• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Άγιος Δομήνικος ΑΓΙΟΣ ΔΟΜΗΝΙΚΟΣ - Το στολίδι της Καραϊβικής

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.059
Likes
10.614

Μετά από έναν κοπιαστικότατο χειμώνα λόγω ετοιμασιών γάμου, σπιτιού, μετακόμισης κ.λ.π. περιμέναμε πως και πως την αναχώρησή μας για το γαμήλιο ταξίδι μας. Προορισμός? Άγιος Δομήνικος. Πραγματικά δεν ξέρω πως μας ήρθε η συγκεκριμένη έμπνευση (γιατί έμπνευση αποδείχθηκε πως ήταν) αφού μέχρι τότε δεν είχαμε ακούσει τίποτα για το νησί αυτό μιας και κανένας γνωστός μας δεν το είχε επισκεφθεί. Ξέραμε γενικά και αόριστα πράγμτα για την ομορφιά της Καραϊβικής αλλά πραγματικά με τίποτα δεν φανταζόμασταν αυτό που θα συναντούσαμε....

Η πτήση έγινε με IBERIA μέσω Μαδρίτης.
Όταν στο αεροδρόμιο της Μαδρίτης έφτασε η ώρα να πάμε στη θύρα της επιβίβασης για Santo Domingo συνειδητοποιήσαμε ότι είμασταν οι μόνοι τουρίστες της πτήσης και όλοι οι άλλοι ντόπιοι. Ο "καλός" μου άρχισε τη γκρίνια "πού πάμε? τι βλακεία κάναμε? μα καλά τι νησί είναι αυτό που πάμε χωρίς τουρίστες? θα μας φάνε ζωντανούς (επηρεασμένος μάλλον από την εγκληματικότητα του Kingston της πρωτεύουσας της Τζαμάϊκα)" και άλλα τέτοια.... Τελικά επιβιβαστήκαμε και ξεκίνησε το υπερατλαντικό ταξίδι. Αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι ότι οι αεροσυνοδοί της ΙBERIA όσο ευγενικοί και εξυπηρετικοί ήταν στην πτήση Αθήνα-Μαδρίτη, τόσο αγενέστατοι και απαράδεκτοι ήταν στην πτήση Μαδρίτη-Santo Domingo. Λες και σνόμπαραν να εξυπηρετήσουν τους "τριτοκοσμικούς" Δομηνικανούς.

Αυτό που αντίκρυσα κατά την προσγείωση δεν το έχω ξαναδεί. Μόλις κατεβήκαμε κάτω από τα σύννεφα (είχε πολύ συννεφιά όταν φτάσαμε) αντίκρυσα ένα καταπράσινο νησί. Δεν έβλεπες άλλο χρώμα παρά μόνο πράσινο και όσο χαμήλωνε το αεροπλάνο έβλεπα όλο και πιο καθαρά την πυκνή βλάστηση του νησιού και δεν πίστευα στα μάτια μου.
Φτάσαμε στο Santo Domingo μεσημέρι και παρά την κούραση μετά από 20 ώρες ταξίδι (μαζί με τις αναμονές στα αεροδρόμια) ένιωσα μαγεμένη βλέποντας το φασαριόζικο πλήθος των ντόπιων που είχαν έρθει να υποδεχθούν τους δικούς τους. Αγκαλιαζόντουσαν, γελούσαν, φώναζαν, περπατούσαν λες και χόρευαν. Η πρώτη εντύπωση από αυτό τον λαό ήταν πολύ θετική μιας και μου έδωσαν την εντύπωση ότι πρόκειται για πολύ χαρούμενους ανθρώπους.

Άλλος ένας χαρούμενος άνθρωπος ήταν και ο νεαρός Δομηνικανός ταξιδιωτικός αντιπρόσωπος που είχε έρθει να μας παραλάβει και να μας μεταφέρει στο ξενοδοχείο μας στην Πούντα Κάνα, 3,5 ώρες μακρυά. Ξεκινώντας μας ζήτησε την άδεια (μιας και το γραφείο του απαγόρευε να επιβιβάζει άλλους πλην τους τουρίστες) να έρθει μαζί μας και η κοπέλα του μέχρι ένα χωριό παρακάτω από το αεροδρόμιο και φυσικά του είπαμε ναι. Στο δρόμο σταματήσαμε άλλη μία φορά για να πάρουμε και άλλη μία κοπέλα που έκανε ότο-στοπ. Δεν ξέρω αν ήταν επικίνδυνο αυτό που κάναμε και δεχθήκαμε να πάρουμε και τις άγνωστες μαζί, ξέρω όμως ότι τελικά δεν πάθαμε τίποτα. Αντιθέτως είχαμε ένα πολύ ευχάριστο ταξίδι με τους 3 Δομηνικανούς να τραγουδάνε δυνατά τις τελευταίες επιτυχίες μερένγκε που έπαιζε το ραδιόφωνο, να προσπαθούν να μας κάνουν ξενάγηση των όσων βλέπαμε στη διαδρομή και να προσπαθούν να συννενοηθούν μαζί μας στα ισπανικά και εμείς μαζί τους στα αγγλικά.

Η διαδρομή ήταν μία εκπληκτική εμπειρία αφού εναλλάσονταν η πυκνή βλάστηση των πανύψηλων φοινίκων με τα επαρχιακά χωριά. Στα δε χωριά δεν χόρταινα να ρουφάω εικόνες: Παιδάκια με τα μαλλιά-κοτσιδάκια (την χαρακτηριστική κόμμωση της Καραϊβικής), να παίζουν στους χωματοδρόμους (άσφαλτο είχε μόνο στον κεντρικό δρόμο που συνέδεε τα χωριά) και τις αλάνες ή να τρέχουν πίσω από το αυτοκίνητό μας λες και ήταν κάτι πρωτόγνωρο γι’ αυτά. Παρέες νεαρών κοριτσιών, ντυμένων με φουστίτσες που ίσα κάλυπταν τα απολύτως απαραίτητα, να κάνουν την απογευματινή τους περαντζάδα (Κυριακή βλέπεις) και να δέχονται τα απαραίτητα πειράγματα από παρέες νεαρών αγοριών, ντυμένων λες και έβλεπες r’n’bvideo-clipμε τεράστιες μπλούζες, καπελάκια, χοντρές αλυσίδες στο λαιμό και στα χέρια, που περπατούσαν και λικνίζονταν σαν να χορεύουν. Γιαγιάδες να πλέκουν στις κουνιστές τους πολυθρόνες στα ισόγεια μπαλκόνια των σπιτιών τους. Χαρακτηριστικό ότι έξω από όλα (μα όλα) τα σπίτια υπήρχε οπωσδήποτε κουνιστή καρέκλα και επίσης όλα μα όλα τα ισόγεια μπαλκόνια (μπροστά από την εξώπορτά τους) είχαν κάγκελα. Για ομορφιά μας είπαν....
Αυτές οι 3,5 ώρες πέρασαν χωρίς να το καταλάβουμε και έτσι φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας στην Πούντα Κάνα!

 

Attachments

Last edited:

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.955
Likes
52.369
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι ότι οι αεροσυνοδοί της ΙBERIA όσο ευγενικοί και εξυπηρετικοί ήταν στην πτήση Αθήνα-Μαδρίτη, τόσο αγενέστατοι και απαράδεκτοι ήταν στην πτήση Μαδρίτη-Santo Domingo. Λες και σνόμπαραν να εξυπηρετήσουν τους "τριτοκοσμικούς" Δομηνικανούς.
Μπα, μόνιμο το φαινόμενο. Η παντελής ανικανότητα να μιλήσουν Αγγλικά, η βαρεμάρα, η μουρμούρα, η μηδαμινή εξυπηρέτηση και η τρισάθλια συμπεριφορά στα ξενοδοχεία όπου καταλύουν, είναι από τα διαχρονικά χαρακτηριστικά του προσωπικού της IBERIA.

Περιμένουμε συνέχεια στην ιστορία. Παρεμπιπτόντως, πόσο κόστισε το πακέτο αν επιτρέπεται;
 

xenos

Member
Μηνύματα
2.414
Likes
804
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Α Ασια
Ταξίδι-Όνειρο
Bανουατου/Tαιλανδη
Με βλεπω συντομα Καραιβικη μ`αυτα που διαβαζω.
Varioathens συνεχισε με οσες πιο πολλες λεπτομεριες μπορεις.
Συνεχεια πληζ:cool:
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Συμβολικά άμα το δεις και ο γάμος είναι ένα ταξίδι για δύο προς άγνωστη κατεύθυνση. Άρα καλά κάνετε και το αποτολμήσατε: Να δείτε τι θα σας συμβεί σε άγνωστο και μη ελεγχόμενο περιβάλον.
Εννοείται οτι και εγώ περιμένω με ανυπομονησία τη συνέχεια!
 

αθηνα123

Member
Μηνύματα
283
Likes
22
Επόμενο Ταξίδι
?????????????????
Ταξίδι-Όνειρο
νησια μαρκισας
ποση ωρα ειναι η πτηση μαδριτη-αγ δομινικος?
 

go2dbeach

Member
Μηνύματα
6.016
Likes
9.773
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Πανομοιοτυπη η εμπειρια μου απο την πτηση στον Αγιο Δομηνικο , αλλα εδω σταματανε τα αρνητικα του ταξιδιου. Το νησι ειναι καταπληκτικο και περιμενω τη συνεχεια!
Αθηνα , αν θυμαμαι καλα ειναι γυρω στις 8 ωρες Μαδριτη-Δομηνικος.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.059
Likes
10.614
Kαταρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας! Η συνέχεια έρχεται σε λιγάκι!

Φίλε Yorgos το κόστος ήταν 1.600€/άτομο και περιλάμβανε αεροπορικά, μεταφορά από/προς το αεροδρόμιο (3,5 ώρες ταξίδι) και διαμονή 11 ημερών σε ξενοδοχείο All-Inclusive. Nα σημειώσω δε ότι στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο το all-inclusive περιελάμβανε απεριόριστα φαγητά, ποτά, σπορ, δραστηριότητες (π.χ. σάουνες και τέτοια), ακόμα και τσιγάρα κ΄ πούρα!!
Υπάρχουν και πολύ φθηνότερες επιλογές αλλά εμείς λόγω γαμήλιου ταξιδιού είπαμε να το ρίξουμε λιγάκι έξω. Καταλαβαίνεις!
Για τις εκδρομές που κάναμε χρειαστήκαμε γύρω στα 250€ έκαστος.

Φίλη αθηνα123 η πτήση είνια όντως γύρω στις 8,5 ώρες (η επιστροφή κατά 1/2 ώρα συντομότερη).
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.059
Likes
10.614
Φτάνοντας πια στο ξενοδοχείο μας διαπιστώσαμε ότι βρισκόταν στο πιο ειδυλλιακό, ίσως, σημείο της περιοχής καθώς ήταν χτισμένο ανάμεσα σε mini τροπικό δάσος και στην παραλία της Πούντα Κάνα. Συγκεκριμένα, καθώς έφτανες έπαιρνες το κλειδί σου από την υποδοχή και μετά για να πας στο δωμάτιό σου έπρεπε να διασχίσεις το δάσος μέσα από τα μονοπάτια του ξενοδοχείου (ή αν ήσουν εντελώς τεμπέλης χρησιμοποιούσες το τραινάκι του ξενοδοχείου).
Προσωπικά, η βόλτα από την υποδοχή μέχρι το δωμάτιο θα μου μείνει αξέχαστη μιας και ήταν γύρω στα 10΄-15΄ μέσα από μονοπάτια πνιγμένα στο πράσινο. Πολύχρωμα,εξωτικά λουλούδια, τροπικά δέντρα, λιμνούλες όπου κυκλοφορούσαν ελεύθερα φλαμίνγκο (ναι, αλήθεια λέω) και τρεχούμενα νερά. Μάλιστα πολλές φορές τα μονοπάτια του ξενοδοχείου πλημμύριζαν από τις καθημερινές απογευματινές μπόρες (ευτυχώς διαρκούσαν από 1/2 έως 1 ώρα και ήταν άκρως ανακουφιστικές) και το νερό έφτανε μέχρι το μέσο της γάμπας....αλλά πιστέψτε με, ούτε τότε χρησιμοποιήσαμε το τραινάκι του ξενοδοχείου. Επίσης, υπήρχε μέσα στο δάσος και μικρός ζωολογικός κήπος με μεγάλη ποικιλία πουλιών σε απίστευτα χρώματα (είδαμε ακόμα και τυρκουάζ πουλιά!), φίδια (μπρρρρ) και ταϊσαμε και μαϊμουδάκια!

Πριν μιλήσω για την Πούντα Κάνα και τα υπόλοιπα μέρη που επισκεφθήκαμε ας κάνω μία παρένθεση και να πώ για τις εντυπώσεις μου μέσα στο ξενοδοχείο.
Το ξενοδοχείο, λοιπόν, ήταν ένα από τα πολυτελή all-inclusive (Α/Ι) resorts όπου τρώς-πίνεις-κάνεις τα θαλάσσια σπορ σου και τις σάουνές σου απεριορίστως. Λεπτομέρεια: στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο σου παρείχαν στην τιμή και απεριόριστη χρήση τσιγάρων και πούρων!
Λόγω του κοπιαστικού χειμώνα που προανέφερα και λόγω του ότι επρόκειτο για γαμήλιο ταξίδι αποφασίσαμε να κάνουμε την υπέρβαση και να κλείσουμε σε Α/Ι για να ξεκουραστούμε και να πάρουμε και μια μυρωδιά "πολυτέλειας". Ωστόσο με χάλασε λίγο το ότι όλοι κυκλοφορούσαμε φορώντας τα χαρακτηριστικά βραχιολάκια του ξενοδοχείου σαν να είμαστε μαρκαρισμένα πρόβατα. Παρόλ' αυτά η ειδυλλιακή τοποθεσία και οι καταπληκτικές υπηρεσίες μας αποζημίωσαν!
Το πρώτο πράγμα που με εξέπληξε είναι ότι περισσότεροι τουρίστες στο ξενοδοχείο ήταν κατά κύριο λόγο Αμερικανοί και Λατινοαμερικανοί. Ναι! ήταν το μοναδικό μέρος που έχουμε πάει και είμασταν οι μοναδικοί Έλληνες, για να μην πω οι μοναδικοί Ευρωπαίοι. Εξ' ου και στην πτήση Μαδρίτη-Σάντο Ντομίγκο είμασταν οι μοναδικοί μη Δομηνικανοί.
Το δεύτερο είναι ότι οι οι 9 στους 10 εκεί μέσα, είχαν κλείσει πακέτα των 10, 15 ή 20 ημερών και δεν βγήκαν ούτε μία μέρα εκτός ξενοδοχείου να δούν το νησί. Γνώρισα Αμερικανούς που μου είπαν ότι επέλεξαν να έρθουν στο νησί μέσω του αεροδρομίου της Πούντα Κάνα και όχι του Σάντο Ντομίνγκο, γιατί δεν είχαν καμία διάθεση να "ταλαιπωρηθούν". Ταλαιπωρία το να δεις, έστω και κλεφτά μέσα από ένα ταξί, την πρωτεύουσα της χώρας που πάς? Απίστευτο!
Το τρίτο είναι ότι στην Πούντα Κάνα υπήρχαν ορδές γυναικοπαρεών (κυρίως Αμερικανίδων) που όπως αποδείχθηκε έρχονταν στο συγκεκριμένο μέρος για σεξοτουρισμό (όπως κάποτε οι Βορειοευρωπαίες έρχοντας στην Ελλάδα αναζητώντας greek-καμάκι).
Και τέλος, το ότι οι νεαροί Δομηνικανοί που εργάζονταν στο ξενοδοχείο (κυρίως ως χορευτές, εκπαιδευτές θαλάσσιων σπορ κ.λ.π.) ήταν κάτι παραπάνω από διαχυτικοί ως προς τις γυναίκες ακόμα και αν αυτές συνοδεύονταν (μπίλιες πήγαμε να γίνουμε με τον "καλό" μου και ήταν και το honeymoon!). Πολλοί από αυτούς όμως τιμολογούσαν την "διαχυτικότητά" τους.
Κλείνει η παρένθεση.

Η Πούντα Κάνα πρόκειται για μία παραλία μήκους 40 χλμ. με λευκή άμμο, τυρκουάζ νερά και πανύψηλους φοίνικες που φτάνουν μέχρι και λίγα μέτρα από τη θάλασσα. Τα νερά είναι βαθιά και το έδαφος μέσα στη θάλασσα όλο αμμώδες (σε αντίθεση με πολλά νησιά του Ινδικού που είναι ρηχά και κόβεσαι και στα κοράλια).
Κάποιο απόγευμα βγήκαμε από "το χρυσό κλουβί" μας, δηλ. τα όρια του ξενοδοχείου μας και περπατήσαμε παραλία-παραλία αρκετά χιλιόμετρα μέχρι που καταλήξαμε σε ένα σημείο που δεν ανήκε σε κάποιο ξενοδοχείο. Εκεί υπήρχαν λίγα τουριστικά μαγαζάκια τα οποία ήταν γραφικότατα μιας και όλοι κι όλοι οι τουρίστες, που είχαμε απομακρυνθεί από τα ξενοδοχεία και είχαμε φτάσει μέχρι εκεί, είμασταν 7-8 το πολύ. Οι ιδιοκτήτες των μαγαζιών έκαναν φιλότιμες προσπάθειες να μας πουλήσουν κάτι από την πραμάτεια τους, αλλά όταν είδαν ότι δεν ενδιαφερόμασταν για αγορές, άρχισαν να πρότεινουν να μας φτιάξουν, έστω, τα χαρακτηριστικά δομηνικάνικα κοτσιδάκια, μπας και βγάλουν έτσι το μεροκάματο. Μιας και είπα μεροκάματο.... Ο μέσος μηνιαίας μισθός στον Άγιο Δομήνικο 10$.
Προσπεράσαμε και τα μαγαζάκια και φτάσαμε σε ένα σημείο της παραλίας όπου είχαν ελεύθερη πρόσβαση οι ντόπιοι και οι μόνοι τουρίστες που είχαν πλέον απομείνει είμασταν εμείς. Είδαμε κάποιους ψαράδες που είχαν βγάλει στην αμμουδιά τις βάρκες τους και ετοίμαζαν τα δίχτυα τους. Είδαμε παιδάκια που έκαναν τις βουτιές τους όλο χαρά στη θάλασσα. Είδαμε 2-3 παρέες ντόπιων να κάθονται στο μοναδικό ταβερνάκι που υπήρχε εκεί και είχε όλα κι όλα 3-4 πλαστικά τραπεζάκια πάνω στο σημείο που έσκαγε η θάλασσα. Καθίσαμε και εμείς και φάγαμε ψάρια ψητά με σκόρδο και κάτι σαν δενδρολίβανο... Δεν ξέρω τι ψάρια ήταν, ούτε αν ήταν δενδρολίβανο, αλλά ήταν πεντανόστιμα!

Κάποιο πρωϊ πήγαμε και στο χωριό να ρίξουμε μια ματιά αλλά ήταν υπερβολικά τουριστικό, οι μαγαζάτορες δεν μας άφηναν να περπατήσουμε και μας τράβαγαν μέσα στα μαγαζιά τους και γενικά δεν υπήρχε η αυθεντικότητα των τοπίων και των ανθρώπων που συναντήσαμε στις εκδρομές μας και θα σας περιγράψω λίαν συντόμως......................

---
Εικόνα 1: Άποψη της παραλίας Πούντα Κάνα....
Εικόνα 2: Άποψη του mini τροπικού δάσους εντός του οποίου βρισκόταν το ξενοδοχείο....
 

go2dbeach

Member
Μηνύματα
6.016
Likes
9.773
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Αυτα που αναφερεις για τα Α/Ι ξενοδοχεια , τα βραχιολακια των επισκεπτων και η ελλειψη ντοπιου χρωματος με χαλασαν κι εμενα οπως αναφερω στο αρθρο μου και δεν εμεινα στην Πουντα κανα παρολο που η παραλια ειναι πανεμορφη - απο τις καλυτερες του νησιου.
Χαιρομαι που περασατε καλα και αποζημιωθηκατε.Οι φωτο τα λενε ολα εξαλλου :D
Περιμενω συνεχεια.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.059
Likes
10.614
Η πρώτη εκδρομή που επιλέξαμε ήταν αυτή στο χωριό Altos de Chavons και στο Saona Island. Σημείο αναχώρησης της εκδρομής ήταν η πόλη La Romana, 1,5-2 ώρες μακρυά από την Πούντα Κάνα.

Στή διαδρομή προς την La Romana περάσαμε ξανά από πολλά χωριά που είχαμε δει και την πρώτη ημέρα, πηγαίνοντας από το αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο. Σε αντίθεση, όμως, με την πρώτη μέρα που ήταν Κυριακή απόγευμα, τώρα ήταν Τρίτη πρωϊ και είχαμε την ευκαιρία να δούμε πως εκτυλίσσεται η ζωή εκεί στους καθημερινούς ρυθμούς της.
Οι δρόμοι είχαν τώρα περισσότερη κίνηση. Ως επί των πλείστον κυκλοφορούσαν μηχανάκια και αγροτικά αυτοκίνητα με τις καρότσες φορτωμένες μέχρι και δέκα ανθρώπους. Τα μαγαζιά ήταν ανοιχτά και οι ντόπιες γυναίκες έκαναν τα ψώνια τους.
Να σημειώσω ότι τα μαγαζιά ήταν λίγα και παρείχαν τα άκρως απαραίτητα: λίγα παντοπωλεία και μανάβικα, 1-2 κομμωτήρια με ειδίκευση (τι άλλο?) τα κοτσιδάκια, αρκετά κρεοπωλεία, και πολλά μαγαζιά τζόγου (τύπου λόττο). Δεν είδα φαρμακεία, βιβλιοπωλείο ή κάτι άλλο από αυτά που εμείς θεωρούμε αυτονόητα. Τα μαγαζιά τζόγου, όμως ήταν πολλά, δυσανάλογα πολλά σε σχέση με τους κατοίκους.
Εντύπωση μου έκανε ότι τα κρεοπωλεία, παρά τις υψηλότατες θερμοκρασίες, δεν είχαν τα κρέατα μέσα σε ψυγεία αλλά κρεμασμένα έξω στο δρόμο να τα χτυπάει ο ήλιος (ενίοτε να τα τρώνε και οι μύγες) και μάλιστα όπως με καμάρι μας είπε αργότερα ο Δομηνικανός οδηγός του πούλμαν που μας μετέφερε, με αυτό τον τρόπο γίνονται πολύ νόστιμα και συντηρούνται καλύτερα (?).
Παρατηρώντας αυτή την φορά καλύτερα τα σπίτια στα χωριά μιας και είχαν ορθάνοιχτες τις πόρτες τους (αλλά και γιατί στο πούλμαν είχα προνομιακή θέση κοιτάζοντας από ψηλά), πρόσεξα ότι όλα ήταν πάρα πολύ μικρά. Ήταν τόσο μικρά που ακόμα και εν κινήσει με το πούλμαν προλάβαινα να δω ολόκληρο το κάθε σπίτι. Και ήταν και πανομοιότυπα χτισμένα: ένα κύριο δωμάτιο όλο κι όλο με μία μικρή τραπεζαρία και πολύ σπάνια καμιά μινιατούρα-καναπέ, ένα μόνο υπνοδωμάτιο και μία κουζίνα. Τα δάπεδα των σπιτιών είτε ήταν από σκέτο τσιμέντο είτε από μουσαμά. Τα έπιπλα παλιά και αρκετά φθαρμένα. Και φυσικά, όπως έχω ήδη γράψει, σε όλα τα παράθυρα κάγκελα. Μάλιστα σε πολλά σπίτια είχαν κλείσει με κάγκελα ακόμα και την μικρή αυλή τους. Αφού βλέπαμε γριούλες να κάθονται στις κουνιστές τους πολυθρόνες (must η κουνιστή πολυθρόνα έξω από το κάθε σπίτι, όπως έχω ξαναγράψει) μοιάζοντας σαν φυλακισμένες.
Τα σπίτια ήταν όλα πολύ φτωχικά και σχετικά παραμελημένα. Τα έντονα χρώματα της Καραϊβικής με τα οποία ήταν βαμμένα είχαν ξεθωριάσει και παρόλ' αυτά κανένας δεν φαινόταν να έχει ξαναβάψει το σπίτι του από τότε που χτίστηκε.


Αφού περάσαμε τα χωριά φτάσαμε και στην La Romana. Η πόλη αυτή είναι η 3η μεγαλύτερη πόλη του Δομήνικου και στηρίζεται οικονομικά στον τουρισμό και στην παραγωγή πούρων. Συγκεκριμένα εκεί φτιάχνονται 2 πολύ γνωστές μάρκες πούρων, η Montecristo και Romeo y Julietta.
Φτάνοντας στην La Romana επισκεφθήκαμε το Altos de Chavon, το οποίο είναι ένα αντίγραφο τυπικού ανδαλουσιανού χωριού του 16ου αιώνα, με τα χαρακτηριστικά σπίτια, εκκλησία, σχολείο κ.λ.π. Περπατώντας στα γραφικά καλντερίμια του έχεις την αίσθηση ότι "αναβιώνει" εκείνη η εποχή. Το αποκαλούν και χωριό των καλλιτεχνών και γίνονται αρκετές πολιτιστικές εκδηλώσεις κάθε χρόνο, κυρίωςς στο αμφιθέατρό του (αντίγραφο ρωμαϊκού αμφιθεάτρου), χωρητικότητας 5.000 θέσεων παρακαλώ. Το χωριό επίσης είναι χτισμένο σε ύψωμα και έχει εκπληκτική θέα προς τον ποταμό Chavon, ο οποίος διασχίζει μία καταπράσινη κοιλάδα.

Μετά από το Altos de Chavon συνεχίσαμε προς ένα λιμανάκι της περιοχής απ' όπου ξεκινάνε τα catamaran που σε μεταφέρουν σε γειτονικά νησάκια. Εμείς καταλήξαμε στο Saona Island.
Το Saona είναι ένα τροπικό νησάκι εκπληκτικής ομορφιάς. Κρυστάλλινα νερά, πυκνή βλάστηση από φοινικόδεντρα, κάτασπρη άμμος. Αρκεί να πω ότι προστατεύεται από το κράτος ως περιοχής ιδιαίτερης ομορφιάς και χλωρίδας-πανίδας. Εκεί είχαμε αρκετό χρόνο και για να τιμήσουμε τον αστακό ψημένο στα κάρβουνα που μας ετοίμασαν αλλά και για να απολαύσουμε το μπάνιο μας. Συμβουλή μου, αν σας βγάλει ο δρόμος στο Saona, να απομακρυνθείτε από την μπροστινή παραλία του νησιού που συνωστίζεται όλος ο κόσμος και να περπατήσετε αρκετά. Θα βρεθείτε σε πιο απόμερες μεριές που θα έχετε όλη την παραλία δικιά σας. Επίσης, αξίζει να έχετε μάσκα και να ρίξετε μια ματιά και στον βυθό! Εάν δε περπατήσετε και προς το εσωτερικό του νησιού θα δείτε και τους λίγους ντόπιους που μένουν μόνιμα εκεί και ζούν από το ψάρεμα και τον τουρισμό.


Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο αργά το απόγευμα κατάκοποι αλλά τόσο γεμάτοι. Θεωρήσαμε ότι τόση ομορφιά αποκλείεται να δούμε τις επόμενες ημέρες.... Πόσο έξω πέσαμε!

---
Εικόνα 1: Φωτο από Altos de Chavons 1
Εικόνα 2: Φωτο από Altos de Chavons 2
Εικόνα 3: Φωτο από Saona Island 1
Εικόνα 4: Φωτο από Saona Island 2
 

go2dbeach

Member
Μηνύματα
6.016
Likes
9.773
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Θεωρήσαμε ότι τόση ομορφιά αποκλείεται να δούμε τις επόμενες ημέρες.... Πόσο έξω πέσαμε!
Με την ιδια φραση κλεινω κι εγω τη μερα που περασαμε στο Σαονα. Δεν ειναι συμπτωση!:)
Νομιζω οτι καθε μερα στον Αγιο Δομηνικο ειναι μια εκπληξη αφου δεν πιστευεις οτι θα δεις μεγαλυτερη ομορφια κι ομως βλεπεις!
 
Last edited by a moderator:

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.059
Likes
10.614
Με την ιδια φραση κλεινω κι εγω τη μερα που περασαμε στο Σαονα. Δεν ειναι συμπτωση!:)
Νομιζω οτι καθε μερα στον Αγιο Δομηνικο ειναι μια εκπληξη αφου δεν πιστευεις οτι θα δεις μεγαλυτερη ομορφια κι ομως βλεπεις!

Ε είναι απίστευτο! Διάβασα την ιστορία σου! Κι εσύ γοητευμένη σφόδρα από τον Δομήνικο.......
Ξέρεις τι πιστεύω? Ότι σε αντίθεση με άλλα νησιά "τροπικά", "εξωτικά" και όπως αλλιώς λέγονται, που τα ονειρεύεσαι καιρό και μόλις τελικά πάς είναι πολύ λιγότερα των προσδοκιών σου, ο Δομήνικος είναι η ακριβώς αντίθετη περίπτωση! Δηλαδή ξεπερνάει κατά πολύ τις προσδοκίες σου!
Και ενώ σε άλλα νησιά πας και περιμένεις να τα δεις όπως τα έβλεπες στους ταξιδιωτικούς οδηγούς, συνειδητοποιείς πως οι οι φωτογραφίες που έβλεπες απεικονίζουν 1-2 συγκεκριμένες παραλίες και that's it! Αντίθετα στο Δομήνικο είναι όλες μα όλες οι παραλίες βγαλμένες από κάρτ-ποστάλ! Για να μην πούμε για την ενδοχώρα........
Συν του ότι θεωρώ ότι οι Δομηνικανοί είναι πολύ πιο γνήσιοι και κεφάτοι από τους Κουβανούς για παράδειγμα, που μοιάζει πλέον το κέφι τους να είναι επιτηδευμένο ως μέρος της τουριστικής attraction!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.622
Μηνύματα
904.343
Μέλη
39.361
Νεότερο μέλος
stavros88

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom