• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Τουρκία Από την Πόλη κίνησα και στο Μπόντρουμ έφτασα (Αύγουστος 2014)

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.539
Likes
4.646
Η περιοχή του Vefa πάντως είναι αρκετά ατμοσφαιρική και συναντάς μια διαφορετική άποψη της Πόλης, προσωπικά θα συνιστούσα σε κάποιον να περιπλανηθεί σ'εκείνες τις γειτονιές... Άσε που έχει και απίστευτη boza για να πιεις...
 

vasnorth

Member
Μηνύματα
603
Likes
1.854
Η περιοχή του Vefa πάντως είναι αρκετά ατμοσφαιρική και συναντάς μια διαφορετική άποψη της Πόλης, προσωπικά θα συνιστούσα σε κάποιον να περιπλανηθεί σ'εκείνες τις γειτονιές... Άσε που έχει και απίστευτη boza για να πιεις...
Έχεις πολύ δίκιο για την ατμόσφαιρα και την διαφορετικότητα. Γιατί αυτή είναι στο τέλος η Πόλη, με τις γειτονειές της, ακόμα και τις πιό φτωχές, που περπατώντας τες παίρνεις χρώματα και εμπειρίες.
Την συγκεκριμένη όμως στιγμή ήμασταν τόσο ξεθεωμένοι από το πολύωρο περπάτημα, ώστε οτιδήποτε συναντούσαμε μας φαινόταν υπερβολικά άσχημο.
Αφού να σκεφτείς χαθήκαμε στα στενά και αρχικά βρεθήκαμε στο Sehsade Cami στο Sarachane πιστεύοντας ότι είναι το Suleimaniye Cami. Μέχρι και από το Υδραγωγείο του Ουάλη περάσαμε!
 

vasnorth

Member
Μηνύματα
603
Likes
1.854
...συμπληρωματικές εντυπώσεις (Αύγουστος 2015)

Λένε ότι μία φορά είναι λίγο και ότι πρέπει να πας και δεύτερη φορά για να καταλάβεις και να βιώσεις καλύτερα τι είναι η Πόλη!
Εγώ θα έλεγα ότι όσες φορές και να επισκεφτείς αυτή την παράξενα γοητευτική πόλη, ποτέ δεν θα είναι αρκετά και πάντα θα θέλεις να γυρνάς και να ξαναγυρνάς.
Έτσι και φέτος μεσοκαλόκαιρο, μην έχοντας προγραμματίσει κάτι άλλο, λόγω και της δύσκολης κατάστασης που όλοι μας περάσαμε και περνάμε, αποφασίσαμε να επαναλάβουμε το περσινό ταξίδι στην Κων/πολη και στο Μπόντρουμ.
Εδώ θέλω να επισημάνω ότι φυσικά δεν προτίθεμαι να ξαναγράψω ιστορία για την Πόλη, άλλωστε αρκετά σας ζάλισα πέρσι :rolleyes-80: αλλά να συμπληρώσω κάποια νέα και εντυπώσεις από τη φετεινή επίσκεψη.

Διαμονή
Ξεκινώντας λοιπόν και φέτος ως τοποθεσία διαμονής διαλέξαμε την περιοχή του Sirkeci που σταθερά νομίζω ότι είναι το καλύτερο σημείο για να ξεκινήσεις την περιήγηση σου στην Πόλη. Εντάξει και η περιοχή γύρω από το Taksim και το Beyoglu έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, ιδίως το βράδυ, αλλά νομίζω ότι κερδίζει στα σημεία το Sirkeci και το Sultanahmet.
Το ξενοδοχείο που επιλέξαμε ήταν το ''Maywood''. Ένα εκπληκτικό τετράστερο ξενοδοχείο με προδιαγραφές πεντάστερου, που το προτείνω ανεπιφύλακτα. Βρίσκεται σε ένα πολύ ήσυχο δρόμο πολύ κοντά στα σημαντικά αξιοθέατα, δίπλα στο σταθμό τραίνων του Sirkeci. Με αρκετά ευρύχωρα δωμάτια προσεγμένα με την παραμικρή λεπτομέρεια και ένα εκπληκτικό πρωινό (@Vegerazaros σε θυμήθηκα για το πρωινό που έλεγες, γιατί ανήκει στην ίδια οικογένεια με το ξενοδοχείο Sapfire που περιέγραφες ότι είναι υπέροχο!) αλλά κυρίως με ένα πολύ ευγενικό προσωπικό. Η τιμή που μας έδωσε για Αύγουστο ήταν 70€ τη βραδυά σε superior δωμάτια με μπαλκόνι, νομίζω πολλή καλή τιμή για τέτοια εποχή.
http://www.hotelmaywood.com/icerikler.aspx?mid=1

Αξιοθέατα
Εφέτος φυσικά δεν επαναλάβαμε την επίσκεψη μας σε αυτά τα αξιοθέατα που είχαμε δει πέρσι, αλλά είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε το Μουσείο Τουρκικής και Ισλαμικής τέχνης. Ήταν κλειστό για πολλά χρόνια λόγω ανακαίνισης και φέτος ξανάνοιξε τις πόρτες του.
Ένα πολύ αξιόλογο μουσείο με έργα τέχνης από πολλές περιοχές της Ανατολίας έως και μέχρι το Αφγανιστάν, που αξίζει αν περισσεύει χρόνος να το επισκεφθεί κάποιος. Τα σημαντικά εκθέματα του μουσείου γίνονται ακόμα πιό εντυπωσιακά και από τον εκπληκτικό χώρο του μουσείου όπου στεγάζονται. Bρίσκεται δίπλα στην Αγία Σοφία και στο Μπλε Τζαμί, μπροστά στην πλατεία του Ιπποδρόμου. Το εισιτήριο κοστίζει 20 TL και είναι ανοικτό καθημερινά από τις 9 έως τις 7 το απόγευμα. Περιλαμβάνεται στα αξιοθέατα του Museum Pass και εάν κάποιος θέλει να προμηθευτεί την συγκεκριμένη κάρτα και συναντήσει ουρά έξω από τα δημοφιλή αξιοθέατα (Αγία Σοφία, Τόπ Καπί κλπ) αν και ουρά συνήθως έχει για να μπεις όχι για να αγοράσεις την κάρτα, μπορεί να μπει στο μουσείο και να την προμηθευτεί άνετα από το ταμείο.
http://www.turkeytravelplanner.com/go/Istanbul/Sights/Sultanahmet/TurkIslamArtMuseum.html



Ένα εξίσου ενδιαφέρον μουσείο που μας άρεσε ήταν και το Μουσείο χαλιών (Vakiflar Hali Muzesi) που βρίσκεται δεξιά της εισόδου του πάρκου Gulhane (υπάρχει πινακίδα) σε ένα μικρό ανηφορικό δρομάκι που βγάζει πίσω από την Αγία Σοφία. Το κτήριο στο οποίο στεγάζεται είναι το imaret (κουζίνα) που ανήκε στο συγκρότημα της Αγίας Σοφίας. Εάν ενδιαφέρεστε για την τέχνη των χαλιών σίγουρα θα σας εντυπωσιάσει.
http://www.turkeyfromtheinside.com/...1312-hali-muezesi-carpet-museum-istanbul.html

Μετακινήσεις
Το είχα αναφέρει και σε προηγούμενο post αλλά το υπενθυμίζω και εδώ ότι ο καλύτερος και βολικότερος τρόπος για πας από το Eminonu έως το Eyup είναι να προτιμήσεις το καραβάκι αντί του λεωφορείου. Το καραβάκι αναχωρεί τέρμα αριστερά στην προβλήτα του Eminonu, αφού περάσουμε το σταθμό των λεωφορείων και το parking αυτοκινήτων από την εταιρεία Halic Hatti. Η συχνότητα είναι κάθε μία ώρα, η διάρκεια είναι περίπου 35' και ισχύει φυσικά η Istanbulkart.
http://en.sehirhatlari.com.tr/en/timetable/halic-hatti-361.html

Στο Pierre Loti ανεβήκαμε πρωί. Φυσικά δεν είναι τόσο γραφικά όσο το απόγευμα αλλά τουλάχιστον δεν είχε πολύ κόσμο και μπορούσες να καθήσεις σε μπροστινά τραπεζάκια και να θαυμάσεις απρόσκοπτα τη θέα στον Κεράτιο κόλπο.

Όπως και να θυμίσω, αν ταξιδεύετε μέσω του αεροδρομίου Sabiha Goksen και τόπος διαμονής σας είναι η ευρύτερη περιοχή του Sultanahmet και του Γαλατά, ο καλύτερος και πιό άνετος τρόπος μετακίνησης από το αεροδρόμιο στο κέντρο είναι με τα λεωφορεία της Havatas να φτάσετε στο Kadikoy και όχι στο Taksim. Η διαδρομή είναι μικρότερη και με λιγότερη κίνηση από εκείνη προς την Taksim, το λεωφορείο τερματίζει μπροστά στο λιμάνι του Kadikoy και από εκεί με το καραβάκι σε 20' περνάτε άνετα απέναντι στο Eminonu και στη στάση του τραμ.

Χρήματα - Ασφάλεια
Μεγάλη εντύπωση μας έκανε τα μέτρα ασφαλείας που φέτος ήταν περισσότερο έντονα από την προηγούμενη φορά. Σε οποιοδήποτε αξιοθέατο, εμπορικό κέντρο, πολυκατάστημα επιχειρήσεις να μπεις παντού υπάρχει έλεγχος χειραποσκευής αλλά και προσωπικός, ανάλογος των αεροδρομίων. Φυσικά και η παρουσία της αστυνομίας είναι πολύ ισχυρή.

Φέτος με την άνοδο του ευρώ έναντι της λίρας (1€ / 3,30 TL) η καθημερινότητα γίνεται ακόμα πιό οικονομική και συμφέρουσα από οποιαδήποτε άλλη φορά.
Έχει ειπωθεί πολλές φορές στο forum αλλά την καλύτερη ισοτιμία μπορεί να βρει κάποιος γύρω από την κλειστή αγορά (ακόμα και μέσα) στην περιοχή του Sultanahmet και στην πλατεία Beyazit. Εμείς αλλάζαμε στο Sirkeci, στη συνέχεια του δρόμου που περνά από το ζαχαροπλαστείο του Haviz Mustafa και καταλήγει στο Misir Carcisi (οδός Hamidiye 19/31 στο Ozmenler Doviz).

Φαγητό - Διασκέδαση
Για το φαγητό δεν έχω να προσθέσω πολλά γιατί έχουν αναφερθεί σε αυτό το θέμα διεξοδικά και με πολλές λεπτομέρειες οι γκουρού της Πόλης και τους οποίους όλοι μας ευχαριστούμε ιδιαιτέρως και μας έχουν βοηθήσει στις επιλογές μας.
Απλά να προσθέσω ότι άνοιξαν πολλά νέα ζαχαροπλαστεία σε πολλά σημεία της Πόλης. Στην αρχή της Ιστικλάλ, κατεβαίνοντας την, άνοιξε πρόσφατα πολύ κοντά και δεύτερο Haviz Mustafa (το πρώτο είναι στην πλατεία Taksim αν και λόγω διαμονής προτιμώ το άλλο στην πλατεία στο Sirkeci) και άν είστε φαν του συγκεκριμμένου μαγαζιού είναι μία καλή επιλογή.
http://www.hafizmustafa.com/tatlilarimiz.html
Προσωπικά, όπως το έχω ξαναπεί, υποκλίνομαι στα γλυκά του Hasan Usta (υπάρχει και στην Ιστικλάλ και στο Σίρκετζι μπροστά στη στάση του τραμ) και ιδίως στο ασουρέ και στο προφιτερόλ του.
Θα συμφωνήσω με την γνώμη πολλών μελών ότι το παγωτό του Mado είναι από αδιάφορο έως απογοητευτικό και θα ήθελα να προτείνω την επιλογή του Kahve Dunyasi. Είναι μεγάλη αλυσίδα και υπάρχει παντού σε όλη την Τουρκία. Το τιμήσαμε δεόντως στο Μπόντρουμ και θα έλεγα από τα γλυκά του έως το παγωτό του είναι καταπληκτικά και κυρίως πολύ οικονομικό (φοβερό το παγωτό φιστίκι από το Αντέπ). Σας επισυνάπτω το site αλλά κρίμα που είναι μόνο στα Τούρκικα.
http://www.kahvedunyasi.com/
Πρόσεξα και μία νέα άφιξη στο Sirkeci, το ζαχαροπλαστείο Acemoglu. Βρίσκεται στον παραλιακό δρόμο στη γωνία που στρίβει το τραμ μετά τη στάση Sirkeci για να πάει στο Eminonu. Τα γλυκά του εκπληκτικά.
http://www.acemoglubaklava.com/Default.aspx
Τέλος παρατήρησα ότι έχουν ανέβει λίγο οι τιμές, στους ξηρούς καρπούς ιδιαίτερα, στο Misir Carsisi από πέρσι αν και βέβαια η ποιότητα τους είναι απαράμιλλη. Φυσικά έξω και στους γύρω δρόμους από την αγορά υπάρχουν πολλά μαγαζάκια με πλήθος προιόντων σε χαμηλότερη τιμή αλλά η ποιότητα τους δεν συγκρίνεται με αυτή της εσωτερικής αγοράς. Πρόσεξα ότι πολλά τρόφιμα, ιδίως ξηροί καρποί, είναι από την Κίνα και από το Πακιστάν (καρύδια και κουκουνάρι πχ).
Κάπως καλύτερες τιμές με εξαιρετική ποιότητα συναντήσαμε στην Ιστικλάλ σε δύο - τρία μαγαζιά κατεβαίνοντας την στην αριστερή πλευρά.
Ένα από αυτά είναι το Tugba. Όταν βρεθείτε εκεί επισκεφθείτε το και θα αποζημιωθείτε. Το μαγαζί αυτό το θυμόμουν από τη Σμύρνη και φημίζεται για τον εξαιρετικό καφέ του (μετά φυσικά από τον κορυφαίο καφέ του Mehmet Efendi πίσω από το Misir Carsisi), τους ξηρούς καρπούς του και τα μοναδικά του λουκούμια. Το κορυφαίο όμως προϊόν είναι ο γύρος (ντονέρ) από ένα είδος πάστας από σύκο και φιστίκι ή καρύδια (Incir doneri) και το κόβουν όπως κόβουμε τον γύρο (σου προσφέρουν και δοκιμάζεις) και μπορώ να πω ότι είναι εκπληκτικό!

http://www.tugbakuruyemis.com.tr/EN
http://www.mehmetefendi.com/mehmetefendi/eng/pages/kkme1.html

Από διασκέδαση επισκεφθήκαμε και φέτος τον εκπληκτικό χώρο του Hodjapasha, το παλιό χαμάμ πίσω από το ζαχαροπλαστείο του Haviz Mustafa στο Sirkeci που έχει μετατραπεί σε χώρο παραστάσεων και μείναμε γιά άλλη μιά φορά καταγοητευμένοι. Φέτος είδαμε την παράσταση ''Rhythm of the Dance''. Αν και η περσινή παράσταση '' White Rose'' ήταν περισσότερο εντυπωσιακή γιατί ήταν χορευτικό έργο με υπόθεση, ενώ φέτος ήταν μία μίξη από χορούς από διάφορα μέρη της Ανατολίας παρόλα αυτά ήταν εξίσου εντυπωσιακή. Σας προτείνω αν βρεθείτε στην Πόλη να μην χάσετε μία βραδυά στο μαγικό αυτό μέρος, η εμπειρία είναι αξέχαστη (θυμάμαι και τη @Marilou!!! που το έχει αναφέρει στην ιστορία της με παρόμοιες εντυπώσεις)
https://www.hodjapasha.com/en/



Αρκετά όμως σας κούρασα και κλείνοντας θα ήθελα να επισημάνω κάτι που μας ενόχλησε ιδιαίτερα στο αεροδρόμιο Sabiha Goksen.
Κάνοντας τράνζιτ στο αεροδρόμιο, ερχόμενοι από το Μπόντρουμ με καθυστέρηση μίας ώρας (με υπαιτιότητα της Pegasus και όχι δική μας) και βλέποντας ότι δεν θα προλαβαίναμε να είμαστε έγκαιρα στην πύλη αναχωρήσεως, προσπάθησα να περάσω από τον έλεγχο διαβατηρίων από τον διάδρομο fast track που είναι για αυτούς που βιάζονται γιατί στους κανονικούς γινόταν χαμός από μεγάλες ουρές. Εξήγησα στην υπάλληλο ότι η καθυστέρηση δεν ήταν δική μας υπαιτιότητα και μας απάντησε ότι για να περάσουμε πρέπει να προμηθευτούμε την κάρτα που κοστίζει 30 TL για τον καθένα. Συγκρατήθηκα να μην της απαντήσω στα Τούρκικα με κάτι ευγενικές φράσεις που θυμόμουν από τον παππού μου και στραφήκαμε στη μεγάλη ουρά με τους υπόλοιπους, όπου ευτυχώς εξηγώντας σε κάποιους την κατάσταση μας άφησαν και κάπως προηγηθήκαμε.
Εν μέρει δεν ανησυχούσα πολύ γιατί οι αποσκευές μας είχαν ήδη φορτωθεί από το Μπόντρουμ για Αθήνα και θέλω να πιστεύω ότι το αεροπλάνο δεν θα έφευγε χωρίς εμάς ενώ οι αποσκευές θα ήταν στο αεροσκάφος. Σε άλλα αεροδρόμια, σε πολλά μέρη του κόσμου, σε παρόμοιες περιπτώσεις έχω παρατηρήσει ότι αυτοί που βιάζονται τους αφήνουν και προηγούνται. Αλήθεια θα ήθελα να ξέρω αν σας έχει τύχει ποτέ κάποιο παρόμοιο περιστατικό.
Γνωρίζω ότι σε πολλά αεροδρόμια του κόσμου (ιδίως στις ΗΠΑ) υπάρχει αυτός ο τρόπος προμήθειας αυτής της κάρτας, αλλά η χρήση της περιορίζεται στη διέλευση από τον έλεγχο ασφαλείας χειραποσκευών και επιβατών και όχι στη διέλευση από τον έλεγχο διαβατηρίων. Γενικά πάντως επειδή οι ουρές στην Κων/πολη είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο καλό είναι πάντα να αφήνουμε εύλογο χρόνο στον προγραμματισμό μας για να μην τρέχουμε τελευταία στιγμή.

Εύχομαι στους μελλοντικούς επισκέπτες της Κωνσταντινούπολης να περάσουν ωραία, να περπατήσουν πολύ στις παράξενα γοητευτικές γειτονιές της γιατί εκεί κρύβονται τα μυστικά της, να μαγευτούν από την αύρα και την ιστορία της και αν κάτι τους απογοητεύσει ας της δώσουν άλλη μιά ευκαιρία. Σίγουρα το αξίζει!
 

nena

Member
Μηνύματα
867
Likes
471
Ταξίδι-Όνειρο
greenland-φεροε-svalbard
ούτε παραγγελιά να είχα κάνει την ιστορία σου!με έσωσες!θα κάνω Copy paste :D !
τα ιστορικά κομμάτια δεν θα τα κάνω γιατί για κανα 3ημερο θα παω και θέλω να νιώσω την πόλη. Τόσα έχετε πει για δαυτη ελπίζω να είναι για μένα το Λονδίνο της Ανατολής!
τα φαγώσιμα σου ειδικά ήταν μιαμ μιαμ.
ποσο ήταν το max που πληρώνατε στα εστιατόρια;
 

vasnorth

Member
Μηνύματα
603
Likes
1.854
Καλησπέρα nena.
Η δική μου ιστορία περιέχει περισσότερο highlights και εντυπώσεις από τις μέρες μας στην Πόλη. Λεπτομερή περιγραφή με πολλά χρηστικά σχόλια έχουν γράψει πολλά μέλη εδώ στο forum και δεν ξέρω αν τις έχεις διαβάσει.
Ενδεικτικά σου επισυνάπτω, χωρίς να θέλω να αδικήσω κάποια άλλη ιστορία, τις παρακάτω:
http://www.travelstories.gr/community/threads/Κωνσταντινούπολη-updated.49107/
http://www.travelstories.gr/community/threads/Çok-güsel-Κωνσταντινούπολη.29306/

Γενικά η ζωή και ιδίως το φαγητό είναι πολύ οικονομικά στην Πόλη. Μας ερχόταν στα κλασσικά εστιατόρια με κεμπάμπ γύρω στις60 με 70 TL (20 με 22 ευρώ τα δύο άτομα). Υπάρχουν όμως και πολλά παραδοσιακά μαγέρικα τόσο στην Sultanahmet, στο Sirkeci αλλά και στην Istiklal με μεγάλη ποικιλία φαγητών σε καλή ποιότητα και σε εξευτελιστικά χαμηλές τιμές. Τα προτιμούν πολύ οι ντόπιοι. Λίγο ακριβότερα ήταν τα ψαρικά, αν και φάγαμε κάποιο βράδυ στις ψαροταβέρνες κάτω από τη γέφυρα του Γαλατά (πολλοί φυσικά τα αποκαλούν τουριστοπαγίδα, αλλά η θέα είναι μοναδική) εν τούτοις οι τιμές ήταν πολύ χαμηλότερες από την Ελλάδα.
Καλά για γλυκά και παγωτά δεν το συζητώ. Οι πάστες και τα μπακλαβαδάκια για παράδειγμα γύρω στα 2,50 με 3 ευρώ η μερίδα. Το παγωτό (3 μπάλες με όλα τα παρελκόμενα) σε πολυτελές ζαχαροπλαστείο στη marina του Μπόντρουμ, με φοβερή θέα στο ρουφ γκάρντεν, σχεδόν 2,80 ευρώ!

Να την περπατήσεις όσο μπορείς την Πόλη, πέρα από τα γνωστά τουριστικά μέρη, γιατί μόνο έτσι θα νιώσεις τα μυστικά της.
Καλά να περάσεις.
 

vasnorth

Member
Μηνύματα
603
Likes
1.854
Καλά δεν παίζεσαι! Πάντα είσαι ένα βήμα μπροστά! Ούτε ρεπόρτερ σε μεγάλο πρακτορείο ειδήσεων δεν θα είχε τόσο άμεσα και φωτο και σχόλιο. Υποκλίνομαι!!!

Γενικά όμως θα ήθελα να ρωτήσω τα μέλη που έχουν πάει στην Πόλη αλλά και σε άλλα μέρη της Τουρκίας, τα μπακλαβαδάκια πως σας φάνηκαν?
Δεν λέω και πολύ ευπαρουσίαστα είναι και σε μεγάλη ποικιλία τα βρίσκεις και με πλούσια υλικά, αλλά νομίζω ότι κάτι τους λείπει. Θα μου επιτρέψετε να πω ότι με λίγες εξαιρέσεις είναι ολίγον άνοστα και άγευστα.
Επειδή η καταγωγή μου είναι αμιγώς από Μικρά Ασία και επειδή γνωρίζω καλά τον μπακλαβά, τόσο από το σπίτι όσο και από τα μοναδικά ζαχαροπλαστεία που έχουμε στην Ελλάδα που ειδικεύονται στον ανατολίτικο μπακλαβά, αλλά και επειδή έχω μιά αδυναμία στο γλυκό αυτό νομίζω ότι λείπει το βασικό από τον τούρκικο μπακλαβά και αυτό είναι το βούτυρο. Όταν περνάς έξω από τα δικά μας ζαχαροπλαστεία μοσχομυρίζει το βούτυρο!
Μόνο σε μερικές ποικιλίες το βρήκα, ιδίως στο κιουνεφέ αλλά και εκεί σε κάποια η γεύση του ήταν πολύ βαριά.
Εκεί όμως που τους παραδέχομαι είναι η τέχνη τους στα λουκούμια. Τόσο μεγάλη ποικιλία και με τόσους ευφάνταστους συνδυασμούς δεν έχω συναντήσει πουθενά.
Ένα είδος που μου αρέσει και το βρίσκω μόνο στο Misir Carsisi είναι αυτό που φτιάχνουν από πάστα από βερύκοκο και το καλύπτουν είτε με καρύδια είτε με φιστίκι. Είναι καταπληκτικό. Το μαγαζί λέγεται ''Malatya Pazari'' και βρίσκεται στην είσοδο της στοάς (δεν είναι και πολλές οι στοές στο Misir Carsisi) μπαίνοντας από εκεί που βρίσκεται το καφεκοπτείο του Mehmet Efendi στα αριστερά.
 
Last edited:
Μηνύματα
257
Likes
685
Επόμενο Ταξίδι
Πράγα
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Γενικά όμως θα ήθελα να ρωτήσω τα μέλη που έχουν πάει στην Πόλη αλλά και σε άλλα μέρη της Τουρκίας, τα μπακλαβαδάκια πως σας φάνηκαν?
Αγαπητέ vasnorth, θα έλεγα ότι δεν είναι τόσο γλυκά στη γεύση όσο τα δικά μας σιροπιαστά, κάτι που εμένα μου άρεσε...μέχρι τα Χριστούγεννα ελπίζω να είμαι στην Πόλη και να μπουκάρω σε όλα αυτά τα καταπληκτικά που αναφέρεις!
 

nena

Member
Μηνύματα
867
Likes
471
Ταξίδι-Όνειρο
greenland-φεροε-svalbard
σαν τα δικα μας σιροπιαστα δεν εχει!τι Ανατολή και σαχλαμάρες :haha: αν δεν κολυμπάει το σιροπιαστό στο βούτυρο να χτενίζεται με φυστικια αιγίνης και να ξεκουράζεται μέσα στη χοληστερίνη και το διαβήτη τι να το κάνεις!
ήδη ξεκίνησα δίαιτα για να έχω περιθώριο να βάλω 3 κιλά σε 3 μέρες!:xalara:
εχω μια παραλογη ανυπομονησια να παω στην Πολη, έτσι δεν κανω ουτε για το Λονδίνο που λεει ο λογος :confused:
 

vasnorth

Member
Μηνύματα
603
Likes
1.854
αν δεν κολυμπάει το σιροπιαστό στο βούτυρο να χτενίζεται με φυστικια αιγίνης και να ξεκουράζεται μέσα στη χοληστερίνη και το διαβήτη τι να το κάνεις!
Έτσι... έτσι ακριβώς!!! :lol:

έτσι δεν κανω ουτε για το Λονδίνο που λεει ο λογος :confused:
Όπα! από ότι βλέπω ανήκεις και εσύ στο κλαμπ των Λονδινόπληκτων!!!
Welcome to the club λοιπόν! :clap:
 
Last edited:

nena

Member
Μηνύματα
867
Likes
471
Ταξίδι-Όνειρο
greenland-φεροε-svalbard
ω ναι σε τετοιο βαθμο που ζω την καθημερινοτητα μου σε εικονικη πραγματικοτητα. π.χ. παω στο παρκο νομιζω είμαι στο hyde park, παω στο παζαρι νομιζω είμαι στο camden ξεχυνομαι στην πεζη πιτσαρια κι ονειρεύομαι ότι τρωω ινδονησιακο κοκ
αχ λονδινακι..ευχομαι η Πολη να αποδειχθεί για μενα το Λονδινο της Ανατολης ε στο πιο οικονομικο!:D
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.138
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom