The Official OffTopic v7

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.611
Likes
22.485
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Από αξία 22€ και άνω το δέμα που θα έρθει από το Η.Β. δύναται να χρεωθεί με τέλη (τα οποία περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ και τα Έξοδα εκτελωνισμού).
Όπως και για τις ηλεκτρονικές αγορές που γίνονται από Κίνα και λοιπές τρίτες χώρες, δεν περνούν αυτόματα όλα τα δέματα τελωνείο, αλλά ο έλεγχος γίνεται κατά κάποιο τρόπο "δειγματοληπτικά".
Εφόσον επιλεγεί το αντικείμενο για έλεγχο, θα πληρώσει κανείς τις νόμιμες επιβαρύνσεις (βάσει συγκεκριμένων συντελεστών), η "τύχη" αφορά τη "δειγματοληψία".
Τώρα είναι κατανοητό!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.936
Likes
44.906
Νομίζω ότι οι άλλες χώρες σταματούν συγκεκριμένη παρτίδα.Προς το παρόν μόνον Δανία και Νορβηγία σταματούν γενικά αυτό το εμβόλιο.Μπορεί να κάνω και λάθος καθώς όλα αλλάζουν κάθε στιγμή.
Ναι ηδη ειναι 9 χωρες.
 

MVSylvia

Member
Μηνύματα
716
Likes
2.906
Επισης αν παραγγελνετε καλλυντικα/ειδη προσωπικης περιποιησης απο Αγγλια, ο αριθμος τεμαχιων ανα παραγγελια δεν πρεπει να ξεπερναει τα τρια λογω εοφ. Αν ειναι πανω απο τρια, ειναι πιθανο να μην επιτραπει εισαγωγη.

Τωρα για τις υπολοιπες παραγγελιες, υπαρχει διαφορα αν η αποστολη γινεται με κουριερ ή με ρογιαλ μειλ/ελτα.

Στην πρωτη περιπτωση τα πραγματα ερχονται με καργκο αεροπλανο ναυλωμενο απο την dhl και στον προορισμο μπορει να εκτελωνισει η ιδια η dhl ή να βαλεις δικο σου εκτελωνιστη, για παραγγελιες ολικου κοστους 22€ συμπεριλαμβανομενων κ των μεταφορικων.

Ενα πακετο μπορει να ερθει ως DAP ή ως DDP.

Το σωστο ειναι οταν φτασει η παραγγελια στο αεροδρομιο, να σε καλεσει η dhl, ups, tnt κτλ κ να σε ρωτησει αν θες να στο εκτελωνισει η ιδια ή αν θες να βαλεις δικο σου εκτελωνιστη.
Δυστυχως κ οι δυο διαδικασιες κοστιζουν συνηθως πολυ. Περιλαμβανουν πολλα διαφορετικα εξοδα, αναμεσα σε αυτα ΚΑΙ ο ΦΠΑ. Δυστυχως ειναι επισης δυσκολο να τα υπολογισεις απο πριν.

-Αν η αποστολη ειναι DAP, ο παραληπτης ειναι υπευθυνος για τα εξοδα.

-Αν η αποστολη ειναι DDP, τοτε

Α. ειτε αρκει το prepaid duty and tax που εχει ηδη συμπεριληφθει στα μεταφορικα κ εχει ηδη πληρωσει ο αποστολεας

Β. ειτε πρεπει να επιβληθουν επιπλεον εξοδα που:

Β1 μπορουν αυτοματα να χρεωθουν στο λογαριασμο dhl του αποστολεα

Ή

Β2 να βγει τιμολογιο που θα σταλει στον αποστολεα, εκεινος θα πληρωσει κ μετα ο παραληπτης θα παραλαβει

Αν η αποστολη ειναι εξπρες, ο εκτελωνισμος ξεκινα απο το αεροπλανο.

Αν το τιμολογιο που συνοδευει την παραγγελια ειναι κατω των 22 € αλλα το αντικειμενο εχει μεγαλη αξια (ειναι καινουριο κ ο πωλητης εκοψε χαμηλο ψευτικο τιμολογιο) τοτε η DHL εχει δικαιωμα να το εκτελωνισει για την αντικειμενικη του αξια.

Τωρα το μεγαλο αινιγμα γιατι καποιες παραγγελιες ανω των 22€ σταματανε κ εκτελωνιζονται κ χρεωνονται κ αλλες εκτελωνιζονται κ δεν χρεωνεται τιποτα, δεν ξερω πώς συμβαινει.
Παντως ΟΛΕΣ εκτελωνιζονται.

Τωρα για ρογιαλ μειλ/ελτα, αυτες ερχονται μεσα σε καργκο αεροπλανα αερογραμμων (ή και πτησεις επιβατων).

Οταν φτανουν στο αεροδρομιο, εκτελωνιζονται απο τελωνειακο υπαλληλο αεροδρομιου.
Αντιστοιχως, μπορεις να βαλεις δικο σου εκτελωνιστη κ βεβαια μεχρι να γινει θα πληρωθουν αποθηκευτικα.
Επισης ειναι τζοκερ αν θα χρεωθεις ή θα φτασουν στον αποδεκτη χωρις χρεωσεις.

Τα παραπανω ειναι ο,τι εχω καταλαβει οτι συμβαινει. Δεν ξερω αν ειναι 1000% σωστα.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.611
Likes
22.485
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Τωρα το μεγαλο αινιγμα γιατι καποιες παραγγελιες ανω των 22€ σταματανε κ εκτελωνιζονται κ χρεωνονται κ αλλες εκτελωνιζονται κ δεν χρεωνεται τιποτα, δεν ξερω πώς συμβαινει.
Παντως ΟΛΕΣ εκτελωνιζονται.
Δεν έρχονται όλες οι παραγγελίες απο τρίτες χώρες αεροπορικώς. Υπάρχει και η οδική μεταφορά και σίγουρα η DHL δεν είναι ο μοναδικός forwarder. Στη περίπτωση αυτή το TIR φθάνει στο τελωνείο και ναι εκτελωνίζεται ολόκληρο αν είναι μονοφόρτι ή τμηματικά αν τα εμπορεύματα είναι για παραπάνω απο έναν παραλήπτη (groupage), οπότε δεν υπάρχει κανένα αίνιγμα. Εκεί όμως μπορεί να επιλεγεί τυχαία σε δειγματοληπτικό έλεγχο νόμιμα. Αυτό σημαίνει οτι μπορεί να περάσει απλά απο ακτίνες X-Ray χωρίς περαιτέρω έλεγχο ή να χρειαστεί ολική ή μερική φορτοεκφόρτωση και αποσυσκευασία εντός του χώρου του τελωνείου. Αν βρεθεί δείγμα ύποπτο, τότε δεσμεύεται όλο το TIR μέχρι να γίνει περαιτέρω έλεγχος με χρέωση αποθήκευτρων επανασυσκευασίας και πάει λέγοντας. Όλα αυτά είναι επιπλέον κόστος που συνήθως (όχι πάντα και δεν θα αναλύσω όρους φόρτωσης) μετακυλίεται στον τελικό παραλήπτη με τον Α ή Β τρόπο. Κάτι αντίστοιχο γίνεται και στη θαλάσσια μεταφορά με τα cntr. Στην αεροπορική μεταφορά δεν γνωρίζω πως και που (αεροδρόμιο αναχώρησης ή άφιξης) γίνεται ο έλεγχος και ποια διαδικασία ακολουθείται.
 

MVSylvia

Member
Μηνύματα
716
Likes
2.906
Ο ελεγχος που λες με ακτινες κτλ ειναι τελειως αλλο πραγμα απο την επιλογη του ποια παραγγελια θα υποστει φορο κ δασμο κ ποια οχι.
Εκτελωνιζονται ολα τα φορτια.
Δεν μπαινει τιποτα στη χωρα μη εκτελωνισμενο.
Το θεμα ειναι γιατι σε καποια μπαινει φορος κ δασμος κ σε αλλα οχι, ενω κανονικα θα επρεπε να μπαινει σε ολα.
 

MVSylvia

Member
Μηνύματα
716
Likes
2.906
Για παραδειγμα, την ιδια μερα πριν λιγο καιρο εστειλα εδω Αθηνα δυο διαφορετικα DHL πακετα χωρις καμια εμπορικη αξια, απο Νοτιο Αφρικη. Κατι δειγματα.
Το ενα εφτασε door to door, κανενα εξτρα κοστος.
Το αλλο σταματησε κ ο εκτελωνισμος παει 220 ευρω.
Και στα δυο υπηρξε φυσικα clearance event. Απλα ενα εφτασε στην πορτα χωρις κανενα εξτρα κοστος.
Για το αλλο με καλεσαν κ εβαλα εγω εκτελωνιστη.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.611
Likes
22.485
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Ο ελεγχος που λες με ακτινες κτλ ειναι τελειως αλλο πραγμα απο την επιλογη του ποια παραγγελια θα υποστει φορο κ δασμο κ ποια οχι.
Εκτελωνιζονται ολα τα φορτια.
Δεν ανέφερε κανείς οτι τα εμπορεύματα απο τρίτες χώρες δεν εκτελωνίζονται και κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει τις διαδικασίες που ακολουθούνται. Βέβαια ο καθένας μας μπορεί να μάθει αν θέλει. Έγινε αναφορά οτι κάποια δέματα περνάνε απο έλεγχο πριν ή μετα τον εκτελωνισμό τους. Αυτές οι δύο διαδικασίες είναι ξεχωριστές. Εκεί έγινε λίγο το μπέρδεμα νομίζω, στις διατυπώσεις.

Το θεμα ειναι γιατι σε καποια μπαινει φορος κ δασμος κ σε αλλα οχι, ενω κανονικα θα επρεπε να μπαινει σε ολα.
Αυτά καθορίζονται απο διεθνείς εμπορικές συμβάσεις και απο διμερείς συμβάσεις μεταξύ κρατών. Απο εκεί και πέρα υπάρχει και η εκάστοτε φορολογική πολιτική κάθε χώρας. Τίποτα δεν είναι φιξ. Αν θες διάβασε αυτό που επισύναψα στο πρώτο μου ποστ και αφορά τα νέα δεδομένα με το Ηνωμένο Βασίλειο :)
 

MVSylvia

Member
Μηνύματα
716
Likes
2.906
Άρα αλλο ο ελεγχος (που μπορει να ανοιξουν κ το κουτι) κ αλλο ο φορος κ ο δασμος.

Εκανα εντιτ το μηνυμα μου πιο πανω κ εβαλα ενα παραδειγμα.
Ακομα δεν καταλαβα γιατι για το ενα πακετο πληρωσα κ για το αλλο οχι.
Εφυγαν την ιδια μερα. Εφτασαν την ιδια μερα. Περιειχαν ιδιο σχεδον φορτιο (απλως εφυγαν απο αλλο προμηθευτη) κ πανομοιοτυπη προφορμα.

Με ποια λογικη το ενα εφτασε σε μενα ετσι απλα κ το αλλο υπεστη φορο κ δασμο.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.611
Likes
22.485
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Για παραδειγμα, την ιδια μερα πριν λιγο καιρο εστειλα εδω Αθηνα δυο διαφορετικα DHL πακετα χωρις καμια εμπορικη αξια, απο Νοτιο Αφρικη. Κατι δειγματα.
Το ενα εφτασε door to door, κανενα εξτρα κοστος.
Το αλλο σταματησε κ ο εκτελωνισμος παει 220 ευρω.
Και στα δυο υπηρξε φυσικα clearance event. Απλα ενα εφτασε στην πορτα χωρις κανενα εξτρα κοστος.
Για το αλλο με καλεσαν κ εβαλα εγω εκτελωνιστη.
Δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς έστειλες και με ποιους όρους. Τα στοιχεία που δίνεις είναι πολύ γενικά....
Αν έπρεπε να βάλεις εσύ εκτελωνιστή, αυτό σημαίνει οτι είχες πληρώσει τη μεταφορά μέχρι τα σύνορα της χώρας παραλήπτη (Ελλάδα). Οπότε με την άφιξη εδώ έπρεπε να γίνει εκτελωνισμός και η DHL δεν είχε καμία υποχρέωση να το κάνει. Τα έξοδα μεταφοράς απο τα σύνορα της Ελλάδας μέχρι τη πόρτα σου τα πληρώνεις εσύ ως τελικός παραλήπτης. Άρα πληρώνεις και τον εκτελωνισμό. Τουλάχιστον αυτό μπορώ να βγάλω ως συμπέρασμα απο αυτά που μου λες.

Άρα αλλο ο ελεγχος (που μπορει να ανοιξουν κ το κουτι) κ αλλο ο φορος κ ο δασμος.
Ναι! Είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Οι δασμοί και ο ΦΠΑ τρίτων χωρών είναι έμμεσοι φόροι εισαγωγών-εξαγωγών και υπολογίζονται στην πραγματική αξία των εμπορευμάτων, η οποία πρέπει να δηλωθεί. Έχει σημασία η χώρα προέλευσης, το νόμισμα το είδος του αγαθού που διακινείται και άλλα για τον υπολογισμό τους.

Ο τομέας της μεταφοράς είναι πολύ μεγάλος και πολύπλευρος! Θέλει προσοχή σε πολλά. Και γι αυτό πολλές φορές γίνονται παρανοήσεις.
 

ludovica

Member
Μηνύματα
224
Likes
1.778

Γυναίκα της νύχτας.

Σ’ αγαπάω γιατί βλέπω στα μάτια,
τα υγρά σου τα μάτια, τον πόνο,
γιατί μόνη σου κάνεις της ζωής
το μεγάλο το δρόμο,
σ’ αγαπάω γιατί έχεις στα στήθια
μια καρδιά φορτωμένη αγάπη,
γιατί ζεις μες στη νύχτα
και ποτέ σου δεν κόλλησες λάσπη.

Αλλά και μόνο γιατί είσαι γυναίκα της νύχτας σ’ αγαπάω,
σε νιώθω, σε θέλω, σε πονάω,
Αλλά και μόνο γιατί είσαι γυναίκα της νύχτας σε προσέχω,
και μάνα μου και αδερφή μου και γυναίκα μου σ’ έχω.

Σ’ αγαπάω γιατί βλέπω στα μάτια,
τα υγρά σου τα μάτια, καλοσύνη,
γιατί βλέπω στα χέρια,
τα ζεστά σου τα χέρια, αγιοσύνη,
σ’ αγαπάω γιατί μέσα στη νύχτα
μοναχή σου τον κόσμο μαθαίνεις,
συγχωρείς τους ανθρώπους
και κανέναν ποτέ δεν πικραίνεις.

Αλλά και μόνο γιατί είσαι γυναίκα της νύχτας σ’αγαπάω,
σε νιώθω, σε θέλω, σε πονάω,
Αλλά και μόνο γιατί είσαι γυναίκα της νύχτας σε προσέχω,
και μάνα μου και αδερφή μου και γυναίκα μου σ’ έχω.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.976
Likes
52.469
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Στην τηλεόραση πώς βλέπω ertflix;
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.976
Likes
52.469
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Τι Αγγλίες και κουραφέξαλα. Συστημένο γράμμα Ά προτεραιότητας από Σύνταγμα για το εξωτικό Χαλάνδρι έκανε 16 μέρες. Πήρα το ταχυδρομείο στο Χαλάνδρι και μου λέει "Ε έπρεπε πρώτα να πάει στα κεντρικά της Αθήνας ". Της λέω "Μα από τα κεντρικά το έστειλα " και μου απαντάει "αργούν αυτά ".
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.107
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom