vasilikisis
Member
- Μηνύματα
- 20
- Likes
- 262
- Επόμενο Ταξίδι
- Ισπανία
- Ταξίδι-Όνειρο
- Λατινική Αμερική
Περιεχόμενα
Αρχικά να σας πω ότι χαίρομαι που έγινα μέλος αυτής της κοινότητας, καθώς μου αρέσει πολύ να διαβάζω ιστορίες που με ταξιδεύουν και μένα. Η δική μου ιστορία αφορά στο ταξίδι στη Βαρκελώνη που έκανα με τις φίλες μου απ' τη σχολή (είμαστε 5) πέρσυ τέτοια εποχή ακριβώς, και προλάβαμε στο τσακ να το ζήσουμε, αφού δυο εβδομάδες μετά ήρθαν τα πρώτα έκτακτα μέτρα στην Πάτρα λόγω της εμφάνισης του κόβιντ, ε και φυσικά κανένας μας δε φαντάστηκε ότι θα κάναμε τόσο καιρό να ξαναταξιδέψουμε..
Μέσω της ιστορίας δεν έχω σκοπό να περιγράψω αναλυτικά το ταξίδι και τα αξιοθέατα, σίγουρα καποιοι από εσάς μπορεί να έκαναν πολύ πιο γεμάτο πρόγραμμα και να επισκέφθηκαν πολύ περισσότερα μέρη στην πόλη. Θέλω να το παρουσιάσω από τη δικη μας φοιτητική οπτική γωνία και να παραθέσω πολλές από τις αστείες στιγμές και τις "αναποδιές" που συναντήσαμε, που θεωρώ ότι το κάναν και ξεχωριστό.
Λοιπόν, 10 Φλεβάρη το πρωί ξεκινάμε με Ryanair με ενδιάμεση στάση το Μιλάνο, ήταν ήδη γνωστό ότι στην περιοχή υπήρχαν κρούσματα και εμείς είχαμε πάρει το όλο θέμα με τις μάσκες και τα αντισηπτικά πολύ στα σοβαρά. Το κλίμα όμως δεν μας έριχνε, μόλις είχε τελειώσει μια δύσκολη εξεταστική και θέλαμε να εκμεταλευτούμε τις διακοπές στο έπακρον. Στο αεροδρόμιο μείναμε για κανένα πεντάωρο (εννοείται ότι τη βγάλαμε με πίτσα) και στη συνέχεια με μια δεύτερη πτήση της ryan φτάσαμε Βαρκελώνη κατά το σούρουπο.
Πρώτο πράγμα που μας έκανε εντύπωση ήταν το πόση ζέστη έκανε παρόλο που ήταν βράδυ και χειμώνας, οριακά κυκλοφορούσες απλά με πουλόβερ και έτσι ήταν και οι περισσότερες μέρες του ταξιδιού, κάτι που μας βόλεψε πολύ στις στυλιστικές επιλογές! Είχαμε νοικιάσει ένα στούντιο που λεγόταν Gracia Apartments, μπορείτε να το βρείτε στο Booking, λίγα λεπτά με τα πόδια από το μετρό, κοντά στην Passeig de Gracia, δηλαδή σε κεντρικό σημείο που είχε ότι χρειαζόμασταν απο σουπερμάρκετ, φαρμακεία, κλπ. Η κυρία που είχα συνενοηθεί να μας ανοίξει μας εστησε περίπου 1,5 ωρίτσα και όταν ανεβήκαμε στο δωμάτιο, που ήταν στον τρίτο χωρίς ασανσέρ, διαπιστώσαμε το πρώτο ψεγάδι του διαμερίσματος (έρχονται κι αλλα), που ήταν ότι το μπάνιο δεν είχε κάμία σχέση με τη φωτογραφία του σάιτ (υπερπολυτελές με 2(!) νιπτήρες), αντίθετα με το ζόρι χωρούσαν δύο άτομα, α είχε και ένα μικρό wc με διαφορετική πορτα. Όχι κάτι τόσο μεμπτό, προχωράμε.
Το βράδυ είχαμε όρεξη για tapas και, αφού συναντήσαμε την Paula, φίλη μας από εκεί που ήταν κάτι παραπάνω από πρόθυμη να μας βοηθήσει και να μας ξεναγήσει στην πόλη, κάτσαμε στο La Pepita, ένα tapas bar πολύ κοντά στο δωμάτιο, αφού πρώτα ήπιαμε μια μπυρίτσα στο όρθιο σε ένα διπλανό μαγαζί μέχρι να αδειάσει τραπέζι. Όμορφο και cozy μέρος, με συμπαθητικό φαγητό και ενδιαφέρον ντεκόρ.
Εκεί δοκιμάσαμε για πρώτη φορα και τις περίφημες κροκέτες, τοπική σπεσιαλιτέ απ' ότι φαίνεται, οκ νόστιμες, αλλά όχι 4€ η κροκέτα ρε παιδιά, που ήταν μισό μπουρεκάκι στο μέγεθος. Κάπως έτσι την πατήσαμε, γιατί ο κατάλογος έλεγε 4€ δίπλα από το πιάτο, ε μια κροκέτα για την καθεμία, άρα 6, και άλλη μια γύρα κροκέτες στη συνέχεια γιατι δεν χόρταινες ούτε για πλάκα, 12 κροκέτες σύνολο, να μην τα πολυλογώ ένα πενηνταράκι στις κροκέτες έφυγε χαλαρά εκείνο το βράδυ και δεν ξαναπαραγγείλαμε κροκέτες στο υπόλοιπο του ταξιδιού.
Το επόμενο πρωί ξεκινάμε περπατώντας κατά μήκος της Passeig de Gracia και περνώντας μπροστά τα πιο γνωστά αριστουργήματα του Gaudi, όπως η Casa Batllo και η La Pedrera (Casa Mila), προσωπικά ενθουσιάζομαι πολύ περισσότερο όταν ένα αξιοθέατο που βλέπω έχει αναφερθεί σε κάποιο βιβλίο που έχω διαβάσει, συγκεκρημένα η Casa Mila στο Origin τον Νταν Μπραουν. Η Βαρκελώνη είναι must για φοιτητές αρχιτεκτονικής, το στυλ των κτηρίων είναι μοναδικό και η πόλη εκπέμπει κάτι το μοντέρνο και το καλλιτεχνικό. Για μένα αξίζει να την επισκεφθεί κανείς σε μη καλοκαιρινή περιοδο, το καλοκαίρι κατακλύζεται από τουρίστες και η ζέστη είναι αφόρητη για να την περπατήσεις. Να προσθέσω ότι η πόλη είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή όταν γιορτάζουν τον Sant Jordi, που είναι κάτι σαν δικός τους Άγιος Βαλεντίνος, κάπου τον Απρίλιο, όπου όλα τα διάσημα κτήρια όπως η Casa Batllo και οι δρομοι είναι κατακλυσμένοι από κόκκινα τριαντάφυλλα. Σαν παράδοση εκείνη τη μέρα τα ζευγάρια ανταλλάσουν τριαντάφυλλα με βιβλία.
(How is St George’s day celebrated in Barcelona? | spain.info in english)
Στο πλάνο μας εκείνη τη μέρα ήταν να επισκεφθούμε το Εθνικό Μουσείο Τέχνης της Καταλονίας, κάναμε ένα μέρος της διαδρομής με μετρό και στη συνέχεια με επικεφαλής τη Μ. και το google maps περπατήσαμε το υπόλοιπο κομμάτι. Περάσαμε απο γειτονιές λιγότερο δημοφιλείς, όπως το Sant Antoni, χωρίς να σημαίνει λιγότερο όμορφες, και αρκετή ανηφορίτσα μέχρι να φτάσουμε. Γενικά, σε κάθε στενό που θα κοιτάξεις είναι έντονο το στοιχείο της τοπικής υπερηφάνιας, δεν υπάρχει περιοχή που να μην βλέπεις κρεμασμένη σε μπαλκόνι κάποια καταλανική σημαία. Επίσης, τα περισσότερα πεζοδρόμια καλύπτονται από ένα συγκεκριμένο τύπο πλακόστρωτου, τα τετραγωνάκια λέγονται panots και υπάρχουν αποκλειστικά στη Βαρκελώνη. Τα πουλάνε και ως σουβενίρ, που μου φάνηκαν πιο ξεχωριστά σε σχέση με τα συνήθη.
Τα μουσεία της πόλης θα πω ότι είχαν τσιμπημένη είσοδο, είδικά για φοιτητές. Αν σκεφτεί κανείς ότι στο Λούβρο, που είναι ΤΟ μουσειο, είχαμε μπει δωρεάν ως φοιτητές της Ε.Ε., τα 8€ για το συγκεκριμένο μουσείο μου φάνηκαν αρκετά. Παρόλα αυτά το μουσείο είναι αρκετα μεγάλο και καλύπτει μεγάλο εύρος της ιστορίας της τέχνης, από κλασσικά, αρκετά ενδιαφέρουσα η αίθουσα με τη νεκρή φύση, μέχρι και πιο σύγχρονα έργα. Η αυλή του προσφέρει πανοραμική θέα σε μεγάλο κομμάτι της πόλης και απέναντί του βρίσκεται μια παλιά αρένα ταυρομαχιών, που πλέον αποτελεί εμπορικό κεντρό, καθώς οι ταυρομαχίες είναι απαγορευμένες εδώ και χρόνια σε όλη την Καταλονία.
Το υπόλοιπο της ημέρας ήταν περισσότερο βόλτα στο El Raval, μια γειτονιά λίγο πιο underground και χίπστερ με αρκετά νεανικά μπαράκια και εστιατόρια. Ενδεικτικά παραθέτω μερικές φωτογραφίες, γιατι σίγουρα δεν μπορώ να περιγράψω το vibe των περιοχών αυτών με λόγια.
(Αν η φωτογραφία του φαγητού δεν είναι instagramable, τότε δεν ήταν νόστιμο.)
Ξέχασα να αναφερθώ όμως στα θεματάκια που αντιμετωπίζαμε με το δωμάτιο. Ουσιαστικά η πόρτα του διαμερίσματος μας δεν κλείδωνε με την καμία. Οποιοσδήποτε ήθελε να μπει μέσα το μόνο που χρειαζόταν να κάνει ήταν να γυρίσει το πόμολο. Αυτό το διαπιστώσαμε το πρωί και, αφού ο κλειδαράς δεν μπορούσε να έρθει άμεσα, πήραμε μάζι τα πολύτιμα υπάρχοντα μας, διαβατήρια, λεφτά και τα σχετικά, αφήνοντας τα υπόλοιπα στην τύχη τους, κλείσαμε την πόρτα και φύγαμε. Την υπόλοιπη μέρα ήμουν σε επαφή με τον έναν από τους συνιδιοκτήτες του δωματίου (ήταν τρεις) και εν τέλει προς το βράδυ ήρθε ένας άνθρωπος να μας φτιάξει την πόρτα, όλα καλά όλα ωραία, αφού δεν μας ξάφρισε κανείς όσο λείπαμε, πάει κι αυτό λέμε.
Το βράδυ πήγαμε για μπύρες σε ένα πολύ φοιτητικό μπαρ, το Nevermind, όπου σύχναζαν τόσο ντόπιοι, όσο και φοιτητές erasmus. Το μπαρ ουσιαστικά ήταν μία πίστα του σκέιτμπορντ, με χαμηλό φωτισμό, ροκ μουσική και καλές τιμές στο ποτό. Ιδανικό για παρέες σαν τη δική μας και όποιον ψάχνει να γνωρίσει και να συναναστραφεί άλλους νέους. Εδώ να πω ότι υπάρχουν δύο μπαράκια με αυτό το όνομα και εμείς πρώτα κάναμε το λάθος να πάμε στο άλλο, το οποίο βρισκόταν σε μια περιοχή που δεν φαινόταν τόσο ασφαλής, με κάτι περίεργους τύπους που θέλαν να μας πουλήσουν έκσταση και τα σχετικά. Μάλιστα το μαγαζί ήταν ψιλοάδειο και ο τύπος στην είσοδο ήθελε να μην στεκόμαστε απ'έξω, μπροστά στο τζάμι, και καλά για να μην κόβουμε τη θέα αυτών που καθόντουσαν μέσα.. και μιλάμε για μια θέα που περιοριζόταν στον απέναντι τοίχο του στενού. Ήταν λίγο περίεργο το κλίμα απ'ότι καταλαβαίνετε, οπότε καταλήξαμε, διασχίζοντας μεγάλο μέρος της Las Ramblas, στο άλλο μπαρ που βρισκόταν πολύ κοντα στην Plaza Cataluña , οπότε μετά ήταν εύκολο να γυρίσουμε στο δωμάτιο με ταξί.
Εκέινο το βράδυ έμαθα πόσο στα σοβαρά παίρνουν οι Ισπανοί το ποδοσφαιράκι... και νόμιζα πως ήμουν καλή.. Επίσης γνωρίσαμε αρκετό κόσμο που μας πρότεινε διάφορα μέρη να επισκεφτούμε, αλλά δυστυχώς δεν προλάβαμε. Συγκεκρημένα μας είπαν και για το Bar Paradiso, που φημολογείται ως το καλύτερο της Ισπανίας, ένα κρυφό μπαρ στο οποίο έχεις πρόσβαση μέσα από την πόρτα του ψυγείου ενός σαντουιτσάδικου, στη Γοτθική συνοικία. Αφήνω ένα λινκ για όποιον ενδιαφέρεται:
Visiting the Best Cocktail Bar in Spain - Paradiso » Move to Traveling
Μέσω της ιστορίας δεν έχω σκοπό να περιγράψω αναλυτικά το ταξίδι και τα αξιοθέατα, σίγουρα καποιοι από εσάς μπορεί να έκαναν πολύ πιο γεμάτο πρόγραμμα και να επισκέφθηκαν πολύ περισσότερα μέρη στην πόλη. Θέλω να το παρουσιάσω από τη δικη μας φοιτητική οπτική γωνία και να παραθέσω πολλές από τις αστείες στιγμές και τις "αναποδιές" που συναντήσαμε, που θεωρώ ότι το κάναν και ξεχωριστό.
Λοιπόν, 10 Φλεβάρη το πρωί ξεκινάμε με Ryanair με ενδιάμεση στάση το Μιλάνο, ήταν ήδη γνωστό ότι στην περιοχή υπήρχαν κρούσματα και εμείς είχαμε πάρει το όλο θέμα με τις μάσκες και τα αντισηπτικά πολύ στα σοβαρά. Το κλίμα όμως δεν μας έριχνε, μόλις είχε τελειώσει μια δύσκολη εξεταστική και θέλαμε να εκμεταλευτούμε τις διακοπές στο έπακρον. Στο αεροδρόμιο μείναμε για κανένα πεντάωρο (εννοείται ότι τη βγάλαμε με πίτσα) και στη συνέχεια με μια δεύτερη πτήση της ryan φτάσαμε Βαρκελώνη κατά το σούρουπο.
Πρώτο πράγμα που μας έκανε εντύπωση ήταν το πόση ζέστη έκανε παρόλο που ήταν βράδυ και χειμώνας, οριακά κυκλοφορούσες απλά με πουλόβερ και έτσι ήταν και οι περισσότερες μέρες του ταξιδιού, κάτι που μας βόλεψε πολύ στις στυλιστικές επιλογές! Είχαμε νοικιάσει ένα στούντιο που λεγόταν Gracia Apartments, μπορείτε να το βρείτε στο Booking, λίγα λεπτά με τα πόδια από το μετρό, κοντά στην Passeig de Gracia, δηλαδή σε κεντρικό σημείο που είχε ότι χρειαζόμασταν απο σουπερμάρκετ, φαρμακεία, κλπ. Η κυρία που είχα συνενοηθεί να μας ανοίξει μας εστησε περίπου 1,5 ωρίτσα και όταν ανεβήκαμε στο δωμάτιο, που ήταν στον τρίτο χωρίς ασανσέρ, διαπιστώσαμε το πρώτο ψεγάδι του διαμερίσματος (έρχονται κι αλλα), που ήταν ότι το μπάνιο δεν είχε κάμία σχέση με τη φωτογραφία του σάιτ (υπερπολυτελές με 2(!) νιπτήρες), αντίθετα με το ζόρι χωρούσαν δύο άτομα, α είχε και ένα μικρό wc με διαφορετική πορτα. Όχι κάτι τόσο μεμπτό, προχωράμε.
Το βράδυ είχαμε όρεξη για tapas και, αφού συναντήσαμε την Paula, φίλη μας από εκεί που ήταν κάτι παραπάνω από πρόθυμη να μας βοηθήσει και να μας ξεναγήσει στην πόλη, κάτσαμε στο La Pepita, ένα tapas bar πολύ κοντά στο δωμάτιο, αφού πρώτα ήπιαμε μια μπυρίτσα στο όρθιο σε ένα διπλανό μαγαζί μέχρι να αδειάσει τραπέζι. Όμορφο και cozy μέρος, με συμπαθητικό φαγητό και ενδιαφέρον ντεκόρ.
Εκεί δοκιμάσαμε για πρώτη φορα και τις περίφημες κροκέτες, τοπική σπεσιαλιτέ απ' ότι φαίνεται, οκ νόστιμες, αλλά όχι 4€ η κροκέτα ρε παιδιά, που ήταν μισό μπουρεκάκι στο μέγεθος. Κάπως έτσι την πατήσαμε, γιατί ο κατάλογος έλεγε 4€ δίπλα από το πιάτο, ε μια κροκέτα για την καθεμία, άρα 6, και άλλη μια γύρα κροκέτες στη συνέχεια γιατι δεν χόρταινες ούτε για πλάκα, 12 κροκέτες σύνολο, να μην τα πολυλογώ ένα πενηνταράκι στις κροκέτες έφυγε χαλαρά εκείνο το βράδυ και δεν ξαναπαραγγείλαμε κροκέτες στο υπόλοιπο του ταξιδιού.
Το επόμενο πρωί ξεκινάμε περπατώντας κατά μήκος της Passeig de Gracia και περνώντας μπροστά τα πιο γνωστά αριστουργήματα του Gaudi, όπως η Casa Batllo και η La Pedrera (Casa Mila), προσωπικά ενθουσιάζομαι πολύ περισσότερο όταν ένα αξιοθέατο που βλέπω έχει αναφερθεί σε κάποιο βιβλίο που έχω διαβάσει, συγκεκρημένα η Casa Mila στο Origin τον Νταν Μπραουν. Η Βαρκελώνη είναι must για φοιτητές αρχιτεκτονικής, το στυλ των κτηρίων είναι μοναδικό και η πόλη εκπέμπει κάτι το μοντέρνο και το καλλιτεχνικό. Για μένα αξίζει να την επισκεφθεί κανείς σε μη καλοκαιρινή περιοδο, το καλοκαίρι κατακλύζεται από τουρίστες και η ζέστη είναι αφόρητη για να την περπατήσεις. Να προσθέσω ότι η πόλη είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή όταν γιορτάζουν τον Sant Jordi, που είναι κάτι σαν δικός τους Άγιος Βαλεντίνος, κάπου τον Απρίλιο, όπου όλα τα διάσημα κτήρια όπως η Casa Batllo και οι δρομοι είναι κατακλυσμένοι από κόκκινα τριαντάφυλλα. Σαν παράδοση εκείνη τη μέρα τα ζευγάρια ανταλλάσουν τριαντάφυλλα με βιβλία.
(How is St George’s day celebrated in Barcelona? | spain.info in english)
Στο πλάνο μας εκείνη τη μέρα ήταν να επισκεφθούμε το Εθνικό Μουσείο Τέχνης της Καταλονίας, κάναμε ένα μέρος της διαδρομής με μετρό και στη συνέχεια με επικεφαλής τη Μ. και το google maps περπατήσαμε το υπόλοιπο κομμάτι. Περάσαμε απο γειτονιές λιγότερο δημοφιλείς, όπως το Sant Antoni, χωρίς να σημαίνει λιγότερο όμορφες, και αρκετή ανηφορίτσα μέχρι να φτάσουμε. Γενικά, σε κάθε στενό που θα κοιτάξεις είναι έντονο το στοιχείο της τοπικής υπερηφάνιας, δεν υπάρχει περιοχή που να μην βλέπεις κρεμασμένη σε μπαλκόνι κάποια καταλανική σημαία. Επίσης, τα περισσότερα πεζοδρόμια καλύπτονται από ένα συγκεκριμένο τύπο πλακόστρωτου, τα τετραγωνάκια λέγονται panots και υπάρχουν αποκλειστικά στη Βαρκελώνη. Τα πουλάνε και ως σουβενίρ, που μου φάνηκαν πιο ξεχωριστά σε σχέση με τα συνήθη.
Τα μουσεία της πόλης θα πω ότι είχαν τσιμπημένη είσοδο, είδικά για φοιτητές. Αν σκεφτεί κανείς ότι στο Λούβρο, που είναι ΤΟ μουσειο, είχαμε μπει δωρεάν ως φοιτητές της Ε.Ε., τα 8€ για το συγκεκριμένο μουσείο μου φάνηκαν αρκετά. Παρόλα αυτά το μουσείο είναι αρκετα μεγάλο και καλύπτει μεγάλο εύρος της ιστορίας της τέχνης, από κλασσικά, αρκετά ενδιαφέρουσα η αίθουσα με τη νεκρή φύση, μέχρι και πιο σύγχρονα έργα. Η αυλή του προσφέρει πανοραμική θέα σε μεγάλο κομμάτι της πόλης και απέναντί του βρίσκεται μια παλιά αρένα ταυρομαχιών, που πλέον αποτελεί εμπορικό κεντρό, καθώς οι ταυρομαχίες είναι απαγορευμένες εδώ και χρόνια σε όλη την Καταλονία.
Το υπόλοιπο της ημέρας ήταν περισσότερο βόλτα στο El Raval, μια γειτονιά λίγο πιο underground και χίπστερ με αρκετά νεανικά μπαράκια και εστιατόρια. Ενδεικτικά παραθέτω μερικές φωτογραφίες, γιατι σίγουρα δεν μπορώ να περιγράψω το vibe των περιοχών αυτών με λόγια.
(Αν η φωτογραφία του φαγητού δεν είναι instagramable, τότε δεν ήταν νόστιμο.)
Ξέχασα να αναφερθώ όμως στα θεματάκια που αντιμετωπίζαμε με το δωμάτιο. Ουσιαστικά η πόρτα του διαμερίσματος μας δεν κλείδωνε με την καμία. Οποιοσδήποτε ήθελε να μπει μέσα το μόνο που χρειαζόταν να κάνει ήταν να γυρίσει το πόμολο. Αυτό το διαπιστώσαμε το πρωί και, αφού ο κλειδαράς δεν μπορούσε να έρθει άμεσα, πήραμε μάζι τα πολύτιμα υπάρχοντα μας, διαβατήρια, λεφτά και τα σχετικά, αφήνοντας τα υπόλοιπα στην τύχη τους, κλείσαμε την πόρτα και φύγαμε. Την υπόλοιπη μέρα ήμουν σε επαφή με τον έναν από τους συνιδιοκτήτες του δωματίου (ήταν τρεις) και εν τέλει προς το βράδυ ήρθε ένας άνθρωπος να μας φτιάξει την πόρτα, όλα καλά όλα ωραία, αφού δεν μας ξάφρισε κανείς όσο λείπαμε, πάει κι αυτό λέμε.
Το βράδυ πήγαμε για μπύρες σε ένα πολύ φοιτητικό μπαρ, το Nevermind, όπου σύχναζαν τόσο ντόπιοι, όσο και φοιτητές erasmus. Το μπαρ ουσιαστικά ήταν μία πίστα του σκέιτμπορντ, με χαμηλό φωτισμό, ροκ μουσική και καλές τιμές στο ποτό. Ιδανικό για παρέες σαν τη δική μας και όποιον ψάχνει να γνωρίσει και να συναναστραφεί άλλους νέους. Εδώ να πω ότι υπάρχουν δύο μπαράκια με αυτό το όνομα και εμείς πρώτα κάναμε το λάθος να πάμε στο άλλο, το οποίο βρισκόταν σε μια περιοχή που δεν φαινόταν τόσο ασφαλής, με κάτι περίεργους τύπους που θέλαν να μας πουλήσουν έκσταση και τα σχετικά. Μάλιστα το μαγαζί ήταν ψιλοάδειο και ο τύπος στην είσοδο ήθελε να μην στεκόμαστε απ'έξω, μπροστά στο τζάμι, και καλά για να μην κόβουμε τη θέα αυτών που καθόντουσαν μέσα.. και μιλάμε για μια θέα που περιοριζόταν στον απέναντι τοίχο του στενού. Ήταν λίγο περίεργο το κλίμα απ'ότι καταλαβαίνετε, οπότε καταλήξαμε, διασχίζοντας μεγάλο μέρος της Las Ramblas, στο άλλο μπαρ που βρισκόταν πολύ κοντα στην Plaza Cataluña , οπότε μετά ήταν εύκολο να γυρίσουμε στο δωμάτιο με ταξί.
Εκέινο το βράδυ έμαθα πόσο στα σοβαρά παίρνουν οι Ισπανοί το ποδοσφαιράκι... και νόμιζα πως ήμουν καλή.. Επίσης γνωρίσαμε αρκετό κόσμο που μας πρότεινε διάφορα μέρη να επισκεφτούμε, αλλά δυστυχώς δεν προλάβαμε. Συγκεκρημένα μας είπαν και για το Bar Paradiso, που φημολογείται ως το καλύτερο της Ισπανίας, ένα κρυφό μπαρ στο οποίο έχεις πρόσβαση μέσα από την πόρτα του ψυγείου ενός σαντουιτσάδικου, στη Γοτθική συνοικία. Αφήνω ένα λινκ για όποιον ενδιαφέρεται:
Visiting the Best Cocktail Bar in Spain - Paradiso » Move to Traveling
Attachments
-
68,3 KB Προβολές: 0
-
206,2 KB Προβολές: 0
-
168,3 KB Προβολές: 0
Last edited: