• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

SkyEurope

trapper

Member
Μηνύματα
355
Likes
54
Ηξερα ότι οι σκίουροι είναι προνοητικοί, αλλά όχι τόσο ! Αποδεικνύεται σωστό το να μπορείς να αλλάξεις ημερομηνίες ξενοδοχείου.

Οπως είπα, μια αλλαγή στις ημερομηνίες είναι δωρεάν, όταν εκείνοι έχουν αλλάξει την αρχική. Γενικότερα όμως κοστίζουν ?40 η αλλαγή. Οπως είπα, ενημέρωσέ τους για αλλαγή που θέλεις λίγο καιρό πριν (ισως 1 μήνα πριν).
 

skiouros82

Member
Μηνύματα
727
Likes
53
Επόμενο Ταξίδι
μας τσάκισε ο covid
Ταξίδι-Όνειρο
japan me cherry blossom
ε,ε ειδες εμεις οι σκιουροι;)

αυτο το σε ενα μηνα με αγχωνει πολυ:(.και τα ειχα ετοιμασει ολα τοσο καλα(στο μυαλο μου...)

μα δεν ειναι παραλογο να αλλαζουν αυτοι το προγραμμα π.χ. για δευτερη φορα και εσυ να χρειαζεται να δωσεις και 40 ευρω?αυτο δεν το ηξερα μεχρι τωρα.γαμ....κα τελειως αυτα τα λεφτα!δεν αντεξα το ειπα και το γαλλικο μου:p

ευχαριστω παντως για την ενημερωση:clap:
 

shadow88

Member
Μηνύματα
185
Likes
73
Επόμενο Ταξίδι
Θεσσαλονίκη
Ταξίδι-Όνειρο
Road trip στη Τοσκάνη..
Καλησπέρα και από μένα..Νομίζω πως η περίπτωση σου μοιάζει με τη δική μου.Είχα κλείσει για τον Ιούλιο με τη SkyEurope από Βιέννη για Θεσσαλονίκη για τις 29-7 ημέρα Τετάρτη.Πριν απο περίπου 10 ημέρες επισκέπτηκα το site να δω αν είναι όλα οκ γιατί τελευταία πολλά ακούγονται..Η πτήση μου δεν υπήρχε!Υπήρχαν πτήσεις για την προηγούμενη και την επόμενη μέρα,ενώ όταν έβαζα το κωδικό στο site για επιβεβαίωση μου έλεγε ότι η κράτηση υπήρχε..Να πω ότι δεν είχα λάβει mail απο την εταιρεία...Τότε τους έστειλα για να τους ρωτήσω τί συμβαίνει..Ακυρώθηκε η πτήση ή ήταν απλώς sold out?Δυστυχώς μετά απο περίπου 2 ημέρες μου απάντησαν πως έχουν αλλάξει το πρόγραμμα κ η πτήση εκείνη την μέρα δεν γίνεται πλέον..Μου είπαν να επικοινωνήσω μαζί τους για την αλλαγή.Αμέσως τους έστειλα και πάλι mail όπου τους είπα πως είναι απαράδεκτο να μην ενημερώνουν για την όποια αλλαγή και τους ανέφερα ένα παράδειγμα από την easy jet που με είχε ειδοποιήσει 2 μήνες πριν τη πτήση ότι το check in θα ανοίξει 5 λεπτά αργότερα..(Επίσης τους είπα πως είναι η πρώτη φορά που ταξιδεύω με την εταιρεία τους κ εύχομαι να μην είναι και η τελευταία:haha:)Στο τέλος τους είπα πως θέλω η πτήση να μεταφερθεί για τις 30 και ρώτησα αν θα χρεωθώ..Σε λιγότερο από μια μέρα μου απάντησαν κ μου είπαν πως έγινε η αλλαγή δωρεάν.Αυτά!:clap:
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Σκιουρίνα ...μακάρι να πάνε όλα καλά! Αλήθεια...σε περίπτωση μετάθεσης του ταξιδιού σου μια μέρα νωρίτερα ή αργότερα, θα έχεις πρόβλημα; Γιατί νομίζω ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει εύκολα από την πλευρά τους.
 

black mamba

Member
Μηνύματα
297
Likes
84
Επόμενο Ταξίδι
Αθήνα (!!!)
Ταξίδι-Όνειρο
ΗΠΑ
Κι εμενα δυστυχώς μου συμβαινει κατι παρομοιο! Η μεταβαση Θεσ/νικη - Βιεννη δεν υπαρχει για τη συγκεκριμενη μερα και η πτηση επιστροφής εχει αλλαγη ωρας που δε με βολευει. Εν τω μεταξυ αυτοί ούτε που με ειδοποίησαν όπως υποτιθεται ότι θα έπρεπε να κανουν συμφωνα με τους "carriage conditions" στο site τους. Τους εστειλα e mail κσι αναμενω. Υπαρχουν ημερομηνιες που με βολεύοθν αλλά ειναι low fare. Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση άραγε. Και σχετικά με το ότι δεν ειδοποίησαν θα τη βγαλουν καθαρη; Δεν τρέχει τίποτα; Χαλάστηκα πάρα πολύ δυστυχώς. και τι θα γινει αν μεχρι τοτε που θα ταξιδέψω ξανα αλλάξουν; Είναι πολύ ψυχοφθόρο! Any ideas?
 

trapper

Member
Μηνύματα
355
Likes
54
...εγινε η αλλαγή δωρεάν...
Ναί η αλλαγή γίνεται δωρεάν σε μια άλλη ημερα που θέλει κάποιος, (ίσως που να μην απέχει πανω απο 10 απ την αρχική) αν αυτοί έχουν αλλάξει την ώρα πτήσης.

Δεν έχει σημασία η τιμή την μέρα που θέλεις να μεταφερθεί η πτήση σου.

Σχετικά με αλλαγή για δεύτερη φορά, δεν το θεωρώ αδύνατο, μου άλλαξαν την ημερομηνία, ζήτησα για την επόμενη δωρεάν, έγινε, και μετά 3 μήνες την άλλαξαν ξανά στην αρχική ωρα και μέρα. Είναι η δεύτερη φορά και φυσικά θα γίνει η αλλαγή ξανά δωρεάν. Αλλά δεν μπορώ να αλλάξω ΚΑΙ το connection δωρεάν.

Φυσικά, μου έχουν αλλάξει και άλλες εταιρίες κάποιες πτήσεις, και πάντα ζήτησα άλλη ωρα και μέρα και αυτό έγινε. Δυστυχώς έχουν δυσκολέψει τα πράγματα, και οι εταιρίες κάνουν διάφορα για να αναπροσαρμόσουν τα ωράρια τους να γίνουν συμφορότερα. Οι low-cost έχουν τη τάση, επειδή η αλλαγή γίνεται αρκετούς μήνες πριν, να μην θεωρούν καμμία άλλη υποχρεώσή τους παρά την επιστροφή των (λίγων) χρημάτων που έδωσες η την αλλαγή μέρας. Στη πλειονότητα φυσικά συμφέρει η αλλαγή μέρας παρά η επιστροφή χρημάτων.

Ενα τυπικό email (μιλάμε ότι μου άλλαξαν πολλές πτήσεις μου για τους επόμενους μήνες) που μου στείλανε λέει:

On behalf of SkyEurope Airlines, we would like to thank you for your reservation.
Despite our efforts to minimize any changes in our planned flight plan, we regret to inform you that your flight under the booking number ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ TSF - PRG has been canceled as part of the adaptation and harmonization of our route network and time table.

We truly apologize for any inconvenience caused by this cancellation. As compensation, we would like to offer you:
1. Free rebooking for any convenient travel date (+/- 7 days from the originally fly) please no NO DESTINATION CHANGE FOR FREE POSSIBLE
or
2. Credit shell - ammount paid in the booking will be transfered on credit
- valid for 1 year from the date of issuing,
-immediate availability of funds, possible to use for payment for bookings or changes,
-not subject to any payment fees
or
3. Full refund
May we invite you to contact the Reservation Centre of SkyEurope Airlines under the telephone number +4212 3301 7301 or our local numbers to help you with the rebooking or further requests. All Contacts can be found on <http://www.skyeurope.com/en/help/contact.aspx>

We are open: Monday - Friday: 07:00 - 22:00, Saturday: 08:00 - 20:00, Sunday: 10:00 - 22:00 (all times are CET)
SkyEurope Airlines would like to ask for your understanding and hopes to see you soon on
board of our flights.
Thank you for your understanding
 

shadow88

Member
Μηνύματα
185
Likes
73
Επόμενο Ταξίδι
Θεσσαλονίκη
Ταξίδι-Όνειρο
Road trip στη Τοσκάνη..
Στο mail που μ έστειλαν δεν ανέφερε κάτι για χρονικό περιορισμό.Μήπως είναι ανάλογα τη πτήση?
On behalf of SkyEurope Airlines, we would like to thank you for your reservation.
Despite our efforts to minimize any changes in our planned flight plan, we regret to inform you that your flight under the booking number ****** has been canceled as part of the adaptation and harmonization
of our route network and time table.

We truly apologize for any inconvenience caused by this cancellation. As compensation, we would like to offer you:
1. Free rebooking for any convenient travel date
or
2. Full refund
or
3. Credit shell - ammount paid in the booking will be transfered on credit, valid for 1 year after issuing, immediate availability of funds, possible to use for payment for bookings or changes, this form of payment is not subject to any payment fees

May we invite you to contact the Reservation Centre of SkyEurope Airlines under the telephone number +421 2 3301 7301 or our local numbers to help you with the rebooking or further requests
All Contacts can be found on <http://www.skyeurope.com/en/help/contact.aspx>

SkyEurope Airlines would like to ask for your understanding and hopes to
see you soon on board of our flights.
Thank you for your understanding
 
Last edited by a moderator:

skiouros82

Member
Μηνύματα
727
Likes
53
Επόμενο Ταξίδι
μας τσάκισε ο covid
Ταξίδι-Όνειρο
japan me cherry blossom
εμενα ακομη δεν με εχουν ενημερωσει για το οτιδηποτε.και οχι τιποτα αλλα ποτε περιμενουν να το κανουν? σε 75μερες ,2 ωρες και 12 λεπτα θα πρεπει να πεταξω:haha::haha:

λεω ακομη να μην αγχωθω.cakenet,μαλλον αν βολευει θα το μεταθεσω για 28/5-2/6.ελπιζω μονο να βολευει και το ξενοδοχειο ,γιατι φτου και απο την αρχη πρεπει παλι να ψαχνω.:( ειδωμεν!
 

marydim

Member
Μηνύματα
1.631
Likes
411
Επόμενο Ταξίδι
Μεσόγειος
Ταξίδι-Όνειρο
Δρόμος Αγ. Ιακώβου-Ισπανί
skiourina, δεν το μεταθέτεις καμιά εβδομάδα μετά να πετάξεις μαζί με τη sister μου, της οποίας όπως μου τα λέτε πρέπει να της αλλάξω το εισιτήριο.
 

marydim

Member
Μηνύματα
1.631
Likes
411
Επόμενο Ταξίδι
Μεσόγειος
Ταξίδι-Όνειρο
Δρόμος Αγ. Ιακώβου-Ισπανί
Αυτό που με πειράζει περισσότερο δεν είναι τόσο η αλλαγή της πτήσης σε άλλη ημέρα (που σίγουρα έχει θέση καθώς βλέπω ότι την επόμενη μέρα η τιμή της πτήσης είναι στα 19 Ευρώ από Θεσσαλονίκη για Βιέννη) αλλά ότι στην επιστροφή η ώρα απογείωσης ορίστηκε στις 7:40 πμ ώρα Βιέννης και άρα πρέπει να σηκωθεί από τα μαύρα χαράματα!
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
εμενα ακομη δεν με εχουν ενημερωσει για το οτιδηποτε.και οχι τιποτα αλλα ποτε περιμενουν να το κανουν? σε 75μερες ,2 ωρες και 12 λεπτα θα πρεπει να πεταξω:haha::haha:

λεω ακομη να μην αγχωθω.cakenet,μαλλον αν βολευει θα το μεταθεσω για 28/5-2/6.ελπιζω μονο να βολευει και το ξενοδοχειο ,γιατι φτου και απο την αρχη πρεπει παλι να ψαχνω.:( ειδωμεν!
Θα πάρεις και θα τους πεις! Εγώ ταξιδεύω τότε....και έχω και τίκερ στο travelstories... δε μπορώ να αλλάξω τίκερ..γι' αυτό να κόψετε τον λαιμό σας! :haha::haha::haha:
 

black mamba

Member
Μηνύματα
297
Likes
84
Επόμενο Ταξίδι
Αθήνα (!!!)
Ταξίδι-Όνειρο
ΗΠΑ
Ακόμα να λάβω mail τους. Προσπαθώ από το κινητό μου να τηλεφωνήσω (έχω φραγη στο σταθερό) και μου λέει ότι δεν υπαρχει το νούμερο... Τα νεύρα μου.:mad: Δε φτανει που δεν ενημερώνουν δεν απαντάνε κιόλας. Μάλλον αντί για low cost flights θα έπρεπε να λένε low service company. Αντε πάλι στην αναμονή. Καλά που υπαρχετε κι εσεις να λέω τον καημό μου:roll:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.652
Μηνύματα
906.287
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom