Ιταλία Un sogno italiano!

elenara88

Member
Μηνύματα
1.788
Likes
1.815
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική, Περού, Ινδία
Aκουστε το και ταξιδεψτε ως τη Ναπολη μεχρι να βαλω το επομενο κεφαλαιο. ;)
 
Last edited by a moderator:

elenara88

Member
Μηνύματα
1.788
Likes
1.815
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική, Περού, Ινδία
20η μερα - Napoli

Tριτη 2 Αυγουστου

Εγερτηριο γυρω στις 11:00! Τα πρωινα μας ξυπνηματα γινοντουσαν ολοενα και πιο δυσκολα. Ετοιμαστηκαμε και μελετησαμε για λιγο τους οδηγους πινοντας φραπεδακι για να φτιαξουμε το προγραμμα της ημερας.

Λιγα λογια για τη Ναπολη…

Η ιστορική πόλη της Νάπολης ιδρύθηκε πριν από 3.000 χρόνια με το όνομα Παρθενόπη από Έλληνες εμπόρους. Αργότερα ο οικισμός ονομάστηκε Παλαιόπολη και τελικά, το 475, Νεάπολη. Η πόλη αναπτύχθηκε και επεκτάθηκε παρά τις εναλλαγές ξένων ηγεμόνων και τελικά έγινε η πρωτεύουσα του σημαντικότερου ανεξάρτητου κράτους πριν από την ένωση της Ιταλίας, του Βασιλείου των Δύο Σικελιών. Αυτή η φιλόξενη πόλη χαρακτηρίζεται από αντιθέσεις και λαϊκές παραδόσεις - όπως το θαύμα του San Gennaro: κάθε χρόνο το αίμα του San Gennaro ρέει ξανά από το δοχείο όπου φυλάσσεται, μπροστά στα μάτια των πιστών του.
Σημερα, είναι η 3η μεγαλυτερη πολη της Ιταλιας με πληθυσμό 963.522 κατοίκους και είναι από τις πιο όμορφες και αναπτυγμένες οικονομικά πόλεις της Ιταλίας. Αρχικά, σαν λιμάνι με μεγαλη εμπορική και επιβατική κινηση ενω εξαιρετική ανάπτυξη παρουσιάζει και στο βιομηχανικό τομέα. Είναι κυρίως γνωστή για τρια πράγματα: την πίτσα της , τη μαφια, και τη μουσική της, και συγκεκριμένα για το τραγούδι "Osole mio".




Ξεκινησαμε την βολτα μας κατευθυνομενοι προς την Piazza Mercato. Περπατωντας μεσα στα στενα της πολης, σε παρακμιακες γειτονιες αντικρυσαμε μετα από λιγο την πλατεια. Είναι μια από τις μεγαλυτερες πλατειες της Ναπολης, πιθανολογειται ότι ηταν αγορα από τους Ρωμαικους ακομα χρονους. Αργοτερα υπηρξε τοπος εκτελεσεων , ενώ εχουν γινει και επαναστατικες εξεγέρσεις, οι σπουδαιοτερες το 1647 και το 1799,οπου και εκτελεστηκαν από το κρατος 200 αντιφρονουντες. Κατά τη διαρκεια του στο Β 'Παγκόσμιου Πόλεμου υπέστη σοβαρές ζημιές από βομβαρδισμούς και πολλά από τα παλιά κτίρια έχουν αντικατασταθεί από κτιρια- κουτια. Αυτές τις μέρες η ζωή είναι πολύ πιο ήρεμη στην πλατεία, είναι μια υπαιθρια αγορά υφασματων , παιχνιδιων και εργαλειων, την οποια εμεις δεν προλαβαμε να δουμε, γιατι ειχε κλεισει.


alh5.googleusercontent.com__Rvy3K2djQzk_Tm5CXvZg4tI_AAAAAAAAJEM_p1i48Hdca2k_s912_DSC_0250.JPG

Piazza del Mercato

alh5.googleusercontent.com__tyAsGVDfMi8_Tm5CLvg0o2I_AAAAAAAAJC8_arqb5_rPtDs_s640_DSC_0249.JPG

Chiesa di Santa Croce e Purgatorio al Mercato


Με τον χαρτη στο χερι αποφασισαμε να κατευθυνθουμε προς το φημισμενο δρομο San Gregorio Armeno. Κοιτωντας προς τα πού επρεπε να παμε, άλλη μια ευχαριστη εκπληξη από έναν εργατη μας περιμενε, που χωρις καν να ξερει Αγγλικα ηρθε να μας ρωτησει όπως μπορουσε αν θελαμε βοηθεια, πραγματικα πολύ καλουλης!
Κανενα τεταρτακι αργοτερα ημασταν στην αρχη αυτου του ομορφου δρομου ,είναι ένα στενομακρο σοκακι γεματο μαγαζακια που εμπορευονται, χειροποιητες μικρογραφιες σπιτιων και αναπαραστασεις αγροκτηματων φτιαγμενες κυριως από ξυλο. Τα ερωτευτηκαμε με το που τα ειδαμε, δεν χορταιναμε να παρατηρουμε τα πολυαριθμα σχεδια τους σε πολλα μεγεθη αλλα και τα υπεροχα αξεσουαρ, από μεταλλικες πορτες μεχρι τραπεζια και μαχαιροπιρουνα για την εσωτερικη διακοσμηση. Στο τελος του δρομου η Basilica di San Paolo Maggiore, μια ομορφη εκκλησια σε μπαροκ στυλ.

alh5.googleusercontent.com__VzE5dgxe_fU_Tm5MYqYceDI_AAAAAAAAJFU_9AXv8uhKZBQ_s640_DSC_0309.JPG

San Gregorio Armeno

alh6.googleusercontent.com__aD_owOXaids_Tm5Ma4J45wI_AAAAAAAAJGw_YbXcabw0C1A_s912_DSC_0314.JPG

Xειροποιητα σπιτακια

alh5.googleusercontent.com__fq39WdyvD9I_Tm5C7RrlutI_AAAAAAAAJEQ_RATXXMKBy_Y_s640_DSC_0256.JPG

Xειροποιητα σπιτακια

alh6.googleusercontent.com__cASylCraxbg_Tm5DARUmyHI_AAAAAAAAJEU_LDqGpMkiom4_s640_DSC_0259.JPG

San Gregorio Armeno

alh5.googleusercontent.com__ok6JrAKdRPw_Tm5Mp3RLqjI_AAAAAAAAJFg_kAkZCFh6dzI_s912_DSC_0315.JPG

San Gregorio Armeno

alh5.googleusercontent.com__XoaVVDRmC2o_Tm5DDjfgwFI_AAAAAAAAJDU_azQHV0qMlew_s912_DSC_0262.JPG

Basilica di San Paolo Maggiore

Προχωροντας μας γυαλισαν, σε ένα φουρνο τα αρτοσκευασματα της φωτογραφιας. Τοπικο αξιολογο «βρωμικο», αφρατη ζυμη γεμισμενη με μπεικον και παρμεζανα η σπανακι.

alh6.googleusercontent.com__hMFiZsC7JJA_Tm5bSohxCqI_AAAAAAAAJG0_vzCHIgHrkYw_s912_DSC_0308.JPG


Συνεχισαμε την βολτα μας, διασχιζοντας την Via Tribunali ,περνωντας παλι από την Piazza San Domenico Maggiore. Η πλατεια αυτή εχει παρει το ονομα της από την εκκλησια που βρισκεται πισω από αυτή. Στη μεση της δεσποζει ο οβελισκος του San Domenico και είναι περιτριγυριμενη από παλατια .Είναι ένα σημαντικο σημειο της πολης γιατι απότελει το ανατολικο ακρο των ελληνικων τειχων της Ναπολης.

Λιγο παρακατω η Chiesa di Santa Chiara, την επισκεψη της οποιας αφησαμε για την επομενη μερα. Η ωρα ηταν σχεδον 15:30 και τα περισσοτερα καταστηματα της πολυσυχναστης Via Toledo ηταν κλειστα. Η Galleria Umberto I, σχεδον στο τελος της οδου, είναι μια δημοσια στοα με εμπορικα καταστηματα. Είναι αρκετα μεγαλη, εχει σχημα σταυρου και έναν εντυπωσιακο γυαλινο θολο. Περασαμε μπροστα από το διασημο Caffe Gambrinus, ένα καφενειο που λειτουργει από το 1860, υπηρξε στεκι πολλων πολιτικων, ζωγραφων και συγγραφεων όπως ο Οσκαρ Γουαιλντ. Συνεχισαμε την βολτα μας κατω από τον καυτο ηλίο στην Via Chiaia, ένα από τους ακριβοτερους εμπορικους δρομους της πολης με πολυτελεις μπουτικ και καταστηματα κάθε λογης. Το ονομα της σημαινει «παραλια» στα Ναπολιτανικα, και συνδεεει την Piazza Plebiscito με την ακτη. Παιρνοντας σιγα σιγα το δρομο της επιστροφης , περασαμε μπροστα από το Real Teatro di San Carlo, που είναι η οπερα της Ναπολης, μια από τις παλαιοτερες σε ολον τον κοσμο. Χτιστηκε το 1737 και συντομα εγινε μια από τις σημαντικοτερες της Ευρωπης. Λιγο πιο πισω στεκει και το Palazzo Reale, ένα από τα σημαντικοτερα βασιλικα ανακτορα της Μεσογειου. Η κατασκευη του ξεκινησε το 1600 και ολοκληρωθηκε το 1843.
Η ξεκουραση και λιγη δροσια μας ηταν απαραιτητες και ετσι επιστρεψαμε στο ξενοδοχειο να παρουμε δυναμεις.

alh4.googleusercontent.com___4H4zEzC_q0_Tm5DruSza0I_AAAAAAAAJEc_GuF7M_2ttpQ_s912_DSC_0276.JPG

Spaccanapoli

alh5.googleusercontent.com__307vB5h5Lm4_TnFFOEo3jNI_AAAAAAAAJJw_lx3RKXtntqQ_s720_DSC_0288.JPG

Galleria Umberto I

alh5.googleusercontent.com__jGpNxWBOGZw_Tm5DwxHzjNI_AAAAAAAAJDo_qC4HLj7o7ZU_s640_DSC_0277.JPG

Galleria Umberto I

alh4.googleusercontent.com__yNOI_3_DWL0_Tm5Ds_2SXkI_AAAAAAAAJEg_a3p3MEUxTnU_s912_DSC_0283.JPG

Caffè Gambrinus

alh6.googleusercontent.com__CZll_Pvt_FE_Tm5D_KT3FSI_AAAAAAAAJEk_uuorORctjls_s912_DSC_0284.JPG

Vespa Louis Vuitton - via Chiaia

Το βραδυ καναμε άλλη μια μεγαλη βολτα στην πολη , χαζευοντας κοσμο και βιτρινες. Όταν η πεινα εκανε την εμφανιση της, και αφου δεν ειχαμε βρει κατι άλλο να μας κλεισει το ματι για φαγητο,-και στο Nenella (απο LP) γινοταν το αδιαχωρητο- με μια τρελη κουρσα στα στενακια της Ναπολης φτασαμε στην διασημη Antica Pizzeria "Da Michele". H ουρα απ’εξω ηταν τεραστια, όμως δεν ειχαμε διαθεση να περιμενουμε και το περιβαλλον δεν μας εκανε καμια εντυπωση, ετσι σε 5 λεπτα ειχαμε στα χερια μας δυο μεσαιες μαργαριτες σε πακετο τις οποιες τσακισαμε λιγη ωρα αργοτερα στο δωματιο μαζι με δυο Peroni. Καθολου ασχημη πιτσα, αντιθετως αρκετα καλη, αλλα σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογειται η τεραστια αναμονη.

alh5.googleusercontent.com__K_rsdN2EHqg_TnDNR_jNzRI_AAAAAAAAJHI_otp0uFXqsko_DSC_0292.JPG
alh3.googleusercontent.com__Pmp_55H60_8_TnDNdscU6XI_AAAAAAAAJHM_8_OgiQsgLbI_DSC_0293.JPG

Pizza Margherita


Η επιστροφη μας στην Ελλαδα πλησιαζε επικινδυνα και μια μικρη καταθλιψη ειχε ηδη αρχισει να κανει την εμφανιση της.

Αυριο είναι η τελευταια μας βολτα στην Αλητισσα του Νοτου…
 

Attachments

pigi_dikaiou

Member
Μηνύματα
550
Likes
521
Επόμενο Ταξίδι
......
Ταξίδι-Όνειρο
Αγιο Ορος
Θαυμασιο το οδοιπορικο,η αφηγηση εξαιρετικη και οι φωτογραφιες σου την κοσμουν ιδανικα.Υπαρχει μονο μια ιστορικη ανακριβεια....3000 χρονια πριν κανενας Τουρκος δεν μπορουσε να ιδρυσει καμμια πολη.
 

elenara88

Member
Μηνύματα
1.788
Likes
1.815
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική, Περού, Ινδία
Θαυμασιο το οδοιπορικο,η αφηγηση εξαιρετικη και οι φωτογραφιες σου την κοσμουν ιδανικα.Υπαρχει μονο μια ιστορικη ανακριβεια....3000 χρονια πριν κανενας Τουρκος δεν μπορουσε να ιδρυσει καμμια πολη.
Αρχικα σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια :oops: Δευτερον σ'ευχαριστω ακομα περισσοτερο για τη διορθωση. Πηρα το κειμενο απο το arrivalguides.com και στην Ελληνικη εκδοση το εχει ετσι ενω στην Αγγλικη λεει μονο Ελληνες που φανταζομαι οτι ειναι και το σωστο.

Παρακαλω πολυ τους mod αν γινεται να σβησουν τη φραση : "και Τούρκους εμπόρους."
 

pigi_dikaiou

Member
Μηνύματα
550
Likes
521
Επόμενο Ταξίδι
......
Ταξίδι-Όνειρο
Αγιο Ορος
Αρχικα σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια :oops: Δευτερον σ'ευχαριστω ακομα περισσοτερο για τη διορθωση. Πηρα το κειμενο απο το arrivalguides.com και στην Ελληνικη εκδοση το εχει ετσι ενω στην Αγγλικη λεει μονο Ελληνες που φανταζομαι οτι ειναι και το σωστο.

Παρακαλω πολυ τους mod αν γινεται να σβησουν τη φραση : "και Τούρκους εμπόρους."
Ημουν βεβαια οτι το ειχες παρει απο ξενο εντυπο.Προφανως τους Ιωνες θελουν να τους μεταφραζουν σαν Τουρκους.!!!
Παρακολουθω το ταξιδι σας με ενδιαφερον και χαιρομαι που απο το γραπτο σου φαινεται οτι το απολαυσατε.....
 

elenara88

Member
Μηνύματα
1.788
Likes
1.815
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική, Περού, Ινδία
21η μερα - Napoli

Τεταρτη 3 Αυγουστου

Η μερα μας ξεκινησε γυρω στις 11:30 στον καθεδρικο ναο της Ναπολη. Ο Duomo di Santa Maria Assunta είναι εντυπωσιακος τοσο εσωτερικα οσο και εξωτερικα. Χτιστηκε στα ερειπια δυο παλαιοτερων βασιλικων στις αρχες του 14ου αιωνα. Μεσα σ’αυτόν τον ναο υπαρχουν και τα λειψανα του San Gennaro, ενώ κάθε χρονο την πρωτη Κυριακη του Μαιου και στις 19 Σεπτεμβριου γινεται μπροστα στους πιστους το "Θαυμα του αιματος", το αιμα του Αγιου το οποιο φυλασσετε σε δυο φιαλες γινεται υγρο.Αν το θαυμα δεν γινει θεωρειται πολύ κακος οιωνος. Στο εσωτερικο του Ναου τα σημαντικοτερα αξιοθεατα είναι το βαπτιστηριο του 550 μ.Χ, το οποιο είναι το αρχαιοτερο της δυσης και ο τρουλος της Capella di San Gennaro, εργο του Λανφρανκο που απεικονιζει τον παραδεισο.Πλαι στην εκκλησια,στην Piazza Riario Sforza υπαρχει ενας αναγλυφος μαρμαρινος οβελισκος αφιερωμενος στον San Gennaro, ο οποιος είναι πολιουχος της πολης γιατι την προσταψε από την εκρηξη του Βεζουβιου το 1631.

alh4.googleusercontent.com__hgQc4W54E_8_Tm5LZ_Seq8I_AAAAAAAAJE4_inqgcWl_KRs_s512_DSC_0302.JPG

Duomo di Santa Maria Assunta​

alh4.googleusercontent.com__LeWSC4lrXf0_TnExVAGiIVI_AAAAAAAAJIw_BsfEPfRNyiI_s576_DSC_0307.JPG


alh3.googleusercontent.com__DYZNvJzjQ_o_TnExBqtnBdI_AAAAAAAAJII_qubzrWa2cwE_s512_DSC_0305.JPG


alh6.googleusercontent.com__PZD2c4jTiCg_TnExE9LVEKI_AAAAAAAAJIs_bZDV7T_bE0I_s720_DSC_0304.JPG


alh5.googleusercontent.com__dGu5qNNPd2w_TnExGnQxsxI_AAAAAAAAJJk_1EPUg_3kSfQ_s720_DSC_0306.JPG

Το εσωτερικο του Duomo di Santa Maria Assunta​

Στη συνεχεια δεν μπορεσαμε να αντισταθουμε από ένα τελευταιο περασμα από το δρομο με τα χειροποιητα σπιτακια, μπορει να μην αγορασαμε ένα απ’αυτά, αλλα έναν Ναπολιτανο πιτσαδορο σαν τους εικονιζονενους τον τσιμπησαμε.

alh3.googleusercontent.com__0eokI87M3Ao_Tm5Lm72h_mI_AAAAAAAAJE8_9HbB1Q2kAdo_s720_DSC_0299.JPG


Προχωροντας μπηκαμε σε ένα καταστημα με τοπικα προιοντα για να αγορασουμε κρασι, τρουφα και διαφορα δωρακια. Αφου ο εξυπηρετικοτατος υπαλληλος μας κερασε ότι ειχε και δεν ειχε, όταν του ειπαμε πως ειμαστε Ελληνες μας εδειξε ολο χαρα ένα πρασινο αυτοκολλητο που ειχε κολλημενο πανω από το ταμειο του (Λαυριο 13), όταν καταλαβε ότι δεν ενθουσιαστηκαμε μας το επαιξε γαυρος βεβαια. Τον ειχαμε στεναχωρησει και μεις όμως, όπως και διαφορους αλλους ντοπιους στο δρομο που μας εκαναν παρατηρησεις, αφου ο Γιωργος κυκλοφορουσε με μπλουζιτσα A.S ROMA.

alh3.googleusercontent.com__EF_hS1Wm4hI_Tm5OXZYfesI_AAAAAAAAJGg_EQmUywHRLwU_s512_DSC_0362.JPG

Kαταστημα με τοπικα προιοντα​

alh4.googleusercontent.com__dvphO1EXDj4_Tm5COk7P_KI_AAAAAAAAJEE_LbmPsmvengM_s512_DSC_0246.JPG

Diego Maradonna​


alh4.googleusercontent.com___yhgLPp7P0I_TnFE5P__qII_AAAAAAAAJKI_sOwG1t52xkY_s512_DSC_0264.JPG

Στενο στη Spacanapoli


Αφου αφησαμε τα ψωνια μας στο ξενοδοχειο, σειρα ειχε η εκκλησια της Santa Chiara. Η κατασκευη της ξεκινησε το 1310 και ηταν τοπος συνεδριασεων και σημαντικων τελετων, όπως το "Θαυμα του αιματος". Η εκκλησια καταστραφηκε ολοσχερως το 1943. Το εσωτερικο της είναι απλο και λιτο. Εναντι μικρου αντιτιμου βρεθηκαμε στον κηπο της με το εντυπωσιακο περιστυλιο. Οι απλες αψιδες του 14ου αιωνα ξανασχεδιαστηκαν από τον Ντομενικο Βακακρο το 1742. Αναμεσα στους στηλους υπαρχουν καθισματα και ολες οι επιφανειες κοσμουνται με πλακιδια μαγιολικα, ζωγραφισμενα από τον Ντονατο και τον Γκιουζεπε Μασα.

alh3.googleusercontent.com__Yi3bcHOCjuE_TnI6u5xlrMI_AAAAAAAAJKk_qDTEnlQ686s_s512_DSC_0216.JPG

Chiesa di Santa Chiara

alh5.googleusercontent.com__o4V45jhm4Gc_TnE3LxkkzfI_AAAAAAAAJJM_Y_U_FclGzTE_s720_DSC_0349.JPG


alh6.googleusercontent.com__SU5iE8U8k_s_Tm5NTdQ2bQI_AAAAAAAAJFw_H1sQFBvT4ow_s512_DSC_0323.JPG


alh4.googleusercontent.com__4rVYM61Zzvg_Tm5N2jZDZ6I_AAAAAAAAJJg_v08The0UW_s_s720_DSC_0325.JPG

Το περιστυλιο της Santa Chiara​

Μετα όμως από τις ζωγραφικες του Μασα, ειχε ερθει ωρα για μασα. Συμβουλευτηκαμε τον οδηγο DK και καταληξαμε στην Trattoria Da Carmine, “μια παλιομοδικη χαριτωμενη οικογενειακη τρατορια”, όπως την χαρακτηριζει. Βρισκεται στη Via dei Tribunali 330. To φαγητο είναι πραγματικα σπιτικο και νοστιμοτατο και οι τιμες πολύ χαμηλες! Οι penne Arabiata με φρεσκα ντοματακια πραγματικα απαιχτες. Γυρνωντας στο ξενοδοχειο, πηραμε από ένα γλυκακι από το ζαχαροπλαστειο Scaturchio - home page στην Piazza San Domenico, oι επιλογες που καναμε ισως να μην ηταν οι καλυτερες, αλλα ηταν φρεσκοτατα και γευστικα.


alh3.googleusercontent.com__qOh15Pym2Mk_Tm5N2OYEGPI_AAAAAAAAJGk__fz9LwK0KEI_s288_DSC_0355.JPG
alh5.googleusercontent.com__dCTRRsx6Ljg_TnE2oxIArfI_AAAAAAAAJJY_3Sa0kAh5tBI_s288_DSC_0354.JPG

Trattoria da Carmine​

alh6.googleusercontent.com__6ssW5yZ45Qg_Tm5OW5aUtnI_AAAAAAAAJGY_GnaeDQdvYbI_s512_DSC_0365.JPG

Γλυκακι απο το Scaturchio (το αλλο δεν προλαβε να αποθανατιστει)


alh4.googleusercontent.com__28LoP9FtOX8_Tm5N6gAn7xI_AAAAAAAAJGA_YvidWpa_xx8_s512_DSC_0357.JPG

Piazza San Domenico

Αφου μαζεψαμε τα πραγματα και τα πηγαμε στο αυτοκινητο για να ειμαστε ετοιμοι, απολαυσαμε ένα καφεδακι και μια τελευταια βολτα στα στενα και σκοτεινα σοκακια της Spaccanapoli .

Το τελευταιο μας δειπνο το απολαυσαμε στο δοκιμασμενο Da Carmine. Aν πατε δοκιμαστε οπωσδηποτε την ομωνυμη μακαροναδα με κιμα και μοτσαρελλα. Επισης πολύ νοστιμα ηταν και τα κοκκινιστα κεφτεδακια και μια τοπικη σπεσιαλιτε με κρεας που μας προτεινε ο σερβιτορος αλλα μου διαφευγει η ονομασια.

Ανεπισημα το ταξιδι μας ειχε φτασει στο τελος του…

Η Ναπολη δεν είναι ακριβως ομορφη, είναι όμως γοητευτικη και ερωτευσιμη, αυτή η "αλητεια" που εκπεμπει είναι το κατι άλλο… Βαλτε την στο προγραμμα και απολαυστε την!

Υ.Γ .1 : Οσ’αναφορα την ασφαλεια, να πουμε την αληθεια ουτε βρεθηκαμε μπροστα σε καποιο γεγονος ουτε ζησαμε καποια περιεργη κατασταση που να μας τρομαξε αν και τριγυρισαμε ακομη και βραδινες ωρες σε παρακμιακες περιοχες. Ο μονος φοβος που ειχαμε οφειλοταν μονο στις προειδοποιησεις που μας ειχαν κανει.

Υ.Γ. 2 : Στο θεμα της καθαριοτητας, αν και δεν ειδαμε την κατασταση που βλεπουμε στην τηλεοραση με τα σκουπιδια στους δρομους και εξω από τους καδους, όμως οι δρομοι της δεν είναι σε καμια περιπτωση υποδειγμα καθαριοτητας, αυτό μας χαλασε λιγακι…
 

Attachments

Eftichia

Member
Μηνύματα
861
Likes
1.305
Επόμενο Ταξίδι
τοσκανη
Ταξίδι-Όνειρο
καραιβικη
πολύ λυπάμαι που τελειώνει αυτό το όμορφο ταξίδι!!!!:(
 

sapienza

Member
Μηνύματα
1.245
Likes
426
Επόμενο Ταξίδι
Roma
Ταξίδι-Όνειρο
Costiera Amalfitana
Η ιστορία σου είναι πραγματικά un sogno!!!!Πολύ όμορφο οδοιπορικό που μου δημιουργεί μια απίστευτη νοσταλγία!!!!Complimenti!!
 

Twinkie

Member
Μηνύματα
1.142
Likes
327
Επόμενο Ταξίδι
Με το νου
Ταξίδι-Όνειρο
Στα πέντε σημεία της Γης
Ρε συ Ελένη, σίγουρα δεν πήγατε και πιο κάτω; Καμιά Σικελία; Έστω Ταορμίνα; Reggio?

Δεν θέλω ούτε εγώ να τελειώσει!!! Υπέροχη ;)
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.742
Μηνύματα
910.660
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom