Thalassaki
Member
- Μηνύματα
- 767
- Likes
- 4.755
- Επόμενο Ταξίδι
- ........
Το λινκ δεν το έδωσα για να διαφημίσω τον διαμεσολαβητή αλλά για ενημέρωση σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών. Φυσικά και μπορείς να διεκδικήσεις μόνος σου αποζημίωση εφόσον καλύπτεσαι από το νομικό πλαίσιο και δεν νομίζω οι εταιρείες να προβάλουν αντίσταση εφόσον εκείνες πρώτες γνωρίζουν πολύ καλά τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους.Εχω παρει 400 ευρω χωρις διαμεσολαβητη. Γενικα οι εταιρειες δεν αρνουνται τη νομιμη αποζημιωση, τη δινουν αμεσα.
Απλα φροντιζουν να ακυρωνουν απο τον Ιουλη για τον Οκτωβρη, και γενικα πριν το 14ημερο για να μη δικαιουται ο επιβατης αποζημιωση.
Δεν εννοούσα να αγοράσεις εκ νέου ακριβότερο εισιτήριο αλλά να τσεκάρεις αν οι πτήσεις που είχες κρατήσει διατίθενται ακόμα ή έχει γίνει αλλαγή σε ώρα ή κωδικό πτήσης.Οχι δεν δοκιμασα να ξανακανω κρατηση τις ιδιες μερες και ωρες, τι θα κερδισω με αυτο;
Υπαρχει καπου που θα πρεπει να απευθυνθω για να τους αναγκασουν να τηρησουν την νομοθεσια;
Οκ καταλαβαινω οτι δεν δικαιουμε αποζημιωση, ουτε εχω καμια τετοια αξιωση, αλλα θεωρω και εγω αθεμιτο να ακυρωσουν πτηση με 9ευρω (ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΧΑΡΙΣΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ) για να πουλησουν την θεση με παραπανω χρηματα.
Δεν ξερω τι να κανω.
View attachment 321487
Σε αυτή την περίπτωση έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις εναλλακτική πτήση στις συντομότερες δυνατές και υποχρεούνται να σου κάνουν ανακατεύθυνση χωρίς επιπλέον κόστος.
Αν διαβάσεις προσεκτικά αυτο που σου έστειλαν το αναφέρει ρητά στην τελευταία παράγραφο.Στην περίπτωση που σου εξασφαλίσουν υψηλότερης κατηγορίας εισιτήριο από εκείνο που αγόρασες δεν χρειάζεται να πληρώσεις την διαφορά
Last edited by a moderator: