??? (τα αγγλικά του ήταν χειρότερα από τα γερμανικά μου)
Πληρότητα : 70%
Το αεροπλάνο ήταν παρκαρισμένο σε ένα απομακρυσμένο stand (όπως και όλα τα regional της LH) οπότε η μετάβαση μας έγινε με λεωφορείο, δίνοντάς μου την ευκαιρία να δωρίσω στον αισθητήρα της μηχανής μου ένα όμορφο ATR της Air Dolomiti. Επιβίβαση και πάλι από την L1 για να βολευτώ στο πολύ άνετο Recaro της 10Α. Απογείωση από τον 26L με κατεύθυνση την πρωτεύουσα της Ευρώπης. Σύντομα το πολύ όμορφο πλήρωμα μοίρασε τα σακουλάκια με το snack (φρεσκότατο το ψωμάκι) και τον αρωματικό καφέ. Η πτήση ήταν πολύ άνετη (μιας και είχα 3 θέσεις δικές μου και έτσι ακουμπήσαμε στον 25L των Βρυξελλών με κατεύθυνση το terminal. Στο δρόμο μας χαιρέτησε μια καλλονή από τη Μαύρη Ήπειρο και ένας Αμερικάνος Καουμπόης.
Αποτίμηση ταξιδιού έως τώρα
AEGEAN 8/10 (Χαμογελαστό και εξυπηρετικό πλήρωμα, συμπαθητικό πρωϊνό αλλά η Μπουμπού, ρε παιδιά, τά έχει τα χρονάκια της. Ώρα για κανένα Airbus στη Συμβασιλεύουσα)
LUFTHANSA 9/10 (Άψογο πλήρωμα, σαντουϊτσάκι για το διάλειμμα, ΑΨΟΓΟ αεροπλάνο κι ας είναι 18 ετών !!! δηλαδή 2 χρόνια μεγαλύτερο από τη ΜΠΟΥΜΠΟΥ
Παραδόξως η βαλίτσα μου βγήκε από τις πρώτες κι έτσι πρόλαβα το πρώτο τραίνο για τη Γάνδη. Η πόλη διαθέτει ένα αρκετά καλό δίκτυο Τραμ. Το Νο 1ξεκινάει μπροστά από το σταθμό και σε 15 λεπτά βρισκόμουν στην Korenmarkt, 5 λεπτά περπάτημα από το κεντρικό κανάλι της πόλης όπου βρίσκεται το Marriot που θα με φιλοξενούσε για τις επομενες 4 μέρες. Το ξενοδοχείο είναι σε πλεονεκτική θέση, ακριβώς επάνω στο κανάλι και ομολογώ ότι είναι ένα από τα καλύτερα που έχω μείνει.
Είναι εντυπωσιακό πως πίσω από την πρόσοψη του 17ου αιώνα κρύβεται ένα άκρως ντιζαϊνάτο ξενοδοχείο, με ένα καταπληκτικό άρωμα σε όλους τους χώρους (όπως έμαθα αργότερα διαχέεται από το σύστημα κλιματισμού σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους). Καθώς η ώρα είχε περάσει, συναντήθηκα με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες στο course για μια νυχτερινή βόλτα στην πόλη και φυσικά για φαγητό. Καταλήξαμε στο εστιατόριο Belga Queen (ακριβώς απέναντι από το ξενοδοχείο, στην άλλη όχθη του καναλιού. Εκπληκτικό μενού, ατελείωτη κάρτα κρασιών (Γαλλικά, Ιταλικά, Χιλανά, Νότιας Αφρικής, Αυστραλίας, Νέας Ζηλανδίας και Καλιφόρνιας) και ακόμα πιο απίθανο bar με φοβερή ποικιλία malts και premium spirits. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα αν και είναι αρκετά ακριβό. Είναι το κεντρικό κτήριο με την τριγωνική πρόσοψη και τις ομπρέλες στην επόμενη φωτογραφία.
Οι επόμενες δύο ημέρες ήταν μέρες δουλειάς οπότε όταν το course τελείωσε και οι υπόλοιποι αναχώρησαν για την πατρίδα, βρήκα λίγο χρόνο για τουρισμό.
Η πόλη είναι αναπτυγμένη γύρω από το κανάλι της όπου βρίσκονται υπέροχες γωνίες για φωτογραφίες :
http://i266.photobucket.com/albums/ii24 ... G_0119.jpg
http://i266.photobucket.com/albums/ii24 ... G_0121.jpg
http://i266.photobucket.com/albums/ii24 ... G_0128.jpg
http://i266.photobucket.com/albums/ii24 ... G_0155.jpg
http://i266.photobucket.com/albums/ii24 ... G_0157.jpg
Η κεντρική πλατεία είναι η Sinkt Baafs Plein όπου βρίσκεται το δημαρχείο, η ομόνυμη εκκλησία και το εντυπωσιακό Belfort. Ένα άλλο κτίσμα άξιο προσοχής είναι το Κάστρο των Κόμηδων ή Gravensteen. Είναι επισκέψιμο φυσικά και από την κορυφή του έχει κανείς θέα σε όλη την πόλη. Μεταξύ άλλων φιλοξενεί μια καλή συλλογή μεσαιωνικών όπλων, μια καλή αίθουσα βασανιστηρίων και τον πιο αποτελεσματικό πουροκόφτη που φτιάχτηκε ποτέ
13/9/08. Η ΜΕΡΑ επιτέλους έφτασε. Ένα χορταστικό πρωϊνό στο ξενοδοχείο και βουρ στον σταθμό για το αεροδρόμιο των Βρυξελλών όπου με περίμενε η Μούσα μου. Το τρένο φυσικά στην ώρα του, καθαρό ΚΑΙ με υποπόδιο για τους λάτρεις του είδους. Δυστυχώς ο βροχερός καιρός δεν δημιουργούσε και την καλύτερη διάθεση μιας και πήγαινα για spotting στο καλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης (AMS) για αυτόν τον σκοπό. Μιας και το εκπληκτικό Kaagebaan έκλεισε το Γενάρη που μας πέρασε, όλος ο καλός ο κόσμος μαζεύται πλέον στο επίσημο spotting place Polderbaan, δίπλα στον 18R-36L. Απλά, ο Παράδεισος.
Φυσικά την τιμητική της είχε η KLM και η Transavia, που απογείωναν συνεχώς. Ιδού λοιπόν τα όμορφα:
Ένα από τα πολλά 737 της ημέρας KLM Boeing 737-8BK PH-BXU και στον αέρα αλλά και το PH-BDA
Επίσης ένα από τα πολλά 777 KLM Boeing 777-206(ER) PH-BQL"Litomysl Castle"
Μετά από λίγο έσκασε μύτη και η Επίδαυρος
Την τιμητική τους είχαν και τα Fokkers της KLM:
Fokker 70 PH-KZO & PH-KZE
Fokker 50 PH-KVH
Φυσικά δεν μπορούσαν να λείψουν τα 747 όπως το Boeing 747-406(M) PH-BFR "Rio de Janeiro" και το Boeing 747-406(F)ER SCD PH-CKB "Leeuwin / Lioness", όπως επίσης και τα MD-11 όπως το PH-KCA "Amy Johnson".
Τη μονοτονία του μπλε έσπασαν τα ακόλουθα διαμαντάκια:
Boeing 747-4EV(ER)F B-2424
Boeing 747-41B(F)SCD B-2473
Boeing 747-412(F)SCD B-2429
Boeing 747-412(F)SCD 9V-SFO
McDonnell Douglas MD-11(F) PH-MCY
Boeing 767-31A(ER) PH-MCL "Koningin Beatrix"
Fokker F100 CS-TPD "CONDOR"
Embraer ERJ-145EP G-RJXI
Airbus A319-132 TC-IZM
Boeing 737-7K2 PH-XRZ (ένα από το πλήθος της ημέρας)
Fokker F50 OO-VLJ
Boeing 757-256 TF-FIY και ιπτάμενο
Airbus A340-313X B-HXF
αλλά και τα πιο συνηθισμένα
Airbus A319-111 G-EZPG
Airbus A320-211 F-GKXB
Airbus A320-211 EC-FDA "Lagunas de Ruidera"
Airbus A320-232 G-EUUW
Airbus A320-214 EI-DEI "St Oliver Plunkett"
Boeing 757-251 N547US
Airbus A330-323E N815NW
MD-82 I-DATU "Verona"
BAe 146-RJ100 HB-IYT
Boeing 767-424(ER) N-66057
κι όλα αυτά ενώ η κίνηση στον 18C-36L συνεχιζόταν με διαμαντάκια όπως αυτό
Δυο videos:737 & 777
Η ώρα όμως περνούσε και μιας και δεν είχα προνοήσει για μπουφανάκι ( είπα να το παίξω γενναίος στους 12ο C) ξεκίνησα για την επιστροφή μου στο ζεστό δωματιο του ξενοδοχείου μου. Το αποχαιρετηστήριο φιλί μου το έδωσε η Transavia.
Χορτάτος από εικόνες, μυρωδιά Α1 και ήχους, παραδόθηκα στον πιο γλυκό ύπνο της ζωής μου.
Όλα τα όμορφα πράγματα στη ζωή έχουν ένα τέλος . Δυστυχώς τα ταξίδια δεν αποτελούν εξαίρεση κι έτσι έφτασε η μέρα της επιστροφής στα πάτρια εδάφη. Όμως ήμουν αποφασισμένος να φύγω με τις καλύτερες αναμνήσεις. Μιας και πετούσα στις 15:00 είχα αποφασίσει από την αρχή του ταξιδιού να σποτάρω στο ΖΑΒΕΝΤΕΜ πριν παραδώσω το αυτοκίνητο και να συνεχίσω το spotting στο αεροδρόμιο πριν κάνω security chek.
Πρωϊνό ξύπνημα λοιπόν, έφαγα και τα πατώματα στο πρωϊνό και άφησα το ξενοδοχείο με το μυαλό καθαρό για να γεμίσει εικόνες αεροπλάνων. Η Γάνδη απέχει μόλις 55 χλμ από τις Βρυξέλλες και ο δρόμος για το spotting place πανεύκολος (περισσότερες λεπτομέρεις στο τέλος). Το σημείο βρίσκεται πίσω από τα approach lights του 25L. H ώρα ήταν μόλις 9 το πρώϊ κι όμως ήδη βρίσκονταν μαζεμένοι περίπου 20 "αεροπλανάδες" ηλικίας 3-65 ετών (ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ !!! μάλιστα η κυρία του κυρίου 65 του έφερε το καλαθάκι με το πρωϊνό του σηνάμενη κουνάμενη πάνω στο ποδηλατάκι της. Τ' ΑΚΟΥΣ ΓΥΝΑΙΚΑΑΑΑΑ ?). Όπως μου είπε κάποιος από την παρέα η καλύτερη ώρα για spotting είναι γύρω στις 6:60 το πρωϊ που αρχίζουν να φτάνουν τα heavies από Αμερική και τα cargo από όλο τον κόσμο (θα το έχω υπόψιν για την επόμενη φορά χεχεχε).Με το που τελείωσα τις καλημέρες με του υπόλοιπους να και το πρώτο καλούδι από τας μακρινάς και εξωτικάς Ινδίας. Αλλά επειδή τα άτιμα πάνε δυο δυο σαν τους Χιώτες μετά από λίγο έφτασε και το αδερφάκι του με την ίδια χάρη όπως κι αυτό. Σιγά σιγά άρχισαν να καταφτάνουν οι "φτωχοί συγγενείς" από Ρουμανία, Ιρλανδία και Ουγγαρία για να μη μιλήσουμε για τα AVRO της Brussels Airlines.
Ξαφνικά μια αναστάτωση δημιουργήθηκε στις τάξεις των ξεπαγιασμένων spotters και η ιαχή RUNWAY CHANGE έσκισε τον αέρα. Τι είχε συμβεί ? Τα σκανεράκια έπιασαν τις οδηγίες του πύργου ότι λόγω αλλαγής του αέρα οι αποπροσγειώσεις θα γίνονταν στον 7R & 7L (δηλαδή ακριβώς αντίθετα). Με μιας το μέρος άδειασε κι όλοι μαζί περάσαμε το δρόμο και τρέχοντας μέσα στις λάσπες βρεθήκαμε σέ ένα λοφάκι που βλέπει στο rottating point του 7R.
E, ρε και τι δεν είδαν τα μάτια μας: Μαχαραγιάδες να πετάνε, καμπόϋδες να πηδάνε τη μάντρα, american boys με ωραίο condensation στον Νο 2, τη ΔΕΛΤΑτης γειτονιάς σου, που πας ρε Καραμήτρο ανάμεσα στα θεριά? και πολλά ακόμα ουκ έστιν αριθμός... (βασικά ΟΣΑ προσγειώθηκαν στον 25L και τα είδα να έρχονται απογειώθηκαν από τον 7R όπως MALEV,AIR LINGUS). Η ώρα όμως περνούσε, οι 3 πρωϊνοί καφέδες ήθελαν οπωσδήποτε να βγουν από μέσα μου και το αυτοκίνητο έπρεπε επιτέλους να γυρίσει σπίτι του.Με βαριά καρδιά λοιπόν πήρα το δρόμο για το parking των νοικιάρικων μπροστά από το terminal.
H πτήση είχε ήδη φανεί στα FIDS έτσι έκανα check in ζητώντας την 8Α στο BRU-MUC &την 12Α sto MUC-SKG έχοντας κατά νου το seating plan της ΜΠΟΥΜΠΟΥΣ (ναι φίλε aakunz είμαι ερωτευμένος με την ΜΠΟΥΜΠΟΥ, το ομολογώ). έχοντας περίπου 2 ώρες ελεύθερες, ανέβηκα στον τελευταίο όροφο του Parking 3 (αριστερά όπως βγαίνετε από το terminal ή δεξιά του Sheraton, όπως προτιμάτε, δε θα μαλώσουμε έχοντας μια πολύ όμορφη εικόνα του 7R-25L και όλων των αεροσκαφών που πλησίαζαν από το apron:
Airbus A321-231 G-EUXG BA
Airbus A319-111 CS-TTB TAP
Airbus A319-112 OH-LVC Finnair
Airbus A330-243 A6-EYD ETIHAD
Airbus A330-301 OO-SFN Brussels Airlines
Boeing 777-35R(ER) VT-JEK Jet Airways
Το κρύο σε συνδυασμό με τον δυνατό αέρα είχε αρχίσει να γίνεται αφόρητο, οπότε ήρθε η ώρα να αποδεχτώ τη μοίρα μου και επιστρέψω στη ζεστασιά του αεροσταθμού. Η κλασική ρουτίνα security check, ψώνια για τους γιούς και τη σύζυγο και ανεύρεση φιλόξενης γωνιάς με καλή θέα στην πίστα.Το σημείο βρέθηκε κοντά στην Α60 του Pier A κι άρχισα να γεμίζω εικόνες (τα τζάμια βρώμικα αλλά το Photoshop δυνατότερο !!!):
Boeing 737-3M8 OO-LTM (με Winglets παρακαλώ !!!)
Boeing 737-43Q OO-VEP
BAe 146-RJ85 OO-DJP
AVRO με βοηθητικές OO-DWB
Ε, που πας, γύρνα πίσω
ΜΑΝΟΥΥΥΛΑ
Airbus A320-211 D-AIQS "Eisenach" LH
Κάποια στιγμή πέρασε και το πυραυλάκι μου για Μόναχο οπότε κατηφόρησα για την Α45 περιμένοντας υπομονετικά τη σειρά μου για επιβίβαση.
14.9.2008 BRU-MUC LH4607, CRJ-200LR D-ACJC
Θέση: 8Α
Αναχώρηση: 15:03
Άφιξη : 15:57
Κυβερνήτης : Φον Τρεγαγυρευόπουλος
Πληρότητα: 90%
Το αεροπλάνο γέμισε γρήγορα κι εγώ αναπαυτικά καθισμένος στην 8Α (exit row) χάζευα το φόρτωμα των αποσκευών. H απογείωση γρήγορη και απαλή από τον 7R και μετά από λίγο σερβιρίστηκε το σνακ (ίδιο με την πτήση του ερχομού, άρα ανάξιο παράθεσης). Το πλήρωμα αποτελούμενο από δύο ΜΑΝΟΥΥΥΥΥΛΕΣ, πέρασε δυο φορές για καφέ και αναψυκτικά !!! ώσπου άρχισε η κάθοδος για το βροχερό Μόναχο. Προσγείωση στον 08R, μακρύ taxi για το απομακρυσμένο stand της LH Regional, επιβίβαση στο λεωφορείο και ξανά στο Τ2. Κάθε διάθεση για φωτογραφία χάθηκε λόγω του βροχερού καιρού, οπότε κάθησα στην G18 περιμένοντας την ΜΠΟΥΜΠΟΥ να φτάσει από τη Σαλονίκη. Σε κάποια στιγμή φάνηκλε η μουσούδα της, έραξε στην φυσούνα και μόλις βγήκε κι οτελευταίος επιβάτης, ΤΣΟΥΠ βγήκαν 2 FAs και ο Captain για ψώνια απο τα Duty Free.
14.9.2008 MUC-SKG, Boeing 737-33A SX-BBU
Θέση: 12Α
Αναχώρηση: 18:00
Άφιξη : 19:48
Κυβερνήτης: κ. ΓΟΥΡΝΗΣ
Πληρότητα: 90%
Η θέση μου (που διάλεξα πριν ακόμα ξεκινήσω από Θεσ/νίκη) πρόσφερε άπλετο seat pitch σε τιμή economy. Την άνεση του ταξιδιού πολλαπλασίασαν οι δυο άδειες θέσεις δίπλα μου. Η απογείωση από τον 08R έγινε μέσα σε βροχή, ενώ η άνοδος μέσα από τα σύννεφα δημιούργησε ένα όμορφο στιγμιότυπο από τα vortex generators του Νο 1. Όταν πια η άνοδος στο flight level 350 ολοκληρώθηκε, το όμορφο και μονίμως χαμογελαστό πλήρωμα άρχισε να μοιράζει το φαγητό. Χωρίς αντίρηση μοίρασε και δεύτερο μπουκάλι κρασί σε όσους το ζήτησαν (moi aussi) κι έτσι χαρούμενοι όλοι μας (πλήρωμα και επιβάτες) φτάσαμε στη νυχτερινή και ζεστή Θεσσαλονίκη.
Attachments
-
152,8 KB Προβολές: 63