Traveller
Member
- Μηνύματα
- 3.938
- Likes
- 3.932
Περιεχόμενα
Ξύπνησα κάθιδρος. 3:30 το πρωί… Αυτό το jetlag με σκοτώνει… Τι όνειρο κι αυτό… Ξανθιά , εκθαμβωτική μα και ψυχρή συνάμα ,γατζωμένη στα στιβαρά χέρια του James Steward σώζετε από βέβαιο πνιγμό. Κι εγώ δίπλα να κοιτάω και να μην μπορώ να κάνω τίποτε… Κim Novak στο μεγαλύτερο ρόλο της καριέρας της, στο Vertigo. Τι κι αν έχει γυριστεί το σωτήριο έτος 1958, μια ταινία σαν το Vertigo διατηρεί και θα διατηρεί για πάντα την φρεσκάδα της… Χωρίς ίχνος ρυτίδας ρουφιέτε μέχρι την τελευταία σεκάνς απνευστί γιατί εδώ μιλάμε για μια ταινία που σκηνοθετεί ο μετρ Alfred Hitchcock.και εκτός του James Steward και της θεάς Κim πρωταγωνιστεί μια από τις γοητευτικότερες πόλεις του κόσμου, το San Francisco… Η σκηνή που ο Scot (Stewart) μεταφέρει την μισολιπόθυμη Madeleine (Novak) στην παραλία του κόλπου του San Francisco με φόντο την μεγαλειώδη Golden Bridge παραμένει αθάνατη… Τι πήγα και ονειρεύτηκα… Τι ιστορία αγάπης κι αυτή.
Αυτή ακριβώς τη μεγαλειώδη θέα απολαμβάνω κι εγώ νωρίς το πρωί. Τα πάντα όπως τα είχα ονειρευτεί, χωρίς τον James και την Kim αλλά με παρόντα τον άλλο μεγάλο πρωταγωνιστή που φυλάει Θερμοπύλες από το μακρινό 1932. San Francisco΄s Golden Gate Bridge, η επιτομή της γέφυρας. Πολυφωτογραφημένη και πολυσυζητημένη αποτελεί αναμφίβολα το κλασικό trade mark της πόλης και βεβαίως το αξίζει.
Είχαμε φτάσει περασμένες 9 το προηγούμενο βράδυ στο ξενοδοχείο μας, το Hilton Fisherman Wharf , στην ομώνυμη φημισμένη μα τουριστικότατη παραθαλάσσια συνοικία του San Francisco. Ξενοδοχείο, Hilton παρακαλώ, 170$ το τρίκλινο, υπολογιζόμενο σε ευρώ και διαιρούμενο δια τρία μας κάνει περίπου 37 ευρώ το άτομο, τρίχες δηλαδή , πόσο μου αρέσει το ευρώ όταν ταξιδεύω… Γιορτάσαμε τον ερχομό μας στην πόλη με ένα λουκούλιο γεύμα από θαλασσινά και ένα Kαλιφορνέζικο Sauvignon Blanc και μετά κατάκοποι πέσαμε να ξεραθούμε. Εις μάτην… Μετά από 2 ώρες το μάτι γαρίδα…Jetlag… Δεν πρόλαβε να ξημερώσει, 6 το πρωί και βγήκαμε για κατόπτευση χώρου, τι σοφά που πράξαμε. Πόσο όμορφο είναι το έρημο Fisherman Wharf χωρίς τις καταιγιστικές ορδές των Αμερικάνων, που φλυαρούν ακατάπαυστα , προσβάλουν την αισθητική μας ενδεδυμένοι με ότι πιο κιτσάτο μπορείς να φανταστείς και ψωνίζουν μανιωδώς φτηνά σουβενίρ και απίθανα t-shirts … To μέρος στις 6 το πρωί είναι μαγικό, στις 11 τραγικό. Αποβάθρες, ψαρόβαρκες, καλοσυντηρημένες παλιές αποθήκες και το σήμα κατατεθέν του λιμανιού οι φώκιες. Δεκάδες φώκιες χουζουρεύουν και λιάζονται στον πρωινό ήλιο. Κάπως έτσι πρέπει να ήταν το Fisherman Warf στις αρχές του 20ου αιώνα, υπέροχο. Το ίδιο μέρος όμως 3-4 ώρες αργότερα καταβροχθίζετε από τον τουρισμό. Οι παλιές αποθήκες μετατρέπονται σε εμπορικά κέντρα, οι ψαρόβαρκες σε κράχτες για τον γύρο του λιμανιού, ακόμα και οι φώκιες ξυπνούν και με τις χαρακτηριστικές μπάσες φωνές τους διαμαρτύρονται για τον τουριστικό αχταρμά που δημιουργείται. Μετά από μια γενναία βόλτα στο Fisherman Warf αποφασίσαμε ότι η ώρα της γέφυρας είχε φτάσει. Η γέφυρα από το Fisherman Warf απέχει γύρω στα 3-4 χιλιόμετρα και ο ιδανικότερος τρόπος να την επισκεφθείς και να την απολαύσεις είναι το… ποδήλατο. Νοίκιασμα ποδηλάτου και πρωινή ποδηλατάδα με έπαθλο την ωραιότερη θέα της Golden Gate Bridge, ότι καλύτερο… Είχαμε χορτάσει το μεγαλείο της γέφυρας όταν περασμένες 10 πια κατέφταναν κατά δεκάδες τα πούλμαν με τους τουρίστες. Χαιρέτισα τον James και την Κim καβάλησα το ποδήλατό μου και γραμμή πίσω στο ξενοδοχείο για ρηλάξ.
Θα πρέπει να κοιμήθηκαμε τουλάχιστο ένα δίωρο και ανανεωμένοι πια πήραμε το δρόμο για το pier 33 βάση τον πλοιαρίων που οδηγούν στις πιο φημισμένες φυλακές του κόσμου τις φυλακές του Alcatraz. Oι ουρές για εισιτήρια και επιβίβαση στα πλοιάρια δραματικές. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο τουριστικό είναι το San Francisco. Εντύπωση μου έκανε το ότι η συντριπτική πλειοψηφία των τουριστών είναι made in USA. Ελάχιστοι είναι οι ξένοι τουρίστες , κάποιοι Γάλλοι, Ισπανοί και Γιαπωνέζοι σπάνε την μονοτονία και ξεχωρίζουν μέσα από τον Αμερικανοκρατούμενο τουριστικό ποταμό…
Το crossing μέχρι το φημισμένο νησί είναι γύρω στα 10 λεπτά και η θέα της πόλης απαράμιλλη. Τουλάχιστον τα αποβράσματα θα απολάμβαναν θέα σκέφτηκα και διάβηκα τις πύλες της Κρατικής φυλακής Ασφαλείας του Αλκατράζ. Οι Αμερικάνοι μανούλα σε κάτι τέτοια, μυθοποίησαν τις φυλακές , που έπαψαν λόγω κόστους να λειτουργούν από την δεκαετία του 60 και τις μετέτρεψαν σε ένα τουριστικό χρυσορυχείο. Πράγματι δεν νοείτε να επισκεφθείς το San Francisco χωρίς να διαβείς τις πύλες του Αλκατράζ. Πέσαμε λοιπόν κι εμείς στην τουριστική παγίδα και βρεθήκαμε να περπατάμε στις παγωμένες αίθουσες σωφρονισμού και να φωτογραφίζουμε κελιά και αίθουσες σισιτίου. Καλά να πάθουμε… Το μέρος σα μέρος με άφησε παγερά αδιάφορο, πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως τα κολαστήρια σωφρονισμού θεωρούνται τουριστικά αξιοθέατα, αλλά στην Αμερική είμαστε τα πάντα μπορούν να γίνουν αληθινά..
Xαιρέτησα τους γλάρους, επέστρεψα στο ξενοδοχείο και μετά από ένα γρήγορο μπάνιο πήγα cinema…
http://www.foreigncinema.com/home.html
Μιλάμε για ένα εστιατόριο κλάσης. Τρως υπέροχα, πίνεις και δεν ονειρεύεσαι, απλά βλέπεις τον James να σώζει την Κim από βέβαιο πνιγμό… Αθάνατες Αμερικανικές ιστορίες αγάπης…
Αυτή ακριβώς τη μεγαλειώδη θέα απολαμβάνω κι εγώ νωρίς το πρωί. Τα πάντα όπως τα είχα ονειρευτεί, χωρίς τον James και την Kim αλλά με παρόντα τον άλλο μεγάλο πρωταγωνιστή που φυλάει Θερμοπύλες από το μακρινό 1932. San Francisco΄s Golden Gate Bridge, η επιτομή της γέφυρας. Πολυφωτογραφημένη και πολυσυζητημένη αποτελεί αναμφίβολα το κλασικό trade mark της πόλης και βεβαίως το αξίζει.
Είχαμε φτάσει περασμένες 9 το προηγούμενο βράδυ στο ξενοδοχείο μας, το Hilton Fisherman Wharf , στην ομώνυμη φημισμένη μα τουριστικότατη παραθαλάσσια συνοικία του San Francisco. Ξενοδοχείο, Hilton παρακαλώ, 170$ το τρίκλινο, υπολογιζόμενο σε ευρώ και διαιρούμενο δια τρία μας κάνει περίπου 37 ευρώ το άτομο, τρίχες δηλαδή , πόσο μου αρέσει το ευρώ όταν ταξιδεύω… Γιορτάσαμε τον ερχομό μας στην πόλη με ένα λουκούλιο γεύμα από θαλασσινά και ένα Kαλιφορνέζικο Sauvignon Blanc και μετά κατάκοποι πέσαμε να ξεραθούμε. Εις μάτην… Μετά από 2 ώρες το μάτι γαρίδα…Jetlag… Δεν πρόλαβε να ξημερώσει, 6 το πρωί και βγήκαμε για κατόπτευση χώρου, τι σοφά που πράξαμε. Πόσο όμορφο είναι το έρημο Fisherman Wharf χωρίς τις καταιγιστικές ορδές των Αμερικάνων, που φλυαρούν ακατάπαυστα , προσβάλουν την αισθητική μας ενδεδυμένοι με ότι πιο κιτσάτο μπορείς να φανταστείς και ψωνίζουν μανιωδώς φτηνά σουβενίρ και απίθανα t-shirts … To μέρος στις 6 το πρωί είναι μαγικό, στις 11 τραγικό. Αποβάθρες, ψαρόβαρκες, καλοσυντηρημένες παλιές αποθήκες και το σήμα κατατεθέν του λιμανιού οι φώκιες. Δεκάδες φώκιες χουζουρεύουν και λιάζονται στον πρωινό ήλιο. Κάπως έτσι πρέπει να ήταν το Fisherman Warf στις αρχές του 20ου αιώνα, υπέροχο. Το ίδιο μέρος όμως 3-4 ώρες αργότερα καταβροχθίζετε από τον τουρισμό. Οι παλιές αποθήκες μετατρέπονται σε εμπορικά κέντρα, οι ψαρόβαρκες σε κράχτες για τον γύρο του λιμανιού, ακόμα και οι φώκιες ξυπνούν και με τις χαρακτηριστικές μπάσες φωνές τους διαμαρτύρονται για τον τουριστικό αχταρμά που δημιουργείται. Μετά από μια γενναία βόλτα στο Fisherman Warf αποφασίσαμε ότι η ώρα της γέφυρας είχε φτάσει. Η γέφυρα από το Fisherman Warf απέχει γύρω στα 3-4 χιλιόμετρα και ο ιδανικότερος τρόπος να την επισκεφθείς και να την απολαύσεις είναι το… ποδήλατο. Νοίκιασμα ποδηλάτου και πρωινή ποδηλατάδα με έπαθλο την ωραιότερη θέα της Golden Gate Bridge, ότι καλύτερο… Είχαμε χορτάσει το μεγαλείο της γέφυρας όταν περασμένες 10 πια κατέφταναν κατά δεκάδες τα πούλμαν με τους τουρίστες. Χαιρέτισα τον James και την Κim καβάλησα το ποδήλατό μου και γραμμή πίσω στο ξενοδοχείο για ρηλάξ.
Θα πρέπει να κοιμήθηκαμε τουλάχιστο ένα δίωρο και ανανεωμένοι πια πήραμε το δρόμο για το pier 33 βάση τον πλοιαρίων που οδηγούν στις πιο φημισμένες φυλακές του κόσμου τις φυλακές του Alcatraz. Oι ουρές για εισιτήρια και επιβίβαση στα πλοιάρια δραματικές. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο τουριστικό είναι το San Francisco. Εντύπωση μου έκανε το ότι η συντριπτική πλειοψηφία των τουριστών είναι made in USA. Ελάχιστοι είναι οι ξένοι τουρίστες , κάποιοι Γάλλοι, Ισπανοί και Γιαπωνέζοι σπάνε την μονοτονία και ξεχωρίζουν μέσα από τον Αμερικανοκρατούμενο τουριστικό ποταμό…
Το crossing μέχρι το φημισμένο νησί είναι γύρω στα 10 λεπτά και η θέα της πόλης απαράμιλλη. Τουλάχιστον τα αποβράσματα θα απολάμβαναν θέα σκέφτηκα και διάβηκα τις πύλες της Κρατικής φυλακής Ασφαλείας του Αλκατράζ. Οι Αμερικάνοι μανούλα σε κάτι τέτοια, μυθοποίησαν τις φυλακές , που έπαψαν λόγω κόστους να λειτουργούν από την δεκαετία του 60 και τις μετέτρεψαν σε ένα τουριστικό χρυσορυχείο. Πράγματι δεν νοείτε να επισκεφθείς το San Francisco χωρίς να διαβείς τις πύλες του Αλκατράζ. Πέσαμε λοιπόν κι εμείς στην τουριστική παγίδα και βρεθήκαμε να περπατάμε στις παγωμένες αίθουσες σωφρονισμού και να φωτογραφίζουμε κελιά και αίθουσες σισιτίου. Καλά να πάθουμε… Το μέρος σα μέρος με άφησε παγερά αδιάφορο, πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως τα κολαστήρια σωφρονισμού θεωρούνται τουριστικά αξιοθέατα, αλλά στην Αμερική είμαστε τα πάντα μπορούν να γίνουν αληθινά..
Xαιρέτησα τους γλάρους, επέστρεψα στο ξενοδοχείο και μετά από ένα γρήγορο μπάνιο πήγα cinema…
http://www.foreigncinema.com/home.html
Μιλάμε για ένα εστιατόριο κλάσης. Τρως υπέροχα, πίνεις και δεν ονειρεύεσαι, απλά βλέπεις τον James να σώζει την Κim από βέβαιο πνιγμό… Αθάνατες Αμερικανικές ιστορίες αγάπης…
Attachments
-
50 KB Προβολές: 215
Last edited by a moderator: