Manos46
Member
- Μηνύματα
- 638
- Likes
- 2.750
- Ταξίδι-Όνειρο
- ???
Μια απο τα ίδια. Μου ακύρωσαν πτήση, έκανα αίτηση επιστροφής χρημάτων, τη Δευτέρα κλείνω ένα μήνα και ακόμα τίποτα.Σε συνέχεια των παραπάνω, έκανα αίτηση επιστροφής χρημάτων στην Aegean, στις 2 Σεπτεμβρίου.
Το μήνυμα που πήρα αμέσως μετά "Tο αίτημά σας για Επιστροφή Χρημάτων θα διεκπεραιωθεί μέσα στις επόμενες 7 ημέρες".
Σήμερα 18 του μήνα και μετά από 2 email για να υπάρχουν τα γραπτά, ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση ούτε φυσικά και τα χρήματα... Οπότε μου ακύρωσαν ξαφνικά το ταξίδι και κρατάνε για όσο τους βολεύει τα 700 ευρώ για τους 2 μας (μαζί με μια πτήση εσωτερικού). Ευχαριστώ πολύ Aegean!
Το τελος εξυπηρετησης ειναι 10ε για πτησεις εσωτερικου;γιατι εμας για πτηση εξωτερικου μας χρεωσε κανονικα το 20αρι...Για όσους έχουν δωρεάν εισιτήριο από το καλοκαίρι λόγω καθυστέρησης σε πτήση.
Τους πήρα χθες τηλέφωνο για να γίνει εξαργύρωση για σήμερα 13:05 το μεσημέρι για SKG-ATH, μου είπαν ότι δεν είχε για πρωινή πτήση. 19 ευρώ φόροι+10 το τέλος εξυπηρέτησης.
Πάω σήμερα 9-9:30 το πρωί αεροδρόμιο Μακεδονία, παίρνω το εισιτήριο κανονικά από το desk, πάω στο Lounge της Aegean και με ενημερώνουν ότι μπορούν να με βάλουν στη προηγούμενη πτήση που είναι στις 11:25. Μου είπαν ότι το εισιτήριο είναι comfortFlex και έτσι αλλάζει κατόπιν διαθεσιμότητας. Στο desk δε μου το ανέφεραν καν.
Πραγματικά το είδα στο e-mail της κράτησης και είναι comfortFlex οπότε, όποιος κλείσει εισιτήριο από τα "free" του καλοκαιριού, ας έχει στο νου του ότι μπορεί να πάει νωρίτερα στο desk της Aegean και να ζητήσει να μπει σε κάποια πτήση πιο βολική που ενδεχομένως να μην ήταν διαθέσιμη στη τηλεφωνική κράτηση.
Χθες μιλούσα με το κέντρο εξυπηρέτησης και μου είπαν πως δεν γίνεται. Βασικά μου είπαν πως δεν επιτρέπονται αλλαγές γιατί δεν τους δίνει τη δυνατότητα το σύστημα.Για όσους έχουν δωρεάν εισιτήριο από το καλοκαίρι λόγω καθυστέρησης σε πτήση.
Τους πήρα χθες τηλέφωνο για να γίνει εξαργύρωση για σήμερα 13:05 το μεσημέρι για SKG-ATH, μου είπαν ότι δεν είχε για πρωινή πτήση. 19 ευρώ φόροι+10 το τέλος εξυπηρέτησης.
Πάω σήμερα 9-9:30 το πρωί αεροδρόμιο Μακεδονία, παίρνω το εισιτήριο κανονικά από το desk, πάω στο Lounge της Aegean και με ενημερώνουν ότι μπορούν να με βάλουν στη προηγούμενη πτήση που είναι στις 11:25. Μου είπαν ότι το εισιτήριο είναι comfortFlex και έτσι αλλάζει κατόπιν διαθεσιμότητας. Στο desk δε μου το ανέφεραν καν.
Πραγματικά το είδα στο e-mail της κράτησης και είναι comfortFlex οπότε, όποιος κλείσει εισιτήριο από τα "free" του καλοκαιριού, ας έχει στο νου του ότι μπορεί να πάει νωρίτερα στο desk της Aegean και να ζητήσει να μπει σε κάποια πτήση πιο βολική που ενδεχομένως να μην ήταν διαθέσιμη στη τηλεφωνική κράτηση.
Δεν έχω ιδέα..Το τελος εξυπηρετησης ειναι 10ε για πτησεις εσωτερικου;γιατι εμας για πτηση εξωτερικου μας χρεωσε κανονικα το 20αρι...
Μα γιαυτό είπα ότι έγινε στο αερόδρομιο και όχι από το τηλεφωνικό κέντρο.Χθες μιλούσα με το κέντρο εξυπηρέτησης και μου είπαν πως δεν γίνεται. Βασικά μου είπαν πως δεν επιτρέπονται αλλαγές γιατί δεν τους δίνει τη δυνατότητα το σύστημα.
Τελικα τι ισχύει;
Δεν έχω ιδέα..
Μα γιαυτό είπα ότι έγινε στο αερόδρομιο και όχι από το τηλεφωνικό κέντρο.