• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ιορδανία Ισραήλ Κίνα Μιανμάρ (Βιρμανία) Νότια Κορέα Παλαιστίνη Αίγυπτος-Σουδάν-Ιορδανία-Ισραήλ-Σεούλ-Γουαμ-Παλάου-Μικρονησία-Χαβάη-Αυστραλία-Μυανμαρ-Η.Κοng-Λονδίνo

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.980
Likes
52.519
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Δε θα επεκταθώ άλλο στα αρχαία διότι έχω συναίσθηση πως δεν προκαλούν τον ίδιο ενθουσιασμό στους περισσότερους (και μερικοί δεν τα θεωρούν καν αρχαία! παρεμπιπτόντως φίλε @Borealis βρήκα...74 μουσεία που φιλοξένησαν αρχαιολογικές εκθέσεις για τους Ίνκας...κανένα μα κανένα που να μη θεωρεί πως δεν πρόκειται για αρχαιολογία), λογικό είναι. Συνεχίσαμε τη βόλτα μας στο νησί.

CIMG2485.JPG
CIMG2488.JPG

Γιαν και Μπέρτελ.
CIMG2490.JPG

Παραδοσιακά κανό.
CIMG2492.JPG

Στο δρόμο για τον πιο διάσημο από τους καταρράκτες του νησιού, ντόπιοι ξεπετάγονται από το πουθενά.
CIMG2497.JPG

Μια ντεκαντάνς την έχει το νησί.


CIMG2499.JPG

Δεν ήταν κακός ο καταρράκτης.
CIMG2506.JPG

Είχαν κι εκλογές, ιδού ο νικητής.
CIMG2512.JPG

Δύσκολο πράγμα να βρεις εστιατόριο εκτός της Πόνπεϊ. Τελικώς λίγο έξω από το Παλικίρ βρήκαμε αυτό:
CIMG2515.JPG

Όπως έλγε κι ο Γιαν: να βγάλουμε μια φωτό και να βάλουμε λεζάντα "μια φωτό, 450+ χώρες".
CIMG2516.JPG

Φοράω το ίδιο ρολόι από την πέμπτη δημοτικού. Και νόμιζα ότι ήταν παλιό, μέχρι που είδα ότι ο Μπέρτελ έχει ακόμη παλιότερο μοντέλο.
CIMG2517.JPG

Στην Πονπέι βρίσκεται και η πρωτεύουσα της Μικρονησίας, Παλικίρ.
CIMG2524.JPG
CIMG2526.JPG


Kαι το οποίο βασικά έχει κάποια κυβερνητικά κτίρια, κατά τα άλλα είναι χωριό, πολύ μικρότερο από την Κολόνια, που είναι η μεγαλύτερη πόλη της Πονπέι και της χώρας.
CIMG2528.JPG
CIMG2534.JPG


Πάντως δεν ξέρω και πολλά κοινοβούλια που να έχουν τέτοια θέα.
CIMG2535.JPG
 
Last edited:

Dva Srca

Member
Μηνύματα
558
Likes
1.056
Επόμενο Ταξίδι
ΗΠΑ
Ταξίδι-Όνειρο
Οπουδήποτε Πολυνησία
Τελικά οι πολιτικοί παντού την ίδια φάτσα-καρμπόν έχουν (αναφέρομαι στην εκλογική αφίσα παραπάνω) :D
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Φοράω το ίδιο ρολόι από την πέμπτη δημοτικού. Και νόμιζα ότι ήταν παλιό, μέχρι που είδα ότι ο Μπέρτελ έχει ακόμη παλιότερο μοντέλο.
Σοβαρά τώρα, ένας τουλάχιστον από τους δυο έχει θέμα με την ώρα στο ρολόι του....
 

Action

Member
Μηνύματα
117
Likes
411
Ταξίδι-Όνειρο
Γαλλική Πολυνησία
Τι όμορφο είναι το αγοράκι με τη καρύδα στα χέρια! Τι γλυκό πλασματάκι!
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.980
Likes
52.519
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Σοβαρά τώρα, ένας τουλάχιστον από τους δυο έχει θέμα με την ώρα στο ρολόι του....
O Σουηδός. Το έβαζε ένα δεκάλεπτο αργότερα για να νομίζει πως πάντα έχει αργήσει και να βιάζεται περισσότερο. Στη Μικρονησία αυτό...
 

giannoula

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.449
Επόμενο Ταξίδι
who knows???
και γω το ίδιο κάνω για να είμαι συνεπής στα ραντεβού μου!!!!! :lol:
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.820
Likes
7.710
(και μερικοί δεν τα θεωρούν καν αρχαία! παρεμπιπτόντως φίλε @Borealis βρήκα...74 μουσεία που φιλοξένησαν αρχαιολογικές εκθέσεις για τους Ίνκας...κανένα μα κανένα που να μη θεωρεί πως δεν πρόκειται για αρχαιολογία), λογικό είναι.
Δώσε τουλάχιστον ένα λινκ να δω τι ή πως το εννοούν τον αρχαίο πολιτισμό
 

KIKI

Member
Μηνύματα
2.807
Likes
7.833
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική Ναμιμπια
από guam για χονολουλου είναι 7.30 ώρες. και ά΄λλη μιαμιση από yap-guam.

ή αλλιώς, όπως έκανα εγώ:
yap-pohnpei-chuuk-kosrae-kwajalein-majuro-honolulu

Καθαρές ώρες πτήσεις γύρω στο 9ωρο, αλλα μιλάμε για μεγάλες στάσεις.
πω πω πολλες ωρες , καθαρη πτηση 7.30 ωρες ;

εκτος απο το τοπιο που μου θυμιζει Χαβαη , σε παρομοια εκκλησία με πηγε φιλος αμερικανος στο Big island , οπου επαθα πλακα γιατι παιζανε κιθαρες δεν μπορουσα να καταλαβω ποιος ηταν ιερεας και άλλα κωμικα
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.980
Likes
52.519
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Στο Παλικίρ πέσαμε και πάνω σε κάτι συμπαθείς ντόπιους. Οι οποίοι μας συστήθηκαν -ευγενέστατα- ως gangstaz. Ναι...στο Παλικίρ, ό,τι να'ναι.
CIMG2540.JPG
CIMG2541.JPG

Εξίσου συμπαθείς και οι ψαράδες.
CIMG2544.JPG

Τσιπς με γεύση γαρίδας και αστακού. "Κανονικά", π.χ. με μπέικον δεν διέθετε το κατάστημα. Αστακός ή τίποτε, όπως λέμε "Καραμανλής ή τανκς".
CIMG2546.JPG
CIMG2547.JPG

Κι άμα φάτε πατατάκια, να πλένετε και τα δόντια σας. Αν και μάλλον για το πρόβλημα με το betelnut το έχουν γράψει.
CIMG2548.JPG

Ανεβήκαμε και στο βουνό πριν νυχτώσει, καλούτσικη θέα της πρωτεύουσας.
CIMG2557.JPG

Είπαμε, αυτό με τις ανεξίτηλες κόκκινες ροχάλες είναι μεγάλο θέμα.
CIMG2558.JPG

Παραδώσαμε και το αμάξι. Η ρεντεκαρού ήταν γύρω στο 1.40, με φούστα μπατίκ, σαγιονάρα μιτσούκο και μασούσε betelnut. Μικρονησία σε αγαπώ.
CIMG2561.JPG

Θεούληδες.
CIMG2563.JPG

Και μεις αγαπάμε το νησί μας, αλλά δεν το κάναμε κούρεμα.
CIMG2564.JPG

Οι ντόπιοι όλοι εξαιρετικοί.
CIMG2565.JPG
 
Last edited:

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.980
Likes
52.519
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Ήρθε η ώρα και για το τρίτο και τελευταίο νησί, ονόματι Κοσράε.

CIMG2585.JPG

Του οποίου η γλώσσα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.
CIMG2586.JPG

Ως συνήθως δεν είχα κράτηση, οπότε "κόλλησα" σε έναν Αμερικανό καθηγητή γλωσσολογίας που ζει στην Ιαπωνία και είχε κράτηση σε ένα εξνοδοχείο και πήρα το δωρεάν τράνσφερ. Δεν έχει και πολλές επιλογές καταλυμάτων στο Κοσράε, η συμπαθέστατη Ιταλίδα ιδιοκτήτρια μου έκανε και καλή τιμή, έβρεχε και καταρρακτωδώς, ε το πήρα. Δεν το μετάνιωσα, παράδεισος πραγματικός.
CIMG2589.JPG
Έξοδος προς το εστιατόριο.
CIMG2591.JPG

Μόλις καταλάγιασε η βροχή, πήγα μια βολτίτσα μέχρι την πρωτεύουσα Τοφόλ. Καταπράσινο το νησί, όμορφες εικόνες, συζητήσεις με τους εξαιρετικούς ντόπιους που σε παίρνουν ωτοστόπ με τη μία. Ο Γιαν είχε δίκιο που επέμενε να έχω μαζί μου ένα ρόπαλο, όλοι οι ντόπιοι το ίδιο κάνουν, λόγω των αγελών από άγρια σκυλιά τα οποία είναι εξαιρετικά επικίνδυνα.
CIMG2596.JPG

Παιδάκια τραγουδάνε στην παραλία.
CIMG2599.JPG
CIMG2602.JPG

Και το βράδυ, ενώ δειπνούσα κοτοπουλάκι με σάλτσα μάνγκο και καρύδας, γνώρισα τους άλλως "θαμώνες" του ξενοδοχείου. Μια Αμερικανίδα βιολόγο από την Καλιφόρνια που βρισκόταν εκεί για να επιθεωρήσει τα πρωτογενή δάση, έναν υδροβιολόγο με βάση τη Γκουάμ που είχε έρθει για να προχωρήσει στη μελέτη του για τροπικούς βατράχους κι έμαθα ότι και ο Αμερικανός γλωσσολόγος βασικά έκανε στοπόβερ ανάμεσα στη Χαβάη, όπου διατηρεί εξοχικό, και την Ιαπωνία όπου εργάζεται τα τελευταία 30 χρόνια. Γενικά σε αυτές τις κουφές χώρες ή συναντάς κανέναν...γιαν και Μπέρτελ που συμπληρώνει τις χώρες που του λείπουν ή κανέναν επαγγελματία με περίεργη δουλειά. Εξαιρετικά ενδιαφέροντες άνθρωποι όλοι τους, παραξενεύτηκαν λίγο με το ...round the world tour μου και μάλλον σοκαρίστηκαν και με το χαμηλό μπάτζετ με το οποίο τα κατάφερνα. Εμένα δε μου φάνηκε και τόσο χαμηλό, αλλά τέλος πάντων.
CIMG2610.JPG

Για το άλλο πρωί ο γλωσσολόγος είχε κανονίσει να πάει βόλτα με τον τελευταίο παραδοσιακό storyteller του νησιού να δει τις μανγκρόβιες σε κανό. Ε, πήγα κι εγώ. Τώρα, μαγκρόβιες έχω φάει με το κουτάλι στην Κούβα και δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα ή είδα κάτι καινούριο, παρότι οι εικόνες ήταν αρκετά όμορφες.
CIMG2625.JPG
CIMG2626.JPG
CIMG2627.JPG
CIMG2629.JPG
CIMG2647.JPG
CIMG2652.JPG
CIMG2656.JPG
CIMG2665.JPG
CIMG2671.JPG
 
Last edited:

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.980
Likes
52.519
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Στο καπάκι είχε κανονίσει να πάει στα αρχαία. Yπάρχουν δύο βασικά σημεία αρχαιολογικού ενδιαφέροντος στο νησί: η αρχαία πόλη της Lelu και τα πιο δύσβατα -και λιγότερο εντυπωσιακά- στο Utwe. Εμείς πήγαμε καταρχήν στα δεύτερα, γνωρίζοντας ότι και μόνο για το τρεκ άξιζε τον κόπο. Ο άνθρωπος που μας περίμενε ήταν ο γιος του τελευταίου story teller. Οπότε εύλογα αναρωτήθηκα "και γιατί δεν συνέχισε το storytelling?". Τον ρώτησα αν αντιπαθεί τόσο τις ιστορίες κι έσκασε στα γέλια.

Πυκνή η βλάστηση, καρα-άξιζε το τρεκ, παρά την αφόρητη ιδρωτίλα λόγω υγρασίας.
CIMG2674.JPG

Διασχίσαμε έξι φορές το ίδιο ποτάμι, πολλά τα βατραχάκια.
CIMG2681.JPG
CIMG2682.JPG

Μετά από μιάμιση ώρα φτάσαμε στην εγκαταλελιμένη πόλη, που μάλλον θρησκευτικό χαρακτήρα είχε. Τα τείχη της καλύπτονται από πυκνή βλάστηση πια. Ήταν τόπος λατρείας μέχρι που ανέλαβαν αυτοί οι ειρηνικοί ιεραπόστολοι που έφτασαν στον Ειρηνικό...
CIMG2705.JPG
CIMG2713.JPG

Στο γυρισμό μας έπιασε και βροχή, αλλά κόψαμε αυτοσχέδιες ομπρέλες.
CIMG2730.JPG

Μετά από μια γεμάτη μέρα, περάσαμε το βράδυ με ιστορίες στην πανέμορφη προβλήτα του ξενοδοχείου. Κανονίσαμε μαζί με τη βιολόγο και το γλωσσολόγο να πάμε -μιας που ήταν Κυριακή- στο πιο απομονωμένο κομμάτι του νησιού, ώστε να παρακολουθήσουμε τους ντόπιους να ψέλνουν.

Η πρόσβαση έγινε με βάρκα με μηχανή από ένα λιμανάκι με καθαρότατα νερά.
CIMG2734.JPG

Η μικροσκοπική κοινότητα είχε από παραδοσιακές καλύβες μέχρι ψιλομοντέρνα σπιτάκια, πάντα μέσα στη φύση.
CIMG2738.JPG
CIMG2739.JPG
CIMG2740.JPG
CIMG2741.JPG
CIMG2747.JPG

Σιγά τα λάχανα, μάπα το καρπούζι. Ή κάτι τέτοιο θέλει να πει ο ποιητής.
CIMG2750.JPG


Στη Μικρονησία παίρνουν στα πολύ σοβαρά το Χριστιανισμό. Τις Κυραικές δε δουλεύει κανείς και οι εκκλησίες είναι γεμάτες. Μετά από ένα σύντομο διάγγελμα (στα Kosrae ήταν, τα οποία ηχητικώς τουλάχιστον είναι πολύ ενδιαφέροντα), άρχισαν να ψέλνουν. Ειδικά οι γυναίκες, με απίστευτα υψηλούς τόνους, ήταν καταπληκτικές, άξιζε τον κόπο η εμπειρία. Φανταστικές φωνές.
CIMG2753.JPG
CIMG2754.JPG

Οι παραλιούλες δεν ήταν άσχημες και ο γλωσσολόγος λύσσαξε να βουτήξει, αλλά οι ντόπιοι που ρωτήσαμε μας είπαν πως είναι αμαρτία να κολυμπάει κανείς Κυριακή, οπότε έμεινε με την όρεξη.
CIMG2755.JPG

Κάναμε βολτίτσα στο χωριό όπου γνωρίσαμε έναν Αμερικανό που έκανε τη θητεία του εκεί στα Peace Corps, είχε μάθει και την τοπική γλώσσα, ενδιαφέρον παλικάρι. Φάγαμε και τοπικό φαγητό, εξαιρετικά περίεργες γεύσεις, ανήλικη η μαγείρισσα.
CIMG2760.JPG

... ο πατερας πάλι έπαιζε ψιλοχαλαρά με την κόρη του σε μια αιώρα. Ψαράς είναι, αλλά τις Κυριακές δε δουλεύει. "Θα θυμώσει ο Θεός και δεν κάνει. Τόσα κάνει για μας Αυτός".
CIMG2762.JPG
CIMG2764.JPG
 
Last edited:

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.980
Likes
52.519
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Η αρχαία πόλη της Lelu είναι σαφώς εντυπωσιακότερη από τη Menka που επισκέφθηκα την προηγούμενη. Τεράστια τείχη, τάφρος, ταφικά μνημεία και σε μια κατάσταση που νιώθεις Ιντιάνα Τζόουν όταν πηδάς από κτίσμα σε κτίσμα ή βάζεις ξύλα για να περάσεις πάνω από το ποτάμι. Ψυχή δεν υπήρχε μέσα φυσικά, ούτε καν κάποιος φύλακας ή εισπράκτορας.
CIMG2767.JPG

Ακόμη και οι επεξηγηματικές ταμπέλες δεν ήταν ευανάγνωστες.
CIMG2771.JPG
CIMG2772.JPG
CIMG2773.JPG
CIMG2786.JPG
CIMG2787.JPG
CIMG2788.JPG

Η βόλτα στην πρωτεύουσα όμορφη, αν και μου την έπεσαν αρκετές φορές σκυλιά. Συνήθως έκανα ό,τι μου συνιστούσαν οι ντόπιοι, δηλαδή να κάνω ότι σηκώνω μια πέτρα και έφευγαν. ΣΕ κάποια φάση όμως ήρθε μια αγέλη που δεν καταλάβαινε τίποτε και αποσύρθηκε μόνο όταν έριξα μία γερή στο κεφάλι του alpha male με το ρόπαλο που κουβαλούσα για καλό και κακό.
CIMG2789.JPG
CIMG2808.JPG
CIMG2809.JPG
CIMG2810.JPG
CIMG2813.JPG
CIMG2816.JPG
CIMG2820.JPG

Τι να πει κανείς για τους ντόπιους, πάντα ευγενείς , χαμογελαστοί, με πήρε ένας κύριος στη σακαράκα του και σταμάτησε σε μια αγορά για να αγοράσει φρούτα και να μου τα προσφέρει όλα. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ άνθρωποι. Σαν την Αίγυπτο ένα πράγμα...NOT.
CIMG2828.JPG
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.380
Μέλη
39.403
Νεότερο μέλος
snapthreads9

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom