• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
@PhysioDuck Να κάνω μια χαζή ερώτηση;
Την αμφισβήτηση συναλλαγής την έχεις σκεφτεί;
Εύη, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :minion bananas:
Από αυτό το ποστ πήρα την ιδέα για αμφισβήτηση συναλλαγής και τελικά επιστράφηκαν τα χρήματα.
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Να ρωτησω εγω κατι;

Τελικα η αμφισβητηση συναλλαγης δεν εχει ισχυ μονο αν γινει μεσα σε 6 μηνες διαστημα απο τη πραγματοποιηση της συναλλαγης;;

Επισης οσα ατομα κανατε αμφισβητηση και πηρατε τα χρηματα σας πισω, ειχατε κανει πιο πριν καποια καταγγελια;; Ή μονο τις επικοινωνιες με τουριστικα γραφεια και αεροπορικες;;
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Έλα ντε... Δεν ξέρω αν ισχύει το 6μηνο, πάντως δεν μου ανέφερε κάτι τέτοιο η Alpha στην επικοινωνία μας.

Για τη Scoot: Είχα κάνει καταγγελία στην ΥΠΑ και στον συνήγορο του καταναλωτή.
Για τη Vietjet: Τους ξεφώνισα σε όλα τα υπουργεία και τις εφημερίδες του Βιετνάμ.
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Έλα ντε... Δεν ξέρω αν ισχύει το 6μηνο, πάντως δεν μου ανέφερε κάτι τέτοιο η Alpha στην επικοινωνία μας.

Για τη Scoot: Είχα κάνει καταγγελία στην ΥΠΑ και στον συνήγορο του καταναλωτή.
Για τη Vietjet: Τους ξεφώνισα σε όλα τα υπουργεία και τις εφημερίδες του Βιετνάμ.
Οποτε για τη πρωτη περιπτωση, πρωτα εκανες καταγγελιες και μετα προχωρησες σε αμφισβητη στη τραπεζα. Μετα απο ποσο διαστημα απο τη στιγμη της καταγγελιας;
 

Giorgos Mer

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Καλησπέρα . Είχα και εγώ κράτηση - non refundable-μέσω της hotels.com για Νέα Υόρκη που ξεκινούσε στις 02/04 . Αρχές Μαρτίου, όταν τους πήρα τηλέφωνο, ζητούσε να πληκτρολογήσουμε τον κωδικό κράτησης, και εξυπηρετούσαν τηλεφωνικά μόνο όσους είχαν κράτηση σε διάστημα 1 εβδομάδας ή λιγότερο, οπότε δε μίλησα μαζί τους. Στις 24 Μαρτίου (9 ημέρες πριν την κράτηση, και χωρίς να έχει προηγηθεί τηλ. επικοινωνία ή να τους έχω υποβάλλει αίτημα) μου έστειλαν mail, δίνοντας μου τη δυνατότητα για full refund αν το επιθυμώ, δίνοντας μου το σχετικό link, στο οποίο απλά τίκαρα το πεδίο για full refund, πολύ απλή διαδικασία . Στο mail επιβεβαίωσης , μου ανέφεραν πως θα μου επιστραφεί το συνολικό ποσό εντός 30 ημερών, και όντως επιστράφηκε στην κάρτα με την οποία είχα κάνει την κράτηση, την προηγούμενη εβδομάδα . Άψογη αντιμετώπιση, ελπίζω να συνεχίζουν έτσι και να ισχύσει το ίδιο και σε σένα .
Σε ευχαριστώ πολύ, όντως μιλήσαμε στο τηλέφωνο και δεσμεύτηκαν να μας εξυπηρετήσουν, ζήτησαν ωστόσο 48 ώρες για να μας απαντήσουν, οπότε περιμένουμε, ελπίζω να έχουμε κ εμείς αίσια έκβαση!
 

alice~

Member
Μηνύματα
721
Likes
1.200
Ταξίδι-Όνειρο
Iceland
Έλα ντε... Δεν ξέρω αν ισχύει το 6μηνο, πάντως δεν μου ανέφερε κάτι τέτοιο η Alpha στην επικοινωνία μας.

Για τη Scoot: Είχα κάνει καταγγελία στην ΥΠΑ και στον συνήγορο του καταναλωτή.
Για τη Vietjet: Τους ξεφώνισα σε όλα τα υπουργεία και τις εφημερίδες του Βιετνάμ.
Θα μπορούσες μήπως να μας πεις μερικές περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την διαδικασία; Έχω και εγώ Alpha bank αλλά δεν έχω ξανακάνει αμφισβήτηση συναλλαγής.
Οποτε δηλαδή κανεις πρώτα καταγγελίες όπου χρειάζεται και μετά επικοινωνείς τηλεφωνικώς με την τράπεζα (γίνεται και ηλεκτρονικά η διαδικασία; ) και τους εξηγείς τι έγινε; Και αυτοί θα σου ζητήσουν αποδεικτικά στοιχεία οπως τις κρατήσεις κτλ και ότι δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με την εταιρεία;
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Θα μπορούσες μήπως να μας πεις μερικές περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την διαδικασία; Έχω και εγώ Alpha bank αλλά δεν έχω ξανακάνει αμφισβήτηση συναλλαγής.
Οποτε δηλαδή κανεις πρώτα καταγγελίες όπου χρειάζεται και μετά επικοινωνείς τηλεφωνικώς με την τράπεζα (γίνεται και ηλεκτρονικά η διαδικασία; ) και τους εξηγείς τι έγινε; Και αυτοί θα σου ζητήσουν αποδεικτικά στοιχεία οπως τις κρατήσεις κτλ και ότι δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με την εταιρεία;
Ακριβώς!
Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητη η καταγγελία.
Αρκεί η αμφισβήτηση συναλλαγής (γίνεται ηλεκτρονικά) και τα αποδεικτικά στοιχεία όπως είπες.
Αν θες, στείλε μου πμ με το email σου για να σου στείλω λεπτομέρειες και να σου προωθήσω τι τους έγραψα.
 
Last edited:

psilos3

Member
Μηνύματα
6.751
Likes
52.180
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Να βοηθήσω επειδή πέρασα πρόσφαρτα περνάω τα ίδια ψυχοφθόρα ζητήματα.
Αναφορικά με τις δικές μου αμφισβητήσεις σε Alpha και Πειραιώς, οι υπάλληλοι ήταν ξεκάθαροι ότι μπορούμε να φτάσουμε ακόμα και παραπάνω από ένα χρόνο πίσω, οπότε δε τέθηκε θέμα χρονικού περιορισμού.

Για να μη κάνετε λοιπόν τσάμπα κόπο πριν ετοιμαστείτε απόλυτα:

1. Υποτίθεται ότι προυπάρχουν τα αποδεικτικά, όπου πέρα από τα εισιτήρια/κρατήσεις αυτά καθ' αυτά, έπρεπε να υπάρχει επικοινωνία με τον εκάστοτε φορέα (Αεροπορική, πρακτορείο, πλατφόρμα κράτησης ξενοδοχείου κ.α.) και η άρνηση αυτού να προβεί σε επιστροφή χρημάτων. Επικοινωνία φυσικά που πρέπει να φαίνεται μέσω email γιατί τα γραπτά μένουν ως γνωστόν ;)

2. Εκεί ακριβώς έρχεται η επικοινωνία με τη τράπεζα μέσω τηλεφώνου, όπου αφού επιβεβαιώσεις τα στοιχεία σου και τη κάρτα σου, δίνεις το email σου για να σταλεί σ' αυτό το έγγραφο αμφισβήτησης συναλλαγής. Όταν θα λάβεις το έγγραφο αυτό και συμπληρώσεις στο word τα απαιτούμενα πεδία, το αποθηκεύεις και το επισυνάπτεις απαντώντας στο email που έλαβες απο τη τράπεζα.

3. Στο ίδιο email επισυνάπτεις και τα PDF από τα email με την επικοινωνία σου, τα αποδεικτικά δηλαδή ότι είχες επικοινωνία και σου αρνήθηκαν επιστροφή χρημάτων, όπως και τα ίδια τα εισιτήρια. Μην αγχωθείς γιατί η διαδικασία είναι πολύ εύκολη, απλά πατάς εκτύπωση στα email σου και τα στέλνεις σε έναν εικονικό PDF εκτυπωτή. Αν δεν έχεις μπορείς να κατεβάσεις κάποιο πρόγραμμα δωρεάν όπως το foxit (https://www.foxitsoftware.com/downloads/) προκειμένου να κάνεις τη δουλειά σου. Το παράδειγμα είναι από gmail, αλλά σε όλες τις πλατφόρμες ισχύει το ίδιο

4. Πατάς εκτύπωση στο email:

1of2.jpg

5. Το στέλνεις στον εικονικό PDF εκτυπωτή:

2of2.jpg

6. Πατάς αποθήκευση σε ένα φάκελο του υπολογιστή:

3of2.jpg


7. Πριν στείλεις το email στη τράπεζα σιγουρεύεσαι ότι τα έγγραφα δεν είναι στο σύνολο τους πάνω από 5ΜΒ. Αν είναι, χρησιμοποιείς κάποιο εργαλείο που μπορεί να ρίξει το μέγεθος των Pdf, για παράδειγμα το : (https://pdfresizer.com/resize)

8. Στέλνεις το email βρίζοντας (με όλα όσα καθόμαστε κι ασχολούμαστε) περιμένοντας λίγες μέρες για την απάντηση της τράπεζας ότι παρελήφθη και είναι υπό επεξεργασία.

9. Ξεκινάς τις προσευχές, ξόρκια, κατάρες ή ότι θέλει ο καθένας, μήπως και καταφέρουν τελικά τα χρήματα που πλήρωσες για υπηρεσία που δεν έλαβες χωρίς δική σου υπαιτιότητα γυρίσουν στα χέρια σου.
 
Last edited:

exx

Member
Μηνύματα
11
Likes
26
Προσωπικη αποψη οτι δεν βλεπω να μπαινουν σε κανεναν απο τους δυο... Πατανε πανω στη κατασταση
Kαλησπερα φιλε μου
Ειχες καποια εξελιξη με aegean?Eμενα τελικα χθες μια μερα πριν της 30 μου ηρθε μειλ
απο εταιρεια κ απο ΥΠΑ

Η Ελληνική κυβέρνηση, σε συνέχεια παρόμοιων πρωτοβουλιών και άλλων χωρών της ΕΕ, ψήφισε πρόσφατα νόμο (ΦΕΚ, Τεύχος A’ 84/13.04.2020) που επιτρέπει στις επιχειρήσεις στον τουριστικό τομέα, συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών εταιριών, να εκδώσουν voucher, αντί της άμεσης επιστροφής χρημάτων, σε περιπτώσεις ματαίωσης πτήσης. Την ίδια δυνατότητα προσφέρουμε κι εμείς στην AEGEAN, όπως πολλοί άλλοι αερομεταφορείς. Εδώ, μπορείτε να βρείτε αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα έκδοσης credit voucher. Συνοπτικά ωστόσο, να σας αναφέρουμε ότι το credit voucher to οποίο θα λάβουν οι επιβάτες μας στο email τους εφόσον καταχωρήσουν επιτυχώς το αίτημά τους μέσω του παραπάνω συνδέσμου, καλύπτει στο ακέραιο το συνολικό κόστος του αρχικού εισιτηρίου τους, συμπεριλαμβανομένης οποιαδήποτε πρόσθετης υπηρεσίας που τυχόν έχει αγοραστεί. Θα έχουν τη δυνατότητα να το χρησιμοποιήσουν για την έκδοση ενός νέου εισιτηρίου για πτήσεις της Εταιρίας μας που θα πραγματοποιηθούν μέσα στους επόμενους 18 μήνες. Αν παρόλα αυτά, το credit voucher δεν εξαργυρωθεί εντός 18 μηνών από την ημερομηνία έκδοσης, το πλήρες ή το υπολειπόμενο ποσό θα επιστραφεί με τη λήξη του, πάραυτα. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω και τα ειλικρινά πρωτόγνωρα γεγονότα με τα οποία έχουμε έρθει αντιμέτωποι λόγω της πανδημίας, αυτή τη στιγμή, δεν είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε θετικά για πλήρη επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου.

Περιμενω απαντηση απο EUROBANK κ κατι που δεν ειχα σκεφτει αλλα θα κανω τωρα ειναι καταγγελια στην αντιστοιχη Τσεχικη ΥΠΑ μιας κ η πτηση μου ειναι Πραγα Αθηνα.
Αφου η ΥΠΑ πλεον δεχεται καταγγελιες για αλλες ευρωπαικες εταιριες κ οχι την Aegean...
 

marianino

Member
Μηνύματα
282
Likes
90
Ταξίδι-Όνειρο
οποιοδήποτε!!
χθες καταφερα να μιλήσω με το Chat της Ryanair. Είχα κάνει και εγώ αίτηση για refund και εκ των υστέρων μου ήρθε mail με voucher. Ο υπαλληλος μου απαντησε οτι ισχύει κανονικά η αίτηση επιστροφής απλά έχουν στείλει και voucher γιατι η επιστροφές θα αργήσουν να γίνουν αρκετό καιρ¨ο καθώς το τμήμα των επιστροφών εργάζεται απο το σπϊτι και δεν ¨εχουν την δυνατότητα να κάνουν τις πληρωμές με αυτόν τον τρόπο. Το voucher είναι διαθέσιμο σε περίπτωση που θελήσεις πχ να κλείσεις μια πτήση πρίν σου γίνει η επιστροφή χρημάτων και θα μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μέχρι να γίνει η επιστροφή . Αυτά απο την δική μου επικοινωνία
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
2. Εκεί ακριβώς έρχεται η επικοινωνία με τη τράπεζα, όπου αφού επιβεβαιώσεις τα στοιχεία σου και τη κάρτα σου, δίνεις το email σου για να σταλεί σ' αυτό το έγγραφο αμφισβήτησης συναλλαγής. Όταν θα λάβεις το έγγραφο αυτό και το συμπληρώσεις στο word τα απαιτούμενα πεδία, το αποθηκεύεις και το επισυνάπτεις απαντώντας στο email που έλαβες απο τη τράπεζα.

3. Στο ίδιο email επισυνάπτεις και τα PDF από τα email με την επικοινωνία σου, τα αποδεικτικά δηλαδή ότι είχες επικοινωνία και σου αρνήθηκαν επιστροφή χρημάτων, όπως και τα ίδια τα εισιτήρια. Μην αγχωθείς γιατί η διαδικασία είναι πολύ εύκολη, απλά πατάς εκτύπωση στα email σου και τα στέλνεις σε έναν εικονικό PDF εκτυπωτή. Αν δεν έχεις μπορείς να κατεβάσεις κάποιο πρόγραμμα δωρεάν όπως το foxit (https://www.foxitsoftware.com/downloads/) προκειμένου να κάνεις τη δουλειά σου. Το παράδειγμα είναι από gmail, αλλά σε όλες τις πλατφόρμες ισχύει το ίδιο
Ψηλέ, είσαι ωραίος!
Πολύ αναλυτικά τα βήματα!

Να προσθέσω ότι, εκτός από την άρνηση της εταιρίας να επιστρέψει το ποσό, καλό θα είναι να τους παραθέσετε και την απόφαση της Κομισιόν η οποία βγήκε 18/3/20 ειδικά για την κατάσταση με τον κορωνοϊό. Δώστε βάση στα άρθρα 2.2 και 3.2.
https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/legislation/c20201830.pdf
Επίσης, σε μένα δεν λειτούργησε ακριβώς έτσι το email.
Δηλαδή, πρώτα ζήτησα τη φόρμα αμφισβήτησης από εδώ:
https://www.alpha.gr/el/idiotes/support-center/epikoinonia/erotisi-gia-proion/forma-kartonκαι στην απάντηση της Alpha μου είπαν ότι πρέπει να στείλω την αμφισβήτηση σε άλλο email.
Επίσης, με την ίδια φόρμα και στο ίδιο email (εννοείται) έκανε και ένας φίλος μου αμφισβήτηση για τη δική του κάρτα. Απλώς, αναφέρω αυτή τη λεπτομέρεια για να δείξω ότι δέχτηκαν το αίτημα χωρίς να προηγηθεί επικοινωνία.
Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες... Αν κάποιος το ψάξει, θα το βρει εύκολα.

Όχι ρε συ, δεν το είχα σκεφτεί αυτό με το PDF.
Τα έκανα όλα με screenshot - paste στο paint.
Πολύ καλό κολπάκι, το κρατάω για επόμενη φορά (αχρείαστο να 'ναι!)
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.708
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom