evi01
Member
- Μηνύματα
- 1.120
- Likes
- 1.841
- Ταξίδι-Όνειρο
- Η γη ολάκερη!
Στις 21/6 έκανα κράτηση ξενοδοχείου για τον Αύγουστο και πήρα ήδη επιβεβαίωση από το ξενοδοχείο.
Τώρα με τα ξενοδοχεία ίσως τα πράγματα να είναι πιο πολύπλοκα.Τι γίνεται στην διαφορά με τα κουπόνια;Η εταιρεία έκανε συναλλαγές κατευθείαν με κάθε ξενοδοχέιο/αλυσίδα;Η χρησιμοποιούσε άλλο μεγαλύτερο γραφείο εξωτερικού σαν ενδιάμεσο(αγόραζε δηλαδή χονδρική από αυτούς);Σε αυτήν την περίπτωση έχει κάποια ευθύνη το ενδιάμεσο γραφείο/operator;
Πάντως κράτηση αεροπορικού εισητηρίου που έκανα στις 16 ιουνίου (με κουπόνι) επιβεβαιώνεται κανονικά "στις κρατήσεις μου" στο site της aegean..Από ότι γράφτηκε σε διάφορα sites το πρόβλημα με τα αεροπορικά εισιτήρια παρουσιάσθηκε από τις κρατήσεις Μαϊου και έπειτα.΄Οποτε οι εκκαθαρίσεις/πληρωμές μεταξύ γραφείου/ΙΑΤΑ/αεροπορικών εταιρειών πρέπει να έγιναν κανονικά μέχρι και τον Απρίλιο.
τώρα που βλέπω μια κρατηση μου στη Λισαβόνα γράφει κάτω κάτωΣτη δική μου περίπτωση η κράτηση του ξενοδοχείου έγινε μέσω Hotelbeds (Thailand) Ltd. Η AFT δεν αναφέρεται πουθενά.
Μάλιστα.Αγόραζε λοιπόν από άλλους.Το ξενοδοχείο από την στιγμή που επιβεβαιώνει την κράτηση,λογικά δεν μπορεί να την αρνηθεί μετά ή να ζητήσει διαφορά τιμής.΄Ασχετα αν θα πληρωθεί η όχι από την εταιρεία που συνεργάζεται(είναι δική του ευθύνη με ποιους συνεργάζεται).Τουλάχιστον για μεγάλα ξενοδοχεία/αλυσίδες δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα.Τώρα αν πέσει κανείς στην περίπτωση κάποιου ξενοδοχείου που θα βρεί αιτία και θα δημιουργήσει προβλήματα,πρέπει να είναι ή εξαίρεση.Περίπτωση που ισχύει "το φθηνό βγαίνει πιο ακριβό".Στη δική μου περίπτωση η κράτηση του ξενοδοχείου έγινε μέσω Hotelbeds (Thailand) Ltd. Η AFT δεν αναφέρεται πουθενά.
Αγόρασαν την κράτηση από τοπική εταιρεία.Λογικό φαίνεται.Αν θα πληρωθεί το ξενοδοχείο ή όχι μάλλον δεν είναι δουλειά του πελάτη.Πάντως κράτηση αεροπορικού εισητηρίου που έκανα στις 16 ιουνίου (με κουπόνι) επιβεβαιώνεται κανονικά "στις κρατήσεις μου" στο site της aegean..
τώρα που βλέπω μια κρατηση μου στη Λισαβόνα γράφει κάτω κάτω
Πληρώθηκε με:
Transfar Agencia De Viagens E Turismo
αυτό εννοείς όταν λες ότι γίνεται μέσω άλλου πρακτορείου;
Στη δική μου περίπτωση η κράτηση του ξενοδοχείου έγινε μέσω Hotelbeds (Thailand) Ltd. Η AFT δεν αναφέρεται πουθενά.
Η AFT έχει τακτική να χρεώνει την κάρτα και να παίρνει όλο το ποσό ακόμα και αν η κράτηση ξενοδοχείου είναι με δωρεάν ακύρωση-καμία προκαταβολή δε θα χρεωθεί..Μάλιστα.Αγόραζε λοιπόν από άλλους.Το ξενοδοχείο από την στιγμή που επιβεβαιώνει την κράτηση,λογικά δεν μπορεί να την αρνηθεί μετά ή να ζητήσει διαφορά τιμής.΄Ασχετα αν θα πληρωθεί η όχι από την εταιρεία που συνεργάζεται(είναι δική του ευθύνη με ποιους συνεργάζεται).Τουλάχιστον για μεγάλα ξενοδοχεία/αλυσίδες δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα.Τώρα αν πέσει κανείς στην περίπτωση κάποιου ξενοδοχείου που θα βρεί αιτία και θα δημιουργήσει προβλήματα,πρέπει να είναι ή εξαίρεση.Περίπτωση που ισχύει "το φθηνό βγαίνει πιο ακριβό".
Στη Σμύρνη εκλεισες; και μένα το ίδιο γράφει (ξενοδοχείο marlight). Έκανα εκεί δύο διήμερες κρατήσεις και στη μία το σύστημα μόνο του μου έκανε κράτηση στην πιο ακριβή επιλογή (δωρεάν ακύρωση). Δηλαδή είχα επιλέξει να είναι χωρίς δωρεάν ακύρωση, πάτησα, μου έβγαλε σφάλμα-η καρτα δε χρεώθηκε, αλλά μου ήρθε άμεσα επιβεβαίωση στο email ότι η κράτηση ήταν επιτυχής! Αλλά όχι αυτή που είχα επιλέξει, είχε μόνο του επιβεβαιώσει την ακριβότερη που ήταν με δωρεάν ακύρωση. Ρώτησα τότε στην AFT και δεν ήξεραν τι έγινε αλλά την κράτηση την έβλεπαν κανονικά.. Απλά τωρα αναρωτιέμαι στην δωρεάν ακύρωση που πάνε τα χρήματα που χρεώνουν στην κάρτα..και σε μενα λεει οτι το ξενοδοχειο πληρωθηκε με Tantur Turizm (Part Of Hotelbeds), Vat: 6560122772. Εχω ηδη στειλει mail στο ξενοδοχειο για να μου πουν αν οντως ειναι προπληρωμενο.
Δεν ξέρω τις τακτικές της εταιρείας καθώς δεν είμαι πελάτης τους.Πάντως την τακτική να χρεώνουν τις κάρτες και να δεσμεύουν/παίρνουν όλο το ποσό(άσχετα αν υπάρχει δυνατότητα για ακύρωση) ακολουθούν και άλλες εταιρείες.Και μετά επιστρέφουν το ποσό.Η AFT έχει τακτική να χρεώνει την κάρτα και να παίρνει όλο το ποσό ακόμα και αν η κράτηση ξενοδοχείου είναι με δωρεάν ακύρωση-καμία προκαταβολή δε θα χρεωθεί..
Ποιός μας λέει ότι το ποσό που πήρε το απέδωσε απευθείας στο ξενοδοχείο ή στο ενδιάμεσο πρακτορείο; Αποκλείεται να πάμε στο ξενοδοχείο και να μας πουν πως σε αυτούς δεν έφτασαν χρήματα και πως η κράτηση ήταν για "χρέωση στο ξενοδοχείο";
Σίγουρα είμαστε κατοχυρωμενοι ότι θα μας περιμένει κάποιο δωμάτιο..Ότι έχουμε κράτηση.. Αλλά μας κατοχυρώνει και για το ότι πληρώθηκαν και δε περιμένουν πληρωμή στο ξενοδοχείο; (μιλάω πάντα για δωρεάν ακύρωση γιατί στην άμεση πληρωμή φαντάζομαι τα χρήματα πάνε απευθείας στο ξενοδοχείο ενώ στην δωρεάν ακύρωση λογικά τα κρατάει η AFT και τα επιστρέφει έτσι και ακυρώσουμε ή τα αποδίδει στο ξενοδοχείο όταν φτάσει η ημερομηνία κρατησης)Δεν ξέρω τις τακτικές της εταιρείας καθώς δεν είμαι πελάτης τους.Πάντως την τακτική να χρεώνουν τις κάρτες και να δεσμεύουν/παίρνουν όλο το ποσό(άσχετα αν υπάρχει δυνατότητα για ακύρωση) ακολουθούν και άλλες εταιρείες.Και μετά επιστρέφουν το ποσό.
Η χρέωση στην κάρτα από ποιόν έγινε;AFT ή ξένο γραφείο ή ξενοδοχείο;
Από την στιγμή που παίρνετε από το ξενοδοχείο μήνυμα επιβεβαίωσης της κράτησης δεν είσθε κατοχυρωμένοι κατά κάποιο τρόπο;
Για Κωνσταντινουπολη ειναι η κρατηση. Οσον αφορα την δωρεαν ακυρωση, κι αλλες εταιρειες χρεωνουν το ποσο, και αν ακυρωσεις σου το επιστρεφουν. Μου εχει τυχει πολλες φορες αυτο.Στη Σμύρνη εκλεισες; και μένα το ίδιο γράφει (ξενοδοχείο marlight). Έκανα εκεί δύο διήμερες κρατήσεις και στη μία το σύστημα μόνο του μου έκανε κράτηση στην πιο ακριβή επιλογή (δωρεάν ακύρωση). Δηλαδή είχα επιλέξει να είναι χωρίς δωρεάν ακύρωση, πάτησα, μου έβγαλε σφάλμα-η καρτα δε χρεώθηκε, αλλά μου ήρθε άμεσα επιβεβαίωση στο email ότι η κράτηση ήταν επιτυχής! Αλλά όχι αυτή που είχα επιλέξει, είχε μόνο του επιβεβαιώσει την ακριβότερη που ήταν με δωρεάν ακύρωση. Ρώτησα τότε στην AFT και δεν ήξεραν τι έγινε αλλά την κράτηση την έβλεπαν κανονικά.. Απλά τωρα αναρωτιέμαι στην δωρεάν ακύρωση που πάνε τα χρήματα που χρεώνουν στην κάρτα..