• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ανεξήγητα πανάκριβο το "Ελ. Βενιζέλος"

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
εγω δε το προσεγγιζω συνθετα το θεμα οπως ο taver giati de xreiazetaqi kata th gnvmh moy.
θετω το ερωτημα...
κατ απολυτη τιμη, τα προιοντα ειναι πιο ακριβα?



τι με νοιαζει εμενα αν η τιμη ανεβηκε 3 φορες παραπανω απο το αρχικο budget,
ti με νοιαζει αν οι μιζαδοροι ξεσκιστηκαν στο φαγοποτι...
εγω ξερω οτι το κοματι η πιτσα ηταν τη πρωτοχρονια απιστευτα ακριβη και η τυροπιττα πιο ακριβη και απο το κολωνακι(παραδειγμα φερνω...μη μου πειτε εχει φτηνη εκει:))
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.456
Likes
7.858
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Όσο για το πραγματικό κόστος του νέου αεροδρομίου, το ανώτερο στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής υποστηρίζει πως ήταν 300 εκατομμύρια ευρώ, με βάση τα τιμολόγια που κατέθεσαν οι υπεργολάβοι, και όχι 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ, όπως ισχυρίστηκε στον ισολογισμό του ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, το 2001
με νοιάζει αν το αεροδρόμιο αυτό αντί για 100(πχ.εκατομμύρια) Ευρώ κόστισε 500.
Με αυτά τα 400Ε διαφορά θα μπορούσαν να διοχετευτούν σε αλλα αεροδρόμια της χώρας, ωστε να ανακαινιστούνε η ακόμη κ να κατασκευαστούνε, ώστε ξένες αεροπορικές εταιρίες να μπουν στον πειρασμό να τα εντάξουνε στο προγραμμά τους, αντί ολοι μας να πετούμε μέσω Αθηνών.

βάσει του πλασματικού κόστους κατασκευής του νέου αεροδρομίου διαμορφώθηκαν και οι αδικαιολόγητα υψηλές τιμές στα αεροπορικά εισιτήρια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος. «Με την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών κάνει κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης» λέει ο ίδιος με νόημα.
Αυτή η δεσπόζουσα θέση του Ελ Βενιζέλου, εχω την διαίσθηση οτι δεν προήλθε και με τόσο θεμιτούς τρόπους! Αποτέλεσμα αυτού να πλήττονται αεροπορικά όλα τα υπολοιπα αεροδρόμια της χώρας

Με νοιάζει λιγώτερο αν τον φραπέ μου για παράδειγμα αντί για 3Ε το πληρώνω 6Ε, πιο ακριβά ισως απο το Κολωνάκι.
Γιατί ο υπερτιμολογημένος φραπές ειναι το δέντρο, το υπερτιμολογημένο αεροδρόμιο ομως ειναι το δάσος!
 

renata

Member
Μηνύματα
5.544
Likes
1.964
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
με νοιάζει αν το αεροδρόμιο αυτό αντί για 100(πχ.εκατομμύρια) .
Γιατί ο υπερτιμολογημένος φραπές ειναι το δέντρο, το υπερτιμολογημένο αεροδρόμιο ομως ειναι το δάσος!
ακριβώς έτσι ειναι Thano να βλέπομε την βαθύτερη ουσία του πράγματος..μόνο αυτο πονάει και ξεσηκώνει και λυπεί! πόσο μακρυά μένομε όμως απο όλα αυτά!! και ιδού το μέλον μας τι διαβλέπει...αναμένεται ζοφερό και τρισάλθιο για τον άνθρωπο,καταστροφικό και εξοντωτικό για τον πλανήτη όλον,απο αυτον τον τρισάλθιο άνθρωπο που ούτε ιερό ούτε όσιο έχει.....
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Επί της ουσίας δεν έχω αντίρρηση αν και τα ρεπορτάζ του συγκεκριμένου δημοσιογράφου έχουν και κίτρινες πινελιές...

Το θέμα της ακρίβειας αφορά τους φόρους του αεροδρομίου και όχι της τυρόπιτες...
όσον αφορά αυτό το θέμα μάλλον είναι ένα μέτριο προς ακριβό αεροδρόμιο...

Η ένστασή μου αφορά τα χρήματα που δαπανήθηκαν... σαφώς και δεν αποτελεί έκπληξη ότι μπορεί να δαπανήθηκαν πολλαπλάσια λεφτά για την κατασκευή του ΕΛ.ΒΕΝΙΛΕΛ. αλλά τι σας κάνει να πιστεύετε ότι αν ξοδεύονταν λιγότερα τα ρέστα θα πήγαιναν για κατασκευή βελτίωση νέων αεροδρομίων? Το Βενιζέλος έπρεπε να γίνει γιατί το παλιό αεροδρόμιο ήταν ένα χάλι... δεν είναι σοβαρά πράγματα να υποστηρίζουμε ότι το Βενιζέλος έγινε σε βάρος άλλων αεροδρομίων... Ποιός είναι ο πληθυσμός και η κίνηση της Αθήνας και ποιός των άλλων Ελληνικών πόλεων...Επίσης να σημειώσω ότι δεν φταίει η ποιότητα του αεροδρομίου της SKG που δεν έχει κίνηση... απλά δεν έχει κίνηση... είναι τόσο απλό... ξέρω πως ίσως πληγώνω κάποιους αλλά έτσι είναι... εδώ δεν έχει σημαντική κίνηση η Αθήνα η Θεσσαλονίκη θα έχει? Να είστε βέβαιοι πως ανεξάρτητα από την ποιότητα του αεροδρομίου αν υπήρχε η απαιτούμενη κίνηση και κέρδος οι αεροπορικές εταιρίες θα πύκνωναν τα δρομολόγια και πολλές άλλες θα επιχειρούσαν άνοιγμα...
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.456
Likes
7.858
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
δεν θα διαφωνήσω οτι δεν έχει κινηση ενδεχωμένως η Θεσσαλονίκη σε σχέση με την Αθηνα.
Αυτό δα έλειπε με 4 εκατομμύρια λιγώτερο πληθυσμό να εχει ιδια κίνηση.

Θα ειχε ενδιαφέρον να βρεθούν στατιστικά νουμερα κινησης επιβατών στα ελληνικά αεροδρόμια και να συγκριθούν με αντιστοιχα ευρωπαικών πόλεων.
Πρόχειρα βρήκα οτι από το "μικρο" αεροδρόμιο της Νυρεμβέργης των 500.000 κατοίκων, 170χιλ βόρεια του Μονάχου, ταξίδεψαν 4.274.000 πολίτες! και παρακάτω υπαρχουν ο αριθμος επιβατών που ταξιδεψαν απο τα γερμανικά αεροδρόμια
http://www.munich-airport.de/de/company/facts/diagramm/vergleich/deutsch_bild/deutsch.jsp
εδω υπαρχει το τοπ τεν των ευρωπαικών αεροδρομίων!
http://www.munich-airport.de/de/company/facts/diagramm/vergleich/europa_bild/europa.jsp
ενω εδώ υπαρχει το τοπ 30 των αεροδρομιων σε παγκόσμια κλιμακα
http://www.aci-na.org/static/entransit/aciworld_top30-internationalpassengers_2007.pdf

Τα παραπάνω που εγραψα αφορούν προσωπικους προβληματισμούς για την σπατάλη χρημάτων.
Σαφώς και δεν ξερω απο πριν, αν τα 400Ε διαφορά θα πήγαιναν σε αλλα αεροδρόμια.
Αυτο που με ενδιαφέρει είναι να δημιουργούνται προυποθέσεις για υγιή ανταγωνισμό και όχι το παιχνίδι να είναι απο την αρχή στημένο, για να χρησιμοποιήσω ποδοσφαιρική αργκό!
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Κοίτα το αεροδρόμιο της SKG δεν είναι ούτε καν δεύτερο σε κίνηση στην Ελλάδα... δίνει μάχη για την τρίτη θέση με την Ρόδο... 3.800.000 τον χρόνο η Θεσσαλονίκη 3.200.000 η Ρόδος... Δεύτερο είναι το Ηράκλειο με 4.900.000 τον χρόνο και φυσικά μακράν πρώτη η Αθήνα με 15.000.000 τον χρόνο...

Με βάση αυτά τα στοιχεία εύκολα καταλαβαίνει κάποιος γιατί έγινε η επένδυση του Βενιζέλος και διαπιστώνει ότι τίποτε δεν κρύβεται πίσω από αυτή... οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους... και κανένα παιχνίδι δεν είναι στημένο... Πολλές απευθείας πτήσεις προς το εξωτερικό η SKG δεν έχει γιατί οι αεροπορικές εταιρίες βλέπουν ότι τέτοιες κινήσεις δεν θα είχαν επιτυχία... αν οι έρευνες που κάνουν έδειχναν ότι η SKG είχε δυναμική και συνεπώς ευκαιρίες για κέρδος αμφισβητεί κανένας ότι η κίνησή του θα είχε πολλαπλασιαστεί? Το ότι δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν θα πρέπει να γίνονται βελτιώσεις και έργα εκσυχρονισμού αλλά λογικό είναι να προηγούνται άλλα αεροδρόμια με πολύ μεγαλύτερη κίνηση...
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.456
Likes
7.858
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Πολυ θετικό η γνωστοποιηση αυτών των αριθμών.
Βεβαια το ερωτημα για μένα ειναι πως μπορουν να δημιουργηθούν αυτές οι δυναμικές ώστε οι ξένες αεροπορικές εταιρίες να βαλουν τα ελληνικά αεροδρόμια στο πρόγραμμά τους!
Αυτη η συζητηση ομως ειναι μεγάλη, πολιτική και οφ τόπικ!

Και επισης επειδη το Ηράκλειο και η Ροδος καταλαμβάνουν την 2η η την 3η θέση δεν σημαινει οτι ταξιδεύουν περισσότερο οι Κρητικοί η οι Ροδίτες.
Απλά ειναι πιο τουριστικοί προορισμοι από οτι η SKG.
 

afriend

Member
Μηνύματα
26
Likes
2
Επόμενο Ταξίδι
...
Ταξίδι-Όνειρο
Όπου να'ναι με καλή παρέα
thanosth χαιρετώ. Επειδή βλέπω σε ενδιαφέρουν αριθμοί επιβατών κλπ, νομίζω στην παρακάτω ιστοσελίδα θα τα βρεις.


http://www.airliners.gr/el/index.php

 
Last edited by a moderator:

fotast

Member
Μηνύματα
9.665
Likes
15.000
Ας το βάλουμε εδω για να μην ανοίγονται καινούρια θέματα.

Πωλείται το ποσοστό της Hochtief στο αεροδρόμιο της Αθήνας.

Διαδικασίες για την πώληση των μειοψηφικών συμμετοχών του σε έξι αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων και το αεροδρόμιο της Αθήνας, ξεκίνησε ο γερμανικός κατασκευαστικός όμιλος Hochtief.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Financial Times, ο γερμανικός όμιλος έστειλε στα τέλη Μαίου μνημόνιο με πληροφορίες σε μία μακρά λίστα υποψήφιων αγοραστών, οι πρώτες προσφορές των οποίων αναμένονται πριν από το τέλος του Ιουνίου.
Εκτός από το ΔΑΑ ο όμιλος Hochtief έχει επίσης συμμετοχές στο αεροδρόμιο του Σίδνεϊ, του Αμβούργου, του Ντίσελντορφ, των Τιράνων και της Βουδαπέστης.
Η απόφαση για την πώληση των συμμετοχών στα αεροδρόμια, αναφέρει το δημοσίευμα, ελήφθη για να βελτιωθεί το προφίλ του ομίλου Χόχτιφ στους επενδυτές, ενώ αναμένεται να εισπράξει έως και 1,6 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, ο όμιλος έχει ζητήσει από τις τράπεζες Deutsche Bank και Royal Bank of Scotland που είναι οι σύμβουλοί του για την πώληση, να προετοιμάσουν και μία δημόσια προσφορά των μετοχών των αεροδρομίων, ώστε να μπορεί να αποφασίσει ποια από τις δύο μεθόδους πώλησης - διαγωνισμός ή δημόσια προσφορά - θα έχει το μεγαλύτερο όφελος.

Πηγή:ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
 
Last edited by a moderator:

thanosth

Member
Μηνύματα
3.456
Likes
7.858
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Αεροδρόμιο ...φωτιά!:(

«Πολύ υψηλά τα τέλη στο Ελευθέριος Βενιζέλος»


Επιτακτική χαρακτήρισε, χθες, την ανάγκη μείωσης των τελών αεροδρομίου του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, που θα οδηγήσει σε ενίσχυση των εσόδων του Δημοσίου, ο αντιπρόεδρος της Aegean Airlines Ευτ. Βασιλάκης. Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, ο ΔΑΑ είναι από τα ακριβότερα αεροδρόμια της Ευρώπης αλλά και των άλλων ανταγωνιστών της Ελλάδας, καθώς οι συνολικές χρεώσεις ανά επιβάτη ανέρχονται σε 42 ευρώ (για αεροσκάφος τύπου Α320 με 100 επιβάτες) έναντι 17 ευρώ που διαμορφώνονται συγκρινόμενα με τον μέσο όρο Ισπανίας, Ιταλίας, Τουρκίας και Πορτογαλίας. Τα αντίστοιχα τέλη ανέρχονται σε 17 ευρώ στη Βαρκελώνη, στα 18 για τη Μαδρίτη, το Μιλάνο, τη Ρώμη και στα 16 ευρώ για την Κωνσταντινούπολη και τη Λισσαβώνα. Μεγάλη απόκλιση εμφανίζουν, σύμφωνα με τον κ. Βασιλάκη, οι συνολικές χρεώσεις ανά επιβάτη στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας που διαμορφώνονται στα 12 ευρώ για τις εντός Ε.Ε. πτήσεις και στα 22 ευρώ για τις εκτός.
Περισσότερα εδώ:

kathimerini.gr | «Πολύ υψηλά τα τέλη στο Ελευθέριος Βενιζέλος»
 

RoDiTiS

Member
Μηνύματα
172
Likes
18
θελω να ρωτησω κατι με τις παροχες του Ελ. Βενιζελου και δεν βρισκω αλλο τοπκ. Να ρωτησω εδω?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.294
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom