traveladdict
Member
- Μηνύματα
- 1.380
- Likes
- 1.345
- Επόμενο Ταξίδι
- Λος Άντζελες
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Οι ξένες αεροπορικές εταιρείες μειώνουν πτήσεις στο αεροδρόμιο Αθηνών.
Καθώς η Αθήνα ζει την περίοδο που οι ιστορικοί του μέλλοντος θα την περιγράφουν ως “εποχή του παραλογισμού”, αρχίζει να “δρέπει” τους καρπούς των κόπων, κομμάτων, συνδικαλιστών, κρατικών και παρακρατικών ομάδων κλπ στην πλατεία Συντάγματος, στο λιμάνι του Πειραιά και αλλού.
Μία μετά την άλλη οι ξένες αεροπορικές εταιρείες ανακοινώνουν μείωση της δραστηριότητας τους στο Ελευθέριος Βενιζέλος, προφανώς προβλέποντας χαμηλή ζήτηση το καλοκαίρι. Τα πανάκριβα τέλη δίνουν την χαριστική βολή. Με βάση τις πληροφορίες των τελευταίων ημερών έχουμε:
Η Lufthansa σταμάτα τις πτήσεις για Ντίσελντορφ και Στουτγάρδη,
η KLM μειώνει σε μια την ήμερα τις πτήσεις για Άμστερνταμ, (κάποτε είχε μέχρι και τέσσερις την ημέρα),
η Air Canada μειώνει σε δύο την εβδομάδα, από τρεις, τις πτήσεις για Μόντρεαλ και τέσσερις την εβδομάδα, από έξι, τις πτήσεις για Τορόντο,
η Austrian Airlines μειώνει τα εβδομαδιαία δρομολόγια από 11 σε εφτά
η Aerosvit μειώνει σε ένα την εβδομάδα από δυο τα δρομολόγια για Οδησσό.
Και η Αegean διακόπτει το Αθήνα-Βερολίνο...Πλέον κυριαρχη στο δρομολόγιο θα είναι η Easyjet...
To Eλ.Βελ αρχίζει να γίνεται πορτοκαλί (Λονδίνο,Παρίσι,Ρώμη,Μιλάνο,Βερολίνο,Εδιμβούργο,Γενεύη...)..
Όχι ότι στην εποχή που ζούμε με τις μειώσεις μισθών είναι κακό αυτό διότι η easy προσφέρει ακόμα τιμές προσιτές..Εάν βάζαν και λίγο μυαλό στο Ελ.Βελ και μειώναν τα τέλη με σκοπό να προσελκύσουν νεες εταιρίες και να ανοίξουν νεες γραμμές,όπως δλδ κάνουν τα υπόλοιπα αεροδρόμια στην Ευρώπη ίσως να μη βιώναμε τη σημερινή κατάσταση σε τετοιο βαθμό..
Πηγή: Omorfa Taxidia
Και ένα δικό μου σχόλιο: Έχετε προσέξει πόσο ήσυχο είναι το Βενιζέλος τελευταία? Ειδικά αν έρχεστε από μεγάλο αεροδρόμιο του εξωτερικού?
Οι loco μια χαρά είναι για να πετάει ο κοσμάκης φτηνά. Αναλογιστείτε μόνο, ότι τα λεφτά δεν πάνε σε υπαλλήλους - γιατί έχουν ελάχιστους, όλα γίνονται ηλεκτρονικά - αλλά στα 2-3 αφεντικά.
Και στην τελική δημιουργείται μονοπώλιο, ή έστω ένα ολιγοπώλιο.
Επίσης αν σταματήσουν δρομολόγια στην καλύτερη, ή κλείσουν εταιρείες στη χειρότερη, μιλάμε για πολύ κόσμο που θα μείνει στο δρόμο.
Καθώς η Αθήνα ζει την περίοδο που οι ιστορικοί του μέλλοντος θα την περιγράφουν ως “εποχή του παραλογισμού”, αρχίζει να “δρέπει” τους καρπούς των κόπων, κομμάτων, συνδικαλιστών, κρατικών και παρακρατικών ομάδων κλπ στην πλατεία Συντάγματος, στο λιμάνι του Πειραιά και αλλού.
Μία μετά την άλλη οι ξένες αεροπορικές εταιρείες ανακοινώνουν μείωση της δραστηριότητας τους στο Ελευθέριος Βενιζέλος, προφανώς προβλέποντας χαμηλή ζήτηση το καλοκαίρι. Τα πανάκριβα τέλη δίνουν την χαριστική βολή. Με βάση τις πληροφορίες των τελευταίων ημερών έχουμε:
Η Lufthansa σταμάτα τις πτήσεις για Ντίσελντορφ και Στουτγάρδη,
η KLM μειώνει σε μια την ήμερα τις πτήσεις για Άμστερνταμ, (κάποτε είχε μέχρι και τέσσερις την ημέρα),
η Air Canada μειώνει σε δύο την εβδομάδα, από τρεις, τις πτήσεις για Μόντρεαλ και τέσσερις την εβδομάδα, από έξι, τις πτήσεις για Τορόντο,
η Austrian Airlines μειώνει τα εβδομαδιαία δρομολόγια από 11 σε εφτά
η Aerosvit μειώνει σε ένα την εβδομάδα από δυο τα δρομολόγια για Οδησσό.
Και η Αegean διακόπτει το Αθήνα-Βερολίνο...Πλέον κυριαρχη στο δρομολόγιο θα είναι η Easyjet...
To Eλ.Βελ αρχίζει να γίνεται πορτοκαλί (Λονδίνο,Παρίσι,Ρώμη,Μιλάνο,Βερολίνο,Εδιμβούργο,Γενεύη...)..
Όχι ότι στην εποχή που ζούμε με τις μειώσεις μισθών είναι κακό αυτό διότι η easy προσφέρει ακόμα τιμές προσιτές..Εάν βάζαν και λίγο μυαλό στο Ελ.Βελ και μειώναν τα τέλη με σκοπό να προσελκύσουν νεες εταιρίες και να ανοίξουν νεες γραμμές,όπως δλδ κάνουν τα υπόλοιπα αεροδρόμια στην Ευρώπη ίσως να μη βιώναμε τη σημερινή κατάσταση σε τετοιο βαθμό..
Πηγή: Omorfa Taxidia
Και ένα δικό μου σχόλιο: Έχετε προσέξει πόσο ήσυχο είναι το Βενιζέλος τελευταία? Ειδικά αν έρχεστε από μεγάλο αεροδρόμιο του εξωτερικού?
Οι loco μια χαρά είναι για να πετάει ο κοσμάκης φτηνά. Αναλογιστείτε μόνο, ότι τα λεφτά δεν πάνε σε υπαλλήλους - γιατί έχουν ελάχιστους, όλα γίνονται ηλεκτρονικά - αλλά στα 2-3 αφεντικά.
Και στην τελική δημιουργείται μονοπώλιο, ή έστω ένα ολιγοπώλιο.
Επίσης αν σταματήσουν δρομολόγια στην καλύτερη, ή κλείσουν εταιρείες στη χειρότερη, μιλάμε για πολύ κόσμο που θα μείνει στο δρόμο.