echo2011
Member
- Μηνύματα
- 2.399
- Likes
- 3.587
Και στις 2 περιπτώσεις που αναφέρεις θέλω να πιστεύω πως ο πελάτης προστατευεται και δεν έχουν κανένα λόγο να ζητήσουν κάτι ακόμα και αν το γραφείο πτωχευσει.. Αλλά αν η κράτηση που έχεις κάνει αφήνει στο γραφείο το περιθώριο να διαχειρίζεται το ποσό μέχρι την ημέρα κράτησης (όπου no show σημαίνει και χρέωση) και εντωμεταξύ το γραφείο πτωχευσει τότε ίσως το ξενοδοχείο σου πει πως δε ζήταγε και δε πήρε καμία προκαταβολή και πως περιμένει να πληρωθεί επιτόπου όπως λένε η όροι. Γιατί αυτή η "προπληρωμή" που κάνει το γραφείο (για ναχει χρηματα να κινείται) είναι θέμα γραφείου και πελάτη και όχι ξενοδοχείου και γραφείου. Μιλάω βεβαια υποθετικά γιατί όλα αυτά σίγουρα θα επιλύονται σύμφωνα με τους όρους κάθε συναλλαγής που κάνουμε..Δεν είναι σίγουρο ότι και στην άμεση πληρωμή τα χρήματα πάνε αμέσως.Μπορεί να υπάρχει πολιτική πίστωσης μεταξύ γραφείου και ξενοδοχείου και το γραφείο να πληρώνει μετά από 1-2 μήνες.Σε αυτήν την περίπτωση μπορεί ο πελάτης να έχει ήδη κάνει την διαμονή.Τι θα κάνει το ξενοδοχείο αν μετά κάνει στάση πληρωμών το γραφείο;Θα τα ζητήσει αναδρομικά από τον πελάτη;
Στην περίπτωση βέβαια που δεν έχει γίνει η διαμονή και το γραφείο έχει πρόβλημα πληρωμών,έχει δικαίωμα να ξενοδοχείο να ζητήσει πληρωμή από τον πελάτη;Δεν έχει κάποια ευθύνη με ποια γραφεία συνεργάζεται;
Δεν μου έχει τύχει και δεν ξέρω τι συμβαίνει σε αυτήν την περίπτωση.
Στο booking.com όσες φορές έχω κάνει κράτηση με δωρεάν ακύρωση δε μου κρατάει ούτε το ποσό της πρώτης βραδιάς. Δε δεσμευει τίποτα και σε πολλές περιπτώσεις πληρώνω με μετρητά όλο το ποσό στο ξενοδοχείο..Δεν καταλαβαινω τον λογο που κρατανε ολο το ποσο,οταν εχεις κλεισει με δωρεαν ακυρωση.Στο booking.com ειναι ξεκαθαρο οτι χρεωνεται μονο η πρωτη νυχτα,της οποιας τα χρηματα θα δεσμευσουν και οχι ολο το ποσο.