ΗΠΑ Αναζήτηση εισιτηρίων για Η.Π.Α.

grtravel

Member
Μηνύματα
56
Likes
42
Δεν ανέφερα τις τιμές γιατί θελω να δω ποια να επιλέξω από άποψη ποιότητας υπηρεσίας στην Economy Class.
 

Nikos1986

Member
Μηνύματα
1.077
Likes
4.884
Επόμενο Ταξίδι
Κανάρια
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία - Καλιφόρνια
Emirates δαγκωτό. :cool:

Σίγουρα πάντως θα απέφευγα το (11), καθώς δεν θα ήθελα να μπλέξω με 2 διαφορετικές εταιρίες σε ένα ακόμη επίφοβο καλοκαίρι, και μάλιστα χωρίς υπαλλήλους και των 2 στο Κένεντι.
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.130
Likes
2.007
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Η emirates είναι χωρίς συζήτηση η καλύτερη λύση.
Είναι απευθείας, παρέχει φαγητό - ποτό και στα extra είναι και οι 2 αποσκευές 25kgr.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.138
Δεν ανέφερα τις τιμές γιατί θελω να δω ποια να επιλέξω από άποψη ποιότητας υπηρεσίας στην Economy Class.
Αν το κριτήριο είναι η ποιότητα τότε Emirates χωρίς πολύ σκέψη.Στα συν η απευθείας πτήση και οι βαλίτσες.

Αν είναι η τιμή μπορείς να διαλέξεις και το Νο.11.Με την ευκαιρία η JetBlue θεωρείται ασφαλής low cost.

Οι ασφαλέστερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο για το 2022
 

grtravel

Member
Μηνύματα
56
Likes
42
Βέβαια είναι ασφαλής και δεν εχει καμία σχέση με τις ευρωπαϊκές Ryanair κτλ, ενώ εχει ακόμα και Business class.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.681
Likes
10.387
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Εκανα μια έρευνα για ταξιδι Αθήνα-Νέα Υόρκη και βρηκα της εξής επιλογές:
Απευθείας:
1. United
2. American
3. Delta
4. Emirates
Με στάση:
5. Swiss Ζυρίχη
6. Lufthansa Φρανκφούρτη
7. Iberia Μαδρίτη
8. ITA Ρώμη
9. British Λονδίνο
10.AirFrance Παρίσι
11. Aegean και έπειτα JetBlue με στάση στο Λονδίνο
Ποια επιλογή είναι κατά τη γνώμη σας η καλύτερη;

Υ.Γ για όταν είχα προτείνει η Aegean να αρχίσει υπερατλαντικές πτήσεις: Και όμως δεν είναι απαραίτητα τα μεγάλα αεροσκάφη για υπερατλαντικά ταξίδια. Παραδείγματα η JetBlue στο LHR-JFK με Α321neo και παλαιότερα η British Airways στο LCY-JFK με Α318 ! Βέβαια Λονδίνο-Νέα Υόρκη είναι μικρότερη αποσταση από ότι Αθήνα-Νέα Υόρκη αλλά δεν παύει να είναι υπερατλαντικό ταξιδι.
Για το θέμα της Aegean η υπερατλαντική δεν είναι τόσο εύκολη όσο φαίνεται και δεν είναι τόσο πολύ θέμα αεροσκαφών. Και με τα 320neo μπορείς να πραγματοποίησεις υπερατλαντικό εάν θες. Είναι άλλο το στήσιμο για μια εταιρεία να έχει προσωπικό για μαξ 4 ωρες πτήσεις και ένα μόνο δρομολόγιο των 10-11 ωρών. Δεν βγαίνει, από θέμα logistics και μόνο. Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή εταιρεία που να κάνει cross-Atlantic για ένα δρομολόγιο. Όσο και να μας αρέσει η προοπτική, με τόσο ανταγωνισμό και τόσες εταιρείες να κάνουν το Αθήνα-Νέα Υόρκη, είναι πάρα πολύ δύσκολο να δούμε την aegean σε αυτό το δρομολόγιο.
 
D

Delmem38110

Guest
Για το θέμα της Aegean η υπερατλαντική δεν είναι τόσο εύκολη όσο φαίνεται και δεν είναι τόσο πολύ θέμα αεροσκαφών. Και με τα 320neo μπορείς να πραγματοποίησεις υπερατλαντικό εάν θες. Είναι άλλο το στήσιμο για μια εταιρεία να έχει προσωπικό για μαξ 4 ωρες πτήσεις και ένα μόνο δρομολόγιο των 10-11 ωρών. Δεν βγαίνει, από θέμα logistics και μόνο. Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή εταιρεία που να κάνει cross-Atlantic για ένα δρομολόγιο. Όσο και να μας αρέσει η προοπτική, με τόσο ανταγωνισμό και τόσες εταιρείες να κάνουν το Αθήνα-Νέα Υόρκη, είναι πάρα πολύ δύσκολο να δούμε την aegean σε αυτό το δρομολόγιο.
Τα 321νέο έχουν μέγιστη εμβέλεια 4600 χιλιόμετρα. Δεν μπορούν να κάνουν πτήση χωρίς ανεφοδιασμό.
δεν ξέρουμε τους λόγους που δεν το κάνει, ουτε μπορούμε να υποθέσουμε.
καπου παλιότερα διάβασα ότι στοχεύουν ανατολικά, Πακιστάν για παράδειγμα.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.681
Likes
10.387
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Τα 321νέο έχουν μέγιστη εμβέλεια 4600 χιλιόμετρα. Δεν μπορούν να κάνουν πτήση χωρίς ανεφοδιασμό.
δεν ξέρουμε τους λόγους που δεν το κάνει, ουτε μπορούμε να υποθέσουμε.
καπου παλιότερα διάβασα ότι στοχεύουν ανατολικά, Πακιστάν για παράδειγμα.
Τα 320neo έχουν σχεδόν 6500 χλμ, αλλά και πάλι δεν φτάνουν για Νέα Υόρκη, έκανα λάθος πριν.

Όπως και να χει, καμία σοβαρή εταιρεία δε θα έκανε το υπερατλαντικό με άλλο αεροπλάνο εκτός 330 και πάνω, ή 777 και πάνω.
 

grtravel

Member
Μηνύματα
56
Likes
42
Και ομως η JetBlue εχει προορισμούς μόνο ΗΠΑ,Καναδά,Μεξικό και Νότια Αμερική και κανει μόνο ένα transatlantic JFK-LHR/LGW με μεγαλη επιτυχια με 321neoLR. Σε τετοια φάση σκεφτομουν την Aegean, με 321neoLR για Νέα Υόρκη.

Ακόμα και Α318 που είναι αεροπλάνο που θα χρησιμοποιουταν σε πτησεις π.χ Αθηνα-Μύκονος, εχει χρησιμοποιήσει η British στο παρελθόν για υπερατλαντικό. Τα 321neo από ότι νομιζω δεν κάνουν για transatlantic, τουλάχιστον από Αθήνα, από καπου πιο δυτικά γινεται σιγουρα. Άλλωστε για αυτο λάνσαραν και τα 321neoLR που περνούν περισσότερα καύσιμα για μεγαλύτερες αποστάσεις.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.681
Likes
10.387
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Και ομως η JetBlue εχει προορισμούς μόνο ΗΠΑ,Καναδά,Μεξικό και Νότια Αμερική και κανει μόνο ένα transatlantic JFK-LHR/LGW με μεγαλη επιτυχια με 321neoLR. Σε τετοια φάση σκεφτομουν την Aegean, με 321neoLR για Νέα Υόρκη.

Ακόμα και Α318 που είναι αεροπλάνο που θα χρησιμοποιουταν σε πτησεις π.χ Αθηνα-Μύκονος, εχει χρησιμοποιήσει η British στο παρελθόν για υπερατλαντικό. Τα 321neo από ότι νομιζω δεν κάνουν για transatlantic, τουλάχιστον από Αθήνα, από καπου πιο δυτικά γινεται σιγουρα. Άλλωστε για αυτο λάνσαραν και τα 321neoLR που περνούν περισσότερα καύσιμα για μεγαλύτερες αποστάσεις.
Μα συγκρίνεις το JFK-LHR και το LCY-JFK με to ΑΤΗ-JFK που είναι 4 ώρες λιγότερες;; Οι προορισμοί της JetBlue εντός Αμερικής, πχ το JFK-LAX είναι η ίδια απόσταση όσο το JFK-LHR.

Η Aegean δεν έχει καμιά πτήση άνω των 4 ωρών και η JetBlue έχει δεκάδες επιλογές του 6ωρου εντός Αμερικανικής Ηπείρου και κάνει και το Λονδίνο-Νέα Υόρκη που είναι περίπου ίδιες ώρες.
 

grtravel

Member
Μηνύματα
56
Likes
42
Ναι, το γνωρίζω ότι το LHR-JFK είναι πολύ μικρότερη αποσταση από το ATH-JFK για αυτο ειπα «δεν νομιζω ότι κάνουν για transatlantic τα 321neo τα απλά,οχι τα LR,από Αθήνα». Ανέφερα την JetBlue και την British γιατί προηγουμένως ειπες ότι καμία σοβαρή εταιρεία δεν θα εκανε υπερατλαντικό με αεροσκάφος κατώτερο του 330 ή 777
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.971
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Η συμφωνία open skies μεταξυ ΕΕ και ΗΠΑ θα επέτρεπε στην Aegean αν ηθελε να εκτελέσει το δρομολόγιο με ενδιάμεσο σταθμό ανεφοδιασμού στην ΕΕ (π.χ. DUB ή SNN) και με τα υπάρχοντα neo.
Το πρόβλημα με αυτό το δρομολόγιο, πέρα από τα προφανή κόστη (αλλαγή πληρωμάτων στο σταθμό ανεφοδιασμού και στις ΗΠΑ κλπ), είναι ότι θα έμπαινε σε μια αγορά ήδη κορεσμένη με χαμηλά περιθώρια κέρδους και επιπλέον θα χάλαγε το brand name της παρέχοντας υποβαθμισμένο επίπεδο υπηρεσιών σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ειδικά στη bussiness class απ'όπου θα περίμενε τα κέρδη.
Γιατι 10ωρη+ πτήση με τα 320neo έτσι κι αλλιώς εγώ δεν κανω εκτός αν η τιμή είναι εντελώς στα πατώματα, και το ίδιο θα πρότεινα και για σας. Ε, δε θα πλήρωνα ποτέ business class τιμή για να παω με τέτοιο αεροπλάνο και στο καθισμα της Aegean, όταν ο ανταγωνισμός μου προσφέρει full κρεβατι στα ίδια πάνω κάτω χρήματα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.741
Μηνύματα
910.598
Μέλη
39.475
Νεότερο μέλος
Drnv

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom