Αν το κριτήριο είναι η ποιότητα τότε Emirates χωρίς πολύ σκέψη.Στα συν η απευθείας πτήση και οι βαλίτσες.Δεν ανέφερα τις τιμές γιατί θελω να δω ποια να επιλέξω από άποψη ποιότητας υπηρεσίας στην Economy Class.
Για το θέμα της Aegean η υπερατλαντική δεν είναι τόσο εύκολη όσο φαίνεται και δεν είναι τόσο πολύ θέμα αεροσκαφών. Και με τα 320neo μπορείς να πραγματοποίησεις υπερατλαντικό εάν θες. Είναι άλλο το στήσιμο για μια εταιρεία να έχει προσωπικό για μαξ 4 ωρες πτήσεις και ένα μόνο δρομολόγιο των 10-11 ωρών. Δεν βγαίνει, από θέμα logistics και μόνο. Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή εταιρεία που να κάνει cross-Atlantic για ένα δρομολόγιο. Όσο και να μας αρέσει η προοπτική, με τόσο ανταγωνισμό και τόσες εταιρείες να κάνουν το Αθήνα-Νέα Υόρκη, είναι πάρα πολύ δύσκολο να δούμε την aegean σε αυτό το δρομολόγιο.Εκανα μια έρευνα για ταξιδι Αθήνα-Νέα Υόρκη και βρηκα της εξής επιλογές:
Απευθείας:
1. United
2. American
3. Delta
4. Emirates
Με στάση:
5. Swiss Ζυρίχη
6. Lufthansa Φρανκφούρτη
7. Iberia Μαδρίτη
8. ITA Ρώμη
9. British Λονδίνο
10.AirFrance Παρίσι
11. Aegean και έπειτα JetBlue με στάση στο Λονδίνο
Ποια επιλογή είναι κατά τη γνώμη σας η καλύτερη;
Υ.Γ για όταν είχα προτείνει η Aegean να αρχίσει υπερατλαντικές πτήσεις: Και όμως δεν είναι απαραίτητα τα μεγάλα αεροσκάφη για υπερατλαντικά ταξίδια. Παραδείγματα η JetBlue στο LHR-JFK με Α321neo και παλαιότερα η British Airways στο LCY-JFK με Α318 ! Βέβαια Λονδίνο-Νέα Υόρκη είναι μικρότερη αποσταση από ότι Αθήνα-Νέα Υόρκη αλλά δεν παύει να είναι υπερατλαντικό ταξιδι.
Τα 321νέο έχουν μέγιστη εμβέλεια 4600 χιλιόμετρα. Δεν μπορούν να κάνουν πτήση χωρίς ανεφοδιασμό.Για το θέμα της Aegean η υπερατλαντική δεν είναι τόσο εύκολη όσο φαίνεται και δεν είναι τόσο πολύ θέμα αεροσκαφών. Και με τα 320neo μπορείς να πραγματοποίησεις υπερατλαντικό εάν θες. Είναι άλλο το στήσιμο για μια εταιρεία να έχει προσωπικό για μαξ 4 ωρες πτήσεις και ένα μόνο δρομολόγιο των 10-11 ωρών. Δεν βγαίνει, από θέμα logistics και μόνο. Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή εταιρεία που να κάνει cross-Atlantic για ένα δρομολόγιο. Όσο και να μας αρέσει η προοπτική, με τόσο ανταγωνισμό και τόσες εταιρείες να κάνουν το Αθήνα-Νέα Υόρκη, είναι πάρα πολύ δύσκολο να δούμε την aegean σε αυτό το δρομολόγιο.
Τα 320neo έχουν σχεδόν 6500 χλμ, αλλά και πάλι δεν φτάνουν για Νέα Υόρκη, έκανα λάθος πριν.Τα 321νέο έχουν μέγιστη εμβέλεια 4600 χιλιόμετρα. Δεν μπορούν να κάνουν πτήση χωρίς ανεφοδιασμό.
δεν ξέρουμε τους λόγους που δεν το κάνει, ουτε μπορούμε να υποθέσουμε.
καπου παλιότερα διάβασα ότι στοχεύουν ανατολικά, Πακιστάν για παράδειγμα.
Μα συγκρίνεις το JFK-LHR και το LCY-JFK με to ΑΤΗ-JFK που είναι 4 ώρες λιγότερες;; Οι προορισμοί της JetBlue εντός Αμερικής, πχ το JFK-LAX είναι η ίδια απόσταση όσο το JFK-LHR.Και ομως η JetBlue εχει προορισμούς μόνο ΗΠΑ,Καναδά,Μεξικό και Νότια Αμερική και κανει μόνο ένα transatlantic JFK-LHR/LGW με μεγαλη επιτυχια με 321neoLR. Σε τετοια φάση σκεφτομουν την Aegean, με 321neoLR για Νέα Υόρκη.
Ακόμα και Α318 που είναι αεροπλάνο που θα χρησιμοποιουταν σε πτησεις π.χ Αθηνα-Μύκονος, εχει χρησιμοποιήσει η British στο παρελθόν για υπερατλαντικό. Τα 321neo από ότι νομιζω δεν κάνουν για transatlantic, τουλάχιστον από Αθήνα, από καπου πιο δυτικά γινεται σιγουρα. Άλλωστε για αυτο λάνσαραν και τα 321neoLR που περνούν περισσότερα καύσιμα για μεγαλύτερες αποστάσεις.