Νομιζω πως απαντηθηκε παραπανω απο τον traveladdict. Αλλα εστω πως δεν το ειδες, τι σοι δικηγορο βαλατε που δεν σας εχει λυσει την απορια;Βάλαμε δικηγόρο και ο κ. αντί άλλης απάντησης ειπε οτι για ηθική αποζημίωση κάνει στην κόρη δώρο ένα ταξίδι στο βανσκο. Αν αυτό δεν ειναι γελοιότητα και εμπαιγμός τι να πω??
Άπλα δεν είμαστε οικογένεια που αρχίζει μηνύσεις και δεν θελουμε να αρχίσουμε ένα δικαστικό αγώνα γιατί η δικαιοσύνη είναι όντως τυφλή. Αυτό που κανείς δεν μας έχει κάνει σαφές είναι αν 'ήταν υποχρεωμένος να την επαναπατρίσει ή οχι. Αυτό θέλουμε από κάποιον να μάθουμε
Εγω καταλαβα πως του ζητηθηκε μια βοηθεια-εξυπηρετηση την οποια πιθανοτατα μπορουσε να προσφερει και τηλεφωνικως και αυτος αρνηθηκε με αγενη μαλιστα τροπο. Σαφως δικαιωμα του και δεν πρεπει να ζητα κανεις τα ρεστα αλλα κι αυτος δεν πρεπει να ζητα πελατες με τετοια συμπεριφορα. (αν εγιναν τα πραγματα οπως τα περιγραφει η κυρια).Όχι. Τα γραφεία και οι αρχηγοί πληρώνονται για να κάνουν τη δουλειά τους που είναι η απρόσκοπτη ροή του προγράμματος χωρίς προβλήματα. Και δεν το συζητάμε, φυσικά και θα κληθεί γιατρός και ίσως πάει ο πελάτης στο νοσοκομείο. (αυτό είναι απάντηση και για τον tripakias)
Δε νομίζω το post μου να είχε ύφος επίθεσης ή κατηγορίας, επομένως ο ειρωνικός σου τόνος μου φαίνεται άστοχος.Μα πόσο πιο υποστηρικτικός να είναι? Να της μαγειρεύει κιόλας?
Χίλια συγγνώμη αν φάνηκα ειρωνικός.Δε νομίζω το post μου να είχε ύφος επίθεσης ή κατηγορίας, επομένως ο ειρωνικός σου τόνος μου φαίνεται άστοχος.