• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Αθήνα vs επαρχία.

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.826
Likes
18.206
Αν καποιος δεν εχει την αναγκη να πηγαινει συνεχεια στη θαλασσα, οπως δεν παει συνεχως Βολο -Λαρισα υποθετω, δεν βλεπω καποιο προβλημα. Αλλιως μετακομιζει, οπως θα εκανε και ο κατοικος του Βολου που πρεπει να πηγαινει συνεχεια Λαρισα.
Πάντως ειναι αρκετοι που κάνουν το δρομολόγιο μεταξύ Βόλου και Λάρισας λόγω δουλειάς ειτε με αυτοκίνητα ειτε με ΜΜΜ.. ενημερωτικά το λέω..
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.939
Likes
44.908
Το φανταζομαι, εχω κανει διαδρομες 2ωρες ανα διαδρομη για δουλεια οταν δουλευα σε χωριο. Η κατοικια μακρια απο τη δουλεια εχει τεραστιο κοστος σε χρονο και χρημα παντα.
 

underwater

Member
Μηνύματα
2.820
Likes
12.647
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Δε βρίσκω το λόγο να κυκλοφορεί κάποιος με αυτοκίνητο σήμερα στην Αθήνα.
Αν έμενες Γέρακα και εργαζόσουν Άνω Ιλίσια θα είχες άλλη γνώμη (20' με αμάξι, 1.5-2 ώρες με ΜΜΜ, ανάλογα την ώρα και την εποχή). Από τις πιο εξαντλητικές περιόδους της ζωής μου.
(εκτός κι αν μιλάς για Δήμο Αθηναίων, οπότε πάσο)
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.977
Likes
52.479
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Αν έμενες Γέρακα και εργαζόσουν Άνω Ιλίσια θα είχες άλλη γνώμη (20' με αμάξι, 1.5-2 ώρες με ΜΜΜ, ανάλογα την ώρα και την εποχή). Από τις πιο εξαντλητικές περιόδους της ζωής μου.
(εκτός κι αν μιλάς για Δήμο Αθηναίων, οπότε πάσο)
Δε θεωρώ το Γέρακα Αθήνα, αλλά ότι είναι στους λύκους. Ναι, για κάτι τέτοιες αποστάσεις προφανώς κι έχει νόημα, αν υποθέσουμε ότι υπάρχει κάποιο νόημα στο να μένει κανείς κάπου στο Γέρακα μακριά του μετρό πλην του να εργάζεται εκεί γύρω. Χρειάστηκε να πάω πολλές φορές τις τελευταίες εβδομάδες πάντως και τέλος πάντων από κέντρο ήμουν εκεί σε 40' με τη μπλε γραμμούλα, αβάδιστα διαβάζοντας τη βιογραφία του Καντάφι στο αγαπημένο μου μετρό. Άντε μέχρι τα Άνω Ιλίσια να είναι άλλα 20-25' (πολύ βαριά), πάλι προτιμώ μια ώρα στο μετρό διαβάζοντας παρά 20' οδηγώντας, παρκάροντας, μουτζώνοντας, πληρώνοντας, αλλά γούστα είναι αυτά. Παιδικός μου φίλος δεν αλλάζει την οδήγηση, το ραδιόφωνο το πρωί, τη φραπεδιά και τη μουσική του για τίποτε, όπως τη βρίσκει ο καθένας και φυσικά υπάρχουν κι αυτοί που πλέον προτιμούν το αμάξι λόγω covid.
 

underwater

Member
Μηνύματα
2.820
Likes
12.647
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Δε θεωρώ το Γέρακα Αθήνα, αλλά ότι είναι στους λύκους. Ναι, για κάτι τέτοιες αποστάσεις προφανώς κι έχει νόημα, αν υποθέσουμε ότι υπάρχει κάποιο νόημα στο να μένει κανείς κάπου στο Γέρακα μακριά του μετρό πλην του να εργάζεται εκεί γύρω. Χρειάστηκε να πάω πολλές φορές τις τελευταίες εβδομάδες πάντως και τέλος πάντων από κέντρο ήμουν εκεί σε 40' με τη μπλε γραμμούλα, αβάδιστα διαβάζοντας τη βιογραφία του Καντάφι στο αγαπημένο μου μετρό. Άντε μέχρι τα Άνω Ιλίσια να είναι άλλα 20-25' (πολύ βαριά), πάλι προτιμώ μια ώρα στο μετρό διαβάζοντας παρά 20' οδηγώντας, παρκάροντας, μουτζώνοντας, πληρώνοντας, αλλά γούστα είναι αυτά. Παιδικός μου φίλος δεν αλλάζει την οδήγηση, το ραδιόφωνο το πρωί, τη φραπεδιά και τη μουσική του για τίποτε, όπως τη βρίσκει ο καθένας και φυσικά υπάρχουν κι αυτοί που πλέον προτιμούν το αμάξι λόγω covid.
Το τι νόημα έχει και τι συγκυρίες ζωής μπορεί να αναγκάσουν κάποιον να μείνει σε ένα μη βολικό σημείο του λεκανοπεδίου για χ χρόνο είναι μεγάλη συζήτηση. Φαντάζομαι η αιτία δεν είναι συνήθως μαζοχιστικές τάσεις (σε μένα at least δεν ήταν).
Όχι, τα Άνω Ιλίσια από σταθμούς της μπλε γραμμής δεν είναι 20-25΄με το λεωφορείο, αλλά γύρω στο 10λεπτο.
Όταν όμως το λεωφορείο μπορεί να αργήσει μισή ώρα (ή και παραπάνω) και να καταφτάσει με τους φοιτητές να κρέμονται από την πόρτα για να χωρέσουν το πράγμα γίνεται δυσκολότερο (και αν καταφέρεις να μπεις εκεί μέσα το σίγουρο είναι ότι το τελευταίο πράγμα που θα μπορέσεις να κάνεις θα είναι να απολαύσεις το βιβλίο σου-συνήθως απλά προσπαθείς να βρεις κάποιον κενό χώρο να σφηνώσεις μεταξύ 4-5 άλλων).
Προσωπικά από ένα σημείο και μετά έκανα τη διαδρομή από/προς το Μέγαρο με τα πόδια (περίπου 30' η κάθε διαδρομή) για να μην αναγκάζομαι να σκοτώνω την ώρα μου και να φτιάχνω τα νεύρα μου περιμένοντας το λεωφορείο. Θα μου πεις έκανα και τη γυμναστική μου, γκρινιάζω κιόλας;
Τέλος πάντων, για μένα τα ΜΜΜ της Αθήνας στις περιοχές που δεν πηγαίνουν τα μέσα σταθερής τροχιάς είναι κάκιστα και δυστυχώς δεν έχουν όλοι το προνόμιο να μένουν σε βολικά σημεία.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.826
Likes
18.206
Πάντως εγω πέρσι τέτοιο καιρό περίπου έτυχε για δουλειά να κατέβω Αθήνα και να κάνω το λάθος να πάω Κ. Πατησια ηλεκτρικό για Ομόνοια στις 7:30 το πρωί .. τι τοθελα .. πέρασαν 3 συρμοί και αναγκάστηκα να σμπρωχτω παστη σαρδελα μέσα στον 4ο.. Εχει σημασία λοιπόν πότε κινείσαι με το μετρό όπως πολύ καλύτερα απο μένα γνωρίζετε όσοι μετακινείστε καθημερινά για δουλειά...

Εγω @Yorgos ειμαι με τον φίλο σου... αυτοκίνητο, καφε. ραδιόφωνο και Γεωργιου speaking ... Τα ΜΜΜ ποτε δεν τα συμπάθησα πλην εξαιρέσεων..
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.977
Likes
52.479
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Όχι, τα Άνω Ιλίσια από σταθμούς της μπλε γραμμής δεν είναι 20-25΄με το λεωφορείο, αλλά γύρω στο 10λεπτο.
20 λεπτά με τα πόδια είναι, δεν υπονοούσα τη χρήση λεωφορείου. Το λεωφορείο δεν είναι μέσο σταθερής τροχιάς, άρα δεν έχει και κανένα πλεονέκτημα απέναντι στο αυτοκίνητο, είναι αυτοκίνητο με άλλους μέσα.
Τέλος πάντων, για μένα τα ΜΜΜ της Αθήνας στις περιοχές που δεν πηγαίνουν τα μέσα σταθερής τροχιάς είναι κάκιστα και δυστυχώς δεν έχουν όλοι το προνόμιο να μένουν σε βολικά σημεία.
Είναι πολύ λίγα τα μέρη που δεν είσαι 20-25' με τα πόδια από μέσο σταθερής τροχιάς. Δεν είπαμε ότι είμαστε και η Βιέννη, αλλά προσωπικά τις συγκοινωνίες (σταθερής τροχιάς πάντα, οι άλλες είναι ως μη γενόμενες σε ό,τι με αφορά) της Αθήνας τις βρίσκω και πολύ καλές και πάρα πολύ οικονομικές συγκριτικά με αυτό που προσφέρουν.
 

James

Member
Μηνύματα
1.017
Likes
5.444
Επόμενο Ταξίδι
Ανατολική Κρήτη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Σωστά αναφέρει η @underwater περιπτώσεις που δεν βολεύουν τα ΜΜΜ. Δεν είναι και λίγες και σίγουρα αφορούν πολύ κόσμο. Καλά ειδικά τα προηγούμενα χρόνια, που ήμουν και εγώ φοιτητής, ήταν μικρή Οδύσσεια να πας σε ορισμένα μέρη. Και επειδή είναι η τυχερή σας μέρα, θα σας πω άλλη μια πραγματική ιστορία.

Εν έτη μάλλον 2002 είχα μια σχέση και εγώ σαν παιδί. Αυτή έμενε Θησείο (νάτο και το Θησείο) εγώ Αγία Παρασκευή (ΒΠ όχι αστεία, δε μπλέκεις). Το δρομολόγιο που έπρεπε να κάνω ήταν το εξής (απομακρύνετε τα παιδιά από τις οθόνες, ακολουθεί βίαιο περιεχόμενο): περπάτημα 10 λεπτών για να φτάσω σε στάση λεωφορείου στη Μεσογείων - αναμονή (μικρή οκ) για οποιοδήποτε λεωφορείο προς Πεντάγωνο (εκεί ήταν τότε η πιο κοντινή μου στάση μετρό) - 10 λεπτά διαδρομή (εκτός και αν είχε πέσει βόμβα στη Μεσογείων, πράγμα σύνηθες, οπότε η διάρκεια ήταν μεγαλύτερη) - μετρό από Πεντάγωνο προς Σύνταγμα - αλλαγή γραμμής (τότε δεν πήγαινε κατευθείαν Μοναστηράκι οπότε έπρεπε να πάρω την κόκκινη) για να κατέβω Μοναστηράκι - αλλαγή για ΗΣΑΠ για να κατέβω Θησείο - λίγο ακόμα περπάτημα. (Α ρε Β. τι έκανα για σένα)
Μην αναφέρω ότι πέτυχα μια περίοδο όπου γίνονταν έργα στο σταθμό του Θησείου και ήταν κλειστή η κάθοδος. Οπότε σε όλο το προηγούμενο πρέπει να προσθέσουμε ότι πέρναγα από εκεί, δεν σταμάταγε το τρένο, κατέβαινα Πετράλωνα (επόμενος σταθμός), άλλαζα πλευρά, περίμενα να πάρω αυτό που ανέβαινε για να φτάσω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. (κουράστηκα και μόνο που τα έγραψα, όχι να τα κάνω κιόλας).
 

Nikos86

Member
Μηνύματα
569
Likes
4.259
Σωστά αναφέρει η @underwater περιπτώσεις που δεν βολεύουν τα ΜΜΜ. Δεν είναι και λίγες και σίγουρα αφορούν πολύ κόσμο. Καλά ειδικά τα προηγούμενα χρόνια, που ήμουν και εγώ φοιτητής, ήταν μικρή Οδύσσεια να πας σε ορισμένα μέρη. Και επειδή είναι η τυχερή σας μέρα, θα σας πω άλλη μια πραγματική ιστορία.

Εν έτη μάλλον 2002 είχα μια σχέση και εγώ σαν παιδί. Αυτή έμενε Θησείο (νάτο και το Θησείο) εγώ Αγία Παρασκευή (ΒΠ όχι αστεία, δε μπλέκεις). Το δρομολόγιο που έπρεπε να κάνω ήταν το εξής (απομακρύνετε τα παιδιά από τις οθόνες, ακολουθεί βίαιο περιεχόμενο): περπάτημα 10 λεπτών για να φτάσω σε στάση λεωφορείου στη Μεσογείων - αναμονή (μικρή οκ) για οποιοδήποτε λεωφορείο προς Πεντάγωνο (εκεί ήταν τότε η πιο κοντινή μου στάση μετρό) - 10 λεπτά διαδρομή (εκτός και αν είχε πέσει βόμβα στη Μεσογείων, πράγμα σύνηθες, οπότε η διάρκεια ήταν μεγαλύτερη) - μετρό από Πεντάγωνο προς Σύνταγμα - αλλαγή γραμμής (τότε δεν πήγαινε κατευθείαν Μοναστηράκι οπότε έπρεπε να πάρω την κόκκινη) για να κατέβω Μοναστηράκι - αλλαγή για ΗΣΑΠ για να κατέβω Θησείο - λίγο ακόμα περπάτημα. (Α ρε Β. τι έκανα για σένα)
Μην αναφέρω ότι πέτυχα μια περίοδο όπου γίνονταν έργα στο σταθμό του Θησείου και ήταν κλειστή η κάθοδος. Οπότε σε όλο το προηγούμενο πρέπει να προσθέσουμε ότι πέρναγα από εκεί, δεν σταμάταγε το τρένο, κατέβαινα Πετράλωνα (επόμενος σταθμός), άλλαζα πλευρά, περίμενα να πάρω αυτό που ανέβαινε για να φτάσω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. (κουράστηκα και μόνο που τα έγραψα, όχι να τα κάνω κιόλας).
Ετσι ειναι! Δεν κρατανε οι σχεσεις εξ αποστασεως. Και μενα ενας φιλος μου τα ειχε με Ιταλιδα αλλα δεν κρατησε! :)
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Τα μεσα στην Αθηνα ειναι πολυ καλα με την προϋποθεση οτι χρειαζεσαι μονο μετρο και μονο μη εργασιμες ωρες.
Δηλαδη οχι για την καθημερινη ζωη.
Πολλους αφορισμους βλεπω κ ολοι απο αθηναιους υποθετω. Τι εχει το μετρο δηλ σε εργασιμες ωρες? Το κακο οτι πας απο χολαργο συνταγμα σε 5 λεπτα αντι τριων? Τι κακο εχει το τραμ? Πες το στους νεοσμυρνιωτες...τι κακο εχουν τα λεωφορεια ιδιως τα περιφερειακα? Λιγο ελεος δηλ. Σε οποιον δεν αρεσει το μετρο αξιζει να καταδικαστει σε 6 μηνες υποχρεωτικες διαδρομες στη ΝΥ, Παρισι, Σεουλ σε ωρες αιχμης...
 

Thalassaki

Member
Μηνύματα
767
Likes
4.755
Επόμενο Ταξίδι
........
Πολλους αφορισμους βλεπω κ ολοι απο αθηναιους υποθετω. Τι εχει το μετρο δηλ σε εργασιμες ωρες? Το κακο οτι πας απο χολαργο συνταγμα σε 5 λεπτα αντι τριων? Τι κακο εχει το τραμ? Πες το στους νεοσμυρνιωτες...τι κακο εχουν τα λεωφορεια ιδιως τα περιφερειακα? Λιγο ελεος δηλ. Σε οποιον δεν αρεσει το μετρο αξιζει να καταδικαστει σε 6 μηνες υποχρεωτικες διαδρομες στη ΝΥ, Παρισι, Σεουλ σε ωρες αιχμης...
Καλημέρα Samion.

Είμαι γέννημα θρέμμα Αθήνας και το ζήτημα των μετακινήσεων με τα ΜΜΜ το έχω ζήσει από την καλή και την ανάποδη. Έχω την τύχη να μένω κοντά σε στάση του μετρό μόλις 3 στάσεις από το Σύνταγμα και θα προσπαθήσω να απαντήσω στις απορίες σου από την δική εμπειρία.
Το μετρό είναι για μένα ένα πολύ εξυπηρετικό και γρήγορο μέσο για να μετακινηθεί κάποιος στην Αθήνα αλλά και στα προάστια της, και τις περισσότερες φορές πολύ πιο γρήγορα από ότι θα χρειαζόταν κάποιος με αυτοκίνητο η ταξί.
Απαραίτητη προϋπόθεση όμως, όπως ήδη προαναφέρθηκε, είναι να ζεις ή να εργάζεσαι κοντά σε κάποιο σταθμό από τις 3 γραμμές που διαθέτει η Αθήνα.
Σίγουρα φτάνεις πολύ πιο γρήγορα από τον Χολαργό στο Σύνταγμα εφόσον η αφετηρία σου είναι κοντά σε σταθμό .Αν υποθέσουμε ότι είσαι σε απόσταση 10 λεπτών με τα πόδια από τον σταθμό συν τον χρόνο αναμονής που μπορεί να φτάσει και τα 10 ή 15 λεπτά και προσθέτοντας απαραίτητα ένα 20λεπτο για να διανύσεις την διαδρομή άνω της μιας ώρας, κερδίζοντας φυσικά τον χρόνο και τα χρήματα που θα χρειαστείς αν επέλεγες το Ι.Χ σου ή Ταξί.

Το τραμ δυστυχώς τα τελευταία δυο χρόνια μετά που καταργήθηκε το τμήμα Σύνταγμα- Ν. Κόσμος λόγω προβλημάτων του υπεδάφους στο τμήμα της Καλλιρόης , έχει εξελιχθεί περισσότερο σε ταλαιπωρία παρά σε ευκολία αν και μου αρέσει να το χρησιμοποιώ όταν δεν βιάζομαι να φτάσω στον προορισμό μου ως υπέργειο μέσο σταθερής τροχιάς για να κατέβω για μια βόλτα στη παραλιακή ή για χάζεμα και ψώνια στη Ν. Σμύρνη.


Δυστυχώς τα δρομολόγια πλέον δεν είναι τόσο συχνά όσο παλαιότερα οπότε για να διανύσεις μια διαδρομή για παράδειγμα από Νέο Κόσμο, (που είναι και η νέα αφετηρία πλέον και το μοναδικό σημείο μετεπιβίβασης από το μετρό) μέχρι το ΣΕΦ ή ακόμα χειρότερα τη Βούλα θα χρειαστείς 10-15 λεπτά αναμονής αν είσαι τυχερός και σίγουρα ακόμα 50-90 λεπτά για να διανύσεις την διαδρομή περνώντας όλες τις στάσεις στη Ν.Σμύρνη,Φάληρο, κλπ.


Σίγουρα για κάποιον που δουλεύει στα Νότια προάστια δεν είναι η καλύτερη επιλογή για να μετακινηθεί προς και από την εργασία του. Φίλη μου και γειτόνισσά που δουλεύει στο Ν.Φάληρο προτιμά να ανέβει μέχρι Ομόνοια με το μετρό και να μετεπιβιβαστεί στο ηλεκτρικό προς Πειραιά ή να περπατήσει μέχρι την Συγγρού κάνα τέταρτο να περιμένει το 040 διασχίζοντας την Καλλιθέα για να καταλήξει στη δουλειά της καταϊδρωμένη και "αρωματισμένη" από τον συνωστισμό.
Από τότε που καταργήθηκε το τέρμα στο Σύνταγμα όλοι οι μετεπιβάσεις γίνονται στον σταθμό του Νέου Κόσμου που έχει μετατραπεί σε νέο Σύνταγμα με όλα τα θετικά ή αρνητικά αυτό εμπεριέχει.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.179
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom