elefinor
Banned
- Μηνύματα
- 187
- Likes
- 59
Η απόσταση του Ελ.Βεν είναι 30 χλμ. από το κέντρο της πόλης.Athens International Airport - Wikipedia, the free encyclopediaΑποστασεις απο τις πολεις (που λες οτι οι μεγαλες πολεις τα εχουν μακρια τα αεροδρομια)
Της Μαδριτης ειναι 25χλμ μακρια,το της Πολης 15,25 της Ρωμης και 26 του Παρισιου,30 της Μπανκοκ,17 χλμ της ΝΥ..Ε ποσο πιο μεγαλες πολεις θες???
Η απόσταση του είναι μια χαρά από την Αθήνα συνεπώς.
Δεν είναι εκεί το πρόβλημα του. Επίσης, σωστά αναφέρεις ότι η συγκοινωνιακή σύνδεσή του με το κέντρο ήταν ανεπαρκής το 2001, αλλά είναι άσχετο με το θέμα, καθώς δεν νομίζω οτι αυτός είναι ο λόγος που φθίνει η επιβατική κίνηση του το... 2012!Τώρα η σύνδεση του πραγματικά φυσάει!
Το μόνο στο οποίο συμφωνώ είναι οι υπέρογκες χρεώσεις. Το περιβόητο " σπατόσημο" ζει και βασιλεύει...Άλλα 3 αεροδρόμια θα είχαμε φτιάξει με τα λεφτά αυτά...
Τέλος, μη συγκρίνεις Αθήνα και Κων/πολη, γιατί καταλήγεις σε λαναθασμένα συμπεράσματα, συγκρίνοντας ανόμοια μεγέθη. Η Κων/πολη για πολλούς λόγους ( κυρίως οικονομικούς αλλά όχι μόνο) υπερέχει σαφώς της Αθήνας. Τέλος μην παραγνωρίζουμε το αυτονόητο. Για να γίνει το αεροδρόμιο σου διεθνής κόμβος πρέπει ο εθνικός σου αερομεταφορέας να είναι ισχυρότατος. Από τη μια έχουμε την ( κρατικοδίαιτη βέβαια) ΤΗΥ , η οποία πετάει σ'ένα τεράστιο δίκτυο προορισμών ( με τη φόρα που έχουν πάρει σε λίγο τους βλέπω να πετάνε μέχρι και στα Γκαλαπάγκος) κι από την άλλη τις δυο ελληνικές αεροπορικές εταιρίες , οι οποίες είναι μεν πλέον εξαιρετικές στη δουλειά τους, αλλά είναι ...ελαφρών βαρών( μικρές-μεσαίες αποστάσεις). Χώρια που πολύ φοβάμαι οτι λόγω του περιορισμένου μεγέθους της αγοράς και της δριμείας κρίσης, ίσως μια από τις δυο μελλοντικά αντιμετωπίσει έντονο πρόβλημα βιωσιμότητας.Η Αθήνα ποτέ δεν είχε τις προϋποθέσεις να γίνει μεγάλος διεθνής κόμβος. Αυτά λέγονταν την περίοδο της "χρυσής φούσκας" την προολυμπιακή περίοδο , που όλα τα έβλεπαν οι περισσότεροι ρόδινα. Ε, καιρός να προσγειωθούμε...
Καλή χρονιά και σ' εσένα!