paefstra
Member
- Μηνύματα
- 13.937
- Likes
- 44.907
Κανεις δεν ξερει ποσες μερες πριν κανουν την ακυρωση τελικα? Εχω κλεισει plan b αλλα εισιτηρια με αλλη εταιρεια για καθε ενδεχομενο, αλλα αν ακυρωνουν την ιδια μερα, παει απατο και το plan b .
Προσπάθησε πρώτα να διεκδικήσεις την αποζημίωση από την αεροπορική εταιρεία. Αν όντως τη δικαιούσαι στη δίνουν. Κάθε site αεροπορικής έχει την ανάλογη διαδικασία για την αποζημίωση. Αν δεν στη δώσουν τότε να ξεκινήσεις διαδικασία με τέτοιου είδους νομικες εταιρείεςΚαλημέρα. Η ακύρωση της πτήσης έγινε και η εταιρεία δεν μας ειδοποίησε, το είδα όταν πήγα να κάνω checkin και τρελάθηκα. Προσπάθησα να βρω εναλλακτική. Οι πτήσεις από Βενετία ήταν στο θεό. Σαν πιό συμφέρουσα λύση βρήκα μια πτήση της ίδιας προς Άκτιο την επόμενη μέρα και μετά με κτελ στην Αθήνα . Αναγκαστήκαμε βέβαια να κλείσουμε άλλη μια βραδιά ξενοδοχείο στην Βενετία, τελευταία στιγμή καταλαβαίνεται τι σημαίνει.
Ευτυχώς αυτό λειτούργησε και ήρθαμε Αθήνα την Παρασκευή 12 το βράδυ.
Τώρα περιμένω την Δευτέρα να επικοινωνήσω με την εταιρεία να δω αν δικαιούμαι αποζημίωση γιατί έχω και ακριβότερη πτήση κτελ και ξενοδοχείο.
Ξέρει κανείς για την airhelp?
Αν ακυρωσε η εταιρεία δικαιούστε την αποζημίωση, αν ήταν απεργία των ιταλών υπαλλήλων του αεροδρομίου όπως έτυχε και σε εμάς πέρισυ δυστυχώς τίποτα. Εύχομαι να πήγαν όλα καλά. Πετάω αύριο για Dubrovnik με Volotea και μέχρι στιγμής μια αλλαγή ώρας είχαμε που το αντιλήφθηκα στο check in χτες ( από 08.45 το πήγε 09.40) ούτε ενημέρωση από Volotea εννοείται. Για δυνατούς λύτες...
Ευχαριστώ η εταιρεία επικαλείται covid Θα το εξετάσει σε 3 ημέρεςΠροσπάθησε πρώτα να διεκδικήσεις την αποζημίωση από την αεροπορική εταιρεία. Αν όντως τη δικαιούσαι στη δίνουν. Κάθε site αεροπορικής έχει την ανάλογη διαδικασία για την αποζημίωση. Αν δεν στη δώσουν τότε να ξεκινήσεις διαδικασία με τέτοιου είδους νομικες εταιρείες
Eπειδή έτυχε να έχουν κλείσει κάποιοι φίλοι μου με την συγκεκριμενη πτήση, τους είχε έρθει ένα e-mail ακριβώς 15 μέρες πριν (ουσιαστικά στο όριο για να μην μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση). Για τσέκαρε μήπως τυχόν σου είχε έρθει κάτι κ εσένα στο e-mail που δήλωσες και πήγε στα spam
Τι ειναι αυτο τωρα? Οτι κολλησε το πληρωμα?Ευχαριστώ η εταιρεία επικαλείται covid Θα το εξετάσει σε 3 ημέρες
Κάτι έχει αλλάξει για τις κρατήσεις μετά τις 8/6.Αν διαβάσεις προς τα πίσω θα το βρείς.Λυπάμαι αλλά δεν θυμάμαι λεπτομέρειες..Καλησπέρα παιδιά , ήθελα να ρωτήσω αν η πολιτική των αποσκευών στη Volotea έχει αλλάξει σε σχέση με πέρσι. Περσι σε δρομολόγιο χωρίς αποσκευή στο check in ταξίδεψα απο Θεσσαλονίκη για Μύκονο με με μια μικρή βαλίτσα και μία τσάντα θαλάσσης. Φέτος εκλεισα με Volotea (μέσω gotogate) και για αποσκευή αναφέρει «μια προσωπική τσάντα».
Την πάτησα πρόσφατα σε ταξίδι μου προς Βαρκελώνη παλι με low cost εταιρείες με ανταποκρίσεις όπου τελευταία στιγμή αγόραζα βαλίτσες κ μονο low cost δεν ήταν !
Έχει αλλάξει ,από τις 8/6 δίνει παραδοτέα χειραποσκευή στα μέλη megavolotea μόνο.Κάτι έχει αλλάξει για τις κρατήσεις μετά τις 8/6.Αν διαβάσεις προς τα πίσω θα το βρείς.Λυπάμαι αλλά δεν θυμάμαι λεπτομέρειες..
Αν δεν ανανεώσεις το megavolotea (πρέπει να απενεργοποιήσεις εσύ την αυτόματη ανανέωση), δεν θα χρεώσουν την έκπτωση στα εισιτήρια.Καλησπέρα! Εχω αγοράσει εισητήρια με megavolotea trial το οποίο λήγει στις 11/8. Τα εισητήρια είναι για 12 και 15/8. Ξέρεις κάποιος να μου πει αν λήξει η περίοδος του trial και δεν ανανεώσω την συνδρομή τι γίνεται με τα εισητηρία που εχω ήδη αγοράσει? Θα μου χρεώσουν την έκπτωση που μου εδωσαν λογω trial?