varioAthens
Member
- Μηνύματα
- 6.059
- Likes
- 10.614
Μετά από έναν κοπιαστικότατο χειμώνα λόγω ετοιμασιών γάμου, σπιτιού, μετακόμισης κ.λ.π. περιμέναμε πως και πως την αναχώρησή μας για το γαμήλιο ταξίδι μας. Προορισμός? Άγιος Δομήνικος. Πραγματικά δεν ξέρω πως μας ήρθε η συγκεκριμένη έμπνευση (γιατί έμπνευση αποδείχθηκε πως ήταν) αφού μέχρι τότε δεν είχαμε ακούσει τίποτα για το νησί αυτό μιας και κανένας γνωστός μας δεν το είχε επισκεφθεί. Ξέραμε γενικά και αόριστα πράγμτα για την ομορφιά της Καραϊβικής αλλά πραγματικά με τίποτα δεν φανταζόμασταν αυτό που θα συναντούσαμε....
Η πτήση έγινε με IBERIA μέσω Μαδρίτης.
Όταν στο αεροδρόμιο της Μαδρίτης έφτασε η ώρα να πάμε στη θύρα της επιβίβασης για Santo Domingo συνειδητοποιήσαμε ότι είμασταν οι μόνοι τουρίστες της πτήσης και όλοι οι άλλοι ντόπιοι. Ο "καλός" μου άρχισε τη γκρίνια "πού πάμε? τι βλακεία κάναμε? μα καλά τι νησί είναι αυτό που πάμε χωρίς τουρίστες? θα μας φάνε ζωντανούς (επηρεασμένος μάλλον από την εγκληματικότητα του Kingston της πρωτεύουσας της Τζαμάϊκα)" και άλλα τέτοια.... Τελικά επιβιβαστήκαμε και ξεκίνησε το υπερατλαντικό ταξίδι. Αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι ότι οι αεροσυνοδοί της ΙBERIA όσο ευγενικοί και εξυπηρετικοί ήταν στην πτήση Αθήνα-Μαδρίτη, τόσο αγενέστατοι και απαράδεκτοι ήταν στην πτήση Μαδρίτη-Santo Domingo. Λες και σνόμπαραν να εξυπηρετήσουν τους "τριτοκοσμικούς" Δομηνικανούς.
Αυτό που αντίκρυσα κατά την προσγείωση δεν το έχω ξαναδεί. Μόλις κατεβήκαμε κάτω από τα σύννεφα (είχε πολύ συννεφιά όταν φτάσαμε) αντίκρυσα ένα καταπράσινο νησί. Δεν έβλεπες άλλο χρώμα παρά μόνο πράσινο και όσο χαμήλωνε το αεροπλάνο έβλεπα όλο και πιο καθαρά την πυκνή βλάστηση του νησιού και δεν πίστευα στα μάτια μου.
Φτάσαμε στο Santo Domingo μεσημέρι και παρά την κούραση μετά από 20 ώρες ταξίδι (μαζί με τις αναμονές στα αεροδρόμια) ένιωσα μαγεμένη βλέποντας το φασαριόζικο πλήθος των ντόπιων που είχαν έρθει να υποδεχθούν τους δικούς τους. Αγκαλιαζόντουσαν, γελούσαν, φώναζαν, περπατούσαν λες και χόρευαν. Η πρώτη εντύπωση από αυτό τον λαό ήταν πολύ θετική μιας και μου έδωσαν την εντύπωση ότι πρόκειται για πολύ χαρούμενους ανθρώπους.
Άλλος ένας χαρούμενος άνθρωπος ήταν και ο νεαρός Δομηνικανός ταξιδιωτικός αντιπρόσωπος που είχε έρθει να μας παραλάβει και να μας μεταφέρει στο ξενοδοχείο μας στην Πούντα Κάνα, 3,5 ώρες μακρυά. Ξεκινώντας μας ζήτησε την άδεια (μιας και το γραφείο του απαγόρευε να επιβιβάζει άλλους πλην τους τουρίστες) να έρθει μαζί μας και η κοπέλα του μέχρι ένα χωριό παρακάτω από το αεροδρόμιο και φυσικά του είπαμε ναι. Στο δρόμο σταματήσαμε άλλη μία φορά για να πάρουμε και άλλη μία κοπέλα που έκανε ότο-στοπ. Δεν ξέρω αν ήταν επικίνδυνο αυτό που κάναμε και δεχθήκαμε να πάρουμε και τις άγνωστες μαζί, ξέρω όμως ότι τελικά δεν πάθαμε τίποτα. Αντιθέτως είχαμε ένα πολύ ευχάριστο ταξίδι με τους 3 Δομηνικανούς να τραγουδάνε δυνατά τις τελευταίες επιτυχίες μερένγκε που έπαιζε το ραδιόφωνο, να προσπαθούν να μας κάνουν ξενάγηση των όσων βλέπαμε στη διαδρομή και να προσπαθούν να συννενοηθούν μαζί μας στα ισπανικά και εμείς μαζί τους στα αγγλικά.
Η διαδρομή ήταν μία εκπληκτική εμπειρία αφού εναλλάσονταν η πυκνή βλάστηση των πανύψηλων φοινίκων με τα επαρχιακά χωριά. Στα δε χωριά δεν χόρταινα να ρουφάω εικόνες: Παιδάκια με τα μαλλιά-κοτσιδάκια (την χαρακτηριστική κόμμωση της Καραϊβικής), να παίζουν στους χωματοδρόμους (άσφαλτο είχε μόνο στον κεντρικό δρόμο που συνέδεε τα χωριά) και τις αλάνες ή να τρέχουν πίσω από το αυτοκίνητό μας λες και ήταν κάτι πρωτόγνωρο γι’ αυτά. Παρέες νεαρών κοριτσιών, ντυμένων με φουστίτσες που ίσα κάλυπταν τα απολύτως απαραίτητα, να κάνουν την απογευματινή τους περαντζάδα (Κυριακή βλέπεις) και να δέχονται τα απαραίτητα πειράγματα από παρέες νεαρών αγοριών, ντυμένων λες και έβλεπες r’n’bvideo-clipμε τεράστιες μπλούζες, καπελάκια, χοντρές αλυσίδες στο λαιμό και στα χέρια, που περπατούσαν και λικνίζονταν σαν να χορεύουν. Γιαγιάδες να πλέκουν στις κουνιστές τους πολυθρόνες στα ισόγεια μπαλκόνια των σπιτιών τους. Χαρακτηριστικό ότι έξω από όλα (μα όλα) τα σπίτια υπήρχε οπωσδήποτε κουνιστή καρέκλα και επίσης όλα μα όλα τα ισόγεια μπαλκόνια (μπροστά από την εξώπορτά τους) είχαν κάγκελα. Για ομορφιά μας είπαν....
Αυτές οι 3,5 ώρες πέρασαν χωρίς να το καταλάβουμε και έτσι φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας στην Πούντα Κάνα!
Η πτήση έγινε με IBERIA μέσω Μαδρίτης.
Όταν στο αεροδρόμιο της Μαδρίτης έφτασε η ώρα να πάμε στη θύρα της επιβίβασης για Santo Domingo συνειδητοποιήσαμε ότι είμασταν οι μόνοι τουρίστες της πτήσης και όλοι οι άλλοι ντόπιοι. Ο "καλός" μου άρχισε τη γκρίνια "πού πάμε? τι βλακεία κάναμε? μα καλά τι νησί είναι αυτό που πάμε χωρίς τουρίστες? θα μας φάνε ζωντανούς (επηρεασμένος μάλλον από την εγκληματικότητα του Kingston της πρωτεύουσας της Τζαμάϊκα)" και άλλα τέτοια.... Τελικά επιβιβαστήκαμε και ξεκίνησε το υπερατλαντικό ταξίδι. Αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι ότι οι αεροσυνοδοί της ΙBERIA όσο ευγενικοί και εξυπηρετικοί ήταν στην πτήση Αθήνα-Μαδρίτη, τόσο αγενέστατοι και απαράδεκτοι ήταν στην πτήση Μαδρίτη-Santo Domingo. Λες και σνόμπαραν να εξυπηρετήσουν τους "τριτοκοσμικούς" Δομηνικανούς.
Αυτό που αντίκρυσα κατά την προσγείωση δεν το έχω ξαναδεί. Μόλις κατεβήκαμε κάτω από τα σύννεφα (είχε πολύ συννεφιά όταν φτάσαμε) αντίκρυσα ένα καταπράσινο νησί. Δεν έβλεπες άλλο χρώμα παρά μόνο πράσινο και όσο χαμήλωνε το αεροπλάνο έβλεπα όλο και πιο καθαρά την πυκνή βλάστηση του νησιού και δεν πίστευα στα μάτια μου.
Φτάσαμε στο Santo Domingo μεσημέρι και παρά την κούραση μετά από 20 ώρες ταξίδι (μαζί με τις αναμονές στα αεροδρόμια) ένιωσα μαγεμένη βλέποντας το φασαριόζικο πλήθος των ντόπιων που είχαν έρθει να υποδεχθούν τους δικούς τους. Αγκαλιαζόντουσαν, γελούσαν, φώναζαν, περπατούσαν λες και χόρευαν. Η πρώτη εντύπωση από αυτό τον λαό ήταν πολύ θετική μιας και μου έδωσαν την εντύπωση ότι πρόκειται για πολύ χαρούμενους ανθρώπους.
Άλλος ένας χαρούμενος άνθρωπος ήταν και ο νεαρός Δομηνικανός ταξιδιωτικός αντιπρόσωπος που είχε έρθει να μας παραλάβει και να μας μεταφέρει στο ξενοδοχείο μας στην Πούντα Κάνα, 3,5 ώρες μακρυά. Ξεκινώντας μας ζήτησε την άδεια (μιας και το γραφείο του απαγόρευε να επιβιβάζει άλλους πλην τους τουρίστες) να έρθει μαζί μας και η κοπέλα του μέχρι ένα χωριό παρακάτω από το αεροδρόμιο και φυσικά του είπαμε ναι. Στο δρόμο σταματήσαμε άλλη μία φορά για να πάρουμε και άλλη μία κοπέλα που έκανε ότο-στοπ. Δεν ξέρω αν ήταν επικίνδυνο αυτό που κάναμε και δεχθήκαμε να πάρουμε και τις άγνωστες μαζί, ξέρω όμως ότι τελικά δεν πάθαμε τίποτα. Αντιθέτως είχαμε ένα πολύ ευχάριστο ταξίδι με τους 3 Δομηνικανούς να τραγουδάνε δυνατά τις τελευταίες επιτυχίες μερένγκε που έπαιζε το ραδιόφωνο, να προσπαθούν να μας κάνουν ξενάγηση των όσων βλέπαμε στη διαδρομή και να προσπαθούν να συννενοηθούν μαζί μας στα ισπανικά και εμείς μαζί τους στα αγγλικά.
Η διαδρομή ήταν μία εκπληκτική εμπειρία αφού εναλλάσονταν η πυκνή βλάστηση των πανύψηλων φοινίκων με τα επαρχιακά χωριά. Στα δε χωριά δεν χόρταινα να ρουφάω εικόνες: Παιδάκια με τα μαλλιά-κοτσιδάκια (την χαρακτηριστική κόμμωση της Καραϊβικής), να παίζουν στους χωματοδρόμους (άσφαλτο είχε μόνο στον κεντρικό δρόμο που συνέδεε τα χωριά) και τις αλάνες ή να τρέχουν πίσω από το αυτοκίνητό μας λες και ήταν κάτι πρωτόγνωρο γι’ αυτά. Παρέες νεαρών κοριτσιών, ντυμένων με φουστίτσες που ίσα κάλυπταν τα απολύτως απαραίτητα, να κάνουν την απογευματινή τους περαντζάδα (Κυριακή βλέπεις) και να δέχονται τα απαραίτητα πειράγματα από παρέες νεαρών αγοριών, ντυμένων λες και έβλεπες r’n’bvideo-clipμε τεράστιες μπλούζες, καπελάκια, χοντρές αλυσίδες στο λαιμό και στα χέρια, που περπατούσαν και λικνίζονταν σαν να χορεύουν. Γιαγιάδες να πλέκουν στις κουνιστές τους πολυθρόνες στα ισόγεια μπαλκόνια των σπιτιών τους. Χαρακτηριστικό ότι έξω από όλα (μα όλα) τα σπίτια υπήρχε οπωσδήποτε κουνιστή καρέκλα και επίσης όλα μα όλα τα ισόγεια μπαλκόνια (μπροστά από την εξώπορτά τους) είχαν κάγκελα. Για ομορφιά μας είπαν....
Αυτές οι 3,5 ώρες πέρασαν χωρίς να το καταλάβουμε και έτσι φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας στην Πούντα Κάνα!
Attachments
-
36,9 KB Προβολές: 4.215
Last edited: