• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Όχι και τόσο Fast...

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
Δεν είναι σίγουρο ότι και στην άμεση πληρωμή τα χρήματα πάνε αμέσως.Μπορεί να υπάρχει πολιτική πίστωσης μεταξύ γραφείου και ξενοδοχείου και το γραφείο να πληρώνει μετά από 1-2 μήνες.Σε αυτήν την περίπτωση μπορεί ο πελάτης να έχει ήδη κάνει την διαμονή.Τι θα κάνει το ξενοδοχείο αν μετά κάνει στάση πληρωμών το γραφείο;Θα τα ζητήσει αναδρομικά από τον πελάτη;
Στην περίπτωση βέβαια που δεν έχει γίνει η διαμονή και το γραφείο έχει πρόβλημα πληρωμών,έχει δικαίωμα να ξενοδοχείο να ζητήσει πληρωμή από τον πελάτη;Δεν έχει κάποια ευθύνη με ποια γραφεία συνεργάζεται;
Δεν μου έχει τύχει και δεν ξέρω τι συμβαίνει σε αυτήν την περίπτωση.
Και στις 2 περιπτώσεις που αναφέρεις θέλω να πιστεύω πως ο πελάτης προστατευεται και δεν έχουν κανένα λόγο να ζητήσουν κάτι ακόμα και αν το γραφείο πτωχευσει.. Αλλά αν η κράτηση που έχεις κάνει αφήνει στο γραφείο το περιθώριο να διαχειρίζεται το ποσό μέχρι την ημέρα κράτησης (όπου no show σημαίνει και χρέωση) και εντωμεταξύ το γραφείο πτωχευσει τότε ίσως το ξενοδοχείο σου πει πως δε ζήταγε και δε πήρε καμία προκαταβολή και πως περιμένει να πληρωθεί επιτόπου όπως λένε η όροι. Γιατί αυτή η "προπληρωμή" που κάνει το γραφείο (για ναχει χρηματα να κινείται) είναι θέμα γραφείου και πελάτη και όχι ξενοδοχείου και γραφείου. Μιλάω βεβαια υποθετικά γιατί όλα αυτά σίγουρα θα επιλύονται σύμφωνα με τους όρους κάθε συναλλαγής που κάνουμε..
Δεν καταλαβαινω τον λογο που κρατανε ολο το ποσο,οταν εχεις κλεισει με δωρεαν ακυρωση.Στο booking.com ειναι ξεκαθαρο οτι χρεωνεται μονο η πρωτη νυχτα,της οποιας τα χρηματα θα δεσμευσουν και οχι ολο το ποσο.
Στο booking.com όσες φορές έχω κάνει κράτηση με δωρεάν ακύρωση δε μου κρατάει ούτε το ποσό της πρώτης βραδιάς. Δε δεσμευει τίποτα και σε πολλές περιπτώσεις πληρώνω με μετρητά όλο το ποσό στο ξενοδοχείο..
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.141
Το 2009 που βάρεσε κανόνι η Skyeurope, είχα πληρώσει εισητήριο το Φεβρουάριο για ταξίδι που θα πραγματοποιούσα το Σεπτέμβριο. Στο μεταξύ πτώχευσε και το ταξίδι δεν έγινε ποτέ, επικοινώνησα με την Τράπεζα και μου επέστρεψαν τα χρήματα.
Ναι αλλά σε αυτήν την περίπτωση δεν πήρες την υπηρεσία που πλήρωσες,και ίσως ήταν εύκολο για την Τράπεζα να το τσεκάρει(έκλεισε η αεροπορική).Αν η χρέωση έγινε τον Ιούνιο και η διαμονή είναι για αργότερα,πώς θα αποδείξεις ότι δεν έμεινες στο ξενοδοχείο;Θα ζητήσεις από το ξενοδοχείο γράμμα επιβεβαίωσης ότι δεν έμεινες για να το δείξεις στην Τράπεζα;
 

HummingBird

Member
Μηνύματα
582
Likes
826
Στο booking.com όσες φορές έχω κάνει κράτηση με δωρεάν ακύρωση δε μου κρατάει ούτε το ποσό της πρώτης βραδιάς. Δε δεσμευει τίποτα και σε πολλές περιπτώσεις πληρώνω με μετρητά όλο το ποσό στο ξενοδοχείο..
Δεν είναι στάνταρ αυτό με το booking, είναι ανάλογα με την πολιτική του κάθε ξενοδοχείου. Άλλοτε χρεώνουν την πρώτη νύχτα, άλλοτε χρεώνουν το 20% του συνόλου, άλλοτε δεν χρεώνουν τίποτα κτλ.
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.130
Likes
2.007
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Το εύκολο είναι να αμφισβητήσεις τη συναλλαγή (οπότε και θα ακυρωθεί και η κράτηση) και να κάνεις εκ νέου κράτηση με άλλο πρακτορείο.
Το άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις με το ξενοδοχείο για επιβεβαίωση της χρέωσης (όχι της κράτησης) .
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
Δεν είναι στάνταρ αυτό με το booking, είναι ανάλογα με την πολιτική του κάθε ξενοδοχείου. Άλλοτε χρεώνουν την πρώτη νύχτα, άλλοτε χρεώνουν το 20% του συνόλου, άλλοτε δεν χρεώνουν τίποτα κτλ.
Ναι συμφωνώ, εγώ επιλέγω τέτοιου είδους κρατήσεις. Το έγραψα επειδή αναφέρθηκε ότι το booking χρεώνει μόνο τη πρώτη νύχτα και όχι όλες τις μέρες. Ουσιαστικά ήθελα να πω πως μπορεί να μη χρεώνει και καμία..
Μα η χρέωση έγινε στις 21/6, ο λογαριασμός εκδίδεται 6/7 , οπότε έχω χρόνο να το αμφισβητήσω.


Το 2009 που βάρεσε κανόνι η Skyeurope, είχα πληρώσει εισητήριο το Φεβρουάριο για ταξίδι που θα πραγματοποιούσα το Σεπτέμβριο. Στο μεταξύ πτώχευσε και το ταξίδι δεν έγινε ποτέ, επικοινώνησα με την Τράπεζα και μου επέστρεψαν τα χρήματα.
Η τράπεζα δε θα έβαζε χρήματα από τη τσέπη της για να καλύψει το ταξίδι που δεν έγινε επειδή η εταιρία πτώχευσε. Ίσως με την πτώχευση έμεινε πίσω κάποιο κεφάλαιο με το οποίο όποιος προλάβει να αποζημειωθεί πρόλαβε.. Οι υπόλοιποι χάνουν τα χρήματά τους. Δε νομίζω πως η τράπεζα απλά επειδή μεσολάβησε θα δώσει χρήματα αν δε μπορεί να τα πάρει από την εταιρία που κλείνει (της οποίας η περιουσία καταγράφεται καθώς και ποιοι έχουν προτεραιότητα να αποζημειωθούν)..
 
Last edited:

evi01

Member
Μηνύματα
1.130
Likes
2.007
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Δεν είναι στάνταρ αυτό με το booking, είναι ανάλογα με την πολιτική του κάθε ξενοδοχείου. Άλλοτε χρεώνουν την πρώτη νύχτα, άλλοτε χρεώνουν το 20% του συνόλου, άλλοτε δεν χρεώνουν τίποτα κτλ.
Το πρόβλημα μας αυτή τη στιγμή νομίζω ότι δεν είναι η πολιτική χρέωσης του booking αλλά το AFT και πως θα διαχειριστούμε την κατάσταση.

Ναι συμφωνώ, εγώ επιλέγω τέτοιου είδους κρατήσεις. Το έγραψα επειδή αναφέρθηκε ότι το booking χρεώνει μόνο τη πρώτη νύχτα και όχι όλες τις μέρες. Ουσιαστικά ήθελα να πω πως μπορεί να μη χρεώνει και καμία..

Η τράπεζα δε θα έβαζε χρήματα από τη τσέπη της για να καλύψει το ταξίδι που δεν έγινε επειδή η εταιρία πτώχευσε. Ίσως με την πτώχευση έμεινε πίσω κάποιο κεφάλαιο με το οποίο όποιος προλάβει να αποζημειωθεί πρόλαβε.. Οι υπόλοιποι χάνουν τα χρήματά τους. Δε νομίζω πως η τράπεζα απλά επειδή μεσολάβησε θα δώσει χρήματα αν δε μπορεί να τα πάρει από την εταιρία που κλείνει (και καταγράφεται η περιουσία της και ποιοι έχουν προτεραιότητα να αποζημειωθούν)..
Η αμφισβήτηση θα γίνει στην τράπεζα για τη συναλλαγή, οπότε δε θα πληρωθεί κανείς...
 
Last edited by a moderator:

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
Η αμφισβήτηση θα γίνει στην τράπεζα για τη συναλλαγή, οπότε δε θα πληρωθεί κανείς...
Ναι αλλά λέμε για την περίπτωση που έχει ήδη πληρωθεί η εταιρία που κλείνει και κατά πόσο η τράπεζα μπορεί να έχει πρόσβαση στο λογαριασμό της πρώην εταιρίας για να "πάρει πίσω" το ποσό επειδή η συναλλαγή αμφισβητήθηκε και να το επιστρέψει στον δικαιούχο.
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.130
Likes
2.007
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Να ρωτήσω κάτι....
Επιβεβαίωσε κανένας σας που είχε κάνει κράτηση με άμεση πληρωμή ότι όλα είναι οκ;
Απάντησε το ξενοδοχείο ότι είναι οικονομικά τακτοποιημένος ο λογαριασμός του;
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Ναι αλλά λέμε για την περίπτωση που έχει ήδη πληρωθεί η εταιρία που κλείνει και κατά πόσο η τράπεζα μπορεί να έχει πρόσβαση στο λογαριασμό της πρώην εταιρίας για να "πάρει πίσω" το ποσό επειδή η συναλλαγή αμφισβητήθηκε και να το επιστρέψει στον δικαιούχο.
Καλό είναι να γνωρίζετε κάποια πράγματα πριν γράψετε για ένα θέμα (δεν το λέω για σένα προσωπικά, με αφορμή την παράθεση το αναφέρω):
Η Τράπεζα δεν "παίρνει πίσω" χρήματα από κανένα λογαριασμό. Αν εσύ αμφισβητήσεις συναλλαγή (αν η Τράπεζα είναι σοβαρή) σου πιστώνει το ποσό αμέσως (ακόμη κι αν η αμφισβήτηση αφορά ανάληψη από ΑΤΜ). Και σου στέλνει μήνυμα που λέει ότι η πίστωση είναι προσωρινή, θα το ερευνήσει και σε εύλογο χρονικό διάστημα (1-2 μήνες) θα οριστικοποιηθεί.
Επίσης, σε όλες τις συναλλαγές σας με πιστωτικές κάρτες VISA ή MASTERCARD οι Τράπεζες λειτουργούν ως ενδιάμεσοι (πράκτορες). Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι εάν είσαι (καλός) πελάτης της Τράπεζας, θα κοιτάξει να μη σε στενοχωρήσει και το πώς "θα τα βρει" με την "κάρτα" είναι δική της υπόθεση.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Να ρωτήσω κάτι....
Επιβεβαίωσε κανένας σας που είχε κάνει κράτηση με άμεση πληρωμή ότι όλα είναι οκ;
Απάντησε το ξενοδοχείο ότι είναι οικονομικά τακτοποιημένος ο λογαριασμός του;
Ναι, μόλις τώρα επιβεβαίωσε ότι είναι πληρωμένος. Ουφ! :clap:
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
Καλό είναι να γνωρίζετε κάποια πράγματα πριν γράψετε για ένα θέμα (δεν το λέω για σένα προσωπικά, με αφορμή την παράθεση το αναφέρω):
Η Τράπεζα δεν "παίρνει πίσω" χρήματα από κανένα λογαριασμό. Αν εσύ αμφισβητήσεις συναλλαγή (αν η Τράπεζα είναι σοβαρή) σου πιστώνει το ποσό αμέσως (ακόμη κι αν η αμφισβήτηση αφορά ανάληψη από ΑΤΜ). Και σου στέλνει μήνυμα που λέει ότι η πίστωση είναι προσωρινή, θα το ερευνήσει και σε εύλογο χρονικό διάστημα (1-2 μήνες) θα οριστικοποιηθεί.
Επίσης, σε όλες τις συναλλαγές σας με πιστωτικές κάρτες VISA ή MASTERCARD οι Τράπεζες λειτουργούν ως ενδιάμεσοι (πράκτορες). Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι εάν είσαι (καλός) πελάτης της Τράπεζας, θα κοιτάξει να μη σε στενοχωρήσει και το πώς "θα τα βρει" με την "κάρτα" είναι δική της υπόθεση.
Αυτό που έγραψα το έγραψα με βάση την δική μου εμπειρία από τη δική μου κάρτα (η οποία είναι από παγκόσμια τραπεζα). Όταν λοιπόν ζήτησα να αμφισβητήσω μια συναλλαγή με την AFT, (που όντως έγινε από λάθος του συστήματος και δεν την έκανα εγώ) δε με άφησε καν, μου είπε να κοιτάξω να τα βρω με την επιχείρηση (δηλαδή να μου επιστρέψει εκείνη τα χρήματα) και αν δε τα βρούμε θα ερευνήσει το θέμα. Και μιλάμε για πολύ μικρό ποσό για το οποίο όμως δε μπορούσε να γίνει αμφισβήτηση γιατί λόγω μετατροπής συναλλαγματος η τράπεζα θα το έχανε..
Άρα αν ζητήσω αμφισβήτηση σε ολοκληρη κρατηση που όντως έκανα εγώ φαντάζεσαι τι θα μου πουν..
Αν λοιπόν κλείσει μια εταιρία και μεινουν πισω πολλές ζημιές, τις πληρώνει η τράπεζα για να μη δυσαρεστήσει τους πελάτες; ή την πληρώνουν οι πελάτες; εγώ πιστευω το δεύτερο..

ps: ότι σε περίπτωση παρανομης δρατηριότητας αν ενημερώσεις γρήγορα σου πιστώνουν αμέσως το ποσό, μου φαίνεται λογικό και πιο εύκολο από αυτό που συζητάμε, γιατί εκεί πιθανότατα η κατασταση αναστρέφεται μιας και δεν έχει οριστικοποιηθεί η πληρωμή.
 
Last edited:
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.751
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom