Sri Lanka και βλέπουμε.

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.773
Likes
8.283
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Μηνύματα
13
Likes
79
Να, κάθομαι εδώ τώρα μέσα στα άγρια μεσάνυχτα στο αεροδρόμιο του Αμπουνταμπι και περιμένω την πτήση μου.
Κι επειδή βαριέμαι μόνος και διαβάζω τραβελστόρις να περάσει η ώρα, είπα ας γράψω κι εγώ μια έκθεση ιδεών, κάτι.
Η αλήθεια είναι πως το πεντάωρο στοποβερ εδώ, αξίζει την ταλαιπωρία γιατί έκλεισα αυτό το εισιτήριο σε μια τιμή που μου φάνηκε καθαρή κλοπή .
Και αποτέλεσε και την αιτία να επιλέξω τη Σρι Λανκα αντί για την Ινδονησία ή τις Φιλιππίνες ας πούμε.
Η αλήθεια είναι ότι με επηρέασε ο Καβαφης στην εφηβεία και δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία στον προορισμό. Αρκεί να είναι μακρύς ο δρόμος.
Το έκλεισα μήνες πριν για σήμερα του Άι-Γιαννιού, αλλά -όπως λέει και η παροιμία-δεν είναι κάθε μέρα τ’Άι-Γιαννιού.
Με ολίγα κιλά βέβαια ,πράγμα που δεν με χάλασε αφού δεν χρησιμοποιώ βαλίτσα αλλά ένα μέτριο και ένα μικρό μπάκπακ.
Βάλε κι ένα εξηντάρι ή πτήση Θεσσαλονίκη-Αθήνα και με 250 συνολικά με την Εγέα και τη Ετιχάδα αναμένεται να φτάσω αύριο στις 8.30 το πρωί τοπική ώρα στο Κολόμπο.
Χορτάτος από φαγητό και ύπνο και με όλη την ημέρα μπροστά μου.
Το ταξίδι αυτό είναι κάπως επιμελώς ατημέλητο . Η διάρκεια του είναι ακόμη ανοιχτή.
Η επιμέλεια συνίσταται στο ότι έχω κλείσει κάποιες βασικές διηπειρωτικές πτήσεις -αλλά όχι αυτήν της επιστροφής.
Και η ατημελησία στο ότι δεν έχω κλείσει σχεδόν τίποτε άλλο εκτός από την διαμονή για δύο νύχτες.

Ωπ άνοιξε η γκέιτ μου.

Σρι Λανκα λοιπόν και βλέπουμε.
Μα ο συγκεκριμένος προορισμός είναι φοβερός! Περιμένουμε νεότερα
 
Μηνύματα
26
Likes
462
Έχοντας βάλει X στις χαοτικές παραλίες που είχα περάσει και διασταυρώνοντας πληροφορίες από δω κι από κει, κατέληξα στην πιο απομακρυσμένη από το Panaji, την Arambol.
Κατά τις πληροφορίες πιο μικρό μέρος, πιο κουλ, λιγότερο κόσμο κλπ.
Έκλεισα και δωμάτιο την ώρα που επιστρέφαμε στην Old Goa.
Του ζήτησα του Αμαλ μια προσφορά για μεταφορά την επόμενη στην Arambol .

Και στην Γκόα υπάρχει μια τοπική εφαρμογή μεταφορών τύπου Uber .

Η Goa miles.

Είχα ήδη τσεκάρει ότι μπορούσα να πάω με 12 ευρώ και με κανονικό αυτοκίνητο, όχι με τουκτουκ. 50-60 χλμ . Κάπου εκεί.
Επιμένει στα 20 που μου είπε χτες.
Του δείχνω την εφαρμογή , άρχισε να λέει διάφορα σε αγγλοινδοταρίφικη διάλεκτο.
Παραδόξως κατάλαβα τι εννοούσε.
Αλλά γέλασα τόσο πολύ με τον τρόπο που τα είπε, που είπα χαλάλι του.
Τον ήξερες κι από χτες σκέφτηκα;
Ε ναι, τον ήξερα ακριβώς από χτες.
Θα μου έκανε και ξενάγηση.

Η Arambol Beach δεν είναι καθόλου μικρή. Τρία τέσσερα χιλιόμετρα πάνω κάτω, αλλά είναι σίγουρα διαφορετική.
Ένας κεντρικός ασφαλτοστρωμένος δρόμος με δεκάδες μαγαζιά, και κάθετοι στενοί χωματόδρομοι , που οδηγούν είτε στην παραλία ή δεν ξέρω που αλλού.
Το κατάλυμα είχε καλές κριτικές, αλλά ήταν ένα χάλι μαύρο.
Όπως χάλι μαύρο είναι κι όλο το Arambol απο αισθητικής πλευράς.
Πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ερριμμένοι.
Ένας υφτομαχαλάς,για να είμαι και πολιτικώς ορθός.
IMG_5255.jpeg

IMG_5256.jpeg
Το επέλεξα γιατί έγραφε ότι είναι μπροστά στην θάλασσα.

Ισχύει όντως, αλλά η παραλία στην άμπωτη είναι στα διακόσια μέτρα. Είναι φαρδιά η άτιμη.
IMG_5249.jpeg

Άφησα τα μπαγκάζια και πήγα να τσεκάρω παραλία.
Τίποτε ιδιαίτερο. Ρηχή γκρίζα και με κύματα . Άσε που σε πολλά σημεία είχε κόκκινες σημαίες απαγόρευσης κολύμβησης.
Καθόλου ελκυστική.
Περνάει κι ένα αστυνομικό τζιπ με τηλεβόα και φωνάζει σ’ αυτούς που απομακρύνονται πάνω από είκοσι μέτρα.

«Όχι στα βαθιά παιδὶ μου.»

Εντάξει οχι τόσο αγαπησιάρικα.

«Όξω ρεεε», φώναζε αν μεταφράζω σωστά.

Η αμμουδιά όμως είναι σκέτη απόλαυση.

Περπάτησα μισοπλατσουρίζοντας σχεδόν δύο χιλιόμετρα, ξυπόλητος μέσα στην ντάλα του μεσημεριού, αλλά με την δροσερή αύρα δεν κατάλαβα τίποτα .
Ανά διακόσια τριακόσια μέτρα έχει μπητσομπαρα- εστιατόρια, που δεν πνίγουν όμως την τεράστια παραλία.
Αποφάσισα ότι δεν θα φορέσω παπούτσια τις δύο μέρες που θα μείνω εδώ.
Γύρισα και πήγα στον κεντρικό δρόμο, κάθισα σε ένα καφέ και επιδόθηκα στο αγαπημένο μου χόμπι, την ανθρωπογεωγραφία.
Περνώντας από κάτι στενά, είχα ήδη μπει σε χρονοκάψουλα, ακούγοντας γιαγιάδες να μου ψιθυρίζουν rooms rooms.
Λοιπόν εδώ στο Arambol, η συντριπτική πλειοψηφία των κυκλοφορούντων, είναι αυτοί που στη Ελλάδα-στα νιάτα τους- θα ξεκινούσαν τις διακοπές τους , χαλαρά με μια Αμοργό οι λάιτ ή με μια Σαμοθράκη οι πιο σκληροπυρηνικοί , θα γκάζωναν στα πανηγύρια της Ικαριάς και αν έμενε και κανένα ψιλό θα πήγαιναν για σβήσιμο στο Κάτω Κουφονήσι.
Η αίσθηση μου πάντως είναι ότι αρκετοί από αυτούς δεν είναι τουρίστες, μάλλον είναι μόνιμοι εδώ, μία χίπικη κοινότητα που ίσως κάνει και δουλίτσες εδώ.
Γιόγκες, διαλογισμούς,χειροτεχνίες κλπ. Όλοι αυτοί πάνω από πενήντα χρονών.
Υπάρχουν και αρκετοί, σίγουρα πάνω από 70 με άσπρα μακριά μαλλιά και χαϊμαλιά και τσόπερ μηχανές . Και συνομήλικες κυρίες ασφαλώς,με κατάλευκο ξέπλεκο μαλλί.

Και νεολαία υπάρχει φυσικά, εναλλακτική πάντα.

Πώς είναι η Μύκονος;

Καμία σχέση.
Ακόμα και πολλά μαγαζιά είναι στημένα έτσι. Χαμηλά τραπεζάκια, κουρελούδες , στρωματάκια , κεριά, όλοι οκλαδόν .
Και η αγορά αντίστοιχα
Ταγάρι, χαϊμαλί, φούστα κλαρωτή και γαρύφαλλο στο αυτί.
IMG_5271.jpeg

IMG_5274.jpeg

IMG_5278.jpeg
Βρήκα σε μια τσέπη του μπακπακ μια κόκκινη μπαντάνα και την πέρασα στο μέτωπο για να εναρμονιστώ στο περιβάλλον , να μην είμαι τελείως άκυρος.
Πέραν της πλάκας, η αγορά έχει πολύ ωραία πραγματάκια. Ακόμα κι εγώ που είμαι ο απόλυτος anti shopping star, αν επέστρεφα άμεσα και είχα χώρο , θα την γέμιζα την βαλίτσα.
Σε όποια μαγαζιά χάζευαν ή παζαρεύανε ρωσίδες θείτσες, οι πωλητές παρότρυναν, φωνάζοντας
« Νταβάΐ Ολυα» με ρωσική προφορά , καλύτερη από την αγγλική τους. Όλες Όλυες, αδιακρίτως.
Ξανακατέβηκα λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα, ξυπολυταρία στην παραλία και ήταν η μέρα με τη νύχτα.
Είδα μια τόσο διαφορετική-σε όγκο και έκταση τουλάχιστον - κουλτούρα παραλίας που δεν έχει τύχει να ξαναδώ.
Οι ξαπλώστρες είχαν αντικατασταθεί από τραπέζια εκεί που σκάει το -ρηχό φυσικά- κύμα.
Από πίσω ψησταριές με θαλασσινά.
Χλαπακιαζεις γαρίδα και το κύμα, σου κάνει μασάζ στα πατουσάκια.
Εκατοντάδες άνθρωποι βολτάρουν ξυπόλητοι.
Τα μπητσομπαρα παίζουν χαμηλά ωραία ambient μπητακια.
Εφηβάκια φωτογραφίζονται με φόντο το ηλιοβασίλεμα.
Άλλοι κάνουν γιόγκα ή διαλογισμό , άλλοι με καντήλια αναμμένα ψέλνουν «Χάρε Κρίσνα, Χάρε Κρισνα» άλλοι έχουν ανάψει φωτιές και παίζουν κιθάρες.
Άκουσα κάτι που μου φάνηκε σαν το «Μ’αρέσει να μην λέω πολλά» και θα πήγαινα τους πω «Όχι άλλο κάρβουνο» αλλά όχι. Παράκουσα.
Ποδόσφαιρα και ρακέτες δεν έχει εδώ. Δεν θα γίνουμε Κοπακαμπάνα.
IMG_5258.jpeg

IMG_5257.jpeg
Στην μεσημεριανή βόλτα είχα εντοπίσει ένα μπητσόμπαρο με το αταίριαστο φαινομενικά όνομα Baikal.
Το γεωγραφικό- ταξιδιωτικό μου δαιμόνιο, το συσχέτισε με πιθανή φωλιά σιβηριανών τίγρεων από τα περίχωρα του Ιρκουτσκ και είπα να ρίξω μια ματιά.
Τζίφος. Το μπαρ Baikal ήταν πιο παγωμένο κι από τη λίμνη Baikal Φλεβάρη μήνα.
IMG_5259.jpeg

Επιστρέφοντας, βρήκα στην κοινόχρηστη βεράντα μας,τους συγκατοίκους,τους οποίους είχα χαιρετήσει όταν έφτασα αλλά δεν είχαμε συστηθεί.
IMG_5267.jpeg

Ο Πους, ένας Ινδός,αλλά με τελείως διαφορετικό στυλ και ντύσιμο από τους χωριάτες του Arambol -μπλέιζερ σακάκι , φουλάρι και κονκάρδα στο πέτο-έπινε από την ώρα που ήρθα ένα no name ουίσκι με νερό. Οπότε ρετάριζε ελαφρώς κι ούτε που καταλάβαινα τι έλεγε.
Μια Πολωνέζα η Βερόνικα.
Πήγα να σπάσω τον πάγο με την ψαγμένη ατάκα « Έχεις και σύ διπλή ζωή;» υπαινισσόμενος την γνωστή ταινία του Κισλοφσκι.
Δεν είχε καν ακουστά τον Κισλόφσκι. Θα σας ειδοποιήσουμε.
Ο Τζοναθαν , ένας Ολλανδός long time solo traveler κι αυτός . Μ’αυτόν τα πήγαμε καλύτερα , και είπαμε να πάμε να τσιμπήσουμε κάτι και για καμιά μπίρα.
Ο Πους προθυμοποιήθηκε να μας μαγειρέψει spicy κοτόπουλο και μετά να πάμε σε ένα καλό μαγαζί που ήξερε. Έτσι κι έγινε.
Το μαγαζί είχε ασυνήθιστο όνομα .
Twice in Nature.
Το μυαλό μου πήγε στο γνωστό τσιτάτο. Το και το , κι επιστροφή στη φύση ,αλλά οκ ας μπούμε.
Με το που είδα στην είσοδο ότι ,θα μου πατούσε σφραγίδα στο χέρι, ξαναμπήκα στην χρονοκάψουλα.
Επαρχιακή καλοκαιρινή ντίσκο δεκαετίας 80. Πέντε έξη όμορφες ρωσίδες ποζερουδες και 100 ντόπια Indian kamaki να δοκιμάζουν την τύχη τους. Ψόφια πράγματα. Βαρέθηκα.
Ο Πους από το πολύ ουίσκι με νερό είχε γίνει ο ίδιος το μπαρ το ναυάγιο. Τον πήρα και φύγαμε, γιατί δεν νομίζω πως θα έβρισκε τον δρόμο.

Δεν μπορώ να πω πως έπληξα σήμερα.









,
 

Attachments

n1kos

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
Να, κάθομαι εδώ τώρα μέσα στα άγρια μεσάνυχτα στο αεροδρόμιο του Αμπουνταμπι και περιμένω την πτήση μου.
Κι επειδή βαριέμαι μόνος και διαβάζω τραβελστόρις να περάσει η ώρα, είπα ας γράψω κι εγώ μια έκθεση ιδεών, κάτι.
Η αλήθεια είναι πως το πεντάωρο στοποβερ εδώ, αξίζει την ταλαιπωρία γιατί έκλεισα αυτό το εισιτήριο σε μια τιμή που μου φάνηκε καθαρή κλοπή .
.........
.........
Σρι Λανκα λοιπόν και βλέπουμε.

Φίλε χαίρετε και καλή συνέχεια στο ταξίδι σου! Να κάνω μια ίσως χαζή τυπική ερώτηση; Κατά την αίτηση της ΕΤΑ για Σρι Λάνκα, ανέφερες τα ΗΑΕ ως προορισμό που βρέθηκες τις τελευταίες 14 μέρες ή όχι; Ευχαριστώ!
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.773
Likes
8.283
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Φίλε χαίρετε και καλή συνέχεια στο ταξίδι σου! Να κάνω μια ίσως χαζή τυπική ερώτηση; Κατά την αίτηση της ΕΤΑ για Σρι Λάνκα, ανέφερες τα ΗΑΕ ως προορισμό που βρέθηκες τις τελευταίες 14 μέρες ή όχι; Ευχαριστώ!
Απαντάω εγώ, προσωπικά δεν το ανέφερα (έφτασα πριν μια βδομαδα ακριβώς με επισης ανταπόκριση Αμπου Νταμπι). Για την ακριβεια, δεν το θυμαμαι καν σαν ερώτηση. Γενικά δεν τους νοιαζει τιποτα, χαλαρά.

(Παρεπιπτόντως πλεον ειναι e-visa)
 
Μηνύματα
26
Likes
462
[
Φίλε χαίρετε και καλή συνέχεια στο ταξίδι σου! Να κάνω μια ίσως χαζή τυπική ερώτηση; Κατά την αίτηση της ΕΤΑ για Σρι Λάνκα, ανέφερες τα ΗΑΕ ως προορισμό που βρέθηκες τις τελευταίες 14 μέρες ή όχι; Ευχαριστώ!
Δεν θυμάμαι τέτοια ερώτηση. Ίσως έβαλα αριθμό πτήσης εισόδου οπότε ερχόμουν από τα εμιράτα. Μάλλον τυπικά είναι αυτά. Άλλωστε δεν πέρασα τράνζιτ που θα μπορούσα. Αλλά βαριόμουν και πέρασα έξω στην αυλή του αεροδρομίου και ξαναμπήκα μετά από δύο τρεις ώρες. Αν με ρωτήσουν για Εμιρατα , μπορώ να πω , έχω πάει.
 
Μηνύματα
26
Likes
462
Ημέρα ταξιδιού 18.

Ξύπνησα με το πάσο μου.
Παραλία δεν παίζει πρωινιάτικα, είχα και μια λιγουρίτσα και είπα να πάω για πρωινό.

Μπήκα στο Bee’s Knees Cafe γιατί εκτός του ότι μου άρεσε το όνομα, είχε και την επιλογή καρέκλα-τραπέζι, εκτός από ένα μεγάλο μοναστηριακό τραπέζι όπου κάθονταν οκλαδόν τοπικοί γκουρού και διάφορες φευγάτες τύπισσες.
IMG_5276.jpeg

Πήρα ένα τοστάκι και μια φρουτοσαλάταμε την ιδέα ότι δεν έχω φάει σχεδόν καθόλου τροπικά εξωτικά φρούτα.
Τελικά είχε καρπούζι, φράουλα, μπανάνα και ανανά
Ρε φίλε τέτοια τρώω και σπίτι μου.
Οκ ωραία ήταν. Δροσερή.

Ήρθε η ώρα να σχεδιάσω την μετάβαση στην Βομβάη. Έχω μέρες μπροστά μου αλλά ας λάβω τα μέτρα μου. Το αεροπλάνο είναι φθηνό 30 ευρώ αλλά θέλεις και άλλα 80 για ταξί αεροδρομίου αν δεν θες να μπλέξεις με ΜΜΜ.
Δεύτερη επιλογή το τρένο. Τα τρένα στην Ινδία είναι πήχτρα , έχουν λίστες αναμονής , overbooking κλπ.
Αλλά έχουν την ευκολία ότι είσαι κατευθείαν στο κέντρο της πόλης.
Κι επειδή είμαι αλλεργικός στα αεροδρόμια,
αποφάσισα να δοκιμάσω την τύχη μου ,μέσω γνωστής , παγκόσμιας εμβέλειας εφαρμογής έκδοσης εισιτηρίων.

Όντως βρήκα θέση στις ακριβότερες βέβαια classes και τικαρα ένα έξτρα ποσόν ασφαλείας ,όπου σε βεβαιώνει ότι θα ταξιδέψεις σίγουρα.
Κι αν δεν ταξιδέψεις δικαιούσαι αποζημίωση στο τριπλάσιο. Τι συστήματα είναι αυτά.
Ναι σε όλα λέω , και περιμένω να μου ζητήσει αριθμό κάρτας.
Οοοοοοχι καριολακι λέει , δεν είναι τόσο απλό.
Για να κλείσεις εισιτήριο πρέπει να κάνεις user registration στο site του Ινδικού ΟΣΕ.
Ε να κάνω κι ένα registration λέω. Τα παίζω στα δάχτυλα αυτά τώρα.
Βάζω στοιχεία . Κομπλέ.

Βάλτε το OTP που θα λάβετε.

OTP , ότι πεις λέω .

Έχω λαλήσει ήδη και συνδιαλέγομαι με το τηλέφωνο μου.

Έρχεται το ΟΤP στο κινητό, το συμπληρώνω, πατάω enter Τζίφος.
Ήθελε και το OTP του mail..Διαφορετικό.
Αυτό ήρθε μετά από πέντε λεπτά .
Το έβαλα αλλά φυσικά είχε λήξει ο χρόνος του πρώτου OTP.
Αυτό επαναλήφθηκε 4- 5 φορές μέχρι που σικτίρισα και το παράτησα.
Πρέπει να ξαναδώ τις επιλογές μου.

Ένα από τα θεματάκια που εχει να διαχειριστεί ο solo traveler, είναι το ζήτημα του μπάνιου στην θάλασσα.

Είτε σε ερημική παραλία, είτε σε πολυσύχναστη, πάντα έχεις την έγνοια μην σου ξαφρίσουν το μπακπακ , το κινητό, το πορτοφόλι κι αυτό δεν σ’ αφήνει να το απολαύσεις.
Εδώ οι συνθήκες μοιάζουν ιδανικές.
Η θάλασσα στα 100 μέτρα από το κατάλυμα.
Πήρα πετσέτα , κινητό και 500 ρουπίες για μπίρες μόνο και έπιασα ξαπλώστρα πρώτη στο κύμα.
Πήρα και την μπίρα μου και είπα να χαλαρώσω αλλά φεύ.

Ανά λεπτό πέρναγαν και στεκόταν μπροστά μου κόβοντας μου τον ήλιο,
η μασατζού, η νυχού, η κοτσιδού ,η βραχιολού, η τατουατζού χέννας , πωλητές πάσης φύσεως σνακ, ιεραπόστολοι τοπικών αιρέσεων κλπ.

Μου ήρθε να πέσω στη θάλασσα. Και αυτό έκανα.

Μπήκα με την όπισθεν λοκάροντας την ξαπλώστρα,μην μου ξαφρίσουν το κινητό και μετά τον Ινδικό πήρα το χρίσμα και στην Αραβική θάλασσα.

Παρότι όλα φαίνονται να κυλούν χαλαρά , στο Arambol υπάρχει πλούσια εκπαιδευτική, καλλιτεχνική και πολιτιστική δραστηριότητα.
Αυτό αποδεικνύεται από τα εκατοντάδες αφισάκια που καλύπτουν κάθε ακάλυπτο τοίχο της πόλης.
Δεκάδες εμφανίσεις ντόπιων και ξένων μουσικών καθημερινά. Μαθήματα γιόγκα για αρχάριους και προχωρημένους με παραλλαγές από διάφορες πολιτείες ,
IMG_5253.jpeg

Vedic astrology, ecstatic dance, sound healing ,body percussion,macrame techniques workshops.
IMG_5281.jpeg

Λέξεις που είχα διαβάσει προ αιώνων σε εγκυκλοπαίδειες ή άρθρα όπως μάντρα, τσάκρα, κουνταλίνι, ταντρα κλπ. επανέρχονται στην μνήμη.

Το ταντρικο σεξ μάλιστα- εγκεφαλικό χωρίς εκσπερμάτωση- μου είχε φανεί τελείως ξενέρωτο τότε με την τεστοστερόνη της νεότητας να κοχλάζει.
IMG_5275.jpeg

Τώρα ως μεσήλικας και με έναν αλητήριο που τον λένε προστάτη να μου πετάει πετραδάκια στο παράθυρο και να μου χαλάει το πρωινό χουζούρι, χμμ , ναι ,ίσως ,γιατί όχι,το ακούω .

Με αυτές τις σκέψεις πήγα στο κλαμπ “This is it”για να ακούσω live τους “Tantric monkeys” οι οποίοι παίζουν Irish gypsy folk.
IMG_5277.jpeg

Με το Irish gypsy το μυαλό μου πήγε σε τύπους με τραγιάσκες σαν τους Peaky Blinders να γαζώνουν στην σκηνή σαν τους Arctic Monkeys.

Δυστυχώς ήταν τελείως ψοφίμια. Ίσως τελικά το ταντρικό σεξ σε ξεζουμίζει.

Άστο καλύτερα.

Τους παράτησα στο μισάωρο και πήγα στην βεράντα μας.
Ο φίλος μου ο Πους ήταν νηφάλιος σήμερα και σε μεγάλη φόρμα.
Του ανέφερα το θέμα με την έκδοση εισιτηρίου για την Βομβάη και μου είπε άστο επάνω μου.
Φτου κι από την αρχή.
Τρία κινητά και δύο Wi-fi σε συντονισμό για να προλάβουμε τα γμμένα OTP.
Σε καμία ώρα κατάφερα να πάρω την γμμένη registration. Πανηγύρια.
Έχεις δρόμο ακόμα λέει ο Πους . Πρέπει να κατεβάσεις μια πλατφόρμα που θα την φορτίσεις με το αντίτιμο του εισιτηρίου γιατί μόνο από κει τραβάει χρήματα ο Ινδικός ΟΣΕ. Απλά πράγματα. Προχωράμε.
Η τελευταία πίστα ήταν ιδιαίτερα αγχωτική. Για να ξεκολλήσει η user registration, είχαμε βάλει το ινδικό νούμερο τηλεφώνου και την διεύθυνση του καταλύματος.
Σε ένα από τα δεκάδες drop down μενού που συμπλήρωσα ήταν η επιλογή nationality. Πάω να την αλλάξω σε Greek αλλά τζίφος. Ήταν ανενεργή και κλειδωμένη στο Indian.

Τι κάνουμε ρε Πους; Αμηχανία.

Και δεν με λες και μελανούρι.

Πάτα το Κιμ ,λέω.

Σε μισό λεπτό έχει έρθει στο e-mail το εισιτήριο , με τα bar code, κομπλέ.
Τώρα το αν θα ταξιδέψω τελικά, ο Θεός , ο Αλλάχ , ο Βισνού να βάλουν το χέρι τους. Ποντάρω στον Βισνού γιατί έχει τέσσερα χέρια,
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.822
Μηνύματα
914.905
Μέλη
39.565
Νεότερο μέλος
maraki1977

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom