vaggelakos
Member
- Μηνύματα
- 221
- Likes
- 34
- Επόμενο Ταξίδι
- salzburg?!
Δεν ξέρω πως,αλλά τραβάω τα λάθη στις μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων! Έκλεισα ένα κατάλυμα για Αύγουστο μήνα στην Νάξο με πισινα ύστερα από αναζήτηση για πλάκα. Ο λόγος ήταν πως πρόκειται για οικογενειακό δωμάτιο deluxe studio full season με πισινα και 100 μ. από την παραλία. Με όρους δωρεάν ακύρωσης μέχρι και 15 μέρες πριν την άφιξη. Όλο αυτό το πακέτο στα 40 ευρώ ημερησίως. Έκανα κράτηση χωρίς ρίσκο. Ήρθε επιβεβαίωση από booking.com. Μετά έλαβα μήνυμα από το κατάλυμα ότι δεν ισχύει και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για εκείνη την περίοδο. Αφού έστειλα μήνυμα στη booking.com, με πήρε τηλέφωνο ο ιδιοκτήτης να μου κλαφτει ότι έβαζε προσφορά για Πάσχα και έκανε λάθος και άφησε ανοικτές τις ημερομηνίες και υπήρχε η τιμή για οποιαδήποτε. Αφού μου ζήτησε να ακυρώσω,πράγμα που εγώ δεν έχω κάνει. Η booking.com μου έστειλε πρώτο μήνυμα με εναλλακτική πρόταση (καλύπτοντας την διαφορά +160 που θα υπήρχε) που δεν ήταν ιδίων υπηρεσιών. Δεν δέχτηκα και τους το ανέφερα κιόλας. Ήρθε δεύτερη επιλογή που και αυτή δεν είναι κατά την γνώμη μου ιδίων υπηρεσιών (είναι κοντά στο αρχικό κατάλυμα, χωρίς πισίνα και λέγοντας μου να πηγαίνω να χρησιμοποιώ τη πισίνα του καταλύματος που θέλουν να ακυρώσω!! Γίνονται αυτά ?!). Ξέρει κανείς αν έχω δικαίωμα να ξανά αρνηθω ? Έχω δικαίωμα να τους ζητήσω σε άλλο νησί με ίδιες παροχές ? Ακόμα δεν έχω ακυρωσει.